• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція навчально-виховного комплексу: загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 464 місця, дошкільного навчального закладу по вул. Лісова, 61 в с. Зазим'є Броварського району Київської області

Торги не відбулися

9 499 790.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 498.95 UAH
Період оскарження: 23.06.2017 13:46 - 13.07.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо прийнятого рішення тендерним комітетом про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна група БУДІНВЕСТ»

Номер: 647f6fd9782249159af3ff677c17813a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-23-000309-a.b3
Назва: Вимога щодо прийнятого рішення тендерним комітетом про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна група БУДІНВЕСТ»
Вимога:
Відповідно до норм частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Протоколом засідання тендерного комітету № 6 від 31.07.2017 року пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна група БУДІНВЕСТ» (надалі – Учасника) відхилено на підставі не відповідності умовам тендерної документації, а саме цитата з протоколу «Вивчивши кошторисну документацію до робочого проекту «Реконструкція навчально-виховного комплексу: загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 464 місця, дошкільного навчального закладу по вулиці Лісова, 61в с. Зазим’є Броварського району Київської області» тендерний комітет дійшов до висновку, що частка робіт, які потребують спеціальних ліцензій та дозволів, визначених у пунктах 6-9 Додатку 2 до тендерної документації складає більше 30 відсотків від вартості договору про закупівлю». Ми як учасники торгів маємо заперечення до рішення тендерного комітету та вважаємо що відхилення є без підставним, не об’єктивним та не аргументованим відповідно до вимог чинного законодавства України на що звертаємось з вимогою до тендерного комітету з наданням достатньо аргументованої підстави відхилення, зокрема до технічній специфікації з посиланням на не відповідність яка має бути чітко визначена та обґрунтована. Додатково повідомляємо тендерний комітет, що ст. 30 Законом України «Про публічні закупівлі» чітко визначено підстави для відхилення тендерних пропозиції: 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Зважаючи на зазначене рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна група БУДІНВЕСТ» є без підставним, не об’єктивним та не аргументованим. У разі ігнорування нашої Вимоги ми будемо змушені звернутись до органу оскарження відповідно до частини другої ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з скаргою, що стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозиції учасників.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вашу скаргу було розглянуто на засіданні тендерного комітету 02.08.2017р. За результатами розгляду було уточнено причини відхилення Вашої тендерної пропозиції. Протокол засідання ТК додається на 4 арк.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушень Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 4e59346ecf734669a6aa06327093f05c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-23-000309-a.b2
Назва: Вимога щодо усунення порушень Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Оцінка тендерних пропозицій відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. За результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція учасника ПП «Міраж – Сервіс» яка не відповідає вимогам замовника, які визначені у затвердженій тендерній документації протоколом № 3 від 05.07.2017 року. Переглянувши завантажені файли до електронної системи закупівель встановлено порушення вимогам тендерної документації а саме: 1. Довідка (складена в довільній формі) виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3, надання оригіналів відгуку від замовника про його виконання. Зазначені документи подано від субпідрядної організації яка не є учасником процедури закупівлі. Вимога не виконана. 2. Тендерна пропозиція учасника ПП «Міраж – Сервіс» сформована в цілому на інформації від субпідрядних організацій. Що порушує вимоги п. 1 розділу 3 тендерної документації, а саме: тендерна пропозиції подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, та завантаженням файлів (скановані файли у форматі pdf, які мають бути містити підпис уповноваженої (посадової) особи Учасника та бути скріплені печаткою, а не субпідрядною організацією яку планує залучати до виконання робіт Учасник. Відповідно до статті 1 Закону: - тендерна пропозиція це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, - учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Зважаючи на зазначене та відповідно до вимог Закону, тендерним комітетом пропозицію учасника ПП «Міраж – Сервіс» визначено переможцем процедури закупівлі не об’єктивно та не аргументовано. У разі ігнорування нашої вимоги ми будемо змушені звернутись до органу оскарження відповідно до частини другої ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з скаргою, що стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозиції учасників.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За результатами розгляду Вашого звернення було прийнято рішення про відміну результатів визначення переможця торгів та вирішено дискваліфікувати пропозицію ПП "Міраж-Сервіс" як таку, яка не відповідає умовам тендерної документації. Протокол засідання ТК №5 від 27.07.2017р. додається на 5 аркушах.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушення

Номер: b3ac1ffc7c224383ae68b1ccb7b88689
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-23-000309-a.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
На підставі ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Під час ознайомлення з умовами оголошеного тендеру, № оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-06-23-000309-а, які оголошені 23.06.2017 року Зазимською сільською радою Броварського району Київської області, на очікувану вартість 9499790,00 грн. з ПДВ виявлено грубе порушення законодавства України тощо. Вимогами Додатку 1 до Тендерної документації встановлено надання: - Довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1. До довідки надаються: - у разі, якщо техніка є власною надаються копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, - у разі залучення – нотаріально посвідчені договори оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається; - інші документи, які учасник вважає за необхідне надати. Обов’язкове нотаріальне посвідчення договір відповідно до статті 799, 828 Цивільного кодексу України є договори найму транспортних засобів за участю фізичної особи, договори позички транспортного засобу, у якому хоча б однією стороною є фізична особа. Нашим підприємством підписано договір оренди транспортних засобів з юридичною особою, та не є обов’язковим нотаріально посвідченим відповідно до чинного законодавства України. Відповідно до зазначеного Замовником порушено основні принципи здійснення закупівель ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлюючи дискримінаційні вимоги до учасників в частині надання нотаріально посвідченого договору оренди. Враховуючи вищезазначене тендерний комітет повинен забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця , неупереджену оцінку тендерних пропозицій встановленим вимогам тендерної документації та нормам Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до чого внести зміни та привести у відповідність до діючого законодавства України, вимоги Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, тендерний комітет прийшов до висновку щодо її слушності та доцільності внесення змін до тендерної документації задля забезпечення рівних умови для всіх учасників торгів. Протоколом засідання тендерного комітету № 3 від 05.07.2017р. внесено зміни до тендерної документації, а саме: В пп. 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації "Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям" речення "- у разі залучення – нотаріально посвідчені договори оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається" замінено реченням "- у разі залучення –копії договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається". Відповідна тендерна документація з переліком змін вже завантажена на веб-портал Уповноваженого органу.
Статус вимоги: Задоволено