• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету

Завершена

1 837 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 258.00 UAH
Період оскарження: 05.08.2021 14:36 - 19.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: e64c463f0bfd4fe1be6d870e871916a4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-05-008862-a.a4
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
31 серпня 2021 року Протоколом № 55 Розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за оголошенням UA-2021-08-05-008862-a ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) визначено ТОВ «МЕГАПРОСТІР» (код 38011808) переможцем відкритих торгів на закупівлю, оскільки тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ «МЕГАПРОСТІР» (код 38011808) не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. В довідці про наявність працівників ТОВ «МЕГАПРОСТІР» зазначаються дані 7 працівників, однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації. 2) В довідці ТОВ «МЕГАПРОСТІР» про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка має назву «Додаток 2» не вказано кваліфікації працівників, що суперечить вимогам тендерної документації. 3) Відсутня лист-згода з проєктом договору (згідно з Додатком 5) до тендерної документації) в складі пропозиції ТОВ «МЕГАПРОСТІР», що суперечить вимогам тендерної документації. 4) Згідно вимог тендерної документації учасник має подати інформацію про співвиконавця або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. Дана довідка відсутня в складі пропозиції ТОВ «МЕГАПРОСТІР». 5) Всі документи в пропозиції ТОВ «МЕГАПРОСТІР» не завірені відповідно до вимог тендерної документації. За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «МЕГАПРОСТІР» підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації. У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати Протоколом № 55 Розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за оголошенням UA-2021-08-05-008862-a ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) від 31.08.2021, так як пропозиція ТОВ «МЕГАПРОСТІР» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. У разі відсутності відповіді ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду вимоги від 01.09.2021 року щодо скасування протоколу № 55 розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за оголошенням UA-2021-08-05-008862-a ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) від 31.08.2021 року, тендерний комітет Виконавчого органу Добровеличківської селищної ради – Апарату ради повідомляє про наступне: Під час складання тендерної документації Замовник керується вимогами статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема: тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. У частині другій статті 22 Закону чітко визначено інформацію, яку повинна містити тендерна документація. Відповідно до положень частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зміст тендерної документації на закупівлю послуг: ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-05-008862-a відповідає вимогам статті 22 Закону у повному обсязі. Користуючись своїм правом згідно положень частини третьої статті 22 Закону замовником торгів було включено додаткову інформацію та вимоги, що передбачені законодавством. Довідково повідомляємо, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель приймаються у відповідності до кожної скарги окремо та формулювання вимог тендерної документації в цілому. Визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці 8 ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Але законодавством України не встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості правильного застосування Закону у різноманітних ситуаціях. Інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки, особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем. Однак тендерна документація переліку відомостей, які є персональними даними, не передбачає. На нашу думку не є достатньою інформацією для ідентифікації конкретної особи, а ПІБ посадової особи разом з зазначенням посади взагалі не потребує ніякої згоди, т. я. фізична особа є посадовою. Враховуючи вимоги ЗУ «Про захист персональних даних» та ЗУ «Про публічні закупівлі», факт подання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних лише від посадової особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію є достатнім. На виконання вимог тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до ст. 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» (Додаток 2) замовником вимагалось надати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад, штатний розпис / трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки / інший документ). Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та штатний розпис. Тендерною документацію не зазначено надання документів про освіту, сертифікатів тощо. Разом з тим, положеннями статті 29 Кодексу законів про працю, визначено, що до початку роботи за укладеним трудовим договором власник або уповноважений ним орган зобов'язаний роз'яснити працівникові його права і обов'язки. Тому під час прийняття на роботу роботодавець роз’яснює працівникові його трудову функцію відповідно до його конкретної роботи, кваліфікації, права та обов’язки, зафіксовані в посадовій інструкції. Розглянувши надані учасником документи на підтвердження кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до ст. 