-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Контейнери для збору ТПВ (ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (відповідний код ДК 021:2015 – 44613700-7 Контейнери для сміття))
придбання здійснюється для потреб Надвірнянської міської територіальної громади
Завершена
606 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 060.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 060.00 UAH
Період оскарження:
04.08.2021 09:56 - 16.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
КОНТЕЙНЕР ІЗ ПОДІБНИМИ ТЕХНІЧНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ВИГОТОВЛЯЄ ЛИШЕ ОДИН ВИРОБНИК БІЛОРУСЬКИЙИЙ СЗАТ «Завод Сантекс», Республіка Білорусь, 220013, м. Мінськ, вул. Якуба Колоса, 37, приміщення 4. Представником Білорусії в закупівлях в Україні є ТОВ "РЕНТОК ГРУП", яке відповідно перепродає білоруські контейнери від свого імені та їхні дилери ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРАЗ ГРУП" та ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ", ЩО СУПЕРЕЧИТЬ ВИМОГАМ ЗАБЕЗПЕЧЕЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА. Замовником у Додатку №2 зазначено: «Кронштейни для утримання коліс, а також механізми відкривання/закривання кришки та зaхвату для вивантаження виконуються з металу товщиною не менше ніж 2,0 мм та кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання суцільним швом», Стандартами EN 840-3 та ДСТУ 5476: 2015 не встановлено жодної вимоги щодо наявност i кріплення методом зварювання. Контейнери, які ми маємо можливість запропонувати, мають болтове кріплення механізмів відкривання/закривання кришки та захвату для вивантеження що відповідас вимогам стандартів та є кращим параметром, адже цей механізм є ремонтопридатним. Встановлення даної вимоги обмежує можливість надання пропозиції від Постачальників, які мають змогу запропонувати більш якісні контейнери, але мають дещо інші показники. Пропозицію зможе надати лише учасники, які пропонують продукцію виробника СЗАТ «Завод Сантекс»,. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону Украі'ни «IIpo публічні закувлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінаціі учасників. Дані вимоги Замовника містять ознаки корупційної змови та порушують наші права, як потенційного учасника даних торгів. Наявність дискримінаційних вимог Замовника під час опису технічних характеристик, які відповідають лише параметрам контейнерів, які виготовляє СЗАТ «Завод Сантекс»,. була підтверджена Рішенням від 29.06.2021 №14588. Постійно діючої адміністративноі колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за скаргою UA-2021-06-03-002948-c Законом встановлено, що під чac здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників , максимальна економ ія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям i зловживанням. Враховуючи вищевказане, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагасмо внести зміни дo Тендерної документації та викласти параметри у редакції: «Кронштейни для утримання коліс, а також механізми відхривання/закривання кришки та захвату для вивантаження вконуються з металу товщиною не менше ніж 2,0 мм та кріплятъся до корпусу контейнера методом зварювання суцільним швом АБО БОЛТОВИМ МЕТОДОМ», для забезпечення права учасників на участь у закупівлі на рівних умовах, та високий рівень конкуренції серед учасників. З повагою Голова правління ПрАТ «Барський машинобудівний завод» Лук І.Г.
Номер:
1f169e746bb845ab8598bca81382d291
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-000634-a.a2
Назва:
КОНТЕЙНЕР ІЗ ПОДІБНИМИ ТЕХНІЧНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ВИГОТОВЛЯЄ ЛИШЕ ОДИН ВИРОБНИК БІЛОРУСЬКИЙИЙ СЗАТ «Завод Сантекс», Республіка Білорусь, 220013, м. Мінськ, вул. Якуба Колоса, 37, приміщення 4. Представником Білорусії в закупівлях в Україні є ТОВ "РЕНТОК ГРУП", яке відповідно перепродає білоруські контейнери від свого імені та їхні дилери ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРАЗ ГРУП" та ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ", ЩО СУПЕРЕЧИТЬ ВИМОГАМ ЗАБЕЗПЕЧЕЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА.
