• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 90520000-8 послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з перевезення та знешкодження органічних медичних відходів хворих та відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності)

Інформація про мову, якою мають бути підготовлені тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений уповноваженою особою учасника переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.

Торги не відбулися

414 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період оскарження: 06.08.2021 13:48 - 18.08.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 1686fc833d224cbbb9aa4c6bacb40c36
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-06-007343-a.b4
Назва: Скарга
Скарга:
на рішення замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Дата розгляду скарги: 16.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.09.2021 09:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.09.2021 14:25
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Номер: 5b7afd5e865a433d8eb890e6e5bf14bc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-06-007343-a.b3
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до протоколу № 132-В від 27 серпня 2021 року, Вами було відхилено нашу пропозицію. Ми не погоджуємося із даним рішенням, та вважаємо його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Першою підставою відхилення, Замовник зазначає відсутність у складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» чинного висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, об’єктом експертизи якого є «Інструкція щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з коронавірусную хворобою (COVID -19). Звертаємо увагу Замовника, що у складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надано висновок державної санітарно-екологічної експертизи від 08.07.2021 р. № 12.2-18-2/14147 об’єктом експертизи якого є : «ТР 39624900-004:2021 «Технологічний регламент на виконання робіт по знешкодженню та видаленню клінічних та подібних їм відходів з попередніми стадіями – збирання та зберігання». З наведеного вбачається, що наданий учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» Висновок – є аналогічним за тим, який вимагає Замовник, адже медичні відходи (використані засоби індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з коронавірусную хворобою (COVID -19) – відносяться до категорії клінічних та подібних їм відходів. Таким чином, Замовник неправомірно відхилив пропозицію ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», адже наданий учасником висновок державної санітарно-екологічної експертизи від 08.07.2021 р. № 12.2-18-2/14147 – повністю відповідає предмету закупівлі та технічним вимогам тендерної документації. 2. Другою підставою відхилення Замовник зазначає надання учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» аналогічного договору із заретушованою інформацією щодо загальної вартості договору та вартості наданих послуг, що нібито унеможливлює встановити факт виконання даного договору в повному обсязі. Даний факт свідчить про упереджене ставлення Замовника, адже інформація про цінові тарифи жодним чином не свідчить про факт виконання аналогічного договору. На підтвердження факту надання аналогічних послуг за договором, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надано акти наданих послуг, лист-відгук та контактні дані контрагента за аналогічним договором. Також, згідно ч.2 Розділу IV Тендерної документації не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Окрім цього, якщо Замовник вважає «заретушовану інформацією щодо загальної вартості договору та вартості наданих послуг» невідповідністю кваліфікаційним критеріям закупівлі, то згідно ч.1 Розділу V Тендерної документації Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Враховуючи зазначене, вимагаємо: 1) Скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» згідно протоколу № 132-В від 27 серпня 2021 року; 2) Провести повторну неупереджену оцінку пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. По-перше, відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних вимогам, учасник у складі пропозиції повинен надати чинний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, об’єктом експертизи якого є «Інструкція щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з коронавірусною хворобою (COVID -19). Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не надано чинний висновок Державної санітарно-епідемілогічної експертизи, об’єктом експертизи якого є «Інструкція щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з коронавірусною хворобою (COVID -19)», чим порушено пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-2/14147 від 08.07.2021 року на ТР 39624900-004:2021 «Технологічний регламент на виконання робіт по знешкодження та видаленню клінічних та подібних їм відходів з попередніми стадіями – збирання та зберігання». Відповідно до статті 1 Закону України «Про відходи» поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення. Враховуючи вищезазначене, наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-2/14147 від 08.07.2021 року не містить усіх операцій з медичними відходами, які вимагались тендерною документацією, а саме не містить операція з перевезення, сортування, оброблення, перероблення, утилізація, захоронення та контроль за всіма операціями з медичними відходами. Вищезазначене свідчить, про обґрунтованість та законність прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та про відсутність підстав для задоволення даної вимоги в даній частині. По-друге, відповідно до підпункту 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі пропозиції повинен надати довідку (складену в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника. У довідці зазначити номер, дату договору, предмет договору, назву контрагента з адресою та контактними даними особи, уповноваженої здійснювати зв'язок, копію договору (із додатками), що вказаний у довідці з наданням копії акту (-ів) виконаних послуг в повному обсязі до наданого договору, що свідчить про його виконання та лист-відгук від контрагента про виконання договору, що зазначений у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На виконання вищезазначеного, ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо виконання аналогічного договору № 01/03-2434/10 від 18.08.2021 року, яка містить інформацію про виконання договору № 979 від 06.03.2018 року, укладеного з ТОВ «Побужський феронікелевий комбінат», договір № 979 від 06.03.2018 року, акти наданих послуг № 278 від 30.03.2018 року, № 1720 від 28.09.2018 року до даного договору та лист-відгук № 01-1 від 14.01.2019 року від ТОВ «Побужський феронікелевий комбінат» із заретушованою інформацією щодо загальної вартості договору та вартості наданих послуг, що унеможливлює встановити факт виконання даного договору в повному обсязі та відповідності ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Водночас, відповідно до частини 2 статті 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Вищезазначене свідчить, що ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» визнано конфіденційними документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону. Вищезазначене свідчить, про обґрунтованість та законність прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та про відсутність підстав для задоволення даної вимоги в даній частині.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА НА УМОВИ ЗАКУПІВЛІ

