-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуга зі встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, аварійне освітлення в гуртожитку коледжу
Торги не відбулися
1 102 330.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 33 069.90 UAH
мін. крок: 3% або 33 069.90 UAH
Період оскарження:
05.08.2021 15:46 - 17.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
a092b761db23435c8a8b4cc05a1ba7e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-05-011094-a.b4
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Вих.№01/1 від 13.09.2021
До органу оскарження:
Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез»
ЄДРПОУ: 39299695
Адреса: 08133, Київська область, Києво-Святошинський район,
м. Вишневе. Вул. Чорновола 1А
тел. 095-360-07-07
Email: ukrtechnobez@ukr.net
Замовник:
Придніпровський державний
Металургійний коледж
ЄДРПОУ: 00193447
Адреса: 51934, Дніпропетровська обл.,
М. Кам’янське, проспект Аношкіна, 86
Тел. +380978245927
Інформація про закупівлю:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-05-011094-а
СКАРГА
Придніпровський державний металургійний коледж Протоколом №148\21 від 03.09.2021 р. було обрано переможцем процедури закупівлі Приватне підприємство «СПЕЦМОНТАЖНАКЛАДКА» (код ЄДРПОУ 13439016) щодо закупівлі "Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, аварійного освітлення в будівлі гуртожитку коледжу» (код ДК 021:2015 - 45310000-3 – Електромонтажні роботи)» ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-05-011094-а
З рішенням тендерного комітету не погоджуємося і аргументуємо це наступним:
Керуючись частиною 6 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Суб’єкт оскарження вважає, що рішення замовника про визнання переможцем ПП «Спецмонтажнакладка», є неправомірним та таким, що порушує його законні права та інтереси чим грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон) з підстав наведених нижче.
Щодо визнання переможцем закупівлі – ПП «СПЕЦМОНТАЖНАКЛАДКА»
1) Відповідно до п.6 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації «Всі документи тендерної пропозиції складаються та подаються Учасниками та Переможцем процедури торгів українською мовою.
У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову».
Проте, Учасником ПП «Спецмонтажнакладка» надано копію Договору №ТЕХ-000229 виконання робіт від 19.04.2016 р., викладеного російською мовою та відсутній документ з його автентичним перекладом на українську мову.
Тому тендерна пропозиція ПП «СПЕНТАЖНАКЛАДКА» підлягає відхиленню відповідно до вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до абзацу 8 п.4 Розділу 3 ТД «Договірна ціна повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва». Ціна пропозиції Учасника торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень по об'єкту та поточних цін на них.
Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пункту 6.3.4 ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, використовуються у порядку, обумовленому договором підряду.
Також додаємо, що на підставі пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013, вимога про включення коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами носить обов'язковий, характер, а не право учасника включати чи не включати дані витрати до складу розрахунку договірної ціни.
У складі Пропозиції Приватного підприємства «Спецмонтажнакладка» Договірна ціна (Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.08.2021 11:45) в якій є напис «Визначена згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1-2013», проте у рядку «кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами» зазначено "-"
Враховуючи наведене, Приватне підприємство «Спецмонтажнакладка» до складу договірної ціни не включив кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами встановленими згідно з постановою КМУ від 29 липня 2020 р. № 671 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2021-2023», що не відповідає пункту 6.2.12 ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
Враховуючи наведене вбачається, що пропозиція Приватного підприємства «Спецмонтажнакладка» не відповідає критеріям, установленим в ТД.
Тому Замовник відповідно до чинного законодавства повинен був відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства «Спецмонтажнакладка» , відповідно до статті 31 Закону, та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Не відхиливши тендерну пропозицію Приватного підприємства «Спецмонтажнакладка», замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель установлених статтею 5 Закону, а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи усе вище наведене, керуючись ст.ст. 5, 16, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгдяду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, що прийняте Протоколом № 148\21 від 03 вересня 2021 р. щодо визнання переможцем процедури закупівлі Приватне підприємство «СПЕЦМОНТАЖНАКЛАДКА» (код ЄДРПОУ 13439016) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-05-011094-а.
Директор ТОВ «Укртехнобез» Р.О. Харченко
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника.pdf 13.09.2021 14:44
- Скарга на дії Замовника.docx 13.09.2021 14:44
- рішення від 15.09.2021 № 20983.pdf 15.09.2021 16:35
- інформація про резолютивну частину рішення від 24.09.2021 № 21801.pdf 27.09.2021 16:41
- рішення від 24.09.2021 № 21801.pdf 29.09.2021 16:54
- Пояснення до скарги АМКУ від 17.09.2021.docx 17.09.2021 13:45
- Пояснення до скарги АМКУ від 17.09.2021.pdf 17.09.2021 13:45
- Протокол 162-21 від 04.10.2021.pdf 04.10.2021 14:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.09.2021 15:34
Дата розгляду скарги:
24.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.09.2021 16:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.09.2021 16:54
Дата виконання рішення Замовником:
04.10.2021 14:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протокол № 162 від 04.10.2021 про скасування рішення про визначення ПП "СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА" переможцем процедури закупівлі
Скарга
Скасована
Скарга до АМКУ на дії Замовника
Номер:
f20221b5af0942e38026c119e5e503b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-05-011094-a.c3
Назва:
Скарга до АМКУ на дії Замовника
Скарга:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгдяду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, що прийняте Протоколом № 139/21 від 30 серпня 2021 р. щодо відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» (ЄДРПОУ 39299695). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-05-011094-а.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, що прийняте Протоколом № 148\21 від 03 вересня 2021 р. щодо визнання переможцем процедури закупівлі Приватне підприємство «СПЕЦМОНТАЖНАКЛАДКА» (код ЄДРПОУ 13439016) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-05-011094-а.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника.docx 08.09.2021 16:12
- Скарга на дії Замовника.pdf 08.09.2021 16:12
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
10.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо відсутності підстав отримання будівельної ліцензії, виданої ДАБІ України, при провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення
Номер:
04538a81ac774e848bca9db34e5110ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-05-011094-a.a2
Назва:
Щодо відсутності підстав отримання будівельної ліцензії, виданої ДАБІ України, при провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення
Вимога:
У відповідності до статті 37-1 «Ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно з п.13 статті 7 "Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню" Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності", надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затверджені "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", якими встановлений ПЕРЕЛІК послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. Таким чином ліцензування вказаних у ПЕРЕЛІКУ видів здійснюється органом ліцензування Державної служби з надзвичайних ситуацій, а не органом ліцензування Інспекції Державного архітектурно-будівельного контрою. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити передостанній абзац пункту 5 Додатку 1 ТД, так як він являється неправомірним з боку законності та носить дискримінаційний характер по відношенню до інших учасників закупівлі. В противному випадку змушені будемо оскаржувати цю вимогу в АМКУ, що призведе до затягування часу, подальшому внесенні змін до ТД, та більш пізньому обладнанню приміщень пожежними системами. Сподіваємося на взаєморозуміння та взаємоповагу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.08.2021 15:59
Вирішення:
Добрий день! Згідно з частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до чинного законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, як зазначено в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, вимоги тендерної документації та Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Технічним завданням закупівлі передбачено встановлення системи аварійного освітлення. Такі роботи не підпадають під ліцензійні умови визначені Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджені «ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» та вимагають наявності будівельної ліцензії або їх аналогу. Натомість у відповідності до статті 37-1 «Ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Таким чином для повного виконання Технічного завдання необхідна наявність дозвільних документів, що вимагаються.
У зв’язку з вищевикладеним у Вас як у Учасника відсутні підстави для оскарження умов Тендерної документації до Антимонопольного комітету, таким чином це призведе лише до затягування часу даної процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.08.2021 16:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги щодо надання будівельної ліцензії (навіть субпідрядною організацією)
Номер:
3da094da66cf41ab8b55dd38ff80a702
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-05-011094-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги щодо надання будівельної ліцензії (навіть субпідрядною організацією)
Вимога:
У зв’язку з набуттям чинності з 18 березня 2020 року Постанови КМУ від 13.03.2020 року №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» та визнання такими, що втратили чинність ряд нормативно-правових актів, які визначали порядок ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а саме: Постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури»; Постанови Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2008 року № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві»; Постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)» та інших Постанов Кабінету Міністрів України, що регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу щодо надання Учасником копії ліцензії, виданої ДАБІ України як таку, що не має правових підстав та носить дискримінаційний часовий аспект (виконати її можуть лише ті учасники, що отримали ліцензію до введення в дію зазначених Постанов)! Звертаємо увагу, що в межах Вашої закупівлі ліцензія ДАБІ не потрібна ЗОВСІМ. Дана ліцензія оскаржувалася для подібної закупівлі і АМКУ задовільнив скаргу. Пропонуємо ознайомитися з цим рішеням у закупівлі (UA-2019-02-18-000284-c) і виключити вимогу про ліцензію ДАБІ, оскільки є чітке рішення АМКУ, що даний документ не потрібен для встановлення (монтажу) пожежної сигналізації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.08.2021 15:57
Вирішення:
Добрий день! Згідно з частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, як зазначено в Листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, вимоги тендерної документації та Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Розділом 5 Додатку № 1 Тендерної документації визначено, що серед іншого, Учасник має надати копію Ліцензії (з класом наслідків СС2, що відповідає класу наслідків об’єкту), видану Учаснику, діючої на теперішній час, виданої ДАБІ України з додатком Переліку зазначених видів робіт, або довідка довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної Ліцензії або аналог.
Таким чином вимога не містить дискримінаційних вимог, так як передбачає надання документу аналогічного Ліцензії, виданої ДАБІ. Зазначені дозвільні документи може отримати будь-який суб’єкт господарювання, що відповідає необхідним вимогам.
Відповідно до статті 37¹ Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, підлягає Ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно Постанови КМ України від 23.12.2020р. №1340 «Деякі питання функціонування органів архітектурно-будівельного контролю та нагляду» утворено Державну інспекцію архітектури та містобудування України (ДІАМ). Відповідно до пункту 3 Положення одним з основних завдань ДІАМ є ліцензування видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками Ліцензію видає ДІАМ.
Технічним завданням закупівлі передбачено встановлення системи аварійного освітлення. Такі роботи не підпадають під ліцензійні умови визначені Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджені «ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» та вимагають наявності будівельної ліцензії або їх аналогу.
Розробка порядку видачі Ліцензій та інших дозвільних документів не відноситься до компетенції Замовника, але не скасовує необхідності наявності таких документів, якщо наявність таких документів визначена чинним законодавством України.
Статус вимоги:
Відхилено