Замовником у Додатку №2 зазначено: «Кронштейни для утримання коліс, а також механізми відкривання/закривання кришки та зaхвату для вивантаження виконуються з металу товщиною не менше ніж 2,0 мм та кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання суцільним швом»,
Стандартами EN 840-3 та ДСТУ 5476: 2015 не встановлено жодної вимоги
щодо наявност i кріплення методом зварювання. Контейнери, які ми маємо можливість запропонувати, мають болтове кріплення механізмів відкривання/закривання кришки та захвату для вивантеження що відповідас вимогам стандартів та є кращим параметром, адже цей механізм є ремонтопридатним.
Встановлення даної вимоги обмежує можливість надання пропозиції від
Постачальників, які мають змогу запропонувати більш якісні контейнери, але мають дещо інші показники.
Пропозицію зможе надати лише учасники, які пропонують продукцію виробника СЗАТ «Завод Сантекс»,. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону Украі'ни «IIpo публічні закувлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінаціі учасників. Дані вимоги Замовника містять ознаки корупційної змови та порушують наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Наявність дискримінаційних вимог Замовника під час опису технічних характеристик, які відповідають лише параметрам контейнерів, які виготовляє СЗАТ «Завод Сантекс»,. була підтверджена Рішенням від 29.06.2021 №14588. Постійно діючої адміністративноі колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за скаргою UA-2021-06-03-002948-c
Законом встановлено, що під чac здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників , максимальна економ ія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям i зловживанням.
Враховуючи вищевказане, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагасмо внести зміни дo Тендерної документації та викласти параметри у редакції: «Кронштейни для утримання коліс, а також механізми відхривання/закривання кришки та захвату для вивантаження вконуються з металу товщиною не менше ніж 2,0 мм та кріплятъся до корпусу контейнера методом зварювання суцільним швом АБО БОЛТОВИМ МЕТОДОМ», для забезпечення права учасників на участь у закупівлі на рівних умовах, та високий рівень конкуренції серед учасників.
З повагою
Голова правління
ПрАТ «Барський машинобудівний завод» Лук І.Г.
Вимога:
Детально проаналізувавши документацію, нами було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах.
При виборі технічних характеристик предмету Закупівлі Замовник має керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель. Головною характеристикою для придбання контейнерів є призначення збору твердих побутових відходів та відповідність стандарту ДСТУ 8476: 2015 “Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги”, стандарту EN 840-3 на які посилається Замовник. Водночас, жоден із вищенаведених стандартів не містить вимог до технічних характеристик до предмета закупівлі штучно обмежує коло потенційних учасників, містить ознаки корупційної змови та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
КОНТЕЙНЕР ІЗ ПОДІБНИМИ ТЕХНІЧНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ВИГОТОВЛЯЄ ЛИШЕ ОДИН ВИРОБНИК БІЛОРУСЬКИЙИЙ СЗАТ «Завод Сантекс», Республіка Білорусь, 220013, м. Мінськ, вул. Якуба Колоса, 37, приміщення 4. Представником Білорусії в закупівлях в Україні є ТОВ "РЕНТОК ГРУП", яке відповідно перепродає білоруські контейнери від свого імені та їхні дилери ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРАЗ ГРУП" та ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ", ЩО СУПЕРЕЧИТЬ ВИМОГАМ ЗАБЕЗПЕЧЕЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА.
Замовником у Додатку №2 зазначено: «Кронштейни для утримання коліс, а також механізми відкривання/закривання кришки та зaхвату для вивантаження виконуються з металу товщиною не менше ніж 2,0 мм та кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання суцільним швом»,
Стандартами EN 840-3 та ДСТУ 5476: 2015 не встановлено жодної вимоги
щодо наявност i кріплення методом зварювання. Контейнери, які ми маємо можливість запропонувати, мають болтове кріплення механізмів відкривання/закривання кришки та захвату для вивантеження що відповідас вимогам стандартів та є кращим параметром, адже цей механізм є ремонтопридатним.
Встановлення даної вимоги обмежує можливість надання пропозиції від
Постачальників, які мають змогу запропонувати більш якісні контейнери, але мають дещо інші показники.
Пропозицію зможе надати лише учасники, які пропонують продукцію виробника СЗАТ «Завод Сантекс»,. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону Украі'ни «IIpo публічні закувлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінаціі учасників. Дані вимоги Замовника містять ознаки корупційної змови та порушують наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Наявність дискримінаційних вимог Замовника під час опису технічних характеристик, які відповідають лише параметрам контейнерів, які виготовляє СЗАТ «Завод Сантекс»,. була підтверджена Рішенням від 29.06.2021 №14588. Постійно діючої адміністративноі колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за скаргою UA-2021-06-03-002948-c
Законом встановлено, що під чac здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників , максимальна економ ія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям i зловживанням.
Враховуючи вищевказане, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагасмо внести зміни дo Тендерної документації та викласти параметри у редакції: «Кронштейни для утримання коліс, а також механізми відхривання/закривання кришки та захвату для вивантаження вконуються з металу товщиною не менше ніж 2,0 мм та кріплятъся до корпусу контейнера методом зварювання суцільним швом АБО БОЛТОВИМ МЕТОДОМ», для забезпечення права учасників на участь у закупівлі на рівних умовах, та високий рівень конкуренції серед учасників.
З повагою
Голова правління
ПрАТ «Барський машинобудівний завод» Лук І.Г.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 05.08.2021 15:59
Дата подачі:
05.08.2021 15:59
Вирішення:
Доброго дня. З приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне. Стандарт ДСТУ 8476:2015 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів). Замовник формує тендерну документацію під свої потреби та техніку, яка буде обслуговувати контейнери для ТПВ. На ринку представлено багато виробників саме із зазначеною характеристикою товару, що забезпечує вільну конкуренцію. Дана вимога виникає з характеристик експлуатації, антивандального виконання та відповідності техніки безпеки.
Виходячи з положень пункту 3 частини 2 статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника (саме дані умови призводять до дискримінації, які у тендерній документації відсутні).
Замовник розраховує тривалий час експлуатувати контейнери, які він планує закупити, тому формує технічні вимоги до предмета закупівлі відповідно до своїх потреб та багаторічного досвіду в експлуатації контейнерів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.08.2021 09:02
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо дискримінаційних вимог
Номер:
29aa2adf70584459b3c487de5add9cdd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-000634-a.a1
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Контейнер із подібними технічними характеристиками виготовляє лише один виробник прат «барський машинобудівний завод», та участь у закупівлі зможе прийняти лише цей виробник та його дилери ТОВ "Запоріжкомунсталь", ТОВ «Альта логістик Україна», що суперечить вимогам забезпечення конкурентного середовища.
Замовником у Додатку №2 щодо Лоту 2 зазначено: «Кронштейни для утримання коліс, а також механізми відкривання/закривання кришки та захвату для вивантаження виконуються з металу товщиною не менше ніж 2,0 мм та кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання суцільним швом».
Стандартами EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 не встановлено жодної вимоги щодо наявності кріплення методом зварювання. Контейнери, які ми маємо можливість запропонувати, мають болтове кріплення механізмів відкривання/закривання кришки та захвату для вивантаження, що відповідає вимогам стандартів та є кращим параметром, адже цей механізм є ремонтоприданим.
Встановлення даної вимоги обмежує можливість надання пропозицій від постачальників, які мають змогу запропонувати більш якісні контейнери, але мають дещо інші показники.
Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до Тендерної документації, викласти параметр у редакції: «Кронштейни для утримання коліс, а також механізми відкривання /закривання кришки та захвату для вивантаження виконуються з металу товщиною не менше ніж 2,0 мм та кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання суцільним швом АБО БОЛТОВИМ МЕТОДОМ», для забезпечення права учасників на участь у закупівлі на рівних умовах, та високий рівень конкуренції серед учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 04.08.2021 18:31
Дата подачі:
04.08.2021 18:31
Вирішення:
Доброго дня. З приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне. Стандарт ДСТУ 8476:2015 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів). Замовник формує тендерну документацію під свої потреби та техніку, яка буде обслуговувати контейнери для ТПВ. На ринку представлено багато виробників саме із зазначеною характеристикою товару, що забезпечує вільну конкуренцію. Дана вимога виникає з характеристик експлуатації, антивандального виконання та відповідності техніки безпеки.
Виходячи з положень пункту 3 частини 2 статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника (саме дані умови призводять до дискримінації, які у тендерній документації відсутні).
Замовник розраховує тривалий час експлуатувати контейнери, які він планує закупити, тому формує технічні вимоги до предмета закупівлі відповідно до своїх потреб та багаторічного досвіду в експлуатації контейнерів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.08.2021 09:02