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, замовник дійшов висновку що достатньо надано підтвердження для виконання умов договору по предмету закупівлі. На виконання підпункту 1.1 розділу третього тендерної документації учасником подано лист-згоду з проектом договору (Додаток 5) до тендерної документації, шляхом завантаження файлу «ПД4.jpeg», який чітко продемонстрував Замовнику відповідну згоду. Відповідно до пункту сьомого третього розділу тендерної документації учасником надана довідка про співвиконавця в довільній формі на етапі кваліфікації до оприлюднення інформації про наміри підписати договір. Замовником враховано, що форма подання довідки не стосується істотних умов закупівлі та не впливає на зміст пропозиції. Документи, які не були завірені, сканувалися з оригіналів. Після завантаження в систему на них було накладено ЕЦП. Недолік оформлення документів тендерної пропозиції переможця містить ознаки формальної помилки, адже не стосується істотних умов закупівлі та не впливає на зміст пропозиції. Враховуючи вищезазначене, Виконавчий орган Добровеличківської селищної ради – Апарату ради повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні, щодо скасування протоколу № 55 розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за оголошенням UA-2021-08-05-008862-a ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) від 31.08.2021 року.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасування протоколу про обрання переможця

Номер: 540796e7c3cb4e23939c0fd231873162
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-05-008862-a.a3
Назва: Скасування протоколу про обрання переможця
Вимога:
31 серпня 2021 року Протоколом № 56 Розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за оголошенням UA-2021-08-05-008862-a ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) визначено ТОВ «МЕГАПРОСТІР» (код 38011808) переможцем відкритих торгів на закупівлю, оскільки тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ «МЕГАПРОСТІР» (код 38011808) не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. В довідці про наявність працівників ТОВ «МЕГАПРОСТІР» зазначаються дані 7 працівників, однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації. 2) В довідці ТОВ «МЕГАПРОСТІР» про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка має назву «Додаток 2» не вказано кваліфікації працівників, що суперечить вимогам тендерної документації. 3) Відсутня лист-згода з проєктом договору (згідно з Додатком 5) до тендерної документації) в складі пропозиції ТОВ «МЕГАПРОСТІР», що суперечить вимогам тендерної документації. 4) Згідно вимог тендерної документації учасник має подати інформацію про співвиконавця або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. Дана довідка відсутня в складі пропозиції ТОВ «МЕГАПРОСТІР». 5) Всі документи в пропозиції ТОВ «МЕГАПРОСТІР» не завірені відповідно до вимог тендерної документації. За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «МЕГАПРОСТІР» підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації. У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати Протоколом № 56 Розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за оголошенням UA-2021-08-05-008862-a ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) від 30.08.2021, так як пропозиція ТОВ «МЕГАПРОСТІР» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. У разі відсутності відповіді ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду вимоги від 01.09.2021 року щодо скасування протоколу № 56 розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за оголошенням UA-2021-08-05-008862-a ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) від 31.08.2021 року, тендерний комітет Виконавчого органу Добровеличківської селищної ради – Апарату ради повідомляє про наступне: Під час складання тендерної документації Замовник керується вимогами статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема: тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. У частині другій статті 22 Закону чітко визначено інформацію, яку повинна містити тендерна документація. Відповідно до положень частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зміст тендерної документації на закупівлю послуг: ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-05-008862-a відповідає вимогам статті 22 Закону у повному обсязі. Користуючись своїм правом згідно положень частини третьої статті 22 Закону замовником торгів було включено додаткову інформацію та вимоги, що передбачені законодавством. Довідково повідомляємо, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель приймаються у відповідності до кожної скарги окремо та формулювання вимог тендерної документації в цілому. Визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці 8 ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Але законодавством України не встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості правильного застосування Закону у різноманітних ситуаціях. Інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки, особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем. Однак тендерна документація переліку відомостей, які є персональними даними, не передбачає. На нашу думку не є достатньою інформацією для ідентифікації конкретної особи, а ПІБ посадової особи разом з зазначенням посади взагалі не потребує ніякої згоди, т.