-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Масло вершкове, селянське 72,5% жирністю (фасоване)
Завершена
71 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 710.00 UAH
мін. крок: 1% або 710.00 UAH
Період оскарження:
05.08.2021 16:08 - 17.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Незаконна дискваліфікація
Номер:
a542fc7cc5ae4f21b69044eb76a01d86
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-05-002459-b.a3
Назва:
Незаконна дискваліфікація
Вимога:
Шановний замовнику!
Ваша відповідь абсолютно неінформативна оскільки є по суті копією тексту Вашого ж протоколу про відхилення пропозиції.
Вимагаємо надати додаткову аргументацію відхилення пропозиції ТОВ "Ю.Кей" зі спростуванням кожного нашого твердження, зазначеного у вимозі від 30.08.2021, а також надати докази, що ТОВ "Ю.Кей" є учасником, який у розумінні п.1 ч. 1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" не відповідає вимогам абз. першого ч. 3 ст. 22 цього закону, довести, що ТОВ "Ю.Кей" підпадає під дію законодавства про санкції та інших нормативних актів, вказаних вами у п 5 розділу І тендерної документації. Оскільки саме це стало на Вашу думку підставою для відхилення пропозиції.
Ще раз вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Ю.Кей" як незаконне.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу 02.09.2021 15:43
Дата подачі:
02.09.2021 08:26
Вирішення:
відповідь на звернення 02.09.2021р. в рамках оголошення "Масло вершкове, селянське 72,5% жирністю (фасоване)"
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
незаконна дискваліфікація
Номер:
aaa5795c783249178f48b0d6ed8af0f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-05-002459-b.a2
Назва:
незаконна дискваліфікація
Вимога:
Пропозиція ТОВ "Ю.Кей" відхилена неправомірно оскільки:
1) У гарантійному листі від 20.08.2021 № 08-44 вказано "ТОВ «Ю.Кей» гарантує/погоджується:...6) згоду з іншими вимогами, встановленим тендерною документацією". Тобто ТОВ "Ю.Кей" окрім наведених у п. 1-5 цього листа підтвердило свою відповідність й усім іншим вказаним у тендерної документації вимогам. Отже вимога п. 5 розділу І тендерної документації також належить до усіх інших вимог.
2) Листом від 19.08.2021 № 08-40 у п. 10 підтверджено, що ТОВ «Ю.Кей» не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції» та Законом України «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Окрім того відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому підставою відхилення пропозиції згідно з абзацом третім п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі» є невідповідність саме учасника (а не пропозиції) встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Факти застосування санкцій до ТОВ «Ю.Кей» чи порушення ним вимог нормативно-правових актів, наведених у п. 5 розділу І тендерної документації відсутні. Таким чиином ТОВ «Ю.Кей» не може вважатися учасником, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам.
Вимагаю скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Ю.Кей" як таке, що порушує приписи ч. 3 ст. 22, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу 01.09.2021 11:14
Дата подачі:
30.08.2021 16:57
Вирішення:
Відповідь на оскарження результатів кваліфікації до оголошення додано.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
4a1be37cd7624a92a4c2ce37c18c8074
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-05-002459-b.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
1) Відповідно до п. 1 Додатку 4 вимагається надати «копію акту за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06.02.2017 № 42) виданий на обстеження складських спеціалізованих приміщень та транспорту. Дата видачі акту не повинна бути раніше ніж 3 місяці до дати оприлюднення оголошення про проведення торгів». Звертаємо Вашу увагу на те, що законодавством не встановлена частота проведення заходів контролю. У зв’язку з цим вимога про тримісячний строк видачі акту є дискримінаційною для потенційних учасників, які отримали такий акт хоча б на один день раніше.
2) Просимо пояснити, чому у якості аналогічного договору згідно з п. 1 Додатку 4 вважається договір на постачання вершкового саме селянського масла і саме 73% жирністю. Окрім того вимога щодо дати договору (2019/2020/2021 р.) є також дмскримінаційною, оскільки немає об’єктивних причин неможливості виконати договір з постачання предмету Вашого тендеру підприємтвом, що має виконані аналогічні договори, укладені раніше 2019 року або договори поставок масла з іншим відсотком жирності.
