• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

33141000-0 (Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування) (витратні матеріали для швидкої медичної допомоги)

Завершена

513 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3.00 UAH
Період оскарження: 10.07.2017 11:28 - 30.07.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 98adceeafbbf46bfa853fb7a8336de8a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-10-000142-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
вих. № 817 від «13 » липня 2017р. Департамент охорони здоров'я КОДА 04053, вул. Січових Стрільців, 45 ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №1215391, номер тендеру у UA-2017-07-10-000142-c) 28.07.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: За кодом 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: №пп Міжнародна назва, дозування, форма випуску к-ть в упаковці Форма випуску Кількість 1 Джгут "New Vision Labs" шт 100 2 Зонд шлунковий (Fr 14) шт 150 3 Зонд шлунковий ( 18) шт 120 4 Зонд шлунковий (Fr 16) шт 200 5 Канюля внутрішньовенна G18 шт 650 6 Канюля внутрішньовенна G20 шт 3700 7 Канюля внутрішньовенна G22 шт 3500 8 Канюля внутрішньовенна G24 шт 2000 9 Катетер Нелатон (Fr 10) шт 100 10 Катетер Нелатон (Fr 12) шт 100 11 Катетер Нелатон (Fr 14) шт 100 12 Катетер Нелатон жіночий (Fr 10) шт 100 13 Катетер Нелатон жіночий (Fr 12) шт 100 14 Повітровід 70 мм шт 200 15 Повітровід 80 мм шт 100 16 Шпатель деревяний шт 8000 17 Шприц 10,0 шт 73000 18 Шприц 2,0 шт 51000 19 Шприц 5,0 шт 100500 20 Шприц 20,0 шт 22800 21 Система ПР шт 15600 22 Катетер аспіраційний -6 шт. 100 23 Катетер аспіраційний 8 шт. 100 24 Катетер аспіраційний - 14 шт. 100 25 Катетер аспіраційний - 16 шт. 100 26 Зажим для пуповини шт. 100 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц 10,0 -73000 шт; Шприц 2,0 – 51000шт; Шприц 5,0 – 100500 шт; Шприц 20,0 – 22800 шт; Система ПР - 15600, згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1215391, номер тендеру у UA-2017-07-10-000142-c шляхом виділення в окремий лот наступних предметів закупівлі: Шприц 10,0 – 73000 шт. Шприц 2,0 – 51000 шт. Шприц 5,0 – 100500 шт. Шприц 20,0 – 22800 шт. Система ПР – 15600 шт., що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію. З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На вимогу щодо закупівлі UA-2017-07-10-000142-с з приводу необхідності розділення предмету закупівлі на окремі лоти, повідомляємо наступне. У відповідності до пункту 37 частини першої ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) – це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно абзацу другого пункту 1 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016р. (у редакції від 17.01.2017р., далі - Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Крім того, абзацом сьомим пункту 1 розділу II вказаного Порядку передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти), за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки медичних матеріалів. При цьому, поділ предмета закупівлі на частини (лоти) є правом замовника, а не його обов'язком. Дії замовника щодо визначення предмет закупівлі за даною процедурою у вигляді загального переліку медичних матеріалів (без розподілення на окремі частини предмету закупівлі - лоти) ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників процедури та не призводять до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель визначених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель не встановлюють обмежень та заборон щодо об’єднання однієї групи медичних матеріалів у одному лоті. Так, згідно з інформаційним фондом "Державний реєстр медичної техніки і виробів медичного призначення", станом на день подання цього роз’яснення, на території України є декілька виробів, які належним чином зареєстровані, відповідають вимогам тендерної документації (далі - ТД), та які можуть закуповувати заклади й установи охорони здоров'я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів. Крім того, пунктом 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація повинна містити такі критерії, які обов’язково включається до документації. Зазначеною статтею, зокрема, визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З урахуванням вказаної норми, в додатку 3 до ТД «МЕДИКО - ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено, що у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». На підставі вищевикладеного, вважаємо, що з боку замовника відсутні порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначені у Вашому зверненні доводи, не містять належного законодавчого обґрунтування, а є лише припущенням, про порушення з нашого боку та встановлення дискримінаційних умов.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга - оскарження умов тендеру

Номер: 982163f42e8441078469ac1aaa60a07a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-10-000142-c.b2
Назва: Скарга - оскарження умов тендеру
Скарга:
ТОВ «Практікал» (Код ЄРДПОУ 40287960) Вих. №123 від 21.07.2017 Скарга до закупівлі UA-2017-07-10-000142-c (Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування) (витратні матеріали для швидкої медичної допомоги) Замовник: Департамент охорони здоров'я КОДА (Код ЄДРПОУ 02012898) Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» основними принципами здійснення закупівель є недискримінація учасників та максимальна економія та ефективність. Разом з тим, Тендерною документацією, затвердженою Рішенням тендерного комітету Замовника від 20 липня 2017, протокол № 76/2017, встановлено ряд дискримінаційних умов, що порушують права учасників зазначеної закупівлі, а саме: - п. 2 Додатку 1 «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази» - вимагаємо визначити, які саме документи потрібні для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. - п. 3 Додатку 1 «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» - вимагаємо визначити, які саме документи потрібні для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. - п. 4 Додатку 1 «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» - вимагаємо визначити, які саме документи потрібні для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. - У Додатку 1 вимагаємо більш детально визначити перелік документів, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно ст. 17 Закону. Враховуючи зазначене вище, вимагаємо привести Тендерну документацію по закупівлі UA-2017-07-10-000142-c у відповідність до вимог чинного законодавства, в тому числі до норм визначених Законом України «Про публічні закупівлі». З повагою Грицай Микола Григорович
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.07.2017 21:07
Автор: ПРАКТІКАЛ, Грицай Микола Григорович 0637987387 praktikall@yandex.ru