я. фізична особа є посадовою. Враховуючи вимоги ЗУ «Про захист персональних даних» та ЗУ «Про публічні закупівлі», факт подання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних лише від посадової особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію є достатнім. На виконання вимог тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до ст. 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» (Додаток 2) замовником вимагалось надати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад, штатний розпис / трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки / інший документ). Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та штатний розпис. Тендерною документацію не зазначено надання документів про освіту, сертифікатів тощо. Разом з тим, положеннями статті 29 Кодексу законів про працю, визначено, що до початку роботи за укладеним трудовим договором власник або уповноважений ним орган зобов'язаний роз'яснити працівникові його права і обов'язки. Тому під час прийняття на роботу роботодавець роз’яснює працівникові його трудову функцію відповідно до його конкретної роботи, кваліфікації, права та обов’язки, зафіксовані в посадовій інструкції. Розглянувши надані учасником документи на підтвердження кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до ст. 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, замовник дійшов висновку що достатньо надано підтвердження для виконання умов договору по предмету закупівлі. На виконання підпункту 1.1 розділу третього тендерної документації учасником подано лист-згоду з проектом договору (Додаток 5) до тендерної документації, шляхом завантаження файлу «лист-згода 10 jpeg», який чітко продемонстрував Замовнику відповідну згоду. Відповідно до пункту сьомого третього розділу тендерної документації учасником надана довідка про співвиконавця в довільній формі на етапі кваліфікації до оприлюднення інформації про наміри підписати договір. Замовником враховано, що форма подання довідки не стосується істотних умов закупівлі та не впливає на зміст пропозиції. Документи, які не були завірені, сканувалися з оригіналів. Після завантаження в систему на них було накладено ЕЦП. Недолік оформлення документів тендерної пропозиції переможця містить ознаки формальної помилки, адже не стосується істотних умов закупівлі та не впливає на зміст пропозиції. Враховуючи вищезазначене, Виконавчий орган Добровеличківської селищної ради – Апарату ради повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні, щодо скасування протоколу № 56 розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за оголошенням UA-2021-08-05-008862-a ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) від 31.08.2021 року.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасування протоколу про визнання переможцем

Номер: 91494c2913744828bc83414a6bbfb6f1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-05-008862-a.a2
Назва: Скасування протоколу про визнання переможцем
Вимога:
31 серпня 2021 року Протоколом № 57 Розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за оголошенням UA-2021-08-05-008862-a ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) визначено ТОВ «МЕГАПРОСТІР» (код 38011808) переможцем відкритих торгів на закупівлю, оскільки тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ «МЕГАПРОСТІР» (код 38011808) не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. В довідці про наявність працівників ТОВ «МЕГАПРОСТІР» зазначаються дані 7 працівників, однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації. 2) В довідці ТОВ «МЕГАПРОСТІР» про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка має назву «Додаток 2» не вказано кваліфікації працівників, що суперечить вимогам тендерної документації. 3) Відсутня лист-згода з проєктом договору (згідно з Додатком 5) до тендерної документації) в складі пропозиції ТОВ «МЕГАПРОСТІР», що суперечить вимогам тендерної документації. 4) Згідно вимог тендерної документації учасник має подати інформацію про співвиконавця або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. Дана довідка відсутня в складі пропозиції ТОВ «МЕГАПРОСТІР». 5) Всі документи в пропозиції ТОВ «МЕГАПРОСТІР» не завірені відповідно до вимог тендерної документації. За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «МЕГАПРОСТІР» підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації. У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати Протоколом № 57Розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за оголошенням UA-2021-08-05-008862-a ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) від 31.08.2021, так як пропозиція ТОВ «МЕГАПРОСТІР» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. У разі відсутності відповіді ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду вимоги від 01.09.2021 року щодо скасування протоколу № 57 розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за оголошенням UA-2021-08-05-008862-a ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) від 31.08.2021 року, тендерний комітет Виконавчого органу Добровеличківської селищної ради – Апарату ради повідомляє про наступне: Під час складання тендерної документації Замовник керується вимогами статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема: тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. У частині другій статті 22 Закону чітко визначено інформацію, яку повинна містити тендерна документація. Відповідно до положень частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зміст тендерної документації на закупівлю послуг: ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-05-008862-a відповідає вимогам статті 22 Закону у повному обсязі. Користуючись своїм правом згідно положень частини третьої статті 22 Закону замовником торгів було включено додаткову інформацію та вимоги, що передбачені законодавством. Довідково повідомляємо, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель приймаються у відповідності до кожної скарги окремо та формулювання вимог тендерної документації в цілому. Визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці 8 ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Але законодавством України не встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості правильного застосування Закону у різноманітних ситуаціях. Інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки, особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем. Однак тендерна документація переліку відомостей, які є персональними даними, не передбачає. На нашу думку не є достатньою інформацією для ідентифікації конкретної особи, а ПІБ посадової особи разом з зазначенням посади взагалі не потребує ніякої згоди, т. я. фізична особа є посадовою. Враховуючи вимоги ЗУ «Про захист персональних даних» та ЗУ «Про публічні закупівлі», факт подання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних лише від посадової особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію є достатнім. На виконання вимог тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до ст. 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» (Додаток 2) замовником вимагалось надати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад, штатний розпис / трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки / інший документ). Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та штатний розпис. Тендерною документацію не зазначено надання документів про освіту, сертифікатів тощо. Разом з тим, положеннями статті 29 Кодексу законів про працю, визначено, що до початку роботи за укладеним трудовим договором власник або уповноважений ним орган зобов'язаний роз'яснити працівникові його права і обов'язки. Тому під час прийняття на роботу роботодавець роз’яснює працівникові його трудову функцію відповідно до його конкретної роботи, кваліфікації, права та обов’язки, зафіксовані в посадовій інструкції. Розглянувши надані учасником документи на підтвердження кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до ст. 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, замовник дійшов висновку що достатньо надано підтвердження для виконання умов договору по предмету закупівлі. На виконання підпункту 1.1 розділу третього тендерної документації учасником подано лист-згоду з проектом договору (Додаток 5) до тендерної документації, шляхом завантаження файлу «ПД2.jpeg», який чітко продемонстрував Замовнику відповідну згоду. Відповідно до пункту сьомого третього розділу тендерної документації учасником надана довідка про співвиконавця в довільній формі на етапі кваліфікації до оприлюднення інформації про наміри підписати договір. Замовником враховано, що форма подання довідки не стосується істотних умов закупівлі та не впливає на зміст пропозиції. Документи, які не були завірені, сканувалися з оригіналів. Після завантаження в систему на них було накладено ЕЦП. Недолік оформлення документів тендерної пропозиції переможця містить ознаки формальної помилки, адже не стосується істотних умов закупівлі та не впливає на зміст пропозиції. Враховуючи вищезазначене, Виконавчий орган Добровеличківської селищної ради – Апарату ради повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні, щодо скасування протоколу № 57 розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за оголошенням UA-2021-08-05-008862-a ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) від 31.08.2021 року.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Про скасування протоколу про прийняття пропозиції

Номер: fa1bf5c209714b5986e98fc59b6efadd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-05-008862-a.a1
Назва: Про скасування протоколу про прийняття пропозиції
Вимога:
ВИМОГА 30 серпня 2021 року Протоколом № 54 Розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за оголошенням UA-2021-08-05-008862-a ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) визначено ТОВ «МЕГАПРОСТІР» (код 38011808) переможцем відкритих торгів на закупівлю, оскільки тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ «МЕГАПРОСТІР» (код 38011808) не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. В довідці про наявність працівників ТОВ «МЕГАПРОСТІР» зазначаються дані 7 працівників, однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації. 2) В довідці ТОВ «МЕГАПРОСТІР» про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка має назву «Додаток 2» не вказано кваліфікації працівників, що суперечить вимогам тендерної документації. 3) Відсутня лист-згода з проєктом договору (згідно з Додатком 5) до тендерної документації) в складі пропозиції ТОВ «МЕГАПРОСТІР», що суперечить вимогам тендерної документації. 4) Згідно вимог тендерної документації учасник має подати інформацію про співвиконавця або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. Дана довідка відсутня в складі пропозиції ТОВ «МЕГАПРОСТІР». 5) Всі документи в пропозиції ТОВ «МЕГАПРОСТІР» не завірені відповідно до вимог тендерної документації. За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «МЕГАПРОСТІР» підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації. У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати Протоколом № 54 Розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за оголошенням UA-2021-08-05-008862-a ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) від 30.08.2021, так як пропозиція ТОВ «МЕГАПРОСТІР» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. У разі відсутності відповіді ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду вимоги від 31.08.2021 року № 31-08/1 щодо скасування протоколу № 54 розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за оголошенням UA-2021-08-05-008862-a ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) від 30.08.2021 року, тендерний комітет Виконавчого органу Добровеличківської селищної ради – Апарату ради повідомляє про наступне: Під час складання тендерної документації Замовник керується вимогами статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема: тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. У частині другій статті 22 Закону чітко визначено інформацію, яку повинна містити тендерна документація. Відповідно до положень частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зміст тендерної документації на закупівлю послуг: ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-05-008862-a відповідає вимогам статті 22 Закону у повному обсязі. Користуючись своїм правом згідно положень частини третьої статті 22 Закону замовником торгів було включено додаткову інформацію та вимоги, що передбачені законодавством. Довідково повідомляємо, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель приймаються у відповідності до кожної скарги окремо та формулювання вимог тендерної документації в цілому. Визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці 8 ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Але законодавством України не встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості правильного застосування Закону у різноманітних ситуаціях. Інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки, особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем. Однак тендерна документація переліку відомостей, які є персональними даними, не передбачає. На нашу думку не є достатньою інформацією для ідентифікації конкретної особи, а ПІБ посадової особи разом з зазначенням посади взагалі не потребує ніякої згоди, т.я. фізична особа є посадовою. Враховуючи вимоги ЗУ «Про захист персональних даних» та ЗУ «Про публічні закупівлі», факт подання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних лише від посадової особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію є достатнім. На виконання вимог тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до ст. 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» (Додаток 2) замовником вимагалось надати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад, штатний розпис / трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки / інший документ). Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та штатний розпис. Тендерною документацію не зазначено надання документів про освіту, сертифікатів тощо. Разом з тим, положеннями статті 29 Кодексу законів про працю, визначено, що до початку роботи за укладеним трудовим договором власник або уповноважений ним орган зобов'язаний роз'яснити працівникові його права і обов'язки. Тому під час прийняття на роботу роботодавець роз’яснює працівникові його трудову функцію відповідно до його конкретної роботи, кваліфікації, права та обов’язки, зафіксовані в посадовій інструкції. Розглянувши надані учасником документи на підтвердження кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до ст. 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, замовник дійшов висновку що достатньо надано підтвердження для виконання умов договору по предмету закупівлі. На виконання підпункту 1.1 розділу третього тендерної документації учасником подано лист-згоду з проектом договору (Додаток 5) до тендерної документації, шляхом завантаження файлу «ПД4.jpeg», який чітко продемонстрував Замовнику відповідну згоду. Відповідно до пункту сьомого третього розділу тендерної документації учасником надана довідка про співвиконавця в довільній формі на етапі кваліфікації до оприлюднення інформації про наміри підписати договір. Замовником враховано, що форма подання довідки не стосується істотних умов закупівлі та не впливає на зміст пропозиції. Документи, які не були завірені, сканувалися з оригіналів. Після завантаження в систему на них було накладено ЕЦП. Недолік оформлення документів тендерної пропозиції переможця містить ознаки формальної помилки, адже не стосується істотних умов закупівлі та не впливає на зміст пропозиції. Враховуючи вищезазначене, Виконавчий орган Добровеличківської селищної ради – Апарату ради повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні, щодо скасування протоколу № 54 розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за оголошенням UA-2021-08-05-008862-a ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) від 30.08.2021 року.
Статус вимоги: Відхилено