• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт котельні Острівської гімназії Демидівської селищної ради Рівненської області по вул.Михайла Старицького,25 в с.Острів Радивилівського району Рівненської області (заміна котлів та зовнішніх теплових мереж)

Завершена

1 684 747.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 33 694.95 UAH
Період оскарження: 04.08.2021 11:47 - 16.08.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника

Номер: 25ab49af8275465f86a4996a4840eb44
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-04-003865-b.b3
Назва: Скарга щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника
Скарга:
СКАРГА на прийняте замовником рішення про визначення переможцем ПП "В. і О.". Скарга додається .
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.09.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.09.2021 12:18
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.09.2021 14:15
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДОБРО", Кирилов Юрій 380974440988 Bkdobro@ukr.net
Вимога
Є відповідь

неправомірне рішенна

Номер: 50ac38619a744d659aaa966497dc8b34
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-04-003865-b.b2
Назва: неправомірне рішенна
Вимога:
Я, Фізична особа-підприємець Мельник Сергій Миколайович, як учасник закупівлі ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт котельні Острівської гімназії Демидівської селищної ради Рівненської області по вул.Михайла Старицького,25 в с.Острів Рівненської області Радивилівського району (заміна котлів та зовнішніх теплових мереж)» згідно коду 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, ознайомившись із рішенням Замовника, щодо визнання переможцем у даній закупівлі ПП « В. І. О.», змушений констатувати, що дане рішення є незаконним та порушує мої права, як учасника, зг. ст. 5 Закону України « Про публічні закупівлі». Так, ознайомившись, з тендерною пропозицією учасника ПП « В. І. О.», мною було виявлено невідповідність даної пропозиції умовам, які висунув Замовник до закупівлі, а саме : 1) в умовах тендерної документації ( Загальні положення п. 6) Замовником зокрема висувається вимога «Учасник визначає ціну на роботи, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, що повинно бути відображено Учасником в пропозиції шляхом надання листа» . Даний лист відсутній у тендерній пропозиції ПП « В. І. О.»; 2) в умовах тендерної документації ( Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1) Замовником зокрема вимагається «на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції (лист в довільній формі) згоду на обробку персональних даних особи, персональні дані яких вказані в документах тендерній пропозиції учасника (із їх зазначенням прізвище, ім’я та по-батькові особи, дата народження, паспорт: серія, №, дата видачі) в т.ч. збирання, зберігання і поширення (Додаток 6)». Даний лист-згоду надано від імені директора, але не надано від імені власника підприємства Мамотюка В. Д. , паспортні дані якого висвітлюються в Рішенні №4, від 01.04.2015р., що суперечить не тільки вимогам Замовника, але і Закону України « Про захист персональних даних»; 3) в умовах тендерної документації ( Оцінка тендерної пропозиції пп. 1.8) Замовником зокрема вимагається «Замовник укладає договір про закупівлю з урахуванням всіх податків і зборів які сплачує учасник, у зв’язку з чим учасник має надати в тендерній пропозиції окрему довідку про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника, яка буде визначена за результатом аукціону». Дана довідка відсутня у тендерній пропозиції ПП « В. І. О.»; 4) в умовах тендерної документації ( Оцінка тендерної пропозиції пп. 3.1) серед іншого, Замовником зокрема висувається вимога «В складі тендерної пропозиції Учасником надається підтвердження того, що до нього не застосовувалися оперативно-господарські санкції за результатами виконання аналогічних договори та інформаційне повідомлення про погодження із відхиленням пропозиції учасника у разі визначення його ціни аномально низькою». Дана інформація не підтверджена у тендерній пропозиції ПП « В. І. О.»; 5) в умовах тендерної документації (Результати торгів та укладання договору про закупівлю п. 2) Замовником зокрема висувається вимога «Учасник у складі пропозиції повинен надати лист з підтвердженням укладення договору у вказаний строк». Даний лист відсутній у тендерній пропозиції ПП « В. І. О.». Виходячи з виявлених порушень у підготовці пропозиції Учасником ПП « В. І. О.», вважаю рішення, щодо визнання ПП « В. І. О.» переможцем у закупівлі є незаконним та змушений вимагати його скасування, як такого, що порушує мої права на недискримінацію та неупереджене ставлення, як до учасника закупівлі. Додатково повідомляю, що у разі відхилення цієї вимоги зберігаю за собою право звернутись Антимонопольного комітету та до органів судової системи з метою захисту своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Згідно основного принципу Закону України «Про публічні закупівлі» - принципу максимальної економії, який полягає в обов’язку замовника утриматися від протиправного та надмірного витрачання коштів, та під час проведення закупівель основну увагу приділяти економічним критеріям, серед яких найважливішим є ціна, Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, якою являється пропозиція ПП "В. і О.". Згідно цього тендерні пропозиції інших учасників не розглядалися. Розглянувши найбільш економічно вигідну для Замовника пропозицію, Замовником перевірено всю інформацію з реєстрів, згідно ч.15 ст.29 Закону Замовником проводилися звернення для підтвердження інформації наданої учасником у третіх осіб. Замовником не виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Учасник підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та підстав встановлених частиною першою та другою статті 17 Закону. Згідно цього, пропозиція Учасника ПП "В. і О." повністю задовільняє потреби Замовника. Щодо виявлених згідно Вашої вимоги «невідповідностей» повідомляю наступне: 1. Замовником згідно ТД вимагалося, щоб Учасник визначав ціну на роботи, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, що повинно бути відображено Учасником в пропозиції . У поданих документах тендерної пропозиції Учасника ПП «В. і О.» у Додатку 4 «Тендерна пропозиція» зазначено ціну учасника без ПДВ, що свідчить про те що учасник не є платником ПДВ. Також учасником належним чином завірене технічне завдання, де в п7. Зазначено, що до очікуваної вартості закупівлі включено кошти на покриття додаткових витрат; кошти на утилізацію будівельного грунту, сміття; кошти на проведення робіт, тощо. Учасники повинні врахувати зазначені вище статті витрат при розрахунку своєї цінової пропозиції. Згідно цього ціна учасника ПП "В. і О." включає всі витрати згідно поданих вимог. 2. Згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадової особи, яка підписала документи тендерної пропозиції. Тендерною документацією Замовника не встановлювались окремі вимоги щодо зазначення персональних даних інших осіб, вказаних у протоколах чи будь-яких інших документах, які містять відкриту інформацію. А також не визначались окремі критерії, що повинні бути надані в складі персональних даних 3. Замовником згідно ТД вимагалося, щоб Учасник визначав ціну на роботи, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, що повинно бути відображено Учасником в пропозиції . У поданих документах тендерної пропозиції Учасника ПП «В. і О.» у Додатку 4 «Тендерна пропозиція» зазначено ціну учасника без ПДВ, і це свідчить про те, що учасник не є платником ПДВ. Учасником належним чином завірене технічне завдання, де в п7. Зазначено, що до очікуваної вартості закупівлі включено кошти на покриття додаткових витрат; кошти на утилізацію будівельного грунту, сміття; кошти на проведення робіт, тощо. Учасники повинні врахувати зазначені вище статті витрат при розрахунку своєї цінової пропозиції. Згідно вищевикладеного, ціна учасника ПП "В. і О." включає всі витрати згідно поданих вимог. Щодо надання довідки про нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника, яка буде визначена за результатом аукціону, згідно проведеного аукціону ціна пропозиції Учасника не змінювалася, тому неподання довідки учасником не є порушенням. 4. Згідно ч.14 ст.29 Закону визначено що Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Якщо учасник завідома не надав інформаційного повідомлення про відхилення його пропозиції в таких умовах, відповідно не мав на меті пропонувати АНЦ або ж був готовий надати обґрунтування при визнані АНЦ у своїй пропозиції. У тендерній пропозиція Учасника надано належним чином завірені позитивні відгуки про виконання аналогічних договорів Учасника, що свідчить про якісно виконану роботу Учасника та про те, що ніякі санкції не застосовувалися згідно їх виконання. 5. Згідно Додатку 4 до тендерної документації, Учасником належним чином заповнена та завірена "тендерна пропозиція", у частині 4 якої учасник зобов’язується підписати Договір із Замовником протягом строку дії тендерної пропозиції не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, чим виконує вимогу Замовника щодо підписання договору у вказаний строк. На підставі вищевикладеного, Замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників, можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. Замовником жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та обрано переможцем закупівлі Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, яка задовільняє вимогам Замовника, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

