-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт третього поверху адмінбудівлі Вишківської селищної ради, яка розташована за адресою: вул.Центральна площа буд.№1, смт.Вишково Хустського району Закарпатської області
Торги не відбулися
1 873 202.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 366.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 366.01 UAH
Період оскарження:
04.08.2021 14:22 - 16.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення Уповноваженої особи Вишківської селищної ради
Номер:
a627c794769f41b9be4b07a19c26c47d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-006454-b.c3
Назва:
Скарга на рішення Уповноваженої особи Вишківської селищної ради
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спецбудкомплект-Хуст» який є Учасником в закупівлі: «Капітальний ремонт третього поверху адмінбудівлі Вишківської селищної ради, яка розташована за адресою: вул.Центральна площа буд.№1, смт.Вишково Хустського району Закарпатської області» ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи, Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-04-006454-b ,замовником яких виступає Вишківська селищна рада, категорично не погоджуємось з рішенням Уповноваженої особи з публічних закупівель про нашу дискваліфікацію по видуманим,нічим не підтвердженим даним
Відповідно до протокольного рішення (протокол) уповноваженої особи Вишківської селищної ради від 02.09.2021року, тендерну пропозицію ТОВ «Спецбудкомплект-Хуст» відхилено по слідуючим надуманим і нічим не підтвердженим порушенням ,а саме :
1.Учасник в складі тендерної пропозиції не надав наступні документи:
• копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (останній повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій).
ТОВ «Спецбудкомплект-Хуст» відповідає уповноваженій особі Вишківської селищної ради ,що Учасник надав витяг від 06.08 2021 року ,який є в файлі №13 згідно реєстру наданих документів і який є в тендерній пропозиції на електронній площадці ПРОЗОРРО,а так як кінцевий срок подання тендерних пропозицій до 20.08.2021 року 00.00.год,то витяг був не більше тридцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій,а значить дійсний згідно вимог Замовника,що ще раз показує про надуману причину відхилення і проглядається корупційна складова такого рішення,або некомпетентнність та неповний перегляд наданих документів Учасника.
2. Для підтвердження наявної фінансової спроможності п.4 кваліфікаційних критеріїв надається перелік документів та інформацій для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначених у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник підтверджує фінансову спроможність фінансовою звітностю. Учасник ТОВ «Спецбудкомплект-Хуст» надав фінансову звітність у вигляді заархівованих даних, які, нажаль, не відкриваються.
ТОВ «Спецбудкомплект-Хуст» відповідає уповноваженій особі Вишківської селищної ради ,що Учасник надав фінансову звітність проскановану згідно вимог Замовника в ТД в форматі jpeg,а те ,що в Вишківської селищної ради в Уповноваженої особи з публічних закупівель непрацює в компютері програма для розкривання заархівованих даних не повинно бути причиною для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Спецбудкомплект-Хуст»,даний пункт №2 протокольного рішення (протокол) уповноваженої особи Вишківської селищної ради від 02.09.2021року вважаємо дискримінаційним і надуманим ,або це все вказує на непрофесійність Уповноваженої особи з публічних закупівель при розгляді наданих документів Учасника.
3.Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником були надані копії аналогічних договорів без додаткових угод.
Замовник в ТД вимагає слідуюче: Аналогічним вважається договір _________
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору),
ТОВ «Спецбудкомплект-Хуст» відповідає уповноваженій особі Вишківської селищної ради ,що Учасник надав аналогічні договори які були виконані на протязі року з дати підписання і в наданих договорах № 871 та №875значиться слідуюче: 13. Додатки до цього Договору.
13.1. До цього Договору додаються такі додатки, які є його невід’ємною частиною
13.1.1. Кошторис вартості будівельно-монтажних робіт.
13.1.2. Договірна ціна,що нами ТОВ «Спецбудкомплект-Хуст»надано в файлі №13 ,а значить ніяких додаткових угод не було потреби складати,а значить дане інкриміноване нам порушення є надуманим і ніякими правовими законодавчими актами не підтверджується і поставлене воно в протоколі просто тому,що так захотілося уповноваженій особі Вишківської селищної ради,або вона зовсім і не переглядала надані документи,хоча це входить в її компетенцію .
ТОВ «Спецбудкомплект-Хуст» пояснює уповноваженій особі Вишківської селищної ради правові аспекти,а також відмінність між додатками до договору та додатковими угодами:
Верховний Суд у постанові від 31 травня 2021 № 917/265/18 зазначив, що необхідно розрізняти поняття "додаток до договору" та "додаткова угода до договору".
Так, додаток до договору - це документ, який містить доповнення, уточнення, додаткові роз'яснення, пояснення умов договору, перелік конкретних товарів, послуг тощо. Тобто додаток до договору - це документ, який уточнює або більш детально розкриває зміст договірних умов.
Водночас додаткова угода - є правочином, що вносить зміни до вже існуючого договору. І саме до додаткової угоди можуть застосовуватись вимоги ст. 654 ЦК, а також положення про нікчемність.
Тобто додаткова угода до договору — це письмова домовленість двох сторін, спрямована на зміну цивільних прав та обов'язків у розумінні частини першої статті 626 ЦК.
Замовники мають право змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання тільки у випадках-виключеннях, передбачених частиною 5 статті 41 Закону № 922. Такі зміни оформлюють додатковою угодою до договору про закупівлю.
.
ТОВ«Спецбудкомплект-Хуст» нагадує,що Відповідно до частини 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням тощо. Також наголошуємо, відповідно до частини 1 статті 44 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Підсумовуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлені частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Максимальна економія, ефективність та пропорційність;
2. Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ "Спецбудкомплект-Хуст"(ТОВ"СБК-ХУСТ") код ЄДРПОУ: 22088515, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами .
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "Спецбудкомплект-Хуст"(ТОВ"СБК-ХУСТ") код ЄДРПОУ: 22088515, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам Закону та Оголошенню, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ "Спецбудкомплект-Хуст"(ТОВ"СБК-ХУСТ") код ЄДРПОУ: 22088515 є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, найбільш економічно вигідної, та укладення договору з Замовником . Також звертаємо увагу Замовника, шо згідно Кодексу України про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника (кожного члена тендерного комітету) від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500 до 51 000 грн. відповідно).
Ми , ТОВ«Спецбудкомплект-Хуст» код ЄДРПОУ: 22088515 наполягаємо на скасуванні рішення Уповноваженої особи з публічних закупівель Вишківської селищної ради про відхилення нашої пропозиції.
Ми, ТОВ«Спецбудкомплект-Хуст» код ЄДРПОУ: 22088515 (в разі нескасування рішення Уповноваженої особи з публічних закупівель Вишківської селищної ради), залишаємо за собою право на оскарження рішення Уповноваженої особи з публічних закупівель Вишківської селищної ради про відхилення пропозиції ТОВ«Спецбудкомплект-Хуст» код ЄДРПОУ: 22088515 в Антимонопольному комітеті України та інших інституційних органах по нагляду за дотриманням законності і запобіганню корупційним діям і зловживання владою посадовими особами,а також залучення незалежних експертів Держслужби аудиту Західного регіонального відділення для оцінки дій Уповноваженої особи Вишківської селищної ради Марини Вахулович при винесенні даного рішення.
Директор ТОВ "Спецбудкомплект-Хуст" С.М.Соломаха ______________
(посада,прізвище,ініціали ) (підпис)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Уповноваженої особи 04.09.2021 10:25
- реєстр наданих документів на тендерну закупівлю 04.09.2021 10:25
Дата подачі:
04.09.2021 10:25
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу від 03.09.2021р. №1 Вишківська селищна рада повідомляє:
1. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (останній повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій), яка знаходилася у файлі №13 згідно реєстру наданих документів була відсутня в установчих та реєстраційних документах у файлі №3, хоча відносить до реєстраційних документів;
2. Згідно п.4 додатку 1 тендерної документації для підтвердження наявної фінансової спроможності учасником була подана фінансова звітність у вигляді заархівованих даних, які нажаль не відкриваються. Крім того, Замовник перевіряє фінансову звітність учасника на Порталі відкритих даних за посиланням https://data.gov.ua/dataset/24069422-5825-41f6-81f7-89567e5e2ac9 самостійно відповідно до частини 5 статті 17 та частини 4 статті 22 Закону. При перевірці фінансової звітності учасника на Порталі відкритих даних замовником виявлено відсутність інформації щодо фінансової звітності учасника. У випадку відсутності інформації щодо фінансової звітність учасника на Порталі відкритих даних за посиланням https://data.gov.ua/dataset/24069422-5825-41f6-81f7-89567e5e2ac9 учасник надає у складі тендерної пропозиції лист з відповідним поясненням. Проте, учасником не було надано вищевказаного листа.
3. Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником були надані копії аналогічних договорів без додаткових угод. Згідно п.3.1.2 Додатку 1 ТД не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). У системі Prozorro по даному об’єкту згідно аналогічного договору від 09.12.2019року №871 була опублікована додаткова угода №1 від 28.05.2020року, яка не була подана в тендерній пропозиції учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
скарга на прийняте протокольне рішення від 27.08.2021 р. про відхилення тенднрної пропозиції Довгій В.В.
Номер:
852d03f48c2146f19ac63b8e7cdddea4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-006454-b.b2
Назва:
скарга на прийняте протокольне рішення від 27.08.2021 р. про відхилення тенднрної пропозиції Довгій В.В.
Вимога:
Ознайомившись з протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи Вишківської селищної ради від 27.08.2021 р., про відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі UA-2021-08-04-006454-b, Капітальний ремонт третього поверху адмінбудівлі Вишківської селищної ради, яка розташована за адресою: вул.Центральна площа буд.№1, смт.Вишково Хустського району Закарпатської області, ФОП Довгія Василя Васильовича. Звертаємо вашу увагу, на те, що уповноважена особа, яка прийняла рішення від 27.08.2021 р. порушила статтю 5 ПРИНЦИПИ ЗДІЙСНЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТА НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ Закону України «Про публічні закупівлі» . А саме: - у протокольному рішенні від 27.08. 2021 р., зазначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції не надав наступні документи:
• документ довільної форми, що підтверджує ознайомлення учасника зі змістом листа Мінекономрозвитку №3301-04/47784-3301-04/47784-06 від 15.11.2019 року та дотримання на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Окрім того, задля підтвердження даної інформації учасники подають документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції;
• наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики;
• копію свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (останній повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій).
Особливу вашу увагу звертаємо на те, що в ПУНКТІ 3.2 тендерної документації та ДОДАТКУ 2 до тендерної документації ВІДСУТНЯ ВИМОГА ЩО, Учасниками закупівлі при підготовці тендерної пропозиції необхідно враховувати та дотримуватись позиції Уповноваженого органу, зокрема оприлюднених листів інформативного характеру щодо роз’яснень окремих положень законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, підтвердити відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3301-04/47784-3301-04/47784-06 від 15.11.2019 року. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документ довільної форми, що підтверджує ознайомлення учасника зі змістом вищезазначеного листа та дотримання на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Окрім того, задля підтвердження даної інформації учасники подають документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики. Також зазначаємо що у відповідності до тендерної документації, а саме пункту 3.2.( копію свідоцтва та витягу або виписки та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (останній повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій), закупівлі UA-2021-08-04-006454-b, нами ФОП Довгій Василь Васильович, у складі тендерної пропозиції було надано Витяг з ЄДР від 19.08.2021 року (документ № 54 тендерної пропозиції), що свідчить про дотримання вимог тендерної документації закупівлі UA-2021-08-04-006454-b, Капітальний ремонт третього поверху адмінбудівлі Вишківської селищної ради, яка розташована за адресою: вул. Центральна площа буд.№1, смт.Вишково Хустського району Закарпатської області.
Враховуючи вищезазначене просимо вказати замовника конкретну вимогу в пункті 3.2 тендерної документації закупівлі № UA-2021-08-04-006454-b, на яку посилається уповноважена особа Вишківської селищної ради при прийнятті протокольного рішення від 27.08.2021 р. !!!
