• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезинфікуючий засіб "ЖАВЕЛЬ КЛЕЙД"

Завершена

5 080.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26.00 UAH
Період оскарження: 04.08.2021 11:46 - 10.08.2021 11:43
Вимога
Вирішена

порушення Закону

Номер: c1d06318a2604585b7b65840563ea634
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-04-003841-b.a5
Назва: порушення Закону
Вимога:
Нам потрібна саме ця торговельна марку. Це питання з'ясовувалось в період уточнень з 04.08.по 10.08.2021р.І відповідь була,що нам саме потрібен "ЖАВЕЛЬ КЛЕЙД",такою відповідью ми обмежили інших учасників,які не взяли участь в закупівлі.То чому ми повинні зараз купувати іншу торгівельну марку?? Ще раз пояснюємо : дайте обгрунтоване пояснення невідповідності засобу а не торгової марки!!! Ви збираєтесь закупити звичайні хлорні таблетки за подвійною ціною, тож доведіть , що вони кращі, надайте пояснення в чому полягає невідповідність запропонованого засобу Бланідас 300 за нижчою ціною. Ми таки направляємо звернення в департамент ОЗ , бо навіть не розумієте що Закон Вас зобовязує дати нам відповідь. на поставлене питання про невідповідність.14. Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Ми наполягаємо на детальному пояснені невідповідності нашої пропозиції. Найменування товару Відповідність Інструкція, сторінка
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Керуючись статтею 14 п.4 Закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.Але ще раз наголошуємо ,що додатком №1(Технічні умови) тендерної документації нами не передбачений аналог або еквівалент товару(Дезінфікуючий засіб "ЖАВЕЛЬ КЛЕЙД").Нам потрібна саме ця торговельна марка.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

що до відповіді

Номер: 35092f6120f54e5bb17c616606b5a129
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-04-003841-b.a4
Назва: що до відповіді
Вимога:
Шановний Замовнику, ви закуповуєте хлорвмісний засіб , який має призначення та застосування, тож яким чином на це впливає торгова марка? У вас є медичні працівники, нехай дадуть професійну відповідь про відхилення за невідповідністю запропонованого вдвічі дешевшого хлорвмісного засобу іншої торгівельної марки. Це вже переходить всі грані, коли без будь якого обгрунтованого пояснення витрачаються державні кошти, краще на ці мізерні гроші купіть вдвічі більше засобу, адже незабаром осінньо-зимовий період і карантин не минучий. Тож перегляньте свою позицію і підійдіть до розгляду пропозицій кваліфіковано та професійно.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Керуючись статтею 14 п.4 Закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.Але ще раз наголошуємо ,що додатком №1(Технічні умови) тендерної документації нами не передбачений аналог або еквівалент товару(Дезінфікуючий засіб "ЖАВЕЛЬ КЛЕЙД").Нам потрібна саме ця торговельна марка.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

оскарження

Номер: 4ba976c30e2e43d68cb3ba4788066440
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-04-003841-b.a3
Назва: оскарження
Вимога:
Шановний замовнику , ще раз звертаємось за роз’ясненням невідповідності нашої найбільш економічної пропозиції , яка відповідає всім вимогам. Назва засобу не впливає на всі характеристики , а тому має абсолютно однаковий склад, призначення, застосування , безпечність і лише ціна запропонованого еквіваленту Бланідас 300 заощаджує 56% державних коштів, тобто це ще одна закупівля . Закупівля проводиться за державні кошти. Метою Закону «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Заявлений Вами засіб Жавель Клейд не є унікальним, має загальні характеристики ,як і інші хлорвмісні засоби. Нами запропонований засіб Бланідас 300 , відповідає всім вимогам оголошення , має всі документи ,згідно чинного законодавства, має професійне призначення та застосування для використання в усіх медичних закладах, навчальних, дитячих та дошкільних закладах, але має іншу назву. Враховуючи , що засіб Бланідас 300 (табл) і Жавель Клейд мають однаковісінький склад , звертаємо увагу на цінову політику , яка красномовно вказує на неймовірно завищену ціну останнього- 495,31 грн за 1кг. Різниця в закупівлі складає 56% або 2765 грн, це більше ніж вдвічі. Чим керуєтесь відхиляючи нашу пропозицію? Вимагаємо повернути і переглянути нашу пропозицію на відповідність згідно наданих документів , а саме Висновків СЕЕ, Сертифікатів якості, Інструкцій по застосуванню легко визначається відповідність по застосуванню та дозвіл до використання в закладах на кшталт вашого, тож вимагаємо відмінити своє упереджене рішення про визнання переможця, та повернути нашу пропозицію як таку , що відповідає всім вимогам та є найбільш економічно вигідною. Ви порушили Закон :Стаття 14. Спрощені закупівлі 5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 14. Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. У випадку ігнорування нашого звернення, ми будемо змушені звернутися до Департаменту охорони здоров’я ,як розпорядника коштів та представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки та дотримання Закону.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня!Керуючись статтею 14 п.4 Закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.Але ще раз наголошуємо ,що додатком №1(Технічні умови) тендерної документації нами не передбачений аналог або еквівалент товару(Дезінфікуючий засіб "ЖАВЕЛЬ КЛЕЙД").Нам потрібна саме ця торговельна марку. Це питання з'ясовувалось в період уточнень з 04.08.по 10.08.2021р.І відповідь була,що нам саме потрібен "ЖАВЕЛЬ КЛЕЙД",такою відповідью ми обмежили інших учасників,які не взяли участь в закупівлі.То чому ми повинні зараз купувати іншу торгівельну марку??Також щодо завищеної вартості ми проаналізували цінові пропозиції з торгової платформи Prom.ua,які коливаються від 445 до 515 грн.за 1 шт. на дезінфікуючий засіб "ЖАВЕЛЬ КЛЕЙД".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

оскарження рішення, упереджені дії замовника

Номер: c2cd03d974044ea782636488e02b4e4c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-04-003841-b.a2
Назва: оскарження рішення, упереджені дії замовника
Вимога:
Шановний Замовнику,ми категорично не згодні з відхиленням нашої найбільш економічно привабливої пропозиції. В протоколі відхилення причина відхилення здається непрофесійною : не відповідає умовам зазначеним в оголошені. Згідно Статті 14 п. 5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників . Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава -114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто , Ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити та не розглядати еквіваленти НЕ МОЖЕТЕ! Закупівля проводиться за державні кошти. Метою Закону «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Заявлений Вами засіб Жавель Клейд не є унікальним, має загальні характеристики ,як і інші хлорвмісні засоби. Нами запропонований засіб Бланідас 300 , відповідає всім вимогам оголошення , має всі документи ,згідно чинного законодавства, має професійне призначення та застосування для використання в усіх медичних закладах, навчальних, дитячих та дошкільних закладах, але має іншу назву. Враховуючи , що засіб Бланідас 300 (табл) і Жавель Клейд мають однаковісінький склад , звертаємо увагу на цінову політику , яка красномовно вказує на неймовірно завищену ціну останнього- 495,31 грн за 1кг. Різниця в закупівлі складає 56% або 2765 грн, це більше ніж вдвічі. Чим керуєтесь відхиляючи нашу пропозицію? Вимагаємо повернути і переглянути нашу пропозицію на відповідність згідно наданих документів , а саме Висновків СЕЕ, Сертифікатів якості, Інструкцій по застосуванню легко визначається відповідність по застосуванню та дозвіл до використання в закладах на кшталт вашого, тож вимагаємо відмінити своє упереджене рішення про визнання переможця, та повернути нашу пропозицію як таку , що відповідає всім вимогам та є найбільш економічно вигідною. Також інформуємо, що прикінцевими та перехідними положеннями розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що до 1 січня 2022 року замовник може утворювати тендерний комітет (комітети) для організації та проведення процедур закупівель. Процедурами закупівель у відповідності до статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» є: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі. З огляду на викладене, Закон України «Про публічні закупівлі» розмежовує, у тому числі в часі, функції уповноваженої особи і тендерного комітету в частині їх відповідальності за організацію закупівельної діяльності замовника. Тож, відповідальною за організацію та проведення спрощеної закупівлі з 19 квітня 2020 року є лише уповноважена особа, а за організацію та проведення процедур закупівель з 19 квітня 2020 року є уповноважена особа/тендерний комітет. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування нашого звернення, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров’я ,представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику,доброго дня!Відповідно статті 14 п.4 Закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.Але ще раз наголошуємо ,що додатком №1(Технічні умови) тендерної документації нами не передбачений аналог або еквівалент товару(Дезінфікуючий засіб "ЖАВЕЛЬ КЛЕЙД").Нам потрібна саме ця торговельна марку. Також щодо завищеної вартості ми проаналізували цінові пропозиції з торгової платформи Prom.ua,які коливаються від 445 до 515 грн.за 1 шт. Дякуємо,що нагадали,що прикінцевими та перехідними положеннями розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що до 1 січня 2022 року замовник може утворювати тендерний комітет (комітети) для організації та проведення процедур закупівель. Процедурами закупівель у відповідності до статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» є: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі.Відповідно статті 1 п.35 ЗУ "Про публічні закупівлі"саме уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).В нашому випадку закупівля допорогова,тому за організацію її проведення відповідає тендерний комітет.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 0e08d1643d034bb993345c803b18677b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-04-003841-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
По-перше, дезінфікуючі засоби мають чітке визначення згідно Державного класифікатора та не мають жодного відношення до лікарських засобів для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату, як було Вами визначено в предметі закупівель. По-друге, система «Прозорро» була розроблена саме для забезпечення прозорості в сфері Державних закупівель та максимального заощадження Державних коштів. Тому, абсолютно безглуздо проводити закупівлю, якщо Ви одразу плануєте відхиляти альтернативні пропозиції. Дезінфікуючий засіб «Жавель Клейд» не має унікальних властивостей в порівнянні з аналогічними. Хлорні таблетки, при розведенні яких з певною кількістю води отримуємо дезінфікуючий розчин з вмістом активного хлору (%). По-третє, вартість торгів значно завищена. Дезінфікуючий засіб «Жавель Клейд» є у вільному продажі, та має дуже багато пропозицій де його вартість коливається від 260,00 грн до 360,00 грн. (дані з торгової платформи Prom.ua) Тому вимагаємо повернути до розгляду нашу пропозицію та прийняти неупереджене рішення на користь певного учасника, який до речі загадковим чином навіть не намагався конкурувати, та вартість його пропозиції максимально наближена до вартості торгів. В іншому випадку ми змушені будемо звернутися до компетентних органів з метою розібратися в даній ситуації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня!Відповідно статті 14 п.4 Закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.Але ще раз наголошуємо ,що додатком №1(Технічні умови) тендерної документації нами не передбачений аналог або еквівалент товару(Дезінфікуючий засіб "ЖАВЕЛЬ КЛЕЙД").Нам потрібна саме ця торговельна марку. Також щодо завищеної вартості ми проаналізували цінові пропозиції з торгової платформи Prom.ua,які коливаються від 445 до 515 грн.за 1 шт.,а в Вашій вимозі мова йде про вільний продаж (від 260 до 360грн.).
Статус вимоги: Відхилено