-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 38430000-8 - Детектори та аналізатори (Аналізатор гематологічний DF-50 або еквівалент в комплекті зі стартовим набором реактивів, код ДК 021:2015 -38432000-2, Аналізатор сечі CITOLAB READER 300 або еквівалент в комплекті зі стартовим набором тест-смужок (на 200 аналізів), LS-1100, код ДК 021:2015 -38432000-2, Закупівля товару за цим Договором здійснюється в рамках реалізації проекту «Медицина кожного дня»)
Торги відмінено
461 540.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 307.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 307.70 UAH
Період оскарження:
06.08.2021 13:40 - 18.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Прошу внести зміни в тендерну документацію
Номер:
189d1385308045888723e62b1d681f00
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-06-007152-a.b1
Назва:
Прошу внести зміни в тендерну документацію
Вимога:
Прошу внести зміни в тендерну документацію за для покращення предмету закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.08.2021 13:47
Вирішення:
Шановний учасник!
Уважно вивчивши вашу Вимогу повідомляємо наступне. Обставини викладені у вашій вимозі не відповідають дійсності, з огляду на наступне.
Відповідно до вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Також, зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи на зазначене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Разом з цим, є незрозумілим, яким чином вимоги тендерної документації на які посилається учасник порушують його права та законні інтереси пов’язанні з участю у процедурі закупівлі та заважають подати пропозиції конкурсних торгів ?
Крім того, слід зазначити, що відповідно до статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Враховуючи вищенаведене, жодна норма документації конкурсних торгів не є дискримінаційною та не потребує внесення змін.
Також, зауважуємо, що ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» (далі-Товариство) вже подавало таку ж саму скаргу по цьому ж самому предмету закупівлі до Антимонопольного комітету України (Номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання: UA-2021-06-18-010500-c.c1) та отримало Рішення органу оскарження №14788-р/пк-пз від 01.07.2021 про відмову в задоволені скарги оскільки Товариство не надало жодних документів та доказів, які б підтверджували наявність у Товариства порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу, рішення, дій чи бездіяльності замовника пов’язані з його участю в процедурі закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено