-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Покриття гімнастичного помосту
річний план
Торги не відбулися
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
27.07.2017 13:35 - 09.08.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимагаємо перегляду рішення про дискваліфікацію
Номер:
cb45fcfffb4f4f2ab3acb8c62f4d4312
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-27-000278-c.c1
Назва:
Вимагаємо перегляду рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Вважаємо невірним рішення Замовника про те що тендерна пропозиція ТОВ «Ехокор» не відповідає умовам тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога70817.pdf 17.08.2017 15:35
- Висновок СЕС Поліфом до 27.03.2017 р.pdf 17.08.2017 15:35
- sign.p7s 19.08.2017 11:51
Дата подачі:
17.08.2017 15:35
Вирішення:
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон про закупівлі) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Згідно із ч. 3 ст. 30 Закону про закупівлі, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Отже, виходячи з норм Закону про закупівлі, після відхилення Вашої тендерної пропозиції Ви не маєте права звертатись із вимогою щодо усунення порушення, відтак заявлена Вами вимога може розцінюватись лише як вимога щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Таку додаткову інформацію наведено нижче.
У Додатку № 2 до тендерної документації міститься перелік документів, що вимагаються для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, передбачених ст. 16 Закону про закупівлі. Зокрема, до даного переліку входить і вимога надати договір з усіма додатками та документами, що підтверджують його виконання. Пунктом 1.2. наданого ТОВ «Ехокор» договору № 56 від 20.12.2016 р. передбачено, що товар повинен відповідати технічним вимогам, які передбачені специфікацією (Додаток № 1). Натомість, ТОВ «Ехокор» надано специфікацію, яка є додатком до угоди № 1, про яку не йдеться у тендерній пропозиції. Тобто, специфікацію, в якій вказані технічні вимоги, яким повинен відповідати товар, і яка є Додатком № 1 до договору № 56 від 20.12.2016 р., не надано.
Отже, не надано договір з усіма додатками, як того вимагає тендерна документація, а саме Додаток № 2.
Тендерною документацією також вимагалось подання санітарно-гігієнічного висновку на предмет закупівлі. Саме висновку за результатами проведеної санітарно-епідеміологічної експертизи, а не сертифікату. ТОВ «Ехокор» було надано відповідний висновок, проте сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи в ньому вказана як «за призначенням, побут, реалізація через оптову та роздрібну торгівлю», тобто даний об’єкт експертизи не призначений для використання у сфері спорту.
Таким чином, учасником не надано висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який би відповідав вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено