-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі встановлення та налагодження системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, устаткування передавання тривожних сповіщень Гуртожиток Шацького лісового коледжу ім. В.В. Сулька, смт. Шацьк, вул. 50 років Перемоги, 20
Місцезнаходження: 44000, Волинська область, смт. Шацьк, вул. 50 років перемоги, буд. 20. Категорія замовника:підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону.
Завершена
308 189.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 549.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 549.00 UAH
Період оскарження:
04.08.2021 12:35 - 16.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
2e416cb4d6a64e9587c406034cda9a57
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-002406-a.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Хочемо звернути Вашу увагу на безпідставність прийнятого рішення уповноваженою особою, що оформлене протоколом №20 від 27.08.2021 року (далі також – Рішення УО) про відхилення пропозиції ТОВ «ЄВРОФЕСТ» зважаючи на наступне.
Обґрунтовуючи своє рішення, уповноважена особа Замовника керувалась, зокрема положеннями ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», якою визначено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
У свою чергу посилання УО у рішенні на ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» є незаконним, адже згідно застосованого УО положення статті Закону вбачається, що звернутися до замовника може той учасник, тендерна пропозиція / пропозиція якого була оцінена та розглянута замовником або ж відхилена.
Отже, звернутися до замовника відповідно до Закону не може учасник (у нашому випадку ПП «ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП» ) , тендерну пропозицію / пропозицію якого замовник не розглядав.
Хочемо також звернути Вашу увагу, що порядок оскарження процедур закупівлі визначено виключно статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», якою і мав керуватись учасник тендеру ПП «ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП» при оскарженні рішення Замовника.
Однак, Змовник всупереч вимогам ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» розглянув вимогу учасника ПП «ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП» - тендерну пропозицію якого Замовник взагалі не розглядав, та безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «ЄВРОФЕСТ».
«Для чого учаснику витрачати кошти за подання скарги до органу оскарження, якщо існує якийсь інший, самостійно встановлений Замовником порядок оскарження результату кваліфікації переможця».
Визначення ТОВ «ЄВРОФЕСТ» переможцем закупівлі UA-2021-08-04-002406-a, та відхилення у подальшому його пропозиції за результатом розгляду вимоги ПП «ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП», суперечить основним принципам Закону України «Про публічні закупівлі».
Варто також зазначити, що всупереч Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації, Замовник навіть не надав ТОВ «ЄВРОФЕСТ» можливість виправити формальні помилки в документах, які не впливають на зміст тендерної пропозиції, що нібито виявлені замовником після повторного розгляду тендерних пропозицій.
Зважаючи на викладене вбачається, що у Замовника існують всі підстави для відміни тендеру згідно п.2 ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Додатково повідомляємо, що після аналізу ТОВ «ЄВРОФЕСТ» пропозиції ПП "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП", було встановлено її невідповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації Замовника, тому ТОВ «ЄВРОФЕСТ» залишає за собою право оскаржити рішення Замовника виключно у порядку встановленому Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення уповноваженої особи 01.09.2021 14:49
Дата подачі:
29.08.2021 20:40
Вирішення:
Відмінити тендер № UA-2021-08-04-002406-a з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме, посилання уповноваженої особи у рішенні на ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» є незаконним, адже згідно застосованого уповноваженою особою положення статті Закону вбачається, що звернутися до замовника може той учасник, тендерна пропозиція / пропозиція якого була оцінена та розглянута замовником або ж відхилена. Отже, звернутися до замовника відповідно до Закону не може учасник (у нашому випадку ПП «ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП» ), тендерну пропозицію / пропозицію якого замовник не розглядав.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
щодо анулюваня рішення про визначення переможцем ТОВ "ЄВРОФЕСТ"
Номер:
30c8748c658348cea0001dc4806c42e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-002406-a.a2
Назва:
щодо анулюваня рішення про визначення переможцем ТОВ "ЄВРОФЕСТ"
Вимога:
Після розгляду пропозиції переможця закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ" було виявлено ряд невідповідностей.
1. Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- тендерної пропозиції - згідно Додатку № 1 «Форма тендерної пропозиції», в якій чітко вказано: "Учасник не повинен відступати від даної форми".
Відповідно до п. 4 Додатку 1 передбачено необхідність зазначити інформацію: Номер свідоцтва/витягу про реєстрацію платника податку на додану вартість/Єдиного податку та індивідуальний податковий номер – для Учасника, який є платником податку на додану вартість.
У складі пропозиції переможця надано документ «Форма тендерної пропозиції» (файл «Тендерна пропозиція»), де відсутня інформація про індивідуальний податковий номер, при цьому даний учасник є платником податку на додану вартість. Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2. Відповідно до п. 4.9.4. Додатку 4 тендерної документації вимагається надати:
Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника.
Переможець у складі пропозиції надав відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку без обґрунтування. Пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3. Відповідно до п. 4.9.5. Додатку 4 тендерної документації вимагається надати:
План графік виконання робіт/надання послуг, з розбивкою по тижнях.
У складі пропозиції переможця надано план графік виконання робіт/надання послуг (файл «План графік робіт»), який не містить розбивки по тижнях. Пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
4. Відповідно до п. 4.9.10. Додатку 4 тендерної документації вимагається надати:
Сертифікат SA 8000:2014 щодо встановлення системи автоматичної протипожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, виданий органом сертифікації Учаснику.
У складі пропозиції переможця надано сертифікат SA 8000:2014 у якому відсутня інформація щодо встановлення системи автоматичної протипожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей. Пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
5. Відповідно до п. 4.9.1. Додатку 4 тендерної документації вимагається:
Розрахунок договірної ціни. Розраховується відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 із змінами, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, і надається в програмному комплексі АВК-5 (редакція АВК-5 від 3.5.1 та вище) в електронному вигляді з розширенням bdcu або imd.
У складі пропозиції надано кошторисні розрахунки, зокрема пояснювальну записку до зведеного кошторисного розрахунку та локальний кошторис, де зазначено кількість людино-годин – 1224,54.
Одночасно у складі пропозиції надано план графік виконання робіт, де зазначено строк виконання робіт – з 01.09.2021 р. до 30.09.2021 р (разом 22 робочі дні). При цьому відповідно до поданої у складі пропозиції довідки про працівників, учасник має двох безпосередніх виконавців робіт (Басистий Д.А., Павловський Д.А.), а також інженера (Іранек А.Г.).
У разі залучення даних працівників протягом 22 робочих днів – кількість можливих людино-годин буде складати 528, чого не достатньо для виконання робіт згідно наданого плану графіку. Навіть у разі роботи без вихідних дані працівники можуть бути залучені протягом 720 людино-годин.
При цьому умовами п. 2.2.1 Додатку 2 тендерної документації чітко передбачалось надати інформацію про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю, тобто у кількості та якості, достатній для виконання умов договору про закупівлю. Учасник або не має достатньої кількості працівників для виконання умов договору, або надав недостовірну інформацію про строки виконання робіт у поданому графіку.
Пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ВИМАГАЄМО:
Анулювати рішення про визначення переможцем ТОВ "ЄВРОФЕСТ" та забезпечити розгляд пропозицій у відповідності до норм у сфері публічних закупівель. В іншому випадку будемо змушені звернутись до Органу оскарження для задоволення наших законних інтересів як учасника даної процедури закупівлі та претендента на укладання договору про закупівлю.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення уповноваженої особи 27.08.2021 15:07
Дата подачі:
26.08.2021 14:42
Вирішення:
Відповідно до Оскарження результату кваліфікації ПП "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП" в рамках оголошення: «Послуги зі встановлення та налагодження системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, устаткування передавання тривожних сповіщень Гуртожиток Шацького лісового коледжу ім. В.В. Сулька, смт. Шацьк, вул. 50 років Перемоги, 20» ID: 76a0550ff34d4e169848e19ad07c6cfe Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-04-002406-a (далі – Закупівля № UA-2021-08-04-002406-a) від 26.08.2021, 14:42. ID: UA-2021-08-04-002406-a.a2 щодо анулюваня рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ" Код в ЄДРПОУ / ІПН: 37610680 (далі по тексту –ТОВ "ЄВРОФЕСТ"),
за результатами повторного розгляду тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів згідно з предметом закупівлі: — 4-та цифра основного словника «клас» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ( CPV ) – 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Послуги зі встановлення та налагодження системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, устаткування передавання тривожних сповіщень Гуртожиток Шацького лісового коледжу ім. В.В. Сулька, смт. Шацьк, вул. 50 років Перемоги, 20) на 2021 рік, Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-04-002406-a ТОВ "ЄВРОФЕСТ" (далі по тексту – Тендерна документація),
