-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини приміщення Дмитрівської селищної ради для розміщення центру надання адміністративних послуг по вул. Незалежності, 18 в смт. Дмитрівка Ніжинського району Чернігівської області ( Код за ЕЗС ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Завершена
280 726.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 807.26 UAH
мін. крок: 1% або 2 807.26 UAH
Період оскарження:
06.08.2021 15:31 - 12.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Неправомірне визначення переможця ТОВ "ЧЕРНІГІВСЬКА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
Номер:
4f7ca5c449f943aebdac35e02b73dd57
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-06-010239-a.a4
Назва:
Неправомірне визначення переможця ТОВ "ЧЕРНІГІВСЬКА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
Вимога:
Шановний Замовнику ТОВ "ОМЕГА-СІ" не погоджується з протоколом № 138 від 30.08.2021 року який винесено передчасно та помилково Уповноваженою особою, та має намір його оскаржити в судовому порядку.
Учасника ТОВ "ЧЕРНІГІВСЬКА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", було визнано переможцем незважаючи на недоліки які були заявлені у попередній вимозі. ТОВ "ЧЕРНІГІВСЬКА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" не відповідає вимогам спрощеної закупівлі, а саме:
1.Учасник спрощеної закупівлі повинен надати Статут підприємства, та унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи. Учасник у складі спрощеної закупівлі не надав відповідні документи.
2. Учасник спрощеної закупівлі повинен надати Виписку з протоколу засновників або копія протоколу засновників, або Наказ про призначення, або довіреність, або доручення. Учасник у складі спрощеної закупівлі не надав жодного із документів.
3. Учасник спрощеної закупівлі повинен надати Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт.
Для виконання робіт Капітальний ремонт частини приміщення Дмитрівської селищної ради для розміщення центру надання адміністративних послуг по вул. Незалежності, 18 в смт. Дмитрівка Ніжинського району Чернігівської області ( Код за ЕЗС ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) учасник обов’язково повинен залучити таких осіб, як електрика, муляр-штукатура тобто основні потреби по кваліфікації працівників для виконання вищевказаних робіт.
Учасник у складі спрощеної закупівлі не надав (залучив) обов’язкових вищевказаних осіб, без яким можливо виконати дані роботи, а лише надав підсобників, та плиточник-лицювальника.
Уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель.
У відповідності до п.2.3 Розділу 1 визначена Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками, якою визначена - економіст з фінансової роботи відділу з планово-економічної та договірної роботи є Буднік Вікторія. Зі змісту даної документації неможливо визначити чи вона призначена відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі чи лише за зв’язок з учасниками. Крім того не визначено чи вона виконує окрему роботу як уповноважена особа (за що буде нести відповідальність) чи вона, як економіст з фінансової роботи, проводила організацію та підготовку процедури закупівлі. Відповідно до п. 1 ч. 10 ст. 11 Закону Уповноважена особа планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель. Нам, як потенційному учаснику не відомо про факт внесення даної закупівлі до річного плану, інформація про замовлення таких послуг в електронній системі закупівель відсутня.
Виходячи з вищезазначене можна дійти висновку, що уповноваженою особою Буднік Вікторією взагалі не відкривалися документи спрощеної закупівлі, у зв’язку з чим було прийнято помилкове рішення, та призвело до відхилення пропозиції учасника ТОВ «Омега-СІ».
Пов'язані документи:
Замовник
- File.PDF 03.09.2021 16:35
Дата подачі:
01.09.2021 12:10
Вирішення:
При оголошенні закупівлі замовником були передбачені кваліфікаційні критерії, з метою підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Відповідно до ст. 64 Господарського кодексу України передбачено, що на підприємстві має бути штатний розпис, позицію щодо обов`язкового затвердження штатного розпису на підприємстві викладено в листі Міністерства праці України №162/06/187-07 від 27.06.2007 р.2., учасник немав підстав для ненадання відповідного документа. Проте відповідного документа не було надано. Учасник погоджується з наданням відповідного документа, і хоча документ має довільну форму, проте враховуючи вимоги діловодства одним із обов`язкових реквізитів документа є його назва.
Враховуючи відомість ресурсів для виконання робіт потрібні робітники-монтажники 93,52 люд-год, працівники що залучаються для встановлення метало-пластикових вікон та дверей. За результатами довідки учасника, на підприємстві відсутні працівники, що мають відповідний досвід або відповідну освіту та враховуючи лист учасника про невикористання субпідрядників, учасником не підтверджена наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Різниця у вартості виконання робіт становить 0,029 %.
Щодо кваліфікації переможця закупівлі.
Учасник надає Скановану з оригіналу копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. – Учасник переможець надав рішення засновників, що УЧАСНИК ЗДІЙСНЮЄ СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ НА ПІДСТАВІ МОДЕЛЬНОГО СТАТУТУ, якщо уважно переглянути документ, то можна знайти в ньому всю необхідну інформацію, про повноваження особи на підписання договору про закупівлі. Оскільки немає обмежень на форму подання інформації. Для виконання всіх необхідних робіт учасник має можливість для залучення субпідрядів.
Щодо розміщення річних планів закупівель.
План закупівель публікується до початку проведення закупівлі. Якщо УВАЖНО читати інформацію, що розміщена до закупівлі, то можна знайти Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2021-08-06-009944-a, перейшовши за посиланням вам відкриється річний план. Оскільки закупівля та річний план зв*язуються при публікації, то він завжди відображений в закупівлі.
В оголошенні чітко вказано що Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Начальник загального відділу, уповноважена особа з питань публічних закупівель: Буднік Вікторія Юріївна. Чому учасник пише, що вищезазначена особа - економіст з фінансової роботи відділу з планово-економічної та договірної роботи, не зрозуміло.
Виникає питання для чого учаснику публікувати інформацію що не відповідає дійсності, чи це не тиск з боку учасника на замовника.
Наклеп не є гарною підставою для ділової репутації та добросовісної конкуренції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Неправомірна Дискваліфікація Учасника пропозиції ТОВ"Омега-СІ"
Номер:
34982716a7444db996be10ece9defc46
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-06-010239-a.a3
Назва:
Неправомірна Дискваліфікація Учасника пропозиції ТОВ"Омега-СІ"
Вимога:
06.08.2021 року були оголошені спрощену закупівлю з ідентифікатором: UA-2021-08-06-010239-a Капітальний ремонт частини приміщення Дмитрівської селищної ради для розміщення центру надання адміністративних послуг по вул. Незалежності, 18 в смт. Дмитрівка Ніжинського району Чернігівської області ( Код за ЕЗС ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Згідно відповіді Замовника від 27.08.2021 року на вимогу учасник закупівлі не надав штатний розпис.
Відповідно до закупівлі UA-2021-08-06-010239-a Учасником ТОВ «Омега-СІ» було надано штатний розпис який міститься на майданчику спрощеної закупівлі та міститься pdf файлі Штатний розклад.
Штатний розпис розробляють на підставі внутрішніх організаційно-нормативних документів (діючих структури і штатної чисельності, положення про оплату праці) і з урахуванням вимог нормативно-правових актів.
Єдиної типової форми штатного розпису не існує. Виняток — бюджетні підприємства, установи й організації, для яких форма цього документа затверджена наказом Мінфіну від 28.01.2002 р. № 57.
Інші суб’єкти господарювання розробляють форму штатного розпису самостійно, виходячи зі структури підприємства, положення про оплату праці, чисельності працівників тощо. Водночас за основу такі підприємства можуть узяти «бюджетну» форму.
Як же виглядає штатний розпис? У тексті зазначають:
— найменування структурних підрозділів;
— найменування посад (професій);
— кількість штатних одиниць відповідної посади (професії);
— розміри окладів (тарифних ставок), надбавок і доплат за кожною посадою;
— місячний фонд заробітної плати для працівників відповідної посади (професії) і загалом по підприємству.
Відповідно до відомості ресурсів для виконання робіт потрібні робітники-монтажники для виконання електро-монтажних робіт, на вищевказаному об’єкті.
Відповідно до штатного розкладу та довідки про кваліфікацію працівників було залучено електрика для виконання даних робіт.
Виходячи з вищезазначене можна дійти висновку, що уповноваженою особою взагалі було прийнято помилкове рішення, та призвело до відхилення пропозиції учасника ТОВ «Омега-СІ».
Документи ТОВ « Омега-СІ» не містить недоліків, які могли б бути підставою для відхилення, так як документи надані у складі пропозиції, складені у суворій відповідності до вимог, що містяться в документації на дану процедуру закупівлі, ЗУ «Про публічні закупівлі» та інших державних нормативно-правових актів. Окрім того, є найбільш економічно вигідною, що відповідає принципу максимальної економії.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ « Омега-СІ» ухвалене Протоколу № 135 від 23.08.2021 року, та визнати переможцем.
При зволіканні Уповноваженої особи та інших порушень в подальшому, вимушені будемо звертатися зі скаргами на відповідність Уповноваженої особи, та до суду, оскільки Закон України «Про Публічні закупівлі» не надає права Учаснику звернення до Антимонопольного комітету України по спрощених закупівля.
Пов'язані документи:
Замовник
- File.PDF 03.09.2021 16:34
Дата подачі:
01.09.2021 11:55
Вирішення:
При оголошенні закупівлі замовником були передбачені кваліфікаційні критерії, з метою підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Відповідно до ст. 64 Господарського кодексу України передбачено, що на підприємстві має бути штатний розпис, позицію щодо обов`язкового затвердження штатного розпису на підприємстві викладено в листі Міністерства праці України №162/06/187-07 від 27.06.2007 р.2., учасник немав підстав для ненадання відповідного документа. Проте відповідного документа не було надано. Учасник погоджується з наданням відповідного документа, і хоча документ має довільну форму, проте враховуючи вимоги діловодства одним із обов`язкових реквізитів документа є його назва.
Враховуючи відомість ресурсів для виконання робіт потрібні робітники-монтажники 93,52 люд-год, працівники що залучаються для встановлення метало-пластикових вікон та дверей. За результатами довідки учасника, на підприємстві відсутні працівники, що мають відповідний досвід або відповідну освіту та враховуючи лист учасника про невикористання субпідрядників, учасником не підтверджена наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Різниця у вартості виконання робіт становить 0,029 %.
Щодо кваліфікації переможця закупівлі.
Учасник надає Скановану з оригіналу копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. – Учасник переможець надав рішення засновників, що УЧАСНИК ЗДІЙСНЮЄ СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ НА ПІДСТАВІ МОДЕЛЬНОГО СТАТУТУ, якщо уважно переглянути документ, то можна знайти в ньому всю необхідну інформацію, про повноваження особи на підписання договору про закупівлі. Оскільки немає обмежень на форму подання інформації. Для виконання всіх необхідних робіт учасник має можливість для залучення субпідрядів.
Щодо розміщення річних планів закупівель.
План закупівель публікується до початку проведення закупівлі. Якщо УВАЖНО читати інформацію, що розміщена до закупівлі, то можна знайти Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2021-08-06-009944-a, перейшовши за посиланням вам відкриється річний план. Оскільки закупівля та річний план зв*язуються при публікації, то він завжди відображений в закупівлі.
В оголошенні чітко вказано що Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Начальник загального відділу, уповноважена особа з питань публічних закупівель: Буднік Вікторія Юріївна. Чому учасник пише, що вищезазначена особа - економіст з фінансової роботи відділу з планово-економічної та договірної роботи, не зрозуміло.
Виникає питання для чого учаснику публікувати інформацію що не відповідає дійсності, чи це не тиск з боку учасника на замовника.
Наклеп не є гарною підставою для ділової репутації та добросовісної конкуренції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Помилки в документах
Номер:
b608e568813d441abf8267fd5d54d245
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-06-010239-a.a2
Назва:
Помилки в документах
Вимога:
Відповідно до закупівлі:UA-2021-08-06-010239-a Замовник почав розгляд пропозиції Учасника ТОВ "ЧЕРНІГІВСЬКА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" та почалася Кваліфікація учасника з 23.08.2021 року.
Шановний Замовнику ТОВ "ОМЕГА-СІ" не погоджується з протоколом № 135 від 23.08.2021 року який винесено передчасно та помилково Уповноваженою особою, та має намір його оскаржити після того, як буде надано вмотивована відповідь на вимогу від 25.08.2012 року, оскільки учаснику не зрозуміло підстави для відхилення.
Оскільки відповідно до системи спрощеної закупівлі почалося розгляд пропозиції Учасника ТОВ "ЧЕРНІГІВСЬКА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", додатково хочу звернути увагу Уповноваженої особи про недоліки та не відповідність учасника ТОВ "ЧЕРНІГІВСЬКА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" вимогам спрощеної закупівлі, а саме: Інші вимоги до учасника.
1.Учасник спрощеної закупівлі повинен надати Статут підприємства, та унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи. Учасник у складі спрощеної закупівлі не надав відповідні документи.
2. Учасник спрощеної закупівлі повинен надати Виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників, або Наказ про призначення, або довіреність, або доручення. Учасник у складі спрощеної закупівлі не надав жодного із документів.
3. Учасник спрощеної закупівлі повинен надати Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт.
Для виконання робіт Капітальний ремонт частини приміщення Дмитрівської селищної ради для розміщення центру надання адміністративних послуг по вул. Незалежності, 18 в смт. Дмитрівка Ніжинського району Чернігівської області ( Код за ЕЗС ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) учасник обов’язково повинен залучити таких осіб, як електрика, муляр-штукатура тобто основні потреби по кваліфікації працівників для виконання вищевказаних робіт.
Учасник у складі спрощеної закупівлі не надав (залучив) обов’язкових вищевказаних осіб, без яким можливо виконати дані роботи, а лише надав підсобників, та плиточник-лицювальника.
Пов'язані документи:
Замовник
- File0001.PDF 27.08.2021 10:41
Дата подачі:
25.08.2021 13:13
Вирішення:
Шановний учасник.
При дискваліфікації учасника система автомачно надає іншого учасника для кваліфікації.
Додатко повідомляємо, що кваліфікація конкурентів не відноситься до повноважень учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Неправомірна дискваліфікація Учасника пропозиції ТОВ "Омега-СІ"
Номер:
701cecf4d2d145209a4d2128a5d15785
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-06-010239-a.a1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація Учасника пропозиції ТОВ "Омега-СІ"
Вимога:
06.08.2021 року були оголошені спрощену закупівлю з ідентифікатором: UA-2021-08-06-010239-a Капітальний ремонт частини приміщення Дмитрівської селищної ради для розміщення центру надання адміністративних послуг по вул. Незалежності, 18 в смт. Дмитрівка Ніжинського району Чернігівської області ( Код за ЕЗС ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Під час розгляду Протоколу № 135 від 23.08.2021 року про прийняття рішення Уповноваженою особою Буднік Вікторією, а саме: Учасник ТОВ «Омега-СІ» у складі пропозиції не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі вказаним в пункті 1 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: п.1 ч.13 ст.14.
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в наявності присутні два Додатки № 1 до Оголошення, а саме: Інформація та документи, які подаються учасником спрощеної закупівлі, та Додаток № 1 до Оголошення Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі.
Спочатку просимо Замовника надати більш конкретне обґрунтування підстав для відхилення, розписати які саме вимоги було порушено, що саме не надав, оскільки Учаснику не зрозуміло у зв’язку з чим було відхиллено пропозицію ТОВ «Омега-СІ», оскільки останній має намір оскаржувати рішення в судовому порядку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 25.08.2021 09:22
- File.PDF 27.08.2021 10:39
Дата подачі:
25.08.2021 09:22
Вирішення:
Шановний учасник.
При оголошенні закупівлі замовником були передбачені кваліфікаційні критерії, з метою підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Відповідно до ст. 64 Господарського кодексу України передбачено, що на підприємстві має бути штатний розпис, позицію щодо обов`язкового затвердження штатного розпису на підприємстві викладено в листі Міністерства праці України №162/06/187-07 від 27.06.2007 р.2., учасник немав підстав для ненадання відповідного документа. Проте відповідного документа не було надано.
Враховуючи відомість ресурсів для виконання робіт потрібні робітники-монтажники 93,52 люд-год. За результатами довідки учасника, на підприємстві відсутні працівники, що мають відповідний досвід або відповідну освіту та враховуючи лист учасника про невикористання субпідрядників, учасником не підтверджена наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні