• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Оливи мастильні

місцевий бюджет

Торги не відбулися

416 790.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 083.95 UAH
Період оскарження: 05.08.2021 09:33 - 17.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування неправомірного відхилення тендерної пропозиції

Номер: 7ce6ec73fd344986a018697dbcc3f31b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-05-000299-b.c1
Назва: Вимога про скасування неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
05 серпня 2021 року через автоматизований електронний майданчик на веб - порталі органу - https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2021-08-05-000299-b, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Код ДК 021:2015: 09210000-4: «Мастильні засоби». Відкриті торги було проведено 25 серпня 2021 року. Згідно Протоколу №525 розгляду тендерних пропозицій, опублікованого Замовником 03 вересня 2021 року, тендерною комісією Замовника було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС» (далі – Учасник) з наступним обґрунтуванням: «Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно абз.З п.1 ч.І та абз.2 п.2 ч.І ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон): тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО - КОМФОРТ ПЛЮС» не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно абзацу 1 ч.3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Учасник товариство з обмеженою відповідальністю «АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції не надав гарантійний лист передбачений у Додатку 5 до тендерної документації Замовника, а саме: - гарантійний лист про те, що у разі порушення порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або розрахунків коригування, Постачальник зобов’язується у семиденний термін з моменту виставлення вимоги відшкодувати Замовнику штраф в розмірі податку на додану вартість. Замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «АВТО -КОМФОРТ ПЛЮС» з підстав визначених абз.2 пункту 2 частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, з огляду на наступне. У додатку 3 «Технічні вимоги» Замовником чітко визначені вимоги до технічних характеристик олив моторних із зазначенням допуску виготовлення. Учасник товариство з обмеженою відповідальністю «АВТО -КОМФОРТ ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції надав лист №38 від 16.08.2021 «Технічні вимоги» та лист № «39 від 16.08.2021 «Порівняльна характеристика» у яких запропонований ним товар не відповідає умовам технічної специфікації Замовника, а саме: позиції №2. №3 тендерної пропозиції не містить конкретного стандарту виготовлення оливи (вказано 4 допуски виготовлення)». Учасник ТОВ «АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС» категорично не погоджується з рішенням Замовника на підставі нижченаведеного: 1). Щодо не надання Учасником гарантійного листа, передбаченого у Додатку 5 до тендерної документації Замовника 1.1). Згідно пункту 31 частини 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». На сторінці https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-05-000299-b в розділі «Тендерна документація» містяться документи, які затверджені Рішенням тендерного комітету Замовника, а саме: «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ВІДКРИТІ ТОРГИ на закупівлю товару Мастильні засоби за кодом CPV за ДК 021:2015 –(09210000-4)-(Оливи мастильні)» (далі – Тендерна документація) та 7 (сім) додатків до неї. В підпункті 1 пункту 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначається наступне: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:  інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям - згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;  інформації щодо відсутності підстав учасника, установлених у статті 17 Закону – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації для підтвердження відповідності учасника;  документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;  документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (у разі необхідності);  тендерну пропозицію згідно Додатку 4;  проект договору Додаток 5;  лист-згода на обробку персональних даних Додаток6;  довідка, що містить відомості про учасника Додаток 7». В документі «Тендерна документація» йдеться про наступні «гарантійні листи»: - Розділ I. «Загальні положення» пункт 4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) «До 30.09. 2021. Учасники у складі документів пропозиції надають гарантійний лист про строк поставки товару»; - Розділ «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.4 строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що підтверджується гарантійним листом у складі пропозиції. ..»; - Розділ V. «Оцінка тендерної пропозиції» пункт 3. Інша інформація підпункт 3.2 «Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. На виконання зазначеної вимоги учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист в довільній формі»; - Розділ V. «Оцінка тендерної пропозиції» пункт 3. Інша інформація підпункт 3.7 «За підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. Учасники повинні надати гарантійний лист про дотримання ст. 358 КК України при підготовці документів у складі тендерної пропозиції». Серед документів, які необхідно було додавати до «Тендерної документації», «гарантійний лист передбачений у Додатку 5 до тендерної документації Замовника, а саме: - гарантійний лист про те, що у разі порушення порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або розрахунків коригування, Постачальник зобов’язується у семиденний термін з моменту виставлення вимоги відшкодувати Замовнику штраф в розмірі податку на додану вартість», - не значиться. Отже, в порушення п.31 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» форма «гарантійного листа», який «передбачений у Додатку 5 до тендерної документації Замовника»: - не була розроблена та затверджена Тендерним комітетом; - на неї немає посилання в документі «Тендерна документація»; - вона не є додатком до «Тендерної документації». 