-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету (7 Лотів)
Завершена
897 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 448.00 UAH
мін. крок: 0% або 448.00 UAH
Період оскарження:
04.08.2021 18:08 - 22.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження визначення переможця
Номер:
38dd13a3a16741eabdd122b51d9a0c62
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-010779-b.b14
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Оскарження визначення переможця
Лот 6 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури c. Вербівка Кам’янської міської територіальної громади Черкаської області до широкосмугового доступу до Інтернету
1. Відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації»: Тендерні пропозиція має містити інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації. ТОВ «АВАТОР ІСП» не надав підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації.
2. Відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації»: Тендерні пропозиція має містити інформацію, складену у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. ТОВ «АВАТОР ІСП» не надав інформацію, складену у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
3. Відповідно до Додатку 1 Тендерна пропозиція має містити інформацію про аналогічні договори. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)**. копії виконаних аналогічних* договорів (не менше двох) з додатками, які є невід’ємною частиною договору. При наданні договору, учасник може не розголошувати (закрити при скануванні) інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною.
Також Замовник вказав, що аналогічними договорами є договори з надання послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету та/або за кодом за ДК 021:2015: 72410000-7 – «Послуги провайдерів». Згідно п. 6 додатку Постанови КМУ від 28 квітня 2021 р. № 453 «Порядок та умови» до закладів соціальної інфраструктури для цілей цих Порядку та умов належать:
1) заклади дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно- технічної) освіти, позашкільні заклади освіти, інтернатні заклади для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, заклади вищої освіти;
2) заклади первинної та вторинної медичної допомоги, зокрема фельдшерсько-акушерські/ фельдшерські пункти;
3) заклади соціального захисту та заклади, що надають соціальні послуги (територіальні центри соціального обслуговування (надання соціальних послуг), центри соціальних служб, центри надання соціальних послуг, будинки-інтернати для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, дитячі будинки-інтернати, центри соціально-психологічної допомоги, соціальні центри матері та дитини, соціальні гуртожитки для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, центри соціально-психологічної реабілітації, центри для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді, центри соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями, центри обліку бездомних осіб, заклади соціального захисту для бездомних осіб, центри соціальної адаптації осіб, які відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк);
4) заклади культури (бібліотеки, музеї, галереї, заповідники, виставкові зали, кінотеатри, кіновідеопрокатні підприємства, об’єднання, палаци і будинки культури, інші клубні заклади тощо) та заклади освіти сфери культури (мистецькі школи);
5) центри надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця працівників центрів надання адміністративних послуг;
6) місцеві пожежно-рятувальні підрозділи;
7) представницькі органи місцевого самоврядування та виконавчі органи рад, а у разі їх відсутності відповідні військово-цивільні адміністрації, які розміщені у населених пунктах, що є адміністративними центрами територіальних громад.
ТОВ «АВАТОР ІСП» вказав у довідці договір ТОВ «ВІАКОН УКРАЇНА», м. Київ, вул. Вільямса, 4, ЄДРПОУ 34422841. Вважаємо, що ТОВ «АВАТОР ІСП» не виконав умови тендерної документації та не підтвердив аналогічний досвід. Оскільки ТОВ «ВІАКОН УКРАЇНА» - це приватна компанія, що не є органом самоврядуванням та немає на своєму балансі закладів соціальної інфраструктури.
Виходячи з вищевикладеного, пропозиція Учасника ТОВ «АВАТОР ІСП» не відповідає встановленим вимогам Замовника і підлягає відхиленню тендерної пропозиції з підстав передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.09.2021 23:35
Вирішення:
Шановний Учаснику! Уважно ознайомившись з вашим зверненням (вимогою), повідомляємо наступне:
1. Відповідно до ч. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції в кваліфікаційній частині подає інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу на те, що переможцем процедури закупівлі ТОВ «АВАТОР ІСП» в файлі «Кваліфікаційна частина Лот 4.pdf» на с. 26 надано довідку щодо форми оподаткування, а також на с. 57 знаходиться Витяг №1916014500533 з реєстру платників податку на додану вартість виданий відповідним уповноваженим органом.