Номер: fe8b2276da5741bc82dcc36fa0336cf6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-06-007343-a.c2
Назва: СКАРГА НА УМОВИ ЗАКУПІВЛІ
Скарга:
№ 2 від 16.08 2021 року. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЕСТАС ЕКО" (код ЄДРПОУ 38469527) Адреса: 18000, м. Черкаси, б-р Шевченко,190 електронна пошта: olestas-eko@ukr.net телефон 0472 33 69 65, 050 464 45 86 Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (код ЄДРПОУ 22964365) Адреса: 03150, м. Київ, вул. Предславинська, 9 електронна пошта: pcenter_ekonomist@ukr.net телефон: 380445228755 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-06-007343-a Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 12 серпня 2021 року СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ Замовником торгів КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) 06 серпня 2021 року розпочато процедуру закупівлі по предмету код ДК 021:2015 - 90520000-8 послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з перевезення та знешкодження органічних медичних відходів хворих та відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності) (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-06-007343-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (надалі - Товариство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері. Ознайомившись зі змістом тендерної документації Товариством було встановлено наступне. Частина 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III Тендерної документації містить вимогу надати «чинний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, об’єктом експертизи якого є «Інструкція щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з коронавірусную хворобою (COVID -19)». Таку вимогу Товариство вважає такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та створює дискримінаційні умови для учасників закупівлі. Так, з метою усунення порушення законодавства та можливості розширити коло учасників закупівлі Товариство 10 серпня 2021 року скориставшись правом передбаченим ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення закупівлі та додатково надали пропозицію щодо внесення зміни в тенредрну документацію з метою усунення дискримінаційної вимоги та розширення кола учасників закупівлі. У відповідь на вказану вимогу 12 серпня 2021 року Замовником прийнято рішення про відхилення вимоги. Зазначене рішення Товариство вважає незаконним та таким, що суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі». 1. Так, частина 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III Тендерної документації містить вимогу надати: «чинний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, об’єктом експертизи якого є «Інструкція щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з коронавірусную хворобою (COVID -19)». Предметом закупівлі є «код ДК 021:2015 - 90520000-8 послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з перевезення та знешкодження органічних медичних відходів хворих та відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності)». Відповідно до Технічних вимог до предмету закупівлі Замовником було зазначено наступне: ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі код ДК 021:2015 - 90520000-8 послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з перевезення та знешкодження органічних медичних відходів хворих та відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності) Місце надання послуг: м. Київ, вул. Предславинська, 9 № Найменування послуги Одиниця виміру Кількість 1 Органічні медичні відходи хворих кг 3 000 2 Відходи, що утворилися в результаті медичної діяльності кг 8 800 Медичні відходи категорії В – епідемічно-небезпечні медичні відходи (інфіковані та потенційно інфіковані відходи, які мали контакт з біологічними середовищами інфікованого матеріалу)*: - органічні медичні відходи хворих (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо); - відходи, що утворилися в результаті медичної діяльності. *Державні санітарно-протиепідемічні правила і норм щодо поводження з медичними відходами затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 №325 зареєстровані в Міністерстві юстиції України 07 серпня 2015 р. за №959/27404. Замовником було надано посилання на діючий нормативний документ (наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 №325), яким визначено поняття відходів категорії В, які і є предметом закупівлі. Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» встановлено вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів. Окрім цього вказаним вище Наказом визначено категорії медичних відходів, серед яких - категорія В – епідемічно-небезпечні медичні відходи Зазначеним вище Наказом не здійснюється розділення медичних відходів на такі які пов’язані з коронавірусную хворобою (COVID -19) і які не пов’язані тому, що останні відносяться саме до категорії «В». Про це Товариством було вказано у вимозі на умови закупівлі. 2. Крім цього, Замовником вказана вимога надання дозвільного документу чинного висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, об’єктом експертизи якого є назва якого: «Інструкція щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з коронавірусную хворобою (COVID -19)»., зазначена ним в тендерній документації в лапках. Назва документу, вказана в лапках є власною назвою документу (відповідно до українського правопису ч.55 (Постанова КМУ № 437 від 22 травня 2019 р. https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/05062019-onovl-pravo.pdf). Тобто, документ з будь якою іншою назвою об’єкта експертизи, навіть якщо він буде охоплювати поводження з медичними відходами категорії В згідно встановлених МОЗ України санітарних норм, може бути відхилено Замовником як такий, що не відповідає умовам тендерної документації. 3. Відповідно до умови закупівлі термін прийому тендерних пропозиції з 06.08.2021 по 22.08.2021, що, в свою чергу, складає 17 календарних або 11 робочих днів. Строк на подачу тендерної пропозиції визначений Замовником складає 17 календарних днів у той час, як строк отримання такого виду висновку, який вимагається Замовником складає 30 днів (Наказ Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів 23.12.2016 № 517). Вважаючи той факт, що вимога Замовника щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи зазначена серед технічних вимог, а не серед кваліфікаційних (що унеможливлює виправити невідповідності в процесі проведення закупівлі) хочемо зазначити, що, навіть при бажанні Скаржника отримати аналогічний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи у нього на це не вистачило б часу Тобто, Це, в свою чергу спрямовано, на думку Товариства, на усунення від участі у закупівлі інших учасників, що прямо суперечить вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у частині того що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Таким чином, Товариство вважає, що Замовником порушено права Скаржника та основний принцип здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників у саме: 1. Добросовісна конкуренція серед учасників (підготування умов тендерної документації з вимогами, що явно вказані з метою деталізації назви документа для виключного кола учасників); 2. Недискримінація учасників та рівне ставлення до них (встановлення стислих строків на подання тендерної пропозиції та визначення таких вимог до тендерної пропозиції, які унеможливлюють отримання певних передбачених тендерною документацією документів та відповідно подальшу участь великого кола учасників, які в майбутньому могли б запропонувати нижчу ціну); 3. Запобігання корупційним діям і зловживанням (необґрунтоване відхилення вимоги з мотивів, на думку Товариства, небажання усувати дискримінаційні та незаконні умови) На нашу думку, доцільно викласти вимогу щодо надання державної санітарно-епідеміологічної експертизи в наступній редакції: «чинний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, об’єктом експертизи якого є «Інструкція щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з коронавірусную хворобою (COVID -19). Або чинний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, об’єктом експертизи якого є технологічний регламент щодо поводження з небезпечними відходами (у т.ч. клінічні та подібні їм відходи)» Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2021-08-06-007343-a 3. Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) усунути порушення процедури закупівлі шляхом внесення змін тендерної документації у відповідності до обставин та пунктів, викладених у даній Скарзі 4. Про час і місце розгляду вказаної скарги повідомити Суб’єкта оскарження ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» для можливості скористатись правом взяти участь у розгляді скарги. 16.08.2021 року З повагою, Директор ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" О.О.Чуприна
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.08.2021 11:17
Автор: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Чуприна Станіслав 380932250957 OLESTAS-EKO@UKR.NET http://www.olestaseko.com.ua
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна виомга

