-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Газ природний паливний компримований для двигунів внутрішнього згоряння (метан) (24320000-3 Основні органічні хімічні речовини)
Торги не відбулися
265 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 325.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 325.00 UAH
Період оскарження:
04.08.2021 08:58 - 26.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Невідповідність коду ДК до предмету закупівлі
Номер:
04c1154d1ae5495b901a56f27ff69d05
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-04-000444-b.c1
Назва:
Невідповідність коду ДК до предмету закупівлі
Вимога:
Згідно з Наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок № 1082), під час проведення процедури закупівлі Замовники в окремих полях зазначають код предмета закупівлі, який визначається відповідно до назви згідно з ДСТУ.
Предметом закупівлі є «Газ природний паливний компримований для двигунів внутрішнього згоряння», що у свою чергу, відповідно ДНАОП 1.1.23-1.06-02 ПРАВИЛА безпечної експлуатації та обслуговування обладнання автомобільних газонаповнювальних компресорних станцій (АГНКС) має відповідність нормам ДСТУ ГОСТ 27577:2005 «Газ природний паливний компримований для двигунів внутрішнього згоряння. Технічні умови», а саме:
«2.1.8 Газ, що надходить на АГНКС із зовнішніх газопроводів, повинен відповідати вимогам ГОСТ 5542-87 "Газы горючие природные для промышленного и коммунально-бытового назначения. Технические условия" і мати максимальну вологість 0,009 г/куб. м та інтенсивність запаху за об’ємної частки 1 % у повітрі не менше 3 балів.
Стиснений природний газ для заправлення автомобілів повинен відповідати вимогам ГОСТ 27577-87 "Газ природный топливный сжатый для газобаллонных автомобилей. Технические условия», тобто максимальний тиск газу в балонах автомобіля складає 19,62 МПа, температура, газу, що заправляється в балон, - не вище 40 град. C; вміст механічних домішок у газі - не більше 0,001 г/куб. м; температура точки роси газу за вологою та тиском 19,62 МПа - мінус 30 град. C.»
Проте ГОСТ 27577-87, відповідно до Наказу № 285 від 05.10.2005 р. ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ, втратив свою чинність 01.07.2006 у зв'язку з введенням в дію ДСТУ ГОСТ 27577:2005 «Газ природний паливний компримований для двигунів внутрішнього згоряння. Технічні умови», який на даний час залишається чинним для товара даної категорії.
Природний паливний компримированний газ отримують з горючого природного газу, що транспортується магістральними газопроводами або міськими газовими мережами, шляхом компримування і видаленням домішок на газонаповнювальних компресорних станціях (ГНКС) за технологією, що не передбачає зміни компонентного складу і затвердженої в установленому порядку.
Виходячи з вищезазначеного, предметом закупівлі є «природний газ» (код ДК021:2015 09123000-7) та за показником четвертої цифри, тобто за классом до ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника, відповідає коду 09120000-6 «Газове паливо».
Пов'язані документи:
Учасник
- dstu_gost_27577_2005.pdf 09.08.2021 09:54
- 2. Наказ _ 285 від 05.10.2005 р..pdf 09.08.2021 09:54
- 1. НПАОП 63.2-1.06-02..pdf 09.08.2021 09:54
Дата подачі:
09.08.2021 09:54
Вирішення:
Доброго дня, ознайомившись із Вашою вимогою, повторно повідомляємо наступне. Затвердивши річний план на закупівлю метану з метою подальшого здійснення спрощеної закупівлі тендерний комітет керувався Законом, наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708, яким затверджено "Порядок визначення предмета закупівлі" (далі Порядок) та Наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок № 1082). Предмета закупівлі товарів і послуг визначається згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Єдиний закупівельний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складається з дев’яти цифр. Код складається с восьми цифр. Предмет даної закупівлі, який згідно до пункту 34 частини першої статті 1 Закону є товаром, має визначатись за показником четвертої цифри, тобто класом. Клас вказуються перші чотири цифри (ХХХХ00912000-Y). Виходячи зі змісту пункту 14 порядку №1082 замовником під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товару в оголошення, в окремих електронних полях необхідно зазначати інформацію, що визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 Порядку №1082, та інформацію щодо назви товару за кожною номенклатурною позицією предмета закупівлі, коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найближче відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Код товару згідно з Єдиним закупівельним словником, що найближче відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі за визначеним предметом закупівлі є 24321111-1 – Метан, що відноситься до класу "2432" за кодом ЄЗС "24320000-3" - Основні органічні хімічні речовини. Так як до кодів за класом "0912" у Єдиному закупівельному словнику не передбачено коду товару, що найближче відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі "метан", у замовника не було підстав визначати предмета закупівлі за четвертим знаком, який наголошується у Вашому зверненні найбільш доцільним. При цьому Ваші припущення щодо застосування методики вибору замовником коду ЄЗС можуть дискримінувати права окремих суб’єктів господарювання не є об’єктивними та не є обґрунтованими. Проводячи дану закупівлю замовник керується виключено вимогами чинного законодавства в сфері публічних закупівель, рекомендаціями уповноваженого органу з питань публічних закупівель та набутою практикою. Частиною 10 статі 3 Закону визначено наступне - Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Замовником проводиться закупівля на засадах конкурсного вибору постачальника, шляхом проведення процедури відкритих торгів із використанням електронної системи публічних закупівель. У зв’язку з чим, ваше твердження про те, що замовником допускається пряме порушення Закону, а саме частини 10 статі 3 Закону, є суб’єктивним. При цьому зауважуємо, що дискусія щодо поставленого Вами питання точиться вже доволі тривалий час і замовники на даний проводять закупівлі по різним кодам залежно від їх позицій у цьому питанні, однак це жодним чином не впливає на учасників торгів. Доцільним в такій ситуації вбачається внесення відповідних змін саме до ДК 021:2015, які б унеможливлювали різність підходів при закупівлі метану.
Статус вимоги:
Відхилено