2. Відповідно до ч. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції в технічній частині подає інформація, складену у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Переможцем процедури закупівлі ТОВ «АВАТОР ІСП» в файлі «Технічна частина Лот 4.pdf» на с. 3 надано довідку, що гарантує, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
3. Відповідно до ч. 3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації: Аналогічними договорами є договори з надання послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету та/або за кодом за ДК 021:2015: 72410000-7 – «Послуги провайдерів». Звертаємо Вашу увагу, що вимога містить альтернативу подання аналогічних договорів, тобто договори з надання послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету ТА/АБО за кодом за ДК 021:2015: 72410000-7 – «Послуги провайдерів». Тобто договори подані переможцем процедури закупівлі ТОВ «АВАТОР ІСП» відповідають вимогам тендерної документації.
Отже, підстави для відхилення ТОВ «АВАТОР ІСП» - відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Без відповіді
Дискваліфікація переможця
Номер:
4f66285c8915485cb8e548c608284689
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-010779-b.b13
Назва:
Дискваліфікація переможця
Вимога:
Оскарження рішення про визнання переможця ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» по Лоту:
Лот 2 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури c. Грушківка Кам’янської міської територіальної громади Черкаської області до широкосмугового доступу до Інтернету
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою виконавчого комітету Кам’янської міської ради про намір укласти договір від 08.09.2021 ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» визнано переможцем закупівлі послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету. З даним Протоколом АТ Укртелеком не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1) Згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. Дана вимога зазначена у шаблоні Тендерної документації, що надана Замовником. В довідці про наявність працівників ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» зазначаються персональні дані працівників, однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації.
2) В реєстрі операторів/провайдерів телекомунікацій в графі територія, на якій здійснюється діяльність у сфері телекомунікацій в переліку населених пунктів відсутні населені пункти, в яких необхідно буде надати Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, згідно даного Лоту. Тому ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» не має права надавати дані Послуги на території населених пунктів, які зазначені в тендерній документації Замовника до даного Лоту закупівлі. Відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 р. № 453 п. 8 виконавцями послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету можуть бути виключно оператори/провайдери телекомунікацій: інформація про яких внесена у реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій НКРЗІ станом на дату оголошення закупівлі. Згідно даних вимог на дату оголошення закупівлі в реєстрі операторів провайдерів ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» відсутня адреса місця надання послуг за закупівлею, отже послуги на територіях, надання послуг ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» не має права. Також зазначимо, що ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» до тендерної пропозиції надав не актуальну довідку з реєстру операторів/провайдерів. Згідно якої в них в реєстрі в території, на якій здійснюється діяльність є Камянський район, однак згідно актуального реєстру Камянський район відстуній в списку. У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою виконавчого комітету Кам’янської міської ради про намір укласти договір від 08.09.2021 щодо закупівлі Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету так як пропозиція ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
3) Відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації»: Тендерні пропозиція має містити інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації. ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» надав підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації, що учасник є платником податку на додану вартість, але у довідці зазначено, що ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» є платником на загальній системі. ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» надав не достовірні дані.
4) Відповідно до Додатку 1 Тендерна пропозиція має містити інформацію про аналогічні договори. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)**. копії виконаних аналогічних* договорів (не менше двох) з додатками, які є невід’ємною частиною договору. При наданні договору, учасник може не розголошувати (закрити при скануванні) інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною.
