• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з розробки системного та користувацького програмного забезпечення – ДК 021:2015- 72211000-7 (Послуги з розробки програмного забезпечення “Єдиний реєстр майна територіальної громади Київської області”)

Торги відмінено

1 421 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 10.08.2017 17:25 - 24.08.2017 00:00
Скарга
Очікує розгляду

щодо усунення дискримінаційних норм, які містяться в тендерній документації на закупівлю

Номер: e1e9cee4b9eb445bb8b553ea3487aa08
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-10-000608-a.b7
Назва: щодо усунення дискримінаційних норм, які містяться в тендерній документації на закупівлю
Скарга:
10 серпня 2017 року на офіційному Веб-сайті державних закупівель Замовником було опубліковано Тендерну документацію на закупівлю «Послуги з розробки системного та користувацького програмного забезпечення – ДК 021:2015- 72211000-7 (Послуги з розробки програмного забезпечення “Єдиний реєстр майна територіальної громади Київської області”) (Закупівля UA-2017-07-28-000314-b), затверджену Протоколом засідання тендерного комітету Комунального підприємства Київської обласної ради "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА РЕСУРСНА АГЕНЦІЯ" від «28» липня 2017 року № 280717-Т1. 15 серпня 2017 року у вказану Тендерну документацію Замовником було внесено зміни (номер Протоколу засідання тендерного комітету Комунального підприємства Київської обласної ради "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА РЕСУРСНА АГЕНЦІЯ" Замовником н вказаний). Озайомившись з текстом Тендерної документації в новій редакціїї, Суб’єктом оскарження виявлено зокрема, наступне: 1. Тендерною документацією передбачено: 1.1. завірення кольорових сканкопій копій документів безпосередньо печаткою та підписом учасника (абзаци 9-10 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації); 1.2. надання сканкопій оригіналів документів, створених безпосередньо учасником, що підписані уповноваженою особою учасника та містять печатки учасника (абзац 11 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації); Зазначені вимоги тендерної документації суперечать чинному законодавству оскільки, з 19 липня 2017 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» від 23 березня 2017 року N 1982-VIII, яким передбачено, що використання суб'єктом господарювання печатки не є обов'язковим; відбиток печатки не може бути обов'язковим реквізитом будь-якого документа; наявність або відсутність відбитка печатки суб'єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. 2. Тендерною документацію передбачено, що визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, здійснюється на основі єдиного критерію – Ціна (без урахування ПДВ). Зазначена норма є дискримінаційною для окремих учасників, які мають різний податковий статус (платники єдиного податку,. Платники/неплатники ПДВ) оскільки електронна система закупівель не передбачає градацію цінових пропозицій в аукціоні. Крім того, відповідно до рішення Антимонопольного комітету України № 40-р/пк/пз такі дії замовників є дискримінаційними та порушують основні принципи закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Пунктом 4.3. Тендерної документації встановлено строк надання послуг з дати підписання Договору про закупівлю до 28 вересня 2017 року. Проаналізувавши вказаний строк Суб’єктом оскарження виявлено наступне: У разі проведення аукціону 29 серпня 2017 року, за відсутності підстав щодо відміни закупівлі, розгляд пропозицій має відбутись не пізніше 06 вересня 2017 року (ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції). Проте Замовнику не заборонено розглянути найбільш економічно вигідну пропозицію у коротший строк, отже це не виключає можливість розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції в день оцінки проведення аукціону та оцінки пропозицій, тобто 30.08.2017 р. Ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Враховуючи це, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю може бути опубліковане 31.08.2017 р. Крім того, ч. 2 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тобто не раніше 11 вересня 2017 року. (розрахунки строків у п. 3 цієї Скарги, виконані Суб’єктом оскарження відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України) Враховуючи вищевикладене, максимально-можливий строк, який реально відводиться Замовником для надання Виконавцем послуг становить 14 робочих днів. Водночас, вимогами Тендерної документації передбачено, що послуги, які закуповуються передбачають не лише розробку програмного забезпечення та розгортання тестового середовища Виконавця, а і розробка документу «Опис тест-кейсів», який розробляється за результатами тестування програмного забезпечення. Крім того, надання послуг з розробки включає також навчання співробітників Виконавця (п. 3.3.4. проекту Договору, наведеного у Додатку № 5 до Тендерної документації). Очевидно, що встановлення Замовником таких коротких строків вказує на те, що Замовник навмисно скорочує строки для здійснення закупівлі у тих суб’єктів, які вже мають розроблене програмне забезпечення, чим порушує принципи здійснення закупівель, встановлені у ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі». Враховуючи зазначене, керуючись ст. ст. 23, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути виявлені порушення, а в разі неможливості усунення цих порушень - відмінити торги.
Пов'язані документи: Учасник
Автор: Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ, Ткачук Віталій Валерійович 380443370391 info@fdi.net.ua http://www.fdi.net.ua/
Вимога
Є відповідь

