• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлі ДНЗ «Одеський професійний ліцей морського транспорту», за адресою: м. Одеса, вул. Приморська, 45

Торги не відбулися

1 757 754.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 788.77 UAH
Період оскарження: 03.08.2021 14:53 - 15.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга в АМКУ

Номер: cf436e42d9c84e199a1770e55ca79aef
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-03-008431-b.a1
Назва: Скарга в АМКУ
Скарга:
Вих. № 1 від 03.09.2021 До Антимонопольного комітету України Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» Місцезнаходження: 03039, м. Київ, пров. Руслана Лужевського, буд. 14, корп. 7, офіс 32/2 тел. (066) 579 46 55 код ЄДРПОУ 43694796 e-mail: cb_topaz@ukr.net Замовник: Державний навчальний заклад «Одеський професійний ліцей морського транспорту» код ЄДРПОУ 05537354 Місцезнаходження: 65026, М. Одеса, вул. Приморська, буд. 45 тел. +380487293296 e-mail: buh_oplmt@ukr.net Інформація про закупівлю: ID: 0ef02f51ccf5452592cc9e0b4a27e930 Закупівля: UA-2021-08-03-008431-b Скарга на незаконні дії Замовника – Державного навчального закладу «Одеський професійний ліцей морського транспорту» по процедурі закупівлі «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлі ДНЗ «Одеський професійний ліцей морського транспорту», за адресою: м. Одеса, вул. Приморська, 45 (код ДК 021:2015: 75250000-3 – Послуги пожежних і рятувальних служб)» Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 03.08.2021 року була оголошена закупівля послуг за процедурою «Відкриті торги» з предметом закупівлі: «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлі ДНЗ «Одеський професійний ліцей морського транспорту», за адресою: м. Одеса, вул. Приморська, 45 (код ДК 021:2015: 75250000-3 – Послуги пожежних і рятувальних служб)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-03-008431-b). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасниками – 19.08.2021 18:00. Аукціон відбувався: 20.08.2021 15:24 – 20.08.2021 15:59. За результатами аукціону в закупівлі прийняли участь наступні учасники: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ») – 1 053 999,00 грн.; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» (далі – ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ») – 1 053 999,60 грн.; 3) Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче об’єднання «Системи безпеки та протипожежного захисту» (далі – ТОВ «НВО «Системи безпеки та протипожежного захисту») – 1 054 000,00 грн.; 4) Товариство з обмеженою відповідальністю «Служба безпеки дельта» (далі – ТОВ «Служба безпеки дельта») – 1 706 280,00 грн. Очікувана вартість закупівлі становить 1 757 754,00 грн. Протоколом № б/н засідання тендерного комітету Державного навчального закладу «Одеський професійний ліцей морського транспорту» від 26.08.2021 року об 11:00 було вирішено відхилити пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» щодо закупівлі послуг на «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлі ДНЗ «Одеський професійний ліцей морського транспорту», за адресою: м. Одеса, вул. Приморська, 45» на підставі абз. 1 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації Замовника. Протоколом № б/н засідання тендерного комітету Державного навчального закладу «Одеський професійний ліцей морського транспорту» від 31.08.2021 року о 10:30 було прийнято рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі послуг на «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлі ДНЗ «Одеський професійний ліцей морського транспорту» за адресою: м. Одеса, вул. Приморська, 45» ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА» за ціною 1 706 280 грн. з ПДВ. І. ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї тендерної пропозиції та повідомляє наступне. 1. Першою підставою для відхилення було: «Відповідно до умов п. 3.17 Додатку 3 Тендерної документації з метою підтвердження відповідності якості послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - Сертифікат (оригінал/копія) на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю, Вимоги». – Сертифікат (оригінал/копія) на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001. – Сертифікат (оригінал/копія) на систему управління безпекою ланцюга поставок ISO 28000:2007 для підтвердження наявності у Учасника впровадженої програми управління якістю (сертифікати повинні бути діючими на весь час виконання послуг); - Сертифікат (оригінал/копія) ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи (ISO 23932:2009, IDT); - Сертифікат (оригінал/копія) про відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) (сертифікат повинен бути діючим на весь час виконання послуг). При перевