• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, з устаткуванням передавання тривожних сповіщень в будівлі Комунального підприємства «Міський гуртожиток» м.Новогродівка , розташованого за адресою: м Новогродівка, вул. Паркова, 38а, Донецької обл. (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)

Завершена

561 707.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 808.54 UAH
Період оскарження: 06.08.2021 08:47 - 12.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга в АМКУ

Номер: 7a6f876ac1934627983ef2739727151d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-06-000430-a.b5
Назва: Скарга в АМКУ
Скарга:
Вих. № 1 від 17.08.2021 До Антимонопольного комітету України Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» Місцезнаходження: 03039, м. Київ, пров. Руслана Лужевського, буд. 14, корп. 7, офіс 32/2 тел. (066) 579 46 55 код ЄДРПОУ 43694796 e-mail: cb_topaz@ukr.net Замовник: Комунальне підприємство «Міський гуртожиток» м. Новогродівка код ЄДРПОУ 39141973 Місцезнаходження: 85483, Донецька область, м. Новогродівка, вул. Паркова, буд. 38а тел. +380999257982, +380504227855 e-mail: dormitorynovogrod@ukr.net Інформація про закупівлю: ID: d9bdd9f3df0142c58b1db5d445073b60 Закупівля: UA-2021-08-06-000430-a Скарга На неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника – Комунального підприємства «Міський гуртожиток» м. Новогродівка по процедурі закупівлі «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, з устаткуванням передавання тривожних сповіщень в будівлі Комунального підприємства «Міський гуртожиток» м. Новогродівка , розташованого за адресою: м Новогродівка, вул. Паркова, 38а, Донецької обл. (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)» Комунальним підприємством «Міський гуртожиток» м. Новогродівка 06.08.2021 року була оголошена закупівля послуг «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, з устаткуванням передавання тривожних сповіщень в будівлі Комунального підприємства «Міський гуртожиток» м. Новогродівка, розташованого за адресою: м Новогродівка, вул. Паркова, 38а, Донецької обл. (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-06-000430-a). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасниками – 22.08.2021 21:00. Очікувана вартість закупівлі становить 561 707,00 грн. Керуючись частиною восьмою статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Ретельно ознайомившись з умовами тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ») виявило умови, що обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації Учасників, що в свою чергу обмежує право ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» прийняти участь в цій закупівлі, а саме: 1. Підпунктом 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.». Дана вимога є для нас, як для учасника, дискримінаційною, оскільки ця підстава суперечить вимогам чинного законодавства і може спричинити до відхилення нашої пропозиції. Відповідно до пункту 6 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо: службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Дана підстава, яку необхідно підтвердити учаснику, суперечить чинному законодавству і учасник не зможе її підтвердити, оскільки поняття «кримінальне правопорушення» має більш ширше значення, ніж поняття «злочин». Доказ – пункт 6 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести зміни до даної вимоги тендерної документації та викласти її в новій редакції, яка відповідає чинному законодавству: «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.». 2. Підпунктом 7.1 пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про відсутність субпідрядника.». Дана вимога є дискримінаційною для нас, як для учасника, оскільки умовами тендерної документації вимагається надати ліцензію на спостерігання за системами протипожежного захисту. В нас відсутня ліцензія на спостерігання за системами протипожежного захисту, але відповідно до вимог чинного законодавства України ми маємо право залучити субпідрядника для підтвердження цієї вимоги тендерної документації. Відповідно до пункту 18 частини другої статі 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості: 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Вказавши вимогу в такому формулюванні, Замовник порушує вимоги чинного законодавства України, а також обмежує коло учасників, не надаючи можливості залучати субпідрядника. Як доказ надаємо наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 30.07.2020 № 435 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», відповідно до пункту 4 якого видана ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» і серед переліку робіт якого відсутні роботи на спостерігання за системами протипожежного захисту. Також, надаємо наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 25.02.2020 № 159 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», відповідно до пункту 3 якого видається ліцензія ТОВ «ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «БІНОМ», де серед переліку робіт наявне спостерігання за системами протипожежного захисту і який ми планували залучити до виконання цих робіт як субпідрядника. Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти дану вимогу в новій редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про відсутність субпідрядника або довідку в довільній формі про залучення суб’єкта господарювання до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.». 3. Пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів, наказу ДСНС про видачу ліцензії на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів та прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики ( у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видач у).». Дана вимога є дискримінаційною для нас, оскільки ми маємо наказ ДСНС і не маємо ліцензії ДСНС, які необхідно надати одночасно відповідно до вимоги тендерної документації. Повідомляємо, що ліцензія ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об’єктів видавалася відповідно до розділу ІІ ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України 29.09.2011 № 1037 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції 25 жовтня 2011 р. за № 1227/19965. Цей Наказ втратив чинність 09.04.2015 року. Починаючи з листопада 2016 року суб’єкти господарювання можуть отримати тільки електронну ліцензію на підставі наказу ДСНС. Відповідно до ПЕРЕЛІКУ послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 23 листопада 2016 р. № 852, ліцензуються наступні послуги та роботи протипожежного призначення: 1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних). 2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. 3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту. 4. Спостерігання за системами протипожежного захисту. 5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники). 6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). 7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що суб’єкт господарювання, який не отримав ліцензію ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об’єктів, яка видавалася до 09.04.2015 року, буде відхилений у зв’язку з відсутністю даної ліцензії. Додатково повідомляємо, що отримати наказ ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів також неможливо, оскільки відповідно до ПЕРЕЛІКУ послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню немає робіт, які вимагає Замовник. Щодо надання прямого договору з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики, повідомляємо наступне. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо та не повинні мати прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики. Надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, в тому числі послуги зі спостереження за установками пожежної автоматики, підлягають ліцензуванню згідно статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а також регулюються Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23.11.2016 р. № 852, Правилами з пожежного спостерігання, затвердженими Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2015 № 349. Відповідно до пункту 1 розділу І ПРАВИЛ з пожежного спостерігання, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.03.2015 № 349 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 29 липня 2015 р. за № 920/27365 (далі – Правила), ці Правила встановлюють вимоги щодо організації роботи центрів приймання тривожних сповіщень, порядку підключення центрів приймання тривожних сповіщень (далі – ЦПТС) та систем передавання тривожних сповіщень (далі – СПТС), передачі сигналів пожежної тривоги та попередження про несправність, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) СПТС. Згідно з даними пункту 2 розділу І Правил, ці Правила є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами господарювання, які здійснюють пожежне спостерігання за системами протипожежного захисту (далі - СПЗ) об’єктів, виконують роботи з підключення та підтримання експлуатаційної придатності (далі - технічне обслуговування) СПТС, а також всіма суб’єктами господарювання незалежно від форм власності та органами виконавчої влади, які є учасниками процесу з пожежного спостерігання. За даними розділу ІІ Правил, підключення ЦПТС до точки доступу здійснює територіальний орган ДСНС України за територіальністю розташування об’єкта спостерігання за письмовим зверненням ПО (суб’єкт господарювання, який здійснює спостерігання за системами протипожежного захисту (СПЗ) об’єктів шляхом організації ЦПТС). Упродовж п’яти робочих днів з дня надходження письмового звернення територіальний орган ДСНС України надає ПО технічні вимоги щодо підключення ЦПТС ПО до точки доступу. ПО після виконання технічних вимог направляє до територіального органу ДСНС України повідомлення про їх виконання та заповнену картку пульта пожежного спостерігання. Територіальний орган ДСНС України після отримання повідомлення та картки пульта пожежного спостерігання протягом п’яти робочих днів здійснює підключення ЦПТС ПО до точки доступу у тестовому режимі з метою тестування передавання сигналів на ділянці «ЦПТС ПО - ОДС». ЦПТС ПО має бути підключений до точки доступу двома незалежними каналами зв’язку (основним та резервним) з можливістю автоматичного виявлення несправності каналів та контролювання системи передачі сповіщень за класом Т5 (по основному та резервному каналах зв’язку) згідно з вимогами таблиці 3 ДСТУ prEN 50136-1-1:2004 «Системи тривожної сигналізації. Системи