Надати інформацію, щодо Тендерної документації

Номер: a2b2b3af28d84ccb93b14ce04953e1cf
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-10-000608-a.b6
Назва: Надати інформацію, щодо Тендерної документації
Вимога:
Відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися з: - інформація і документи, що містять опис предмета закупівлі, що пропонується учасником, документи що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, наведених у Додатках № 6 до цієї Тендерної документації Просимо пояснити, які саме документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, має подати учасник?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасник закупівлі має право подати документи в будь-якій формі прийнятної для Учасника, яка буде підтверджувати, що запропонована послуга відповідає вимогам, встановленим Замовником Додатком №6 до тендерної документації (опис виконання технічного завдання, довідку щодо підтвердження вимог Замовника по технічномузавданню і т.д.).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ В ЧАСТИНІ СТРОКІВ НАДАННЯ ПОСЛУГ

Номер: 0207bb55562b40188dd2c5aaac8d8b57
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-10-000608-a.a5
Назва: ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ В ЧАСТИНІ СТРОКІВ НАДАННЯ ПОСЛУГ
Вимога:
Відповідно до умов договору про закупівлю послуг з розробки системного та користувацького програмного забезпечення – ДК 021:2015- 72211000-7 (Послуги з розробки програмного забезпечення “Єдиний реєстр майна територіальної громади Київської області”), що є додатком 5 до Тендерної документації, Послуги надаються Виконавцем у строк не пізніше 28 вересня 2017 року. Разом з тим, договір містить положення про те, що перед підписанням акту-приймання передачі наданих послуг має відбуватись тестування програмного забезпечення. Отже, розробка програмного забезпечення та його тестування має відбуватись протягом двох тижнів. ВВАЖАЄМО, ЩО РОЗРОБКА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТАКОГО РІВНЯ ТА ЙОГО ТЕСТУВАННЯ В ТАКИЙ КОРОТКИЙ СТРОК Є НЕМОЖЛИВОЮ. Встановлення Замовником таких коротких строків вказує на те, що Замовник навмисно скорочує строки для здійснення закупівлі у тих суб’єктів, які вже мають розроблене програмне забезпечення, чим порушує статтю 5 Закону «Про публічні закупівлі». В зв’язку з наведеним, Замовнику необхідно негайно внести зміни до тендерної документації, встановивши більш тривалі строки для надання послуг, враховуючи в тому числі необхідність проведення тестування програмного забезпечення. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ ЗАМОВНИКА, ЩО АНАЛОГІЧНА ВИМОГА В ЗАКУПІВЛІ UA-2017-07-28-000314-B БУЛА ЗАДОВОЛЕНА ЗАМОВНИКОМ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У зв’язку з тим, що на розробку та впровадження предмету закупівлі Замовнику доведені стислі терміни, Замовник вважає достатній термін на розробку, тестування та впровадження програмного забезпечення.Також слід зазначити, що у відповідності до ст.627 ЦК України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, а звинувачення Замовника у порушенні Ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі» є безпідставними та недоведені фактами.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Привести у відповідність умови Договору