3) Вимоги надати велику кількість документів, а саме окрім самого аналогічного договору, довідки, яка має містити інформацію, що вже є у договорі, накладних, відгуку від контрагента, виписку, завірену банком, з рахунку на який були отримані кошти за виконання наданого договору ще й акт(и) звіряння розрахунків у своїй сукупності, вочевидь, мають на меті спотворити результати тендеру, не допустивши перемоги не бажаних для Вас учасників.
4) Відповідно до п. 14 Додатку 4 вимагається надати «сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO 22000 та інші пов’язані документи), видане на ім’я керівника учасника». Вимога також є дискримінаційною, оскільки згідно із законодавством субє’кт господарування не зобов’язаний отримувати такий сертифіка саме на свого керівника, і може на свій розсуд призначати особу, що пройде відповідне навчання як числа своїх працівників (не обов’язково тих, що займають керівні посади) так і з іншими особами, наприклад, на договірній основі. Те саме стосується вимоги надати скан-копію сертифікату виданий саме на керівника або працівника Учасника «Внутрійшній аудитор систем управління відповідно до вимог та положень ДСТУ ISO 2200:2019/ ДСТУ ISO 19011:2019.
Також просимо чітко зазначити, які саме «інші пов’язані документи» маються у п. 14 Додатку 4.
З огляду на те, що дана документації закупівлі містить вимоги, що необгрунтовано суттєво звужують коло потенційних учасників порівняно з іншими закупівлями з аналогічним предметом (наприкладUA-2019-12-09-000684-a, UA-2020-12-08-007453-a) вбачається ймовірна особиста зацікавленість керівництва та/або уповноваженої особи Замовника у перемозі певного учасника у супереч інтересам самої установи-замовника, його підопічних осіб похилого віку та осіб з інвалідністю та суспільним інтересам. Така ситуація має стати предметом уваги для компетентних органів Держаудитслужби, Антимонопольного комітету та правоохоронних органів.
Вимагаємо виключити з документації закупівлі дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.08.2021 13:12
Вирішення:
На вимоги від 09.08.2021 надаємо відповідь: 1.Оскільки законодавством не встановлена частота проведення заходів контролю дана вимога стосовно дати видачі буде скасована в оновленій ТД. 2.Вимога щодо дати договору за період (2019/2020/2021 р.) буде змінено на «договори на постачання масла вершкового» без їх дати укладання.3.Надання виписки з банку та актів звірки мають підтвердити фактичну сплату за постачанням продукту харчування у повному обсязі не має меті спотворити результати тендеру, не допустивши перемоги не бажаних для нас учасників.
Дана позиція буде викладена в наступній редакції: «надання відгуку від контрагента, виписку, завірену банком, з рахунку на який були отримані кошти за виконання наданого договору».4.Щодо зауважень до п. 14 Додатку 4: буде викладено в наступній редакції:
«Надати сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO 22000, видане Учаснику (керівнику або працівнику або іншій особі на договірній основі; «Надати скан-копію сертифікату «Внутрійшній аудитор систем управління відповідно до вимог та положень ДСТУ ISO 2200:2019/ ДСТУ ISO 19011:2019» видане на Учасника (керівнику або працівнику або іншій особі на договірній основі).
Дана документація розроблена з урахуванням вимог як до предмету закупівлі так і до вимог діючих законодавчих норм та Законів,на засадах колегіальності та неупередженості, що відповідає інтересам самої установи замовника МГП, його підопічних- осіб похилого віку та осіб з інвалідністю та суспільним інтересам.
Умови тендерної документації та її вимоги запобігають співпраці з потенціальними Постачальниками, які у своїй діяльності постійно порушують умови договорів, не маючі відповідних інструментів (умов, документів, проходження навчання), які свідчать про якісну підготовку до співпраці з бюджетними установами соціального напрямку. Зміни затверджені протоколом засідання тендерного комітету від 10.08.2021р. за №52 та оновлена ТД розміщена на сайті.
Статус вимоги:
Задоволено