неправомірне визнання переможця

Номер: c4fd89a05b4449468b22cb0d2c064e72
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-04-003865-b.a1
Назва: неправомірне визнання переможця
Вимога:
Уважно ознайомившись з тендерною пропозицією учасника ПП «В. і О.» по закупівлі «Капітальний ремонт котельні Острівської гімназії Демидівської селищної ради Рівненської області по вул.Михайла Старицького,25 в с.Острів Рівненської області Радивилівського району (заміна котлів та зовнішніх теплових мереж)» згідно коду 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (UA-2021-08-04-003865-b ) нами було виявлено, що Замовник порушив законодавство та визнав переможцем пропозицію учасника ПП «В. і О.» незаконно та порушуючи права інших учасників відкритих торгів, що описані в Законі України «Про публічні закупівлі» «Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників». Пропозиція даного учасника не відповідає умовам Тендерної документації,які Замовник прописав,а тепер ігнорує. Тендерна пропозиції написано однаково для всіх учасників і згідно Закону її умови мають бути виконані, а пропозиція учасника ПП «В. і О.» не відповідає цим умовам : - Не надано довідку згідно Подання та розкриття тендерної пропозиції «п.1.8. Замовник укладає договір про закупівлю з урахуванням всіх податків і зборів які сплачує учасник, у зв’язку з чим учасник має надати в тендерній пропозиції окрему довідку про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника, яка буде визначена за результатом аукціону.» -Не надано наступних документів на вимогу Замовника : «.В складі тендерної пропозиції Учасником надається підтвердження того, що до нього не застосовувалися оперативно-господарські санкції за результатами виконання аналогічних договори та інформаційне повідомлення про погодження із відхиленням пропозиції учасника у разі визначення його ціни аномально низькою.» -Не надано наступного листа : «Учасник у складі пропозиції повинен надати лист з підтвердженням укладення договору у вказаний строк.» -Згідно тендерної документації : «У разі незгоди учасника з істотними умовами договору, або відсутності гарантійного листа щодо погодження його з ними, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.» Даний лист відсутній -Згідно додатку 2 до ТД учасник має надати : «Лист згода на можливе відтермінування платежу узв’язку із можливим затриманням фінансування (оплати) по причинах не залежних від Замовника із зазначенням дати відтермінування.» Дата відтермінування проігнорувалася учасником. -Згідно додатку 2 до ТД учасник має надати : «Довідка в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (за 2020-2021р.), при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір на виконання робіт (ремонту, монтажу, встановлення, обслуговування) теплових мереж, котелень, системи опалення, загальна кількість не менше 4 (чотирьох) договорів, один з яких повинен бути заключений з бюджетною організацією (у разі наявності такого договору)» Надані учасником договора №55 від 25.03.21р та № 45 від 02.03.21р не відповідають умові аналогічний договір -ремонту, монтажу, встановлення, обслуговування), так як це є договори по реконструкції. Також договір № 1/234 від 04.05.2018 р не відноситься до періоду за 2020-2021р. -В наданій кошторисній документації відсутня дата створення цієї документації,в договірній ціні не вказано вид договірної ціни що не відповідає розрахункам відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва». Вважаємо визнання переможцем учасника ПП «В. і О.» дискримінацією і порушенням з боку Замовника,та таким що не відповідає прозорості та неупередженості при визначені переможця. Вимагаємо рівного оцінювання всіх учасників закупівлі ,без виокремлення! При подальшому порушенні прав учасників та для відновлення справедливого перебігу процедури закупівлі будемо звертатися в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учаснику ! Я, як уповноважена особа відділу освіти та гуманітарної роботи Демидівської селищної ради, несу повну відповідальність за свою діяльність згідно посадових обов’язків та Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закону). Повідомляю, що жодними стосунками не повязана з ПП "В. і О.", тому з Вашої сторони некоректно зазначати про непрозорість та неупередженість у моїх діях. Дію згідно Закону і згідно основного принципу Закону - принципу максимальної економії, який полягає в обов’язку Замовника утриматися від протиправного та надмірного витрачання коштів громади, та під час проведення закупівель основну увагу приділяти економічним критеріям, серед яких найважливішим є ціна. Єдиним критерієм оцінки згідно ч. 3 ст. 29 Закону є ціна. У ч.9 ст. 29 Закону зазначено, що після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, якою являється пропозиція ПП "В. і О.", тому тендерні пропозиції інших учасників не розглядалися. Розглянувши найбільш економічно вигідну пропозицію, Замовником перевірено всю інформацію з реєстрів, згідно ч.15 ст.29 Закону Замовником проводилися звернення для підтвердження інформації наданої учасником у третіх осіб. Замовником не виявлено невідповідності в інформації та документах що подані учасником у тендерній пропозиції. Учасник підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та підстав встановлених частиною першою та другою статті 17 Закону. Згідно цього, пропозиція Учасника ПП "В. і О." повністю задовільняє потреби Замовника. Щодо виявлених згідно Вашої вимоги «невідповідностей» повідомляю наступне: Замовником згідно ТД вимагалося, щоб Учасник визначав ціну на роботи, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, що повинно бути відображено Учасником в пропозиції . У поданих документах тендерної пропозиції Учасника ПП «В. і О.» у Додатку 4 «Тендерна пропозиція» зазначено ціну учасника без ПДВ, і це свідчить про те, що учасник не є платником ПДВ. Учасником належним чином завірене технічне завдання, де в п7. Зазначено, що до очікуваної вартості закупівлі включено кошти на покриття додаткових витрат; кошти на утилізацію будівельного грунту, сміття; кошти на проведення робіт, тощо. Учасники повинні врахувати зазначені вище статті витрат при розрахунку своєї цінової пропозиції. Згідно вищевикладеного, ціна учасника ПП "В. і О." включає всі витрати згідно поданих вимог. Щодо надання довідки про нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника, яка буде визначена за результатом аукціону, згідно проведеного аукціону ціна пропозиції Учасника не змінювалася, тому неподання довідки учасником не є порушенням. Згідно ч.14 ст.29 Закону визначено що Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Якщо учасник завідома не надав інформаційного повідомлення про відхилення його пропозиції в таких умовах, відповідно не мав на меті пропонувати АНЦ або ж був готовий надати обґрунтування при визнані АНЦ у своїй пропозиції. У тендерній пропозиція Учасника надано належним чином завірені позитивні відгуки про виконання аналогічних договорів Учасника, що свідчить про якісно виконану роботу Учасника та є підтвердженням того, що ніякі санкції не застосовувалися згідно їх виконання. Згідно Додатку 4 до тендерної документації, Учасником належним чином заповнена та завірена "тендерна пропозиція", у частині 4 якої учасник зобов’язується підписати Договір із Замовником протягом строку дії тендерної пропозиції не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, чим виконує вимогу Замовника щодо підписання договору у вказаний строк. Учасник ПП «В. і О.» у свій тендерній пропозиції надав належним чином завірений проєк договору (Додаток 5 до ТД), тим самим засвідчив свою згоду з його істотними умовами. Учасником ПП «В. і О.» подано лист згоду № 118 від 18.08.2021 року щодо можливого відтермінування платежу. У зв’язку із тим, що у ТД не вимагалася і не зазначалась дата початку – кінця виконання робіт по об’єкту, не зазначення дати відтермінування у довідці не є порушенням. Згідно Додатку 2 до ТД щодо надання Довідка в довільній формі про підтвердження досвіду зазначено «… (в разі наявності такого договору)» що стосується всього абзацу поданої вимоги. Згідно чого, учасники мали право у разі відсутності такого договору як аналогічний, подати договір який виконувався Учасником. Згідно цього Учасник ПП «В. і О.» подав договори які виконанням робіт подібні до вимог Замовника згідно ТД та позитивні відгуків до них, чим повністю задовільнив вимоги Замовника. Кошторисна документація учасником ПП «В. і О.» подана належним чином в сканованому вигляді із зазначенням дати 18.08.2021 року. Що стосується договірної ціни – даний документ не вимагався згідно умов тендерної документації Замовника. На підставі вищевикладеного, Замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників, можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. Замовником жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та обрано переможцем Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією яка відповідає вимогам та задовольняє потреби Замовника, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено