-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт покрівлі корпусу № 3 КП «Славутська ЦРЛ» за адресою: 30000, Хмельницька обл., м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, буд. 29 «г» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Закупівля для запобігання пандемії COVID-19. Категорія Замовника - відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження: 30000, Україна, Хмельницька область, м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 "г".
Торги не відбулися
2 930 321.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 651.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 651.61 UAH
Період оскарження:
05.08.2021 13:53 - 11.08.2021 13:57
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення порушення
Номер:
d4cd48134f794e2383c89a1166839049
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-05-001606-b.b2
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», яке є учасником закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі корпусу № 3 КП «Славутська ЦРЛ» за адресою: 30000, Хмельницька обл., м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, буд. 29 «г» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), на підставі ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє, що Комунальним підприємством «Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова» Славутської міської ради (далі – Замовник) були порушені права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на рішення Уповноваженої особи Замовника щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі корпусу № 3 КП «Славутська ЦРЛ» за адресою: 30000, Хмельницька обл., м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, буд. 29 «г» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн» згідно Протоколу №82 від 03 вересня 2021 року.
Вважаємо, що таке рішення є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», оскільки наша тендерна пропозиція повністю відповідає умовам, визначеним Оголошенням спрощеної закупівлі та додатками до нього, а саме:
• Щодо першої підстави відхилення:
Підставою відхилення пропозиції було вказано, цитуємо: «Учасником надані в складі цінової пропозиції копії документів на матеріали, які будуть використовуватись під час виконання робіт, термін дії яких минув, а саме: Сертифікат відповідності №UA.TR.061.002067-18 (термін дії з 04.10.18р. до 03.10.19р.); Декларація про відповідність на електроди покриті металеві для ручного дугового зварювання та наплавлення термін дії закінчився 03.10.2019р.; Сертифікат відповідності на фітини компресійні (у т.ч. із різьбовими з′єднаннями) та затисні сідла (хомути) з поліпропілену для будівництва та ремонту поліетиленових трубопроводів холодного водопостачання зареєстрований в Реєстрі органу з сертифікації за №UAO.YT.08013-20 термін дії з 03.08.2020р. до 02.08.2021р.; Сертифікат відповідності зареєстрований в Реєстрі за №UA.1.090.0157467-10 термін дії з 21.12.2010р. до 20.12.2012р.; Сертифікат відповідності зареєстрований в Реєстрі за №UA.1.090.0157462-10 термін дії з 21.12.2010р. до 20.12.2012р.; Сертифікат відповідності зареєстрований в Реєстрі за №UA.1.061.0059293-10 термін дії з 24.06.2010р. до 23.06.2012р.; Сертифікат відповідності зареєстрований в Реєстрі за №UA.BUD.202009-19 термін дії з 22.09.2019р. до 21.02.2021р.; Сертифікат відповідності зареєстрований в Реєстрі за №UA.PS.001837-20 термін дії з 28.07.2020р. до 28.07.2021р.; Сертифікат відповідності зареєстрований в Реєстрі за №UA.1.196.0031307-15 термін дії з 08.06.2015р. до 07.06.2016р.; Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-03/4143 від 16.02.2016р. дійсний до 15.02.2021р.».
Стосовно Сертифікату відповідності №UA.TR.061.002067-18, Декларації про відповідність на електроди покриті металеві для ручного дугового зварювання та наплавлення: надаємо пояснення, що на аналогічний матеріал – електроди нами подано у складі пропозиції чинний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-04/25265 від 11.06.2015р.
Стосовно Сертифікату відповідності на фітини компресійні (у т.ч. із різьбовими з′єднаннями) та затисні сідла (хомути) з поліпропілену для будівництва та ремонту поліетиленових трубопроводів холодного водопостачання зареєстрований в Реєстрі органу з сертифікації за №UAO.YT.08013-20 термін дії з 03.08.2020р. до 02.08.2021р.: надаємо пояснення, що на аналогічний матеріал – фітини компресійні (у т.ч. із різьбовими з′єднаннями) та затисні сідла (хомути) з поліпропілену для будівництва та ремонту поліетиленових трубопроводів холодного водопостачання нами подано у складі пропозиції чинний Сертифікат відповідності №UA.TR.045.000087-19, термін дії з 22.05.2018р. до 21.05.2022р.
Стосовно Сертифікату відповідності зареєстрований в Реєстрі за №UA.1.090.0157467-10: надаємо пояснення, що на аналогічний матеріал – матеріали рулонні покрівельні та гідроізоляційні нами подано у складі пропозиції чинний Сертифікат відповідності №UA.ХОДС.07.0524-21, термін дії з 12.02.2021р. до 11.02.2022р.