Також Замовник вказав, що аналогічними договорами є договори з надання послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету та/або за кодом за ДК 021:2015: 72410000-7 – «Послуги провайдерів». Згідно п. 6 додатку Постанови КМУ від 28 квітня 2021 р. № 453 «Порядок та умови» до закладів соціальної інфраструктури для цілей цих Порядку та умов належать:
1) заклади дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно- технічної) освіти, позашкільні заклади освіти, інтернатні заклади для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, заклади вищої освіти;
2) заклади первинної та вторинної медичної допомоги, зокрема фельдшерсько-акушерські/ фельдшерські пункти;
3) заклади соціального захисту та заклади, що надають соціальні послуги (територіальні центри соціального обслуговування (надання соціальних послуг), центри соціальних служб, центри надання соціальних послуг, будинки-інтернати для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, дитячі будинки-інтернати, центри соціально-психологічної допомоги, соціальні центри матері та дитини, соціальні гуртожитки для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, центри соціально-психологічної реабілітації, центри для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді, центри соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями, центри обліку бездомних осіб, заклади соціального захисту для бездомних осіб, центри соціальної адаптації осіб, які відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк);
4) заклади культури (бібліотеки, музеї, галереї, заповідники, виставкові зали, кінотеатри, кіновідеопрокатні підприємства, об’єднання, палаци і будинки культури, інші клубні заклади тощо) та заклади освіти сфери культури (мистецькі школи);
5) центри надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця працівників центрів надання адміністративних послуг;
6) місцеві пожежно-рятувальні підрозділи;
7) представницькі органи місцевого самоврядування та виконавчі органи рад, а у разі їх відсутності відповідні військово-цивільні адміністрації, які розміщені у населених пунктах, що є адміністративними центрами територіальних громад.
ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС» вказав у довідці договір ТОВ «Шпола-Агро Індустрі» та ФОП Качанов Р.В. Вважаємо, що ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС» не виконав умови тендерної документації та не підтвердив аналогічний досвід. Оскільки ТОВ «Шпола- Агро Індустрі» та ФОП Качанов Р.В. - це приватні компанії, що не є органом самоврядуванням та немає на своєму балансі закладів соціальної інфраструктури. Вважаємо, що аналогічний досвід не підтверджено.
Виходячи з вищевикладеного, пропозиція Учасника ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС» не відповідає встановленим вимогам Замовника і підлягає відхиленню тендерної пропозиції з підстав передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою виконавчого комітету Кам’янської міської ради про намір укласти договір від 08.09.2021 щодо закупівлі Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету так як пропозиція ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» не відповідає вимогам тендерної документації. Просимо відхилити пропозицію ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС». У разі відсутності відповіді ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.09.2021 23:32
Вимога
Без відповіді
Дискваліфікація переможця, відміна торгів
Номер:
434a386bb71d4a208b73847d49265f81
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-010779-b.b12
Назва:
Дискваліфікація переможця, відміна торгів
Вимога:
Оскарження рішення про визнання переможця ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» по Лоту:
Лот 1 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури c. Баландино Кам’янської міської територіальної громади Черкаської області до широкосмугового доступу до Інтернету
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою виконавчого комітету Кам’янської міської ради про намір укласти договір від 08.09.2021 ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» визнано переможцем закупівлі послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету. З даним Протоколом АТ Укртелеком не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1) Згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. Дана вимога зазначена у шаблоні Тендерної документації, що надана Замовником. В довідці про наявність працівників ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» зазначаються персональні дані працівників, однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації.
2) В реєстрі операторів/провайдерів телекомунікацій в графі територія, на якій здійснюється діяльність у сфері телекомунікацій в переліку населених пунктів відсутні населені пункти, в яких необхідно буде надати Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, згідно даного Лоту. Тому ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» не має права надавати дані Послуги на території населених пунктів, які зазначені в тендерній документації Замовника до даного Лоту закупівлі. Відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 р. № 453 п. 8 виконавцями послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету можуть бути виключно оператори/провайдери телекомунікацій: інформація про яких внесена у реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій НКРЗІ станом на дату оголошення закупівлі. Згідно даних вимог на дату оголошення закупівлі в реєстрі операторів провайдерів ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» відсутня адреса місця надання послуг за закупівлею, отже послуги на територіях, надання послуг ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» не має права. Також зазначимо, що ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» до тендерної пропозиції надав не актуальну довідку з реєстру операторів/провайдерів. Згідно якої в них в реєстрі в території, на якій здійснюється діяльність є Камянський район, однак згідно актуального реєстру Камянський район відстуній в списку. У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою виконавчого комітету Кам’янської міської ради про намір укласти договір від 08.09.2021 щодо закупівлі Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету так як пропозиція ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
3) Відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації»: Тендерні пропозиція має містити інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації. ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» надав підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації, що учасник є платником податку на додану вартість, але у довідці зазначено, що ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» є платником на загальній системі. ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» надав не достовірні дані.