Номер: 8e67e6395ed14e8587af9e7cae33d0a3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-10-000608-a.a4
Назва: Привести у відповідність умови Договору
Вимога:
Пункт 6.9. договору, викладена Замовником в новій редакції суперечить статті 36 Закону «Про публічні закупівлі» згідно якої істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Таким чином, умова про те, що ціна договору не підлягає збільшенню в будь-якому випадку суперечить статті 36 Закону. Просимо привести умови договору у відповідність до вимог Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 7 частини четвертої статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.У зв’язку з тим, що зміни у вищезазначених випадках можуть відбуватися як в бік збільшення, так і в бік зменшення, ціна договору про закупівлю може змінюватися в залежності від таких змін. Для дотримання принципів максимальної економії та ефективності закупівлі для недопущення перевитрачання бюджетних коштів, Замовником виключена можливість збільшення вартості договору та п. 12.2. визначено, що у випадках, не передбачених Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Внести зміни по Договору

Номер: 9830663ee2a74922b32d7029921d3738
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-10-000608-a.a3
Назва: Внести зміни по Договору
Вимога:
Договором, що є додатком 5 до тендерної документації, не визначено строків розрахунків за послуги. Строки розрахунків за послуги є істотною умовою договору, яка має бути визначена в договорі. Крім того, відсутність умови про дату розрахунків ставить виконавця у невигідне становище, оскільки позбавляє можливості притягнути замовника до відповідальності за порушення зобов’язань за договором. Просимо визначити в договорі строки оплати послуг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Джерелом фінансування на зазначену закупівлю є бюджетні кошти. П. 6.6. проекту договору додатку №5 до тендерної документації визначено, що розрахунки здійснюються протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Привести у відповідність умови Договору

Номер: f28570535e994053ab2e87ef8c6b79e7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-10-000608-a.b2
Назва: Привести у відповідність умови Договору
Вимога:
Пункт 6.9. договору «Ціна Договору не підлягає збільшенню в будь-якому випадку, у тому числі, але не обмежуючись, у разі інфляції, зміни офіційного курсу гривні до долара США, Євро встановленого Національним Банком України тощо.» суперечить статті 36 Закону «Про публічні закупівлі» згідно якої істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Просимо привести умови договору у відповідність до вимог Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення про внесення відповідних змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: e6f96ece36dc4cafb76dc5757b3d651d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-10-000608-a.b1
Назва: ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
28.07.2017 року Замовником було розпочато процедуру закупівель Послуги з розробки системного та користувацького програмного забезпечення – ДК 021:2015- 72211000-7 (Послуги з розробки програмного забезпечення “Єдиний реєстр майна територіальної громади Київської області”) номер оголошення 2017-07-28-000314-b. У вказаній закупівлі Замовнику було надано ряд пропозицій, які згідно інформації, розміщеної на сайті prozorro.gov.ua були задоволені замовником. В подальшому, замовником процедуру було відмінено, та оголошено новий тендер. Разом з тим, у тендерній документації до даного тендеру наявні ті ж помилки, які існували в попередньому тендері, та замовник прийняв рішення про їх виправлення. Так, у технічному завданні існує посилання про необхідність створення компонентів, які притаманні державному підприємству, разом з тим, замовник має намір придбати систему для обліку майна комунальних підприємств. Не врахування на даному етапі таких зауважень, у подальшому може призвести до необхідності додаткового витрачання коштів з метою усунення помилок. Просимо виправити помилки в технічному завданні
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до рішення Київської Обласної ради про реалізацію цільової програми “Управління об’єктами спільної власності територіальних громад Київської області на 2017-2019 роки” було розроблено тендерну документацію до тендеру Послуги з розробки системного та користувацького програмного забезпечення – ДК 021:2015- 72211000-7 (Послуги з розробки програмного забезпечення “Єдиний реєстр майна територіальної громади Київської області” Ця тендерна документація відповідає цілям які передбачені програмою, згідно вищевказаного рішення. При розробці тендерної документації враховувались нормативні акти Київської обласної ради, чинного законодавства, а також нормативні акти фонду державного майна, які приміняються за аналогією оскільки питання управління комунальним майном повністю не врегульовано чинним законодавством. Також зазначаємо, що до діяльності комунальних підприємств існують ряд вимог які застосовуються і до діяльності державних підприємств в частині подання звітності, проведення інвентаризації майна, здійснення функції розпорядження майном та інше, що дає підставу застосовувати відповідні нормативні акти які регулюють дану діяльність. Також зазначаємо, що у разі наявності конкретних вимог до тендерної документації, необхідно посилатися на конкретні пункти та розділи технічного завдання та нормативно-правові акти, які регулюють дані вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено