• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція - за ДК 021:2015 - 24450000-3 (За ДК 021:2015 - 24455000-8 Дезинфекційні засоби, а саме: 1.Дезінфекційне мило для обробки рук Блю Лайн Софт 1000 мл з дозатором 2.Дезінфекційний засіб для обробки поверхонь та рук Блю Лайн Екстра 1000 мл з дозатором 3.Дезінфекційний засіб швидка дезінфекція 1000 мл Грін Лайн Ульра без дозатора 4.Дезінфекційний засіб для інструментів Грін Лайн Преміум 5000 мл 5.Дезінфекційний засіб для інструментів Грін Лайн Базік 5000 мл 6.Засіб хлорвмісний , Ред Лайн Актив 1 кг 7.Дезінфекційний засіб для інструментів Грін Лайн Преміум 1000 мл)

Дезинфекційні засоби.

Завершена

1 224 180.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 241.80 UAH
Період оскарження: 03.08.2021 17:49 - 09.08.2021 17:41
Вимога
Вирішена

оскарження рішення

Номер: 8d6b1104757a454e9504512c0c2a4b40
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-03-011598-b.a3
Назва: оскарження рішення
Вимога:
До речі , буквально свіжа закупівля засобу Ред лайн актив 1кг -120грн , представник ТОВ "ТД" МЕДІКС", можете переглянути UA-2021-08-04-005954-b, і так можна спостерігати по кожному засобу, коли це є не договірна закупівля. Тож як ви поясните свою різницю в ціні в 200грн лише на одному засобі. Аргументуйте чим Ви керуєтесь, відхиляючи нашу пропозицію, яка відповідає всім загальним вимогам до таких засобів, а саме призначення, застосування, безпечність та економічність в застосуванні ну і звісно в ціні. Різниця як -не - як більш ніж пів мільона!!! Вимагаємо детального пояснення, сподіваємось ФОП дасть розгорнуту відповідь про невідповідність кожного засобу і всім вашим вимогам
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! На Вашу вимогу від 16.08.2021 року № UA-2021-08-03-011598-b.а3 повідомляємо наступне. Ще раз звертаємо Вашу увагу, що Замовником було сформовано перелік технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі «Агрохімічна продукція - за ДК 021:2015 - 24450000-3 (За ДК 021:2015 - 24455000-8 Дезинфекційні засоби» виходячи із специфіки потреб медичного закладу, з урахуванням позитивного досвіду використання дезінфекційних засобів саме з такими технічними характеристиками, з точки зору функціональності та ефективності з урахуванням всіх норм Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно Вашої цінової пропозиції (Вих. № 39-02/04/1765 від 10.08.2021) було запропоновано еквіваленти за всіма позиціями, що не відповідає вимогам Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та була правомірно відхилена відповідно до п.1 ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», що зазначено в Протокольному рішенні Уповноваженої ДНУ «НПЦ ПКМ» ДУС особи Безпрозванної В.М. № 30 від 16 серпня 2021 року.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Упереджені дії замовника, оскарження рішення

Номер: 14585057de414de5815338531efb15b2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-03-011598-b.a2
Назва: Упереджені дії замовника, оскарження рішення
Вимога:
Шановний Замовнику, ми категорично не згодні з відхиленням нашої пропозиції , яка на 50% нижча за ціною , а це 552 542 грн державних коштів. Згідно абз. 4 п. 3¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівля є спрощеною. Так, відповідно до ст.14 Закону замовник приймає рішення про можливість подання учасниками аналогів та/або еквівалентів предмета закупівлі, але таке рішення має бути прийнято з урахуванням того, що спрощені закупівлі проводяться з дотриманням принципів здійснення закупівель, серед яких є принцип добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них. Крім того, ч . 5 ст. 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але всупереч цьому ви порушили Закон, як видно із аукціону із заявленими засобами був лише один завідомий учасник , який вийшов із ціною копійка-в-копійку до заявленої і жодного кроку до зниження не зробив. Це очевидна корупційна змова, яку ви відстоювали в період уточнення , і яку ви закінчили як і планували. До Вас тричі звертались в період уточнення за роз’ясненням про заборону еквівалентів і не отримали жодних обгрунтованих пояснень, але все очевидно. Та все ж таки посилаючись на Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Цей Закон також має на меті адаптувати законодавство України acquis Європейського Союзу на виконання Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони. Про які цілі та мету йдеться у вашій закупівлі? Про отримання хабаря в особливо крупних розмірах? Бо як можна це назвати , відмовляння від будь яких еквівалентів навіть не розглядаючи їх? Тож відписка про невідповідність еквівалентів не містить жодної аргументації невідповідності бо наша пропозиція не розглядалась взагалі! У відповідності до Закону, вимагаємо дати обгрунтування невідповідностей запропонованих нами засобів по кожній позиції. Закупівля, яка перевищує бюджет більш як на 550 000 грн не може залишитись без уваги, а тому ми звертаємось до Громадського контролю для висвітлення вашої закупівлі в широкому колі та пресі. Враховуючи , що установа є державною бюджетною неприбутковою установою, в особі заступника директора з економічних та господарських питань хотілось би запитати , яка його думка про заощадження державних коштів, бо рішення про відхилення вдічі меншої пропозиції приймала одноосібно уповноважена особа ? Про що можна говорити , якщо ціни завищені рівно на 50%, чи можливо уповноважена особа не проводила моніторінг цін, бо як можна закуповувати хлорвмісний засіб 1кг за 320грн, коли в системі є ціни від 130грн до 180грн, що ж за така унікальна дихлорізоціанурова кислота міститься в засобі Ред лайн що коштує вдвічі дорожче, ніж будь які інші еквіваленти, навіть іноземні дешевше, або унікальне мило за 140грн. Всі заявлені засоби не є унікальними , а тому є безліч еквівалентів із кращими характеристиками та вдвічі нижчою ціною. Тож вимагаємо детального пояснення невідповідності запропонованих засобів по пунктам в кожній позиції . Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам проведення державних закупівель
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! На Вашу вимогу від 16.08.2021 року № UA-2021-08-03-011598-b.а2 повідомляємо наступне. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абз.2 ч.4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Дана норма Закону України «Про публічні закупівлі» не зобов'язує Замовника вказувати аналоги та/або еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Користуючись своїх правом, визначеним Законом України «Про публічні закупівлі» Замовником було сформовано перелік технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі «Агрохімічна продукція - за ДК 021:2015 - 24450000-3 (За ДК 021:2015 - 24455000-8 Дезинфекційні засоби» виходячи із специфіки потреб медичного закладу, з урахуванням позитивного досвіду використання дезінфекційних засобів саме з такими технічними характеристиками, з точки зору функціональності та ефективності. Згідно Вашої цінової пропозиції (Вих. № 39-02/04/1765 від 10.08.2021) було запропоновано еквіваленти за всіма позиціями, що не відповідає вимогам Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та була правомірно відхилена відповідно до п.1 ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», що зазначено в Протокольному рішенні Уповноваженої ДНУ «НПЦ ПКМ» ДУС особи Безпрозванної В.М. № 30 від 16 серпня 2021 року. Звертаємо Вашу увагу, що Ви маєте повне законне право звертатися до контролюючих органів. Але, не маєте жодного права, ображати Замовника, зводити наклеп і висловлювати документально не підтверджені звинувачення. З огляду на вищевикладене, просимо Вас дотримуватись норм ділової репутації та гідності і діяти виключно в рамках чинного законодавства України.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до оголошення

Номер: ea1925f6e7c44907808fa5239aec00a1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-03-011598-b.a1
Назва: Внесення змін до оголошення
Вимога:
Шановний Замовнику! Оголошена вами закупівля за предметом Агрохімічна продукція - за ДК 021:2015 - 24450000-3 (За ДК 021:2015 - 24455000-8 Дезінфекційні засоби) згідно абз. 4 п. 3¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є спрощеною. Так, відповідно до ст.14 Закону замовник приймає рішення про можливість подання учасниками аналогів та/або еквівалентів предмета закупівлі, але таке рішення має бути прийнято з урахуванням того, що спрощені закупівлі проводяться з дотриманням принципів здійснення закупівель, серед яких є принцип добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них. Крім того, ч . 5 ст. 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На сьогодні, з огляду на державний реєстр дезінфекційних засобів, ринок дезінфекційних засобів є конкурентним, засоби представлені у широкому асортименті, різних виробників, наявні на ринку засоби за своїми медико-технічними характеристиками не гірше, а може навіть і кращі ніж ті, що заявлені у закупівлі та мають нижчу конкурентну ціну. Слід зазначити, документація оголошення не містить жодного обґрунтування щодо необхідності використання дезінфекційних засобів саме вказаної торгової марки та одного визначеного виробника. Враховуючи норми законодавства про публічні закупівлі, проведення спрощеної закупівлі насамперед спрямоване на прискорення проведення закупівлі у часі, а не на обмеження конкуренції та дискримінацію учасників. Також звертаємо увагу ви, як Замовник - є державною установою, джерелом фінансування цієї закупівлі – є кошти державного бюджету України, а очікувана вартість предмета закупівлі складає 1 224 180,00 грн. З огляду на зазначене, з метою дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, виключення можливої корупційної складової закупівлі та економії коштів державного бюджету України, вимагаємо внести зміни до документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вказавши можливість надання еквівалентів до заявлених у закупівлі товарів. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми залишаємо за собою право звернутися до компетентних державних органів, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки цієї закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Державною науковою установою «Науково-практичний центр профілактичної та клінічної медицини» Державного управління справами визначений відповідно до фактичних потреб вичерпний перелік необхідних дезінфікуючих засобів, що зазначені в Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно абз. 4 п. 3¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» . Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення спрощеної закупівлі, Замовник має право зазначати в Оголошенні не тільки інформацію, зазначену у пп.1-13 ч.3 ст.14 Закону, а також і іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити. Також звертаю вашу увагу, що відповідно до абз.2 п.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може, а не забов’язаний вказувати аналоги та/або еквіваленти.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.08.2021 12:39