4) Відповідно до Додатку 1 Тендерна пропозиція має містити інформацію про аналогічні договори. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)**. копії виконаних аналогічних* договорів (не менше двох) з додатками, які є невід’ємною частиною договору. При наданні договору, учасник може не розголошувати (закрити при скануванні) інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною.
Також Замовник вказав, що аналогічними договорами є договори з надання послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету та/або за кодом за ДК 021:2015: 72410000-7 – «Послуги провайдерів». Згідно п. 6 додатку Постанови КМУ від 28 квітня 2021 р. № 453 «Порядок та умови» до закладів соціальної інфраструктури для цілей цих Порядку та умов належать:
1) заклади дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно- технічної) освіти, позашкільні заклади освіти, інтернатні заклади для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, заклади вищої освіти;
2) заклади первинної та вторинної медичної допомоги, зокрема фельдшерсько-акушерські/ фельдшерські пункти;
3) заклади соціального захисту та заклади, що надають соціальні послуги (територіальні центри соціального обслуговування (надання соціальних послуг), центри соціальних служб, центри надання соціальних послуг, будинки-інтернати для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, дитячі будинки-інтернати, центри соціально-психологічної допомоги, соціальні центри матері та дитини, соціальні гуртожитки для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, центри соціально-психологічної реабілітації, центри для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді, центри соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями, центри обліку бездомних осіб, заклади соціального захисту для бездомних осіб, центри соціальної адаптації осіб, які відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк);
4) заклади культури (бібліотеки, музеї, галереї, заповідники, виставкові зали, кінотеатри, кіновідеопрокатні підприємства, об’єднання, палаци і будинки культури, інші клубні заклади тощо) та заклади освіти сфери культури (мистецькі школи);
5) центри надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця працівників центрів надання адміністративних послуг;
6) місцеві пожежно-рятувальні підрозділи;
7) представницькі органи місцевого самоврядування та виконавчі органи рад, а у разі їх відсутності відповідні військово-цивільні адміністрації, які розміщені у населених пунктах, що є адміністративними центрами територіальних громад.
ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС» вказав у довідці договір ТОВ «Шпола-Агро Індустрі» та ФОП Качанов Р.В. Вважаємо, що ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС» не виконав умови тендерної документації та не підтвердив аналогічний досвід. Оскільки ТОВ «Шпола Агро Індустрі» та ФОП Качанов Р.В. - це приватні компанії, що не є органом самоврядуванням та немає на своєму балансі закладів соціальної інфраструктури, що можуть бути підключені до оптичного інтернету
Виходячи з вищевикладеного, пропозиція Учасника ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС» не відповідає встановленим вимогам Замовника і підлягає відхиленню тендерної пропозиції з підстав передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою виконавчого комітету Кам’янської міської ради про намір укласти договір від 08.09.2021 щодо закупівлі Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету так як пропозиція ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» не відповідає вимогам тендерної документації. Просимо відхилити пропозицію ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС». У разі відсутності відповіді ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.09.2021 23:27
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискваліфікації переможця ТОВ "АВАТОР ІСП"
Номер:
3d6d069b15de4cbab81678e8c62e7279
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-010779-b.b11
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації переможця ТОВ "АВАТОР ІСП"
Вимога:
Оскарження визначення переможця
Лот 4 Лот 4 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури c. Радиванівка Кам’янської міської територіальної громади Черкаської області до широкосмугового доступу до Інтернету
1. Відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації»: Тендерні пропозиція має містити інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації. ТОВ «АВАТОР ІСП» не надав підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації.
2. Відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації»: Тендерні пропозиція має містити інформацію, складену у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. ТОВ «АВАТОР ІСП» не надав інформацію, складену у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
3. Відповідно до Додатку 1 Тендерна пропозиція має містити інформацію про аналогічні договори. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)**. копії виконаних аналогічних* договорів (не менше двох) з додатками, які є невід’ємною частиною договору. При наданні договору, учасник може не розголошувати (закрити при скануванні) інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною.
Також Замовник вказав, що аналогічними договорами є договори з надання послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету та/або за кодом за ДК 021:2015: 72410000-7 – «Послуги провайдерів». Згідно п. 6 додатку Постанови КМУ від 28 квітня 2021 р. № 453 «Порядок та умови» до закладів соціальної інфраструктури для цілей цих Порядку та умов належать:
1) заклади дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно- технічної) освіти, позашкільні заклади освіти, інтернатні заклади для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, заклади вищої освіти;
2) заклади первинної та вторинної медичної допомоги, зокрема фельдшерсько-акушерські/ фельдшерські пункти;
3) заклади соціального захисту та заклади, що надають соціальні послуги (територіальні центри соціального обслуговування (надання соціальних послуг), центри соціальних служб, центри надання соціальних послуг, будинки-інтернати для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, дитячі будинки-інтернати, центри соціально-психологічної допомоги, соціальні центри матері та дитини, соціальні гуртожитки для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, центри соціально-психологічної реабілітації, центри для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді, центри соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями, центри обліку бездомних осіб, заклади соціального захисту для бездомних осіб, центри соціальної адаптації осіб, які відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк);
4) заклади культури (бібліотеки, музеї, галереї, заповідники, виставкові зали, кінотеатри, кіновідеопрокатні підприємства, об’єднання, палаци і будинки культури, інші клубні заклади тощо) та заклади освіти сфери культури (мистецькі школи);
5) центри надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця працівників центрів надання адміністративних послуг;
6) місцеві пожежно-рятувальні підрозділи;
7) представницькі органи місцевого самоврядування та виконавчі органи рад, а у разі їх відсутності відповідні військово-цивільні адміністрації, які розміщені у населених пунктах, що є адміністративними центрами територіальних громад.
ТОВ «АВАТОР ІСП» вказав у довідці договір ТОВ «ВІАКОН УКРАЇНА», м. Київ, вул. Вільямса, 4, ЄДРПОУ 34422841. Вважаємо, що ТОВ «АВАТОР ІСП» не виконав умови тендерної документації та не підтвердив аналогічний досвід. Оскільки ТОВ «ВІАКОН УКРАЇНА» - це приватна компанія, що не є органом самоврядуванням та немає на своєму балансі закладів соціальної інфраструктури.
Виходячи з вищевикладеного, пропозиція Учасника ТОВ «АВАТОР ІСП» не відповідає встановленим вимогам Замовника і підлягає відхиленню тендерної пропозиції з підстав передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо дискваліфікувати пропозицію ТОВ "АВАТОР ІСП".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2021 14:42
Вирішення:
Шановний Учаснику! Уважно ознайомившись з вашим зверненням (вимогою), повідомляємо наступне:
1. Відповідно до ч. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції в кваліфікаційній частині подає інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу на те, що переможцем процедури закупівлі ТОВ «АВАТОР ІСП» в файлі «Кваліфікаційна частина Лот 4.pdf» на с. 26 надано довідку щодо форми оподаткування, а також на с. 57 знаходиться Витяг №1916014500533 з реєстру платників податку на додану вартість виданий відповідним уповноваженим органом.
2. Відповідно до ч. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції в технічній частині подає інформація, складену у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Переможцем процедури закупівлі ТОВ «АВАТОР ІСП» в файлі «Технічна частина Лот 4.pdf» на с. 3 надано довідку, що гарантує, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
3. Відповідно до ч. 3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації: Аналогічними договорами є договори з надання послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету та/або за кодом за ДК 021:2015: 72410000-7 – «Послуги провайдерів». Звертаємо Вашу увагу, що вимога містить альтернативу подання аналогічних договорів, тобто договори з надання послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету ТА/АБО за кодом за ДК 021:2015: 72410000-7 – «Послуги провайдерів». Тобто договори подані переможцем процедури закупівлі ТОВ «АВАТОР ІСП» відповідають вимогам тендерної документації.