у зв’язку з необхідністю відхилення тендерної пропозиції, поданої на участь у процедурі відкритих торгів Закупівля № :UA-2021-07-21-002250-c,
ВИРІШИВ
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів Закупівля № UA-2021-08-04-002406-a – ТОВ "ЄВРОФЕСТ"
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру у порядку частини 1 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
758d2ef379534645b704f048af81e4f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-002406-a.a1
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру у порядку частини 1 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Вимога
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
у порядку частини 1 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
Просимо Вас, усунути порушення під час проведення відкритих торгів UA-2021-08-04-002406-a на закупівлю Послуги зі встановлення та налагодження системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, устаткування передавання тривожних сповіщень Гуртожиток Шацького лісового коледжу ім. В.В. Сулька, смт. Шацьк, вул. 50 років Перемоги, 20 (ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування, а саме:
1. виключити з тендерної документація (далі також – ТД) вимогу, що призводить до дискримінації учасників, яка міститься у пункті 4.9. Додатку № 4 до ТД «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» наступного змісту: « 4.9. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, Учасник перед подачею тендерної пропозиції повинен здійснити виїзд на об’єкт Замовника та провести необхідні заміри, визначити обсяги, види та етапи надання необхідних Послуг з обов’язковим погодженням з адміністрацією Закладу, що повинно бути підтверджене довідкою на офіційному бланку (у разі наявності) в довільній формі за підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника з печаткою підприємства (у разі наявності) із зазначенням дати виїзду на об’єкт, описом проведеного обстеження об’єкту та підписом представника Замовника, а також, у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи: лист-направлення учасника (суб’єкта господарювання) з вказанням посади, ПІБ; оригінали документів, які посвідчують їх особу, …».
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі").
Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперових актів чи довідок, що у свою чергу надає можливість Уповноваженій особі Замовника зловживати правом, а саме, на власний розсуд ставити підпис на довідках одних учасників та відмовитись проставляти підпис на довідках інших учасників.
У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника письмового документа, що підтверджує огляд цього об’єкту, вважається дискримінаційною.
Як приклад : 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
2. виключити з ТД вимогу, що призводить до дискримінації учасників, яка міститься у п.п. 4.9.7. Додатку № 4 до ТД «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» наступного змісту: «4.9.7. Гарантійний лист від Виробника (якщо Учасник не є виробником) або офіційного дилера (представника) обладнання автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей, що буде монтуватися (прибори, сповіщувачі, гучномовці), чи представника Виробника - Імпортера (у разі, якщо товар виробляється не на території України), із зазначенням замовника торгів та електронного ідентифікатора закупівлі, оприлюдненої в електронній системі публічних закупівель ProZorro, в якому Виробник (імпортер) гарантуватиме учаснику виробництво і поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки, необхідного для виконання робіт/надання послуг, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам відповідно до зазначених у цьому Додатку № 4 видів та обсягів.».
Вимога про надання гарантійного листа носить дискримінаційний характер, тому що перешкоджає взяти участь у закупівлях тим учасникам, які не є виробниками продукції або їхніми представниками чи не мають договірних відносин із виробником. Зважаючи на це, отримати гарантійний лист від виробника обладнання не мають змоги велика кількість потенційні учасники процедури закупівлі, адже для виробника обладнання на законодавчому рівні не встановлено жодного обов’язку щодо надання гарантійних листів на звернення учасників закупівлі. Натомість, отримати гарантійні листи від виробника може тільки той учасник, який має ділові стосунки / договірні відносини з таким виробником обладнання, тобто «наближений» до Виробника учасник закупівлі.
Додатково повідомляємо про те, що наявність у складі пропозиції учасників гарантійного листа від виробника або офіційного дилера обладнання, не є належним доказом виникнення відповідних договірних правовідносин між учасниками торгів та виробником цього обладнання, а тому такий гарантійний лист наданий учасниками закупівлі - не може гарантувати Замовнику виробництво і поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки, адже гарантійний лист у розумінні законодавства України не є правочином і не встановлює для виробника цього обладнання жодних зобов’язань перед Замовником та учасниками закупівлі.
3. виключити з ТД незаконну вимогу, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», яка міститься у п.п. 2.1.2.1. пункту 2.1. Додатку №2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію Учасника про відповідність таким критеріям» наступного змісту: «2.1.2.1. Додатково надати документи від орендодавця, які підтверджують право власності на офісні та складські приміщення.».».
Частиною 4 статті ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Зважаючи на те, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції подають копії договорів оренди на офісні та складські приміщення відповідно до п.п. 2.1.2. пункту 2.1. Додатку №2 ТД, Замовник буде мати можливість безперешкодно перевірити інформацію про право власності орендодавця на зазначені приміщення у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, доступ до якого є вільним за посиланням - https://kap.minjust.gov.ua/services?product_id=1.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення уповноваженої особи 10.08.2021 17:34
Дата подачі:
09.08.2021 22:11
Вирішення:
Надати на звернення/вимогу Учасника, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 09.08.2021, 22:11. ID: UA-2021-08-04-002406-A.A1 «Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру у порядку частини 1 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" роз’яснення щодо тендерної документації по предмету закупівлі: — 4-та цифра основного словника «клас» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ( CPV ) – 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Послуги зі встановлення та налагодження системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, устаткування передавання тривожних сповіщень Гуртожиток Шацького лісового коледжу ім. В.В. Сулька, смт. Шацьк, вул. 50 років Перемоги, 20) Закупівля: UA-2021-08-04-002406-a (текст роз’яснення додається).
2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
3. Внести зміни до тендерної документації та викласти останню в новій редакції з урахуванням внесених змін (додається), а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу (додається).
4. Забезпечити оприлюднення документації в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, а так само переліку змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу у порядку, передбачено статтями 10 та 24 Закону.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Оскарження відміни закупівлі
Номер:
cc59af37537245319e265634a4fa0b3d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-002406-a.b4
Назва:
Оскарження відміни закупівлі
Скарга:
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника, а саме відміну закупівлі за предметом: «Послуги зі встановлення та налагодження системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, устаткування передавання тривожних сповіщень Гуртожиток Шацького лісового коледжу ім. В.В. Сулька, смт. Шацьк, вул. 50 років Перемоги, 20 — 4-та цифра основного словника «клас» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV)–51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)»
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 04 серпня 2021 року ДВНЗ Шацький лісовий коледж ім. В.В. Сулька (надалі-Замовник) було оголошено процедуру закупівлі за предметом: «Послуги зі встановлення та налагодження системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, устаткування передавання тривожних сповіщень Гуртожиток Шацького лісового коледжу ім. В.В. Сулька, смт. Шацьк, вул. 50 років Перемоги, 20 — 4-та цифра основного словника «клас» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV)–51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-04-002406-a).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій учасниками – 20 серпня 2021 00:00.
Очікувана вартість закупівлі - 308 189,10 грн. з ПДВ.
Аукціон відбувся: 20 серпня 2021 11:38 – 20 серпня 2021 12:07.
За результатами аукціону у закупівлі прийняли участь наступні Учасники:
1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ"
2) ПП "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП" - надалі Скаржник
3) ТОВ фірма Алерт ком
Замовник згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 26 від 10.09.2021 р. прийняв наступне рішення:
«1. Відмінити тендер № UA-2021-08-04-002406-a з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме, посилання уповноваженої особи у рішенні на ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» є незаконним, адже згідно застосованого уповноваженою особою положення статті Закону вбачається, що звернутися до замовника може той учасник, тендерна пропозиція / пропозиція якого була оцінена та розглянута замовником або ж відхилена. Отже, звернутися до замовника відповідно до Закону не може учасник (у нашому випадку ПП «ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП»), тендерну пропозицію / пропозицію якого замовник не розглядав».
Скаржник не погоджується з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а саме позбавляє можливості укласти договір за результатами закупівлі та отримати прибутки в майбутньому.
Наголошуємо, що строк надання послуг за предметом закупівлі, визначений Замовником: 30 вересня 2021 р. Відміняючи за незаконних підстав конкурентну процедуру закупівлі, на яку подали пропозиції 3 (троє) учасників ринку, призводить до порушень принципів здійснення публічних закупівель згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме – «максимальна економія, ефективність та пропорційність» та неефективного використання бюджетних коштів.
Відповідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Так, керуючись абзацом 3 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, Скаржник реалізує своє право на подання скарги у зв’язку з порушенням нашого права на участь у вказаній вище процедурі закупівлі.
Згідно частини 1 статті 29 оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. А також задно частини 11 статті 29 у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
1. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено пропозицію ТОВ «ЄВРОФЕСТ». Замовник Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою розгляду тендерних пропозицій № 19 від 20.08.2021року, визначив ТОВ «ЄВРОФЕСТ» переможцем закупівлі.
Пропозиція Скаржника за результатом аукціону – наступна за переможцем. Скаржник виявив у складі тендерної пропозиції переможця - ТОВ «ЄВРОФЕСТ» невідповідності умовам тендерної документації, зокрема умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, не погодившись із рішенням Замовника, та користуючись ч. 4 статті 33 Закону, звернувся до Замовника із вимогою UA-2021-08-04-002406-a.a2, надавши Замовнику перелік порушень у тендерній пропозиції ТОВ «ЄВРОФЕСТ».
При цьому незважаючи на наявність чи відсутність вимоги UA-2021-08-04-002406-a.a2 Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «ЄВРОФЕСТ», оскільки були наявні підстави, передбачені ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник анулював рішення про визначення переможця закупівлі, і в подальшому Протоколом №20 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.08.2021 р. правомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОФЕСТ».
2. Так, керуючись ч. 11 статті 29 Закону, Замовник має розглянути наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки. Замовник Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №23 01.09.2021 р. приймає рішення про розгляд тендерної пропозиції Скаржника - ПП «ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП».
Але всупереч чинного законодавства у сфері публічних закупівель 10 вересня 2021 року приймає рішення про відміну процедури закупівлі №UA-2021-08-04-002406-a з підстав, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наголошуємо, що обґрунтування, зазначене Замовником щодо відміни процедури закупівлі: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме, посилання уповноваженої особи у рішенні на ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» є незаконним, адже згідно застосованого уповноваженою особою положення статті Закону вбачається, що звернутися до замовника може той учасник, тендерна пропозиція / пропозиція якого була оцінена та розглянута замовником або ж відхилена. Отже, звернутися до замовника відповідно до Закону не може учасник (у нашому випадку ПП «ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП» ), тендерну пропозицію / пропозицію якого замовник не розглядав» не є законним та правомірним.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції містяться в ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином ключовими посиланнями для рішення Замовника в Протоколі №20 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.08.2021 р. є посилання на ст. 31 Закону. Протокол №20 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.08.2021 р. не містить інформації, що рішення Замовником прийняте саме на підставі вимоги Скаржника чи на підставі ч. 4 ст. 33 Закону.
У зв’язку з вищевикладеним відсутні підстави для відміни процедури закупівлі за наведеними Замовником підставами.
Отже, дії Замовника щодо відміни процедури №UA-2021-08-04-002406-a за наведених підстав, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
Замовник своїми неправомірними діями порушив права Скаржника, як учасника даної закупівлі, що претендує на обрання переможцем та укладання договору за результатом закупівлі і отримання прибутку.
Так, незаконне рішення відміну процедури закупівлі №UA-2021-08-04-002406-a має бути скасовано.
Окрім того, вважаємо що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ми звертаємося до Органу Оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. На підставі вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП» до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі №UA-2021-08-04-002406-a
3. Зобов’язати Замовника здійснити розгляд тендерних пропозицій відповідно до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 28.09.2021 № 22052.pdf 01.10.2021 16:38
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.09.2021 № 22052.pdf 29.09.2021 18:58
- рішення від 17.09.2021 № 21172.pdf 20.09.2021 12:22
- Пояснення Замовника по суті скарги 22.09.2021 12:59
- Пояснення Замовника по суті скарги 22.09.2021 12:59
- Скарга.pdf 15.09.2021 14:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.09.2021 16:27
Дата розгляду скарги:
28.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.09.2021 12:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.10.2021 16:38
Дата виконання рішення Замовником:
04.10.2021 16:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Послуги зі встановлення та налагодження системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, устаткування передавання тривожних сповіщень Гуртожиток Шацького лісового коледжу ім. В.В. Сулька, смт. Шацьк, вул. 50 років Перемоги, 20", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-04-002406-a.