передавання тривожних сповіщень та устатковання. Частина 1-1. Загальні вимоги до систем передавання тривожних сповіщень (prEN 50136-1-1996, IDT)» (далі – ДСТУ prEN 50136-1-1:2004). Час передавання сигналу пожежної тривоги не повинен перевищувати максимальний час затримування передавання – 20 секунд (М4) згідно з вимогами таблиці 2 ДСТУ prEN 50136-1-1:2004. Якщо у процесі тестування були виявлені недоліки, пов’язані із затримкою передачі сигналу, тестування вважається завершеним тільки після трьох періодичних успішних тестових сигналів. За результатами успішного завершення тестування територіальний орган ДСНС України протягом двох робочих днів реєструє картку пульта пожежного спостерігання в журналі обліку пультових організацій, після чого ЦПТС ПО вважається підключеним до точки доступу. Якщо ПО має декілька ЦПТС за різним місцезнаходженням, картка пульта пожежного спостерігання заповнюється окремо для кожного ЦПТС та подається до відповідного територіального органу ДСНС України. Якщо у ЦПТС ПО встановлюється нове устаткування або встановлюється додаткове устаткування пульта пожежного спостерігання, ПО заповнює нову картку пульта пожежного спостерігання та направляє її в установленому порядку до територіального органу ДСНС України для тестування устаткування та підключення ЦПТС ПО до точки доступу. Тобто, зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що надавати послуги зі спостереження за установками пожежної автоматики може не тільки територіальний орган ДСНС, а й інші суб’єкти господарювання, які мають пульт пожежного спостереження. Крім того зазначаємо, що ринок по наданню послуг зі спостереження за установками пожежної автоматики є конкурентним, а тому вказану послугу Замовник зобов’язаний закуповувати окремо з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», наприклад, за предметом «75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб». Умовами технічного завдання даної закупівлі не передбачено здійснення послуг зі спостерігання. З Реєстром ліцензіатів із надання послуг зі спостереження за установками пожежної автоматики можна ознайомитися на порталі електронних послуг ДСНС за посиланням https://e-services.dsns.gov.ua/site/licensee-register. Додатково повідомляємо, що маємо змогу здійснювати спостереження за установками пожежної автоматики із залученням субпідрядника, проте в межах укладеного відповідно до чинного законодавства договору, який включатиме необхідність надання відповідних послуг. Як доказ надаємо наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 30.07.2020 № 435 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», відповідно до пункту 4 якого видана ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ», серед переліку робіт якого відсутні роботи на спостерігання за системами протипожежного захисту. Також, надаємо наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 25.02.2020 № 159 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», відповідно до пункту 3 якого видається ліцензія ТОВ «ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «БІНОМ», де серед переліку робіт наявне спостерігання за системами протипожежного захисту і який ми планували залучити до виконання цих робіт як субпідрядника. Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти дану вимогу в наступній редакції: «Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів або наказ ДСНС про видачу ліцензії на монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень ( у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу).». Дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» як Учасника даної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому. Проте, через порушення Замовником частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» не може прийняти участь у даній закупівлі. На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та викласти підпункт 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації в наступній редакції: «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.». 3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та викласти підпункт 7.1 пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації в наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про відсутність субпідрядника або довідку в довільній формі про залучення суб’єкта господарювання до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.». 4. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та викласти пункт 3 Додатку 2 до тендерної документації в наступній редакції: «Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів або наказ ДСНС про видачу ліцензії на монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень ( у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу).». Додатки: 1. Наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 30.07.2020 № 435 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», виданий ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ». 2. Наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 25.02.2020 № 159 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», виданий ТОВ «ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «БІНОМ». Оплата за скаргу здійснена відповідно до вимог чинного законодавства.
Дата розгляду скарги: 31.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.08.2021 10:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.09.2021 13:45
Дата виконання рішення Замовником: 08.09.2021 16:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення Антімонопольного комітету виконано
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Грищенко Ірина 380978704843 cb_topaz@ukr.net
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 61423e57fb0b4cfdb72dea84bd94c67d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-06-000430-a.b4
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня! Пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації вимагається надати прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики та підпунктом 1 пункту 2 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагається ліцензія ДСНС на такий вид діяльності як спостерігання за системами протипожежного захисту. Дані вимоги є дискримінаційними, оскільки закупівлі на спостерігання за системами протипожежного захисту або спостереження за установками пожежної автоматики є конкурентними і замовник повинен закуповувати дані послуги окремо з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» за іншим предметом закупівлі. Умовами технічного завдання не передбачено здійснення послуг зі спостерігання або спостереження. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити вимоги щодо надання прямого договору з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики та ліцензії ДСНС на спостерігання за системами протипожежного захисту. Дякуємо!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Вважаємо вимогу щодо внесення змін до тендерної документації безпідставною, виходячи з наступного: об єкт потребує підвищеного рівня пожежної безпеки та особистих вимог до забезпечення безпеки. Умовами технічного завдання передбачено подальшу надійну роботу системи пожежної сигналізації, пристроїв пожежної тривоги та експлуатаційну придатность, попередження несправності системи пожежної сигналізації. Саме для цього учасник і повинен обов язково мати прямий зв язок з диспечерскою службою управління ДСНС України ( прямий договір з теріторіальним органом ДСНС України та ліцензію ДСНС). Дана вимога -це підтвердження якості виконаної послуги та подальшої роботи системи пожежної сигналізації. Наказом МВС України №349 від 30.03.2015року, та змін до наказу МВС України від 13.02.2017р №111 , зареєстрованих у Мінюсті 10 липня 2017року за № 332/30200 передбачено- всіма суб’єктами господарювання, які виконують роботи проектування, монтування СПТС виконувати роботу згідно з вимогами ДБН В.2.5.-56: 2014 "Системи протипожежного захисту" Пожежне спостереження є невід ємною функцією системи протипожежного захисту, за допомогою якого забеспечуються передача в автоматичному режимі в єдиному протоколі та форматі передачі сигналів пожежної тривоги до точки доступу оперативно-диспечерської служби теріторіального органу ДСНС України".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: f9283ab88e56478a9274dbbc23c5b238
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-06-000430-a.b3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Добрий день! Пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації вимагається надати Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів, наказу ДСНС про видачу ліцензії на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів та прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики (у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу). Дана вимога є дискримінаційною, оскільки учасники не повинні мати прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики. Надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, в тому числі послуги зі спостерігання за системами протипожежного захисту об’єктів (пожежне спостерігання), підлягають ліцензуванню згідно ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а також регулюються Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23.11.2016 р. № 852, Правилами з пожежного спостерігання, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2015 № 349. Звертаємо Вашу увагу, що даний ринок є конкурентним, а тому вказану послугу Замовник зобов’язаний закуповувати з дотримання усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» за іншим предметом закупівлі. Умовами технічного завдання даної закупівлі не передбачено здійснення послуг зі спостерігання. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти пункт 6 Додатку № 2 в наступній редакції: «Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів, або наказу ДСНС про видачу ліцензії на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів (у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу)». Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Вважаємо вимогу щодо внесення змін до тендерної документації безпідставною: об єкт потребує підвищеного рівня пожежної безпеки та особистих вимог до забезпечення безпеки. Умовами технічного завдання передбачено подальшу надійну роботу системи пожежної сигналізації, пристроїв пожежної тривоги та експлуатаційну придатность, попередження несправності системи пожежної сигналізації. Саме для цього учасник і повинен обов язково мати прямий зв язок з диспечерскою службою управління ДСНС України ( прямий договір з теріторіальним органом ДСНС України та ліцензію ДСНС). Дана вимога -це підтвердження якості виконаної послуги та подальшої роботи системи пожежної сигналізації. Наказом МВС України №349 від 30.03.2015року, та змін до наказу МВС України від 13.02.2017р №111 , зареєстрованих у Мінюсті 10 липня 2017року за № 332/30200 передбачено- всіма суб’єктами господарювання, які виконують роботи проектування, монтування СПТС виконувати роботу згідно з вимогами ДБН В.2.5.-56: 2014 "Системи протипожежного захисту" Пожежне спостереження є невід ємною функцією системи протипожежного захисту, за допомогою якого забеспечуються передача в автоматичному режимі в єдиному протоколі та форматі передачі сигналів пожежної тривоги до точки доступу оперативно-диспечерської служби теріторіального органу ДСНС України".