Отже, підстави для відхилення ТОВ «АВАТОР ІСП» - відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скасування протоколу про обрання переможця
Номер:
211eb6a301f34c9e90915112dd703519
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-010779-b.b10
Назва:
Скасування протоколу про обрання переможця
Вимога:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою виконавчого комітету Кам’янської міської ради про намір укласти договір від 08.09.2021 ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» визнано переможцем закупівлі послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету.
З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1) згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. В довідці про наявність працівників ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» зазначаються персональні дані працівників, однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації.
2) В реєстрі операторів/провайдерів телекомунікацій в графі територія, на якій здійснюється діяльність у сфері телекомунікацій в переліку населених пунктів відсутні населені пункти, в яких необхідно буде надати Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, згідно даного Лоту. Тому ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» не має права надавати дані Послуги на території населених пунктів, які зазначені в тендерній документації Замовника до даного Лоту закупівлі.
Відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 р. № 453 п. 8 виконавцями послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету можуть бути виключно оператори/провайдери телекомунікацій: інформація про яких внесена у реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій НКРЗІ станом на дату оголошення закупівлі.
Згідно даних вимог на дату оголошення закупівлі в реєстрі операторів провайдерів ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» відсутня адреса місця надання послуг за закупівлею, отже послуги на територіях, надання послуг ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» не має права.
Також зазначимо, що ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» до тендерної пропозиції надав не актуальну довідку з реєстру операторів/провайдерів. Згідно якої в них в реєстрі в території, на якій здійснюється діяльність є Камянський район, однак згідно актуального реєстру Камянський район відстуній в списку.
У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою виконавчого комітету Кам’янської міської ради про намір укласти договір від 08.09.2021 щодо закупівлі Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету так як пропозиція ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
У разі відсутності відповіді ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.09.2021 11:36
Вирішення:
Шановний Учаснику! Уважно ознайомившись з вашим зверненням (вимогою), повідомляємо наступне:
1. Відповідно до ч. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник подає в складі тендерної пропозиції довідку на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі по те, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – www.prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель. Відповідно до статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 «Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних» (ETS № 108) підпис фізичної особи (яка представляє учасника) на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення процедури закупівлі, є підтвердження одержання згоди фізичних осіб, яка діють від імені учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних учасника, або фізичних осіб, які є посадовими особами/працівниками, уповноваженими особами учасника, а також здійснювати інші дії визначені Законом України «Про захист персональних даних». Відповідна довідка надана ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС» в файлі «Довідка захист персональних данних.pdf». Наголошуємо, що умовами тендерної документації НЕ вимагається лист-згода на обробку персональних даних від працівників, що зазначаються в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС».
2. Звертаємо Вашу увагу на те, що територія на якій потрібно надавати послуги відповідно до вимог ЛОТу повинна бути внесена до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, до графи що визначає територію на якій ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС» має право здійснювати свою діяльність, на момент укладення договору, про що ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС» повинен надати відповідне підтвердження. У випадку якщо ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС» не буде надано підтвердження на момент укладення договору, Замовником буде відхилено пропозицію ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скасування протоколу про обрання переможця
Номер:
a272577c57be4ab7afdf4b9b4b2c8cf6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-010779-b.b9
Назва:
Скасування протоколу про обрання переможця
Вимога:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою виконавчого комітету Кам’янської міської ради про намір укласти договір від 08.09.2021 ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» визнано переможцем закупівлі послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету.
З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1) згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. В довідці про наявність працівників ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» зазначаються персональні дані працівників, однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації.
2) В реєстрі операторів/провайдерів телекомунікацій в графі територія, на якій здійснюється діяльність у сфері телекомунікацій в переліку населених пунктів відсутні населені пункти, в яких необхідно буде надати Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, згідно даного Лоту. Тому ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» не має права надавати дані Послуги на території населених пунктів, які зазначені в тендерній документації Замовника до даного Лоту закупівлі.
Відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 р. № 453 п. 8 виконавцями послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету можуть бути виключно оператори/провайдери телекомунікацій: інформація про яких внесена у реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій НКРЗІ станом на дату оголошення закупівлі.
Згідно даних вимог на дату оголошення закупівлі в реєстрі операторів провайдерів ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» відсутня адреса місця надання послуг за закупівлею, отже послуги на територіях, надання послуг ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» не має права.
Також зазначимо, що ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» до тендерної пропозиції надав не актуальну довідку з реєстру операторів/провайдерів. Згідно якої в них в реєстрі в території, на якій здійснюється діяльність є Камянський район, однак згідно актуального реєстру Камянський район відстуній в списку.
У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою виконавчого комітету Кам’янської міської ради про намір укласти договір від 08.09.2021 щодо закупівлі Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету так як пропозиція ТОВ « МАКЛАУТ-ЧС» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
У разі відсутності відповіді ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.09.2021 11:35
Вирішення:
Шановний Учаснику! Уважно ознайомившись з вашим зверненням (вимогою), повідомляємо наступне:
1. Відповідно до ч. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник подає в складі тендерної пропозиції довідку на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі по те, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – www.prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель. Відповідно до статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 «Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних» (ETS № 108) підпис фізичної особи (яка представляє учасника) на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення процедури закупівлі, є підтвердження одержання згоди фізичних осіб, яка діють від імені учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних учасника, або фізичних осіб, які є посадовими особами/працівниками, уповноваженими особами учасника, а також здійснювати інші дії визначені Законом України «Про захист персональних даних». Відповідна довідка надана ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС» в файлі «Довідка захист персональних данних.pdf». Наголошуємо, що умовами тендерної документації НЕ вимагається лист-згода на обробку персональних даних від працівників, що зазначаються в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС».
2. Звертаємо Вашу увагу на те, що територія на якій потрібно надавати послуги відповідно до вимог ЛОТу повинна бути внесена до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, до графи що визначає територію на якій ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС» має право здійснювати свою діяльність, на момент укладення договору, про що ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС» повинен надати відповідне підтвердження. У випадку якщо ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС» не буде надано підтвердження на момент укладення договору, Замовником буде відхилено пропозицію ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження визначення переможця
Номер:
bf64111a1fcd4adbbe6a67e2ecc4a549
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-010779-b.c8
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
1. Відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації»: У разі, якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
У разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/ переможцем - нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист - роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Учасником ТОВ «АВАТОР ІСП» не надано роз’яснення, щодо неподання пропозиції об'єднанням учасників, що не відповідає вимогам Тендерній документації Замовника.
2. Відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації»: Тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник має право: - відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого
ним забезпечення тендерної пропозиції;- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції.
Учасником ТОВ «АВАТОР ІСП» не надано довідку з зазначенням строку дії тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Тендерній документації Замовника.
Виходячи з вищевикладеного, пропозиція Учасника ТОВ «АВАТОР ІСП» не відповідає встановленим вимогам Замовника і підлягає відхиленню тендерної пропозиції з підстав передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.09.2021 10:16
Вирішення:
Шановний Учаснику! Уважно ознайомившись з вашим зверненням (вимогою), повідомляємо наступне:
1. Відповідно до ч. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації: у разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. Також ч. 1 Розділу ІІІ зазначає: у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/ переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Дана вимога стосується виключно учасника-нерезидента/ переможця-нерезидента. Отже, тендерна пропозиція переможця ТОВ «АВАТОР ІСП» відповідає умовам тендерної документації та підстави для відхилення – відсутні.
2. Згідно ч. 4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник має право:
- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції».
ТОВ «АВАТОР ІСП» в файлі «Кваліфікаційна частина Лот 3.pdf» надає форму «Тендерна пропозиція», де зазначено: «Ми згодні дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, до закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій».
Наголошуємо, що умовами тендерної документації НЕ передбачено надання окремої довідки з зазначенням строку дії тендерної пропозиції.