Стосовно Сертифікату відповідності зареєстрований в Реєстрі за №UA.1.090.0157462-10: надаємо пояснення, що на аналогічний матеріал – підпокрівельні плівки на основі поліетилену та поліпропілену нами подано у складі пропозиції чинний Сертифікат відповідності №UA.TR.042ю281-18, термін дії з 18.12.2018р. до 17.12.2021р.
Стосовно Сертифікату відповідності зареєстрований в Реєстрі за №UA.1.061.0059293-10: надаємо пояснення, що використання матеріалу – вікна дахові дерево алюмінієві типу FAKRO не передбачалося у складі технічного завдання та не передбачається використовувати нами при виконанні будівельно-монтажних робіт.
Стосовно Сертифікату відповідності зареєстрований в Реєстрі за №UA.BUD.202009-19, Сертифікату відповідності зареєстрований в Реєстрі за №UA.PS.001837-20, Сертифікату відповідності зареєстрований в Реєстрі за №UA.1.196.0031307-15, Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-03/4143 від 16.02.2016р.: повідомляємо, що такі матеріали не будуть використовуватись нами при виконанні будівельно-монтажних робіт. Крім того, на всі матеріали, що будуть використовуватись при виконанні робіт чинні сертифікати відповідності/висновки ДСЕЕ будуть наданні після їх поставки на об’єкт будівництва та безпосередньо після замовлення таких матеріалів у виробників.
Тому, враховуючи викладене, учасник ТОВ «Тепломодерн» повністю виконав умови Оголошення спрощеної закупівлі та положень чинного законодавства України в цій частині.
• Щодо другої підстави відхилення:
Підставою відхилення пропозиції було вказано, цитуємо: «Відповідно до п.9.2 кваліфікація кожного залученого субпідрядника, вказаного у довідці, підтверджується документами аналогічним вимогам Додатку 1 до Оголошення. Субпідрядником не надано згоди щодо заходів із захисту довкілля, що здійснюються відповідно до вимог чинного законодавства.»
Згідно пп.9.2. п.9. Додатку 3 до Оголошення було встановлено: «9.2. Відповідна кваліфікація кожного залученого субпідрядника, вказаного у довідці, підтверджується документами аналогічними вимогам Додатку 1 до Оголошення.». Згідно Додатку 1 Оголошення: «Кваліфікаційні критерії до Виконавця:
Наявність дозвільних документів (за необхідності), передбачених законодавством України, зокрема «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затверджених постановою КМ України від 26.10.2011 №1107 (із змінами та доповненнями).Наявність ліцензій (за необхідності), передбачених законодавством України, на здійснення видів господарської діяльності, зокрема, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, чинної на момент граничного терміну подання пропозицій, термін дії якої повинен бути не меншим від терміну виконання ремонтно-будівельних робіт за укладеним договором підряду.
В складі пропозиції учасник надає копії документів на матеріали, які будуть використовуватись під час виконання робіт, а саме: копії сертифікатів відповідності, сертифікатів/паспортів якості, декларацій про відповідність, висновків державної санітарно-епідеміологічної служби або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, Закону України «Про підтвердження відповідності», Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», декрету КМ України «Про стандартизацію та сертифікацію», тощо. При відсутності сертифікатів надати пояснення та підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Заходи із захисту довкілля здійснюються відповідно до вимог чинного законодавства, про що учасник надає відповідну згоду.». Згода стосовно того, що заходи із захисту довкілля здійснюються відповідно до вимог чинного законодавства не є документом, що підтверджує кваліфікацію субпідрядника. Крім того, тут чітко вказано, що саме учасником має бути надана відповідна згода. Нами у складі пропозиції надано Лист-згоду Вих.№2021/08-05т від 13.08.2021р. про погодження із тим, що заходи із захисту довкілля здійснюються відповідно до вимог чинного законодавства.
Тому, враховуючи викладене, учасник ТОВ «Тепломодерн» повністю виконав умови Оголошення спрощеної закупівлі та положень чинного законодавства України в цій частині.
• Щодо третьої підстави відхилення:
Підставою відхилення пропозиції було вказано, цитуємо: «Крім того, учасник повинен відповідно до вимог Додатку 5 до Оголошення для підтвердження кваліфікації обов’язкових вищезазначених працівників, які будуть залучені до виконання робіт надати: - Чіткі копії першої та останніх записів трудових книжок на момент подання тендерної пропозиції. В порушення даної вимоги учасником надана не чітка (неможливо прочитати запис в наданому документі) копія останнього запису трудової книжки працівника Янковського О.А.»
В складі пропозиції нами надано копію трудової книжки директора Янковського Олександра Анатолійовича, є запис: «5. 13.03.2018. Прийнятий на роботу на посаду директора ТОВ «Тепломодерн». Наказ №1-Т від 13.03.2018р.» Крім того, для підтвердження наявності трудових відносин із таким працівником нами надано у складі пропозиції скан-копію з оригіналу наказу №1-Т від 13.03.2018р. про призначення директором Янковського О.А..
Тому, враховуючи викладене, учасник ТОВ «Тепломодерн» повністю виконав умови Оголошення спрощеної закупівлі та положень чинного законодавства України в цій частині.
Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Тепломодерн» повністю відповідає умовам Оголошення спрощеної закупівлі та додаткам до нього.
На підставі вищевикладеного, та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» просимо:
- надати додаткові роз’яснення щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Тепломодерн»;
- скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі корпусу № 3 КП «Славутська ЦРЛ» за адресою: 30000, Хмельницька обл., м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, буд. 29 «г» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн» згідно Протоколу №82 від 03 вересня 2021 року;
- розглянути повторно тендерну пропозицію учасника ТОВ «Тепломодерн».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.09.2021 15:46
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про усунення порушення
Номер:
ce124496d6954e6590ec50d2efc26924
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-05-001606-b.c1
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Вимога
про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», яке є учасником закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі корпусу № 3 КП «Славутська ЦРЛ» за адресою: 30000, Хмельницька обл., м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, буд. 29 «г» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), на підставі ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє, що Уповноваженою особою КП «Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова» Славутської міської ради (далі – Замовник) були порушені права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на рішення Уповноваженої особи Замовника щодо визнання переможцем закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі корпусу № 3 КП «Славутська ЦРЛ» за адресою: 30000, Хмельницька обл., м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, буд. 29 «г» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) ПП «ТЕХНОМАРКЕТ» (код ЄДРПОУ 32729353 згідно Протоколу розгляду пропозицій спрощеної процедури закупівлі №78 від «25» серпня 2021 року.
Вважаємо, що таке рішення є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», оскільки тендерна пропозиція ПП «ТЕХНОМАРКЕТ» не відповідає умовам, визначеним Оголошенням спрощеної закупівлі та додатками до нього, а саме:
• Згідно пункту 9 Додатку 3 до Оголошення спрощеної закупівлі, вимагалось надання: «Інформації про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, згідно форми Додатку 7 до Оголошення (у разі залучення до виконання робіт). Відповідна кваліфікація кожного залученого субпідрядника, вказаного у довідці, підтверджується документами аналогічними вимогам Додатку 1 до Оголошення. Надати підтвердження відносин з Учасником або листом в довільній формі, або копією договору на залучення суб’єкта господарювання. Якщо Учасник не передбачає залучати субпідрядні організації до виконання робіт, то він повинен це підтвердити листом довільної форми, скріпленим підписом та завіреним печаткою (у разі наявності).
Однак, учасник ПП «ТЕХНОМАРКЕТ» надав у складі своєї пропозиції Лист «Інформація про не залучення субпідрядників» вих.№94 від 13.08.2021р., в якому вказано, що субпідрядні організації не будуть залучатись. У свою чергу, Технічним завданням (додаток 2 до Оголошення) передбачено виконання вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій, проте ліцензія на право виконання такого роду робіт – відсутня у складі пропозиції такого учасника.
Враховуючи викладене, учасник ПП «ТЕХНОМАРКЕТ» порушив умови Оголошення спрощеної закупівлі у цій частині.
• Згідно Додатку 1 до Оголошення спрощеної закупівлі, вимагалось надання підсумкової відомості ресурсів. Однак, підсумкова відомість ресурсів, подана учасником ПП «ТЕХНОМАРКЕТ», не відповідає встановленій формі ДСТУ (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»), оскільки відсутня інформація про машини та механізми, що враховував учасник при складанні кошторисної документації – Розділ III такої відомості.
Враховуючи викладене, учасник ПП «ТЕХНОМАРКЕТ» порушив умови Оголошення спрощеної закупівлі у цій частині.
• Згідно пункту 8 Додатку 3 до Оголошення спрощеної закупівлі, вимагалось надання: «З цією метою, учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції відскановані з оригіналів або належним чином завірених копій листи-відгуки, рекомендаційні листи, від контрагентів про належне виконання учасником договорів, що надані у складі тендерної пропозиції. Відгуки повинні містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору.»
Однак, листи–відгуки, надані учасником ПП «ТЕХНОМАРКЕТ» до аналогічних договорів №7 від 25.02.2019р., №10 від 12.06.2019р., не містять інформацію про укладені Додаткові угоди. У свою чергу, при перевірці аналогічного договору №7 від 25.02.2019р. у відкритих джерелах – ПРОЗОРРО, наявні 5 Додаткових угод до такого договору, з чим можна ознайомитись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-19-000748-a .
Враховуючи викладене, учасник ПП «ТЕХНОМАРКЕТ» порушив умови Оголошення спрощеної закупівлі у цій частині.
• Згідно пункту 8 Додатку 3 до Оголошення спрощеної закупівлі, вимагалось надання: «Копії, завірені у відповідності до вимог цього Оголошення, аналогічних договорів (в кількості не менше 2-ох) про виконання робіт, що вказані у довідці, та актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в.»
Однак, суми (вартість робіт), вказані в аналогічних договорах не сходяться із сумами вартості виконаних робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в до таких аналогічних договорів. Також, учасником не було надано жодних додаткових угод до аналогічних договорів про зміну сум договору таких аналогічних договорів.
Враховуючи викладене, учасник ПП «ТЕХНОМАРКЕТ» порушив умови Оголошення спрощеної закупівлі у цій частині.
• Згідно пункту 7 Додатку 3 до Оголошення спрощеної закупівлі, вимагалось: «Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів за підписом уповноваженої особи учасника повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).
Однак, учасником ПП «ТЕХНОМАРКЕТ» у наданій довідці про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів вих.№92 від 13.08.2021р. не вказано інформації про стан наявного в нього обладнання, машин і механізмів.
Враховуючи викладене, учасник ПП «ТЕХНОМАРКЕТ» порушив умови Оголошення спрощеної закупівлі у цій частині.
• Згідно пункту 1 Додатку 3 до Оголошення спрощеної закупівлі, вимагалось надання: «1.1. Інформації (довідки) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати пропозицію. У даній довідці повинно бути зазначено інформацію про ПІБ такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню.»
Однак, учасником ПП «ТЕХНОМАРКЕТ» не надано довідки про повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, в тому числі не зазначено інформації про повноваження та права уповноваженої особи учасника.
Враховуючи викладене, учасник ПП «ТЕХНОМАРКЕТ» порушив умови Оголошення спрощеної закупівлі у цій частині.
• Згідно додатку 1 до Оголошення спрощеної закупівлі вимагалось: «Кваліфікаційні критерії до Виконавця: Наявність дозвільних документів (за необхідності), передбачених законодавством України, зокрема «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затверджених постановою КМ України від 26.10.2011 №1107 (із змінами та доповненнями). Наявність ліцензій (за необхідності), передбачених законодавством України, на здійснення видів господарської діяльності, зокрема, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, чинної на момент граничного терміну подання пропозицій, термін дії якої повинен бути не меншим від терміну виконання ремонтно-будівельних робіт за укладеним договором підряду.»
Однак, учасником ПП «ТЕХНОМАРКЕТ» надано ліцензію серії АЕ №182852 від 31.01.2013р., строк дії якої – до 29.01.2018р.. Крім того, у складі пропозиції такого учасника не надано документів, які підтверджують продовження строку дії такої ліцензії.
Враховуючи викладене, учасник ПП «ТЕХНОМАРКЕТ» порушив умови Оголошення спрощеної закупівлі у цій частині.
• Згідно пункту 22 Оголошення спрощеної закупівлі вимагалось: «Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-погодження щодо здійснення оплати за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом семи робочих днів; а у разі затримки фінансування, протягом семи робочих днів після надходження коштів з бюджету.»
Однак, наданий у складі пропозиції учасника ПП «ТЕХНОМАРКЕТ» лист-погодження вих.№85 від 13.08.2021р. не відповідає умовам, встановленим у п.22 Оголошення.
Враховуючи викладене, учасник ПП «ТЕХНОМАРКЕТ» порушив умови Оголошення спрощеної закупівлі у цій частині.
Отже, враховуючи вищевикладене, пропозиція ПП «ТЕХНОМАРКЕТ» не відповідає умовам Оголошення спрощеної закупівлі та додаткам до нього та підлягає відхиленню.
На підставі вищевикладеного, та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» просимо:
- скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі корпусу № 3 КП «Славутська ЦРЛ» за адресою: 30000, Хмельницька обл., м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, буд. 29 «г» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) ПП «ТЕХНОМАРКЕТ» (код ЄДРПОУ 32729353 згідно Протоколу розгляду пропозицій спрощеної процедури закупівлі №78 від «25» серпня 2021 року;
- відхилити тендерну пропозицію ПП «ТЕХНОМАРКЕТ» як таку, що не відповідає умовам Оголошення спрощеної закупівлі та додаткам до нього.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.08.2021 18:46
Вирішення:
Ваша вимога розглянута уповноваженою особою і задоволена в повному обсязі.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
27.08.2021 14:30