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 5bf800f4fe5341f9bc7bfd05454ed51d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-06-000430-a.b2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Добрий день! Шановний Замовнику, пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації вимагаються сканована копія оригіналу ліцензії ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів, наказу ДСНС про видачу ліцензії на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів та прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики (у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу. Доводимо до Вашого відома, що ліцензія ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об’єктів видавалася на підставі ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України 29.09.2011 № 1037 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2011 р. за № 1227/19965. Цей Наказ втратив чинність 09.04.2015 року. На даний час організації можуть отримати електронну ліцензію на підставі наказу ДСНС. Відповідно до ПЕРЕЛІКУ послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, ліцензуються наступні послуги і роботи протипожежного призначення: 1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних). 2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. 3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту. 4. Спостерігання за системами протипожежного захисту. 5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники). 6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). 7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Щодо прямого договору з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики повідомляємо наступне. Послуги зі спостереження за установками пожежної автоматики можуть здійснювати організації відповідно отриманих електронних ліцензій на підставі наказу ДСНС. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти дану вимогу в наступній редакції: «Сканована копія оригіналу ліцензії ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів або наказу ДСНС про видачу ліцензії на монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень та прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики або ліцензія ДСНС або наказ ДСНС на спостереження за установками пожежної автоматики або спостерігання за системами протипожежного захисту ( у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу». Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Вважаємо вимогу щодо внесення змін до тендерної документації безпідставною, виходячи з наступного: об єкт потребує підвищеного рівня пожежної безпеки та особистих вимог до забезпечення безпеки. Умовами технічного завдання передбачено подальшу надійну роботу системи пожежної сигналізації, пристроїв пожежної тривоги та експлуатаційну придатность, попередження несправності системи пожежної сигналізації. Саме для цього учасник і повинен обов язково мати прямий зв язок з диспечерскою службою управління ДСНС України ( прямий договір з теріторіальним органом ДСНС України та ліцензію ДСНС). Дана вимога -це підтвердження якості виконаної послуги та подальшої роботи системи пожежної сигналізації. Наказом МВС України №349 від 30.03.2015року, та змін до наказу МВС України від 13.02.2017р №111 , зареєстрованих у Мінюсті 10 липня 2017року за № 332/30200 передбачено- всіма суб’єктами господарювання, які виконують роботи проектування, монтування СПТС виконувати роботу згідно з вимогами ДБН В.2.5.-56: 2014 "Системи протипожежного захисту" Пожежне спостереження є невід ємною функцією системи протипожежного захисту, за допомогою якого забеспечуються передача в автоматичному режимі в єдиному протоколі та форматі передачі сигналів пожежної тривоги до точки доступу оперативно-диспечерської служби теріторіального органу ДСНС України".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: a3d5581e0b164091bceb34b26ee1e95b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-06-000430-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Вважаємо змінити п 3. додатку 5 до тендерної документації у такій редакції на 2020-2021рр. (не більше 2-х копій аналогічних договорів). Абзацом 4 частини другої статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо надання: Відповідний досвід роботи: не менше 2(двох) аналогічних договорів протягом 2018-2021 років за предметом закупівлі товару є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. Така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне. Абзацом 4 частини другої статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже вимога щодо надання «Відповідний досвід роботи: не менше 2(двох) аналогічних договорів протягом 2018-2021 років договорів», а не договору є прямим порушенням Закону та дискримінує Скаржника, як учасника, який не має можливості надати більш ніж однієї копії договору що підтверджує його кваліфікацію. Таким чином, вимога щодо надання Відповідний досвід роботи: не менше 2(двох) аналогічних договорів протягом 2018-2021 років є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Відповідний досвід роботи: не менше 2(двох) аналогічних договорів протягом 2018-2021 років є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, та була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: , подану на умови тендерної документації, якими встановлювалась вимога щодо подання учасниками, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, декількох (2–3 шт.) аналогічних договорів (щодо процедури закупівлі № UA-2017-03-10-000350-a), Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дійшла висновку щодо її дискримінаційності та невідповідності законодавству України. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України. Вважаємо доцільним змінити п 3.1 додатку 3до тендерної документації у такій редакції на 2020-2021рр. (не більше 2-х копій аналогічних договорів).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, вважаємо вимогу, щодо внесення змін до тендерної документації безпідставною, виходячи з наступного. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Встановлення протипожежного устаткування передбачається на довгостроковий термін, також просимо враховувати специфіку даної послуги тому вимога про досвід роботи Учасника не менше 2 аналогічних договорів є об єктивно необхідною та такою, що підтверджує досвід та надійність виконавця, дає можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної можливості та спроможності Учасника успішно виконати договір за результатами закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено