-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Контейнери для крові з антикоагулянтом 350/300 та 450/400 та ємності для калу та мочі
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
30.05.2017 13:15 - 10.06.2017 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на порушення процедури закупівлі, дії та бездіяльність Замовника
Номер:
ccd9fa1c6eef41d4b9fb40a7098b7d4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-30-000966-b.b1
Назва:
Скарга на порушення процедури закупівлі, дії та бездіяльність Замовника
Скарга:
20.06.2017 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ Розгляду тендерних пропозицій №285 від 20.06.2017р., у якому зазначив рішення про визначення переможцем закупівлі Учасника ФОП Бондаренко Олександр Валерійович та прийняв рішення про намір укласти договір з цим Учасником.
Тендерна пропозиція Учасника ФОП Бондаренко О.В. не відповідає умовам тендерної документації та законодавству України, а саме: не відповідає вимогам визначеним підпунктом 2 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації; Учасник не надав інформацію щодо наявності або відсутності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми; Учасник не надав гарантійний лист про можливість термінової поставки протягом 48 годин; Учасник не оновив цінову пропозицію протягом 1 робочого дня; Учасник подав тедерну пропозицію без ЕЦП; Учасник у Листі щодо оподаткування не зазначив нормативного документу, що регламентує сплату/не сплату ПДВ (свідоцтво, витяг тощо); Учасник порушив строки визначені ч.3 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Незважаючи на вищезазначені порушення, Замовник не відхилив пропозицію Учасника ФОП Бондаренко Олександр Валерійович чим порушив права та охоронювані законом інтереси ТОВ "Ледум".
Деталі у приєднаній скан-копії тексту скарги та додатках.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відсутність ЕЦП.jpg 29.06.2017 16:34
- Дата_оновленої_ТП.jpg 29.06.2017 16:34
- Платіжне_доручення.pdf 29.06.2017 16:34
- Скарга.pdf 29.06.2017 16:34
- Скриншот_відсутність_документів_переможця.jpg 29.06.2017 16:34
- Платіжне_доручення.pdf 29.06.2017 16:34
- Рішення від 03.07.2016 № 4304 + Лист Замовнику.pdf 03.07.2017 20:55
- Рішення від 19.07.2017 № 4779.pdf 19.07.2017 18:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.06.2017 16:34
Опис причини скасування:
На підставі абз. 2 ч. 5 ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
12.07.2017 13:30
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.07.2017 18:23