1.2). Відповідно до абзацу 1 ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Однак, жодним нормативним актом законодавства України, в тому числі Податковим кодексом України, не передбачено вимоги надання гарантій Виконавцем Замовнику щодо сплати безпосередньо Замовнику, а не державі Україна, штрафних санкцій в розмірі податку на додану вартість у разі порушення Виконавцем порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або розрахунків коригування. Отже, вимога щодо надання гарантійного листа, передбаченого у Додатку 5 до Тендерної документації Замовника, «а саме: - гарантійний лист про те, що у разі порушення порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або розрахунків коригування, Постачальник зобов’язується у семиденний термін з моменту виставлення вимоги відшкодувати Замовнику штраф в розмірі податку на додану вартість», - не відповідає приписам абзацу 1 ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищенаведеного, не надання Учасником гарантійного листа, передбаченого у Додатку 5 до Тендерної документації Замовника, «а саме: - гарантійний лист про те, що у разі порушення порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або розрахунків коригування, Постачальник зобов’язується у семиденний термін з моменту виставлення вимоги відшкодувати Замовнику штраф в розмірі податку на додану вартість», - не є порушенням приписів абзацу 1 ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». 2). Щодо не відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам технічної специфікації Згідно Додатку №3 до тендерної документації замовником були встановлені Технічні вимоги до предмету закупівлі. Згідно ч.ІІ Додатку №3 до Тендерної документації в «Технічних характеристиках» було зазначено наступні вимоги до олив за позиціями №2 і №3: 2 Олива моторна 10W40 API CI-4/SL 600 літрів 3 Олива моторна 15W40 API CI-4/SL 400 літрів Учасник в Тендерній пропозиції (вих.№1 від16.08.2021р.) запропонував предмет закупівлі за позиціями:  №2 Моторна олива Favorit Truck FDS-5 SAE 10W40 API CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/SL ТУ ВУ 690567607.020-2015  №3 Моторна олива Favorit Truck FDS-4 SAE 15W40 API CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF/SL ТУ ВУ 690567607.020-2015 На підтвердження відповідності якості і відповідності предмету закупівлі технічним вимогам в складі пропозиції було надано Паспорт якості №1850 та Паспорт якості №1250, також Порівняльну таблицю (№39 від 16.08.2021р.), в якій зазначено відповідність запропонованого товару вимогам закупівлі, а саме:  за позицією №2 Замовник вимагав Олива моторна 10W40 API CI-4/SL, ТОВ «АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС» запропонував Моторну оливу Favorit Truck FDS-5 SAE 10W40 API CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/SL. Дотримання вимог відповідності стандарту API CI-4/SL виконано, також виробник ТОВ «Євразія Лубрікантс» зазначає, що олива Favorit Truck FDS-5 SAE 10W40 також відповідає попереднім стандартам АРІ CH-4/CG-4/CF-4, що не може бути трактовано, як невідповідність умовам технічної специфікації. Стандарт виготовлення оливи ТУ ВУ 690567607.020-2015 зазначений в Паспорт якості №1250, в Порівняльнії таблиці (№39 від 16.08.2021р.) та Тендерній пропозиції (вих.№1 від16.08.2021р.)  за позицією №3 Замовник вимагав Олива моторна 15W40 API CI-4/SL, ТОВ «АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС» запропонував Моторну оливу олива Favorit Truck FDS-4 SAE 15W40 API CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF/SL. Дотримання вимог відповідності стандарту API CI-4/SL виконано, також виробник ТОВ «Євразія Лубрікантс» зазначає, що олива Favorit Truck FDS-4 SAE 15W40 також відповідає попереднім стандартам АРІ CH-4/CG-4/CF-4/CF, що не може бути трактовано, як невідповідність умовам технічної специфікації. Стандарт виготовлення оливи ТУ ВУ 690567607.020-2015 зазначений в Паспорт якості №1250, в Порівняльнії таблиці (№39 від 16.08.2021р.) та Тендерній пропозиції (вих.№1 від16.08.2021р.) Отже, запропоновані Оливи відповідають стандарту API CI-4/SL, також Учасником зазначені в документах пропозиції стандарти виготовлення ТУ ВУ 690567607.020-2015 Учасник наполягає, що його тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам, зазначеним в Тендерній документації, та не може бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. На підставі вищевикладеного та керуючись приписами Закону України «Про публічні закупівлі», Конституцією України, - ВИМАГАЄМО: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС» як неправомірне та прийняти пропозицію ТОВ «АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС» як найбільш економічно вигідну. В разі, якщо Вимогу про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС» буде відхилено, -Учасник змушений буде подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу відхилено, оскільки тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Статус вимоги: Відхилено