Отже, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «АВАТОР ІСП», дана пропозиція відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога на рішення замовника по лоту Лот 7 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури c. Лебедівка Кам’янської міської територіальної громади Черкаської області до широкосмугового доступу до Інтернету Оскарження визначення переможця
Номер:
f6c31ff35baf43f6845f1b933375ea69
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-010779-b.b7
Назва:
Вимога на рішення замовника по лоту Лот 7 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури c. Лебедівка Кам’янської міської територіальної громади Черкаської області до широкосмугового доступу до Інтернету Оскарження визначення переможця
Вимога:
Відповідно до Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації: Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції, що не відповідає вимогам Тендерній документації Замовника. Ціна є істотною умовою договірних правовідносин, а зміна ціни має бути обґрунтована документально - підкріплена розрахунками. Учасником ТОВ «АВАТОР ІСП» не надано належного обґрунтування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.09.2021 10:05
Опис причини скасування:
Помилково
Дата скасування:
10.09.2021 10:06
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення замовника по лоту Лот 6 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури c. Вербівка Кам’янської міської територіальної громади Черкаської області до широкосмугового доступу до Інтернету Оскарження визначення переможця
Номер:
6026286341e949de9af9ed76d6b13d80
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-010779-b.b6
Назва:
Вимога на рішення замовника по лоту Лот 6 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури c. Вербівка Кам’янської міської територіальної громади Черкаської області до широкосмугового доступу до Інтернету Оскарження визначення переможця
Вимога:
Відповідно до Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації: Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції, що не відповідає вимогам Тендерній документації Замовника. Ціна є істотною умовою договірних правовідносин, а зміна ціни має бути обґрунтована документально - підкріплена розрахунками. Учасником ТОВ «АВАТОР ІСП» не надано належного обґрунтування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.09.2021 10:02
Вирішення:
Шановний Учаснику! Уважно ознайомившись з вашим зверненням (вимогою), повідомляємо наступне:
Відповідно ч. 2 Розділ V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та ч. 14 ст. 29 Закону України «Про Публічні закупівлі»: «Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством».
В строки передбачені тендерною документацією переможцем ТОВ «АВАТОР ІСП» надано обґрунтування аномально низької ціни (файл: «Обгрунтування аномально низької ціни (лот 6).pdf»), що містить пояснення щодо досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу надання послуг та детальний кошторис надання послуг.
Оскільки аномально низька ціна є обґрунтованою, підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «АВАТОР ІСП» - відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення замовника по лоту Лот 1 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури c. Баландино Кам’янської міської територіальної громади Черкаської області до широкосмугового доступу до Інтернету Оскарження визначення переможця
Номер:
efa125ffcb3349068e56f68747cf0979
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-010779-b.b5
Назва:
Вимога на рішення замовника по лоту Лот 1 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури c. Баландино Кам’янської міської територіальної громади Черкаської області до широкосмугового доступу до Інтернету Оскарження визначення переможця
Вимога:
Відповідно до Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації: Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Ціна є істотною умовою договірних правовідносин, а зміна ціни має бути обґрунтована документально - підкріплена розрахунками, що не відповідає вимогам Тендерній документації Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.09.2021 09:49
Вирішення:
Шановний Учаснику! Уважно ознайомившись з вашим зверненням (вимогою), повідомляємо наступне:
Відповідно ч. 2 Розділ V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та ч. 14 ст. 29 Закону України «Про Публічні закупівлі»: «Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством».
В строки передбачені тендерною документацією переможцем ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС» надано обґрунтування аномально низької ціни (файл: «ЛОТ 1 Обгрунтування аномально низької ціни.pdf»), що містить пояснення щодо досягнення економії завдяки автоматизованим та оптимізованим бізнес-процесам та сприятливим умовам, за яких учасник може надати послуги за визначеною ціною. Загальна вартість тендерної пропозиції ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС» є результатом досягнення економії, завдяки застосованому технологічному процесу порядку надання послуг.
Оскільки аномально низька ціна є обґрунтованою, підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «МАКЛАУТ-ЧС» - відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні