• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 21:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери у складі системного блоку, монітору, клавіатури, маніпулятора типу «миша»)

До ціни пропозиції включаються наступні витрати: - податки і збори (обов’язкові платежі), що сплачуються або мають бути сплачені; - витрати на поставку до відділу освіти та молоді Рожищенського району Волинської області; - зберігання; - зважування; - навантаження; - розвантаження; - інші витрати, передбачені для товару даного виду. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі, оплата послуг електронного майданчика та витрати, пов’язані з укладанням договору про закупівлю. Всі витрати сплачуються учасником за рахунок його власного прибутку. В тендерній пропозиції ціни вказуються за кожну одиницю виміру товару (1 шт.), який пропонується для постачання із урахуванням кількості, що вимагається Замовником та остаточно виводиться підсумкова ціна тендерної пропозиції. Товар повинен супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку, а саме: копіями сертифікатів якості/відповідності, та/або посвідчень про якість, та/або декларації виробника, та/або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару (у передбачених законодавством випадках). При поставці товару обов’язково повинні надаватися гарантійні талони на обслуговування техніки терміном на 3 роки. - Якість запропонованого товару підтверджується посвідченням якості (або декларація виробника)* (відповідно до вимог ТУ, ДСТУ та ГОСТам .). *- При поставці товару надаються дійсні на дату постачання товару документи. Навантаження, розвантаження, доставка має здійснюватись працівниками Учасника-переможця. Строк (термін) та місце поставки (передачі) товару: до 8 вересня 2017 року, відділ освіти та молоді Рожищенської райдержадміністрації. Кваліфікаційні критерії, технічні вимоги до предмету закупівлі у доданій тендерній документації. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". (На тендерну пропозицію учасника повинен бути накладений електронний цифровий підпис)

Завершена

260 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
Період оскарження: 19.07.2017 14:56 - 06.08.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскардження рішення про статус переможця

Номер: 830c7bb18d264eddb2b08aef28369d72
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-19-000635-a.a1
Назва: Оскардження рішення про статус переможця
Вимога:
Рішення тендерного комітету про присвоєння Фірмі ВАЛТЕК статусу переможця рахуємо неправильним як з точки зору еккономічних критеріїв,так із точкизору якісних характеристик.Ми пропонуємо ПК з інстальованим ліцензійним програмним забезпеченням WINDOVS 7 Proffesional 64b,який неможливо порівняти ні за якістю,ні за ціною з безкоштовним Linux.Як правило навчальні та методичні програми з інформатики "прив'язані" до ЛПЗ MICROSOFT.Купівля та інсталяція ЛПЗ від MICROSOFT в майбутньому понесе значні витрати,що значно перевищать бюджет даних торгів.З повагою до тендерного комітету ПП"СНІК-ГАЛ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу розміщену в центральній базі даних електронної системи закупівель, повідомляємо, що документи подані у складі тендерної пропозиції ТОВ Фірма «Валтек» відображають інформацію наявність якої вимагалася тендерною документацією. Документи передбачені ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» завантажені всі. Під час проведення закупівлі ні один із принципів здійснення закупівлі порушено небуло.
Статус вимоги: Не задоволено