-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
обладнання та матеріали для облаштування освітнього простору STEM-лабораторії (Тип 1) (39162100-6)
Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; Місцезнаходження: 29005, Хмельницька обл., місто Хмельницький, МАЙДАН НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 1. Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Торги не відбулися
1 676 615.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 384.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 384.00 UAH
Період оскарження:
04.08.2021 11:24 - 05.09.2021 00:00
Вимога
Вирішена
щодо умов тендерної документації
Номер:
488648dc4df046f5b6277bc737753df5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-003319-b.a1
Назва:
щодо умов тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник!
У Додатку 2 до тендерної документації вимагаються декларації з протоколами випробувань на 3D сканер. Ми маємо можливість запропонувати модель в якій не передбачено живлення від мережі, а тільки від батарейок типу АА. Тобто на такий сканер не передбачено документів які вимагаються у Додатку 2 до тендерної документації.
Просимо вилучити дану вимогу із тендерної документації.
Також у технічних вимогах до 3D принтеру вимагаються розміри друку не менше 200х200х200 мм. Ми, як потенційний учасник має змогу запропонувати обладнання з характеристикою 200х200х190 мм. Просимо змінити дану вимогу, щоб участь у закупівлі могли прийняти більша кількість учасників.
Зауважимо, що при більшій кількості учасників збільшується конкуренція, тим самим відбувається економія державних коштів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.08.2021 21:36
Вирішення:
Добрий день.
Дякуємо за зверення.
Вимога щодо внесення змін буде розглянута тендерним комітетом.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Відхилено
Скарга щодо рішення КП "Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти" про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Номер:
f64d12e9c1054a6984800678eeb9a352
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-003319-b.c2
Назва:
Скарга щодо рішення КП "Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти" про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № UA-2021-08-04-003319-b, складеного Замовником:
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Згідно вимог Додатка 2 до тендерної документації, учасник у складі пропозиції повинен надати: - п.9. Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку 2. Невідповідність: Учасник надав Порівняльну таблицю (файл: Технічна частина.pdf), в якій зазначено в п.1.3. – ресурс роботи лампи 10000 годин у стандартному режимі (основна лампа 5000 годин та додаткова 5000 годин), що не відповідає вимогам Замовника які вказані в Додатку 2, а саме ресурс роботи лампи має становити не менше 8000 годин у стандартному режимі. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам частина 2 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" - тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Стосовно такої підстави відхилення маємо зауважити наступне.
Відповідно до технічних вимог тендерної документації ресурс роботи лампи не менше 8000 годин у стандартному режимі, тобто комплект поставки предмету закупівлі має забезпечувати роботу Мультимедійного проектору у стандартному режимі не менше 8000 годин без додаткових витрат з боку Замовника.
У технічних вимогах тендерної документації відсутні будь які обмеження чи застереження щодо можливості надання декількох ламп які будуть у сукупності забезпечувати необхідний ресурс роботи лампи без додаткових витрат з боку Замовника.
Нами запропонований комплект поставки проектору з додатковою лампою, який забезпечує ресурс роботи проектора у нормальному режимі 10000 годин без додаткових витрат з боку Замовника, тобто краще ніж вимоги тендерної документації Замовника.
Технічні характеристики запропонованого комплекту обладнання є кращими ніж вимагає Замовник.
Також у складі тендерної пропозиції був наданий гарантійний лист (Додаток 1 - Гарантійний лист щодо введення в експлуатацію) стосовно того що підключення та введення в експлуатацію обладнання здійснює ФО-П Салій Н.М. за свій рахунок. Тобто якщо при виході лампи зі строю ми гарантуємо допомогу у заміні лампи, якщо замовник не зможе зробити це самостійно.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 - Гарантійний лист щодо введення в експлуатацію 04.10.2021 19:47
- Додаток 2 – Витяг інформації з сайту виробника щодо технічної специфі... 04.10.2021 19:47
- Додаток 3 – Витяг інформації з сайту виробника щодо технічної специфі... 04.10.2021 19:47
- Скарга 04.10.2021 19:47
- Скарга 04.10.2021 19:47
- рішення від 06.10.2021 № 22709.pdf 07.10.2021 10:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.10.2021 № 23807.pdf 21.10.2021 15:06
- рішення від 20.10.2021 № 23807.pdf 23.10.2021 13:35
- Пояснення на АМКУ стем1.doc 08.10.2021 13:47
- пояснення по скарзі на закупівлю Стем 1.pdf 08.10.2021 13:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.10.2021 19:50
Дата розгляду скарги:
20.10.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.10.2021 10:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.10.2021 13:36
Задовільнена:
Так