-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Проектори
Завершена
212 799.99
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 128.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 128.00 UAH
Період оскарження:
06.08.2021 15:01 - 19.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
додаток 3 пункт А
Номер:
2b235ba9998f4818abc9ec088e4433c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-06-002054-b.c1
Назва:
додаток 3 пункт А
Вимога:
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторізаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Встановлення вимоги щодо надання авторізаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, виробником або його представниками спотворюються результати торгів, де беруть участь лише дві фірми за максимальний бюджет. Іншим товариствам відмовляють у видачи цього листа за для запобігання конкуренції та зниження ціни. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Крім того, у Замовника відсутні правові механізми встановлювати, стверджувати або заперечувати те, що учасник являється або не є представником виробника. Тобто авторізаційний лист – це лист, який не має жодної юридичною сили та не несе ніякої гарантії, адже не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору, лист виписано третьою стороною й учасник не несе по ньому ніяких зобов'язань. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в сервісних центрах на території України . Товар постачається за післяоплатою.Предмет закупівлі та його пакування має номенклатуру по котрій замовник може удосконалитися щодо оригінальності та якості продукції . Просимо ознайомитись з терміном «вичерпане право» Також повідомляємо, термін авторизації доволі широко використовується у законодавстві держав Митного союзу, таких як Росія, Казахстан та Узбекистан для спрощення монополізації мережі дистриб'юторів та тим самим встановлення більших цін. В Україні від 12 листопада 2019 року він вичерпан. Закон №202-ІХ від 19 листопада 2019 , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь-ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. Тлумачення авторізації у законодавстві України відсутнє, та є виключно застарілим маркетинговим ходом певних фірм з постачання за для усунення конкуренції. Просимо прибрати цю дискрімінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.08.2021 00:46
Вирішення:
Ваша вимога містить посилання на законодавство, яке втратило чинність, зокрема, Закон України «Про підприємництво». В свою чергу повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Зважаючи на викладене вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.08.2021 15:10