• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт гуртожитку №2 (Технічне переобладнання енергопостачання гуртожитку №2 з встановленням електроплит) за адресою: вул. Сталеварів, 38, м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: «Капітальний ремонт гуртожитку №2 (Технічне переобладнання енергопостачання гуртожитку №2 з встановленням електроплит) за адресою: вул. Сталеварів, 38, м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Закупівля здійснюється по предмету закупівлі в цілому. 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно до Додатку №2 до Оголошення 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Сталеварів, буд.38, Вознесенівський р-н, м.Запоріжжя, Запорізька обл., 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 696 393,88грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 20.10.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 10.08.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13.08.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються на підставі Актів прийому-передачі виконаних робіт відповідно до рахунку Підрядника в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 30-ти банківських днів, від дати їх отримання Замовником (Сторони допускають можливість здійснення попередньої оплати (авансу) на строк не більше трьох місяців на цілі, визначені договором на підставі рахунку Підрядника. Правовою підставою здійснення попередньої оплати за цим Договором є приписи Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 р. та Наказу МОЗ України щодо попередньої оплати). 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.

Завершена

696 393.88 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 481.97 UAH
Період оскарження: 04.08.2021 13:59 - 10.08.2021 09:00
Вимога
Відхилено

Щодо скасування протоколу № 243 від 26.08.2021

Номер: 31d573d325174773a45b83efbde0fe12
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-04-001451-c.a1
Назва: Щодо скасування протоколу № 243 від 26.08.2021
Вимога:
Вимогу наведено у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! У відповідь на вимогу за вих. №1 від 26.08.2021р. щодо скасування протоколу № 243 від 26.08.2021 Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Імпекс» на закупівлю робіт «Капітальний ремонт гуртожитку №2 (Технічне переобладнання енергопостачання гуртожитку №2 з встановленням електроплит) за адресою: вул. Сталеварів, 38, м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7) повідомляємо наступне: - п.67 Дефектного акту у Додатку 2 Тендерної пропозиції в обґрунтуванні до розцінки ЕН15-182-3 «Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2» передбачено застосування коефіцієнту виконання робіт к=2, тобто з його врахуванням необхідно «Додавати на 2 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2». Крім того, Учасником відповідно до п.68 Дефектного акту враховано використання «Шпаклiвки мінеральної Cerezit CT 29 (або аналогічної)» в кількості 2489,4кг, що відповідає нанесенню шпаклівки загальним шаром 3мм (1,8кг/м2, 461м2*1,8кг/м2*3мм=2489,4кг).
Статус вимоги: Відхилено