В пункті 5.4. тендерної документації UA-2021-08-04-006454-b, Капітальний ремонт третього поверху адмінбудівлі Вишківської селищної ради, яка розташована за адресою: вул.Центральна площа буд.№1, смт.Вишково Хустського району Закарпатської області ПРОПИСАНА НОРМА ЯКУ ПОРУШИЛА УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИШКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ при прийнятті протокольного рішення від 27.08.2021 р., а саме - Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, ми ФОП Довгій В.В. вбачаємо змову уповноваженої особи Вишківської селищної ради яка прийняла протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Довгій В.В. та інших учасників закупівлі, адже в інших учасників закупівлі є ці, непередбачені тендерною документацією, документи!!!!
Виходячи з наведеного ми ФОП Довгій Василь Васильович учасник закупівлі UA-2021-08-04-006454-b, Капітальний ремонт третього поверху адмінбудівлі Вишківської селищної ради, яка розташована за адресою: вул.Центральна площа буд.№1, смт.Вишково Хустського району Закарпатської області, ОСКАРЖУЄМО дії уповноваженої особи щодо прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця торгів закупівлі UA-2021-08-04-006454-b.
У разі не скасування протокольного рішення від 27. 08 2021 року відповідні матеріали, що засвідчують порушення Законодавства України у сфері Публічних закупівель, а саме статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та ряду інших Законів України, Господарського Кодексу України що регулюють сферу публічних закупівель, нами буде направлено відповідні матеріали до органів що забезпечують дотримання Законодавства про публічні закупівлі.
Копії Витягу з ЄДР, Додатку 2 до тендерної документації закупівлі UA-2021-08-04-006454-b, пункту 3.2 тендерної документації закупівлі UA-2021-08-04-006454-b та протокол про відхилення 27.08.2021р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2, Вишково.docx 30.08.2021 10:26
- 3.2. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.docx 30.08.2021 10:27
- 54. Витяг з ЄДРpdf.pdf 30.08.2021 10:27
- Протокол відхилення.pdf 30.08.2021 10:28
- ЗАКОН УКРАЇНИ.docx 30.08.2021 10:30
Дата подачі:
30.08.2021 10:31
Вирішення:
Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Виходячи зі змісту статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Водночас згідно статті 24 цього Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Ви цим правом не скористалися, отже погодилися з усіма умовами та вимогами тендерної документації Відповідно до п.2.1 розділу 2 ТД: відсутність будь-яких питань, уточнень, звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації з боку учасника процедури закупівлі, який подав (подає) тендерну пропозицію, означає, що учасник повністю усвідомлює зміст тендерної документації, а усі умови та вимоги, які викладені в тендерній документації, є зрозумілими для нього без будь-яких застережень, про що учасником подається підтверджуючий документ.
Особливо вашу увагу звертаю на те, що вимога підтвердити відповідність щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель була прописана у пункті 1.1. Тендерної документації на підставі листа Мінекономрозвитку №3301-04/47784-3301-04/47784-06 від 15.11.2019 року посилаючись на необхідність дотримуватись вимог статті 152 Угоди про асоціацію в частині публічних закупівель, Стратегії реформування системи публічних закупівель та Плану заходів щодо її реалізації, затверджених розпорядженням КМУ від 24.02.2016 № 175-р.
Під час розгляду вашої пропозиції не знайдено жодного підтверджуючого документа щодо даної вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
оскарження протокольного рішення про відхилення тенднрної пропозиції Довгій В.В. від 27.08.2021.
Номер:
485a2759c1fd4ed88285cb6f5b2d465b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-006454-b.b1
Назва:
оскарження протокольного рішення про відхилення тенднрної пропозиції Довгій В.В. від 27.08.2021.
Скарга:
Ознайомившись з протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи Вишківської селищної ради від 27.08.2021 р., про відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі UA-2021-08-04-006454-b, Капітальний ремонт третього поверху адмінбудівлі Вишківської селищної ради, яка розташована за адресою: вул.Центральна площа буд.№1, смт.Вишково Хустського району Закарпатської області, ФОП Довгія Василя Васильовича. Звертаємо вашу увагу, на те, що уповноважена особа, яка прийняла рішення від 27.08.2021 р. порушила статтю 5 ПРИНЦИПИ ЗДІЙСНЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТА НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ Закону України «Про публічні закупівлі» . А саме: - у протокольному рішенні від 27.08. 2021 р., зазначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції не надав наступні документи:
• документ довільної форми, що підтверджує ознайомлення учасника зі змістом листа Мінекономрозвитку №3301-04/47784-3301-04/47784-06 від 15.11.2019 року та дотримання на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Окрім того, задля підтвердження даної інформації учасники подають документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції;
• наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики;
• копію свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (останній повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій).
Особливу вашу увагу звертаємо на те, що в ПУНКТІ 3.2 тендерної документації та ДОДАТКУ 2 до тендерної документації ВІДСУТНЯ ВИМОГА ЩО, Учасниками закупівлі при підготовці тендерної пропозиції необхідно враховувати та дотримуватись позиції Уповноваженого органу, зокрема оприлюднених листів інформативного характеру щодо роз’яснень окремих положень законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, підтвердити відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3301-04/47784-3301-04/47784-06 від 15.11.2019 року. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документ довільної форми, що підтверджує ознайомлення учасника зі змістом вищезазначеного листа та дотримання на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Окрім того, задля підтвердження даної інформації учасники подають документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики. Також зазначаємо що у відповідності до тендерної документації, а саме пункту 3.2.( копію свідоцтва та витягу або виписки та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (останній повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій), закупівлі UA-2021-08-04-006454-b, нами ФОП Довгій Василь Васильович, у складі тендерної пропозиції було надано Витяг з ЄДР від 19.08.2021 року (документ № 54 тендерної пропозиції), що свідчить про дотримання вимог тендерної документації закупівлі UA-2021-08-04-006454-b, Капітальний ремонт третього поверху адмінбудівлі Вишківської селищної ради, яка розташована за адресою: вул. Центральна площа буд.№1, смт.Вишково Хустського району Закарпатської області.
Враховуючи вищезазначене просимо вказати замовника конкретну вимогу в пункті 3.2 тендерної документації закупівлі № UA-2021-08-04-006454-b, на яку посилається уповноважена особа Вишківської селищної ради при прийнятті протокольного рішення від 27.08.2021 р. !!!
В пункті 5.4. тендерної документації UA-2021-08-04-006454-b, Капітальний ремонт третього поверху адмінбудівлі Вишківської селищної ради, яка розташована за адресою: вул.Центральна площа буд.№1, смт.Вишково Хустського району Закарпатської області ПРОПИСАНА НОРМА ЯКУ ПОРУШИЛА УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИШКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ при прийнятті протокольного рішення від 27.08.2021 р., а саме - Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, ми ФОП Довгій В.В. вбачаємо змову уповноваженої особи Вишківської селищної ради яка прийняла протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Довгій В.В. та інших учасників закупівлі, адже в інших учасників закупівлі є ці, непередбачені тендерною документацією, документи!!!!
Виходячи з наведеного ми ФОП Довгій Василь Васильович учасник закупівлі UA-2021-08-04-006454-b, Капітальний ремонт третього поверху адмінбудівлі Вишківської селищної ради, яка розташована за адресою: вул.Центральна площа буд.№1, смт.Вишково Хустського району Закарпатської області, ОСКАРЖУЄМО дії уповноваженої особи щодо прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця торгів закупівлі UA-2021-08-04-006454-b.
У разі не скасування протокольного рішення від 27. 08 2021 року відповідні матеріали, що засвідчують порушення Законодавства України у сфері Публічних закупівель, а саме статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та ряду інших Законів України, Господарського Кодексу України що регулюють сферу публічних закупівель, нами буде направлено відповідні матеріали до органів що забезпечують дотримання Законодавства про публічні закупівлі.
Копії Витягу з ЄДР, Додатку 2 до тендерної документації закупівлі UA-2021-08-04-006454-b, пункту 3.2 тендерної документації закупівлі UA-2021-08-04-006454-b та протокол про відхилення 27.08.2021р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
30.08.2021 10:24