Номер: 42f32196dffc42d581077b7f02b19a32
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-06-007343-a.a1
Назва: Дискримінаційна виомга
Вимога:
Шановний Замовник ! У частині 6 розділу III Тендерної документації міститься вимога надати «чинний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, об’єктом експертизи якого є «Інструкція щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з коронавірусную хворобою (COVID -19)» Вимога надання висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи в саме такому трактуванні : «Інструкція щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з коронавірусную хворобою (COVID -19)» є дискримінаційною, оскільки суттєво звужує коло учасників, що суперечить п.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Якщо необхідність відповідності учасника певним вимогам видається Замовнику принциповою, то ці вимоги необхідно заздалегідь продумати і передбачити в умовах тендерної документації, не допускаючи при цьому дискримінації і незаконних умов. Керуватись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактувати і доповнювати умови тендеру, замовник не має права. Хочемо зауважити, що відповідно до Наказу МОЗ «№325 від 08.06.2015 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» встановлено вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів. Також Наказом визначено категорії медичних відходів, серед яких - категорія В - епідемічно небезпечні медичні відходи; Таке посилання щодо характеру відходів є в технічному завданні. Наказом МОЗ «№325 від 08.06.2015 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» не здійснюється розділення медичних відходів на такі які пов’язані з коронавірусную хворобою (COVID -19) і які не пов’язані. Так як останні відностяться саме до категорії «В». Додатково, відповідно до оновленого переліку надавачів медичної допомоги, визначених для надання стаціонарної допомоги пацієнтам з COVID-19 за договором з НСЗУ - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) відсутнє. Враховуючи вищевикладене вимагаємо виправити порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та прибрати з тендерної документації заздалегідь дискримінаційну вимогу. Пропонуємо викласти цей пункт в наступній редакції: «чинний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, об’єктом експертизи якого є Інструкція або Технологічний регламент щодо поводження з небезпечними відходами (у т.ч. з клінічними та подібними їм відходами)»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. На території України уряд продовжив карантин до 1 жовтня 2021 року. На період дії карантину на території України було запроваджено обмежувальні протиепідемічні заходи, а саме заборонено перебування в громадських будинках і спорудах, громадському транспорті без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно. Тобто, весь медперсонал Замовника та пацієнти під час перебування на території Замовника зобов’язані використовувати засоби індивідуального захисту, у зв’язку із чим виникає потреба у законному поводженню з ними, в тому числі утилізації, чим і обумовлено встановлення вимоги щодо надання чинного висновоку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, об’єктом експертизи якого є «Інструкція щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з коронавірусную хворобою (COVID -19)». На додаток, у вимозі документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язаних з участю у процедурі закупівлі, що виключає можливість задоволення даної вимоги та необхідність внесення змін до тендерної документації в даній частині.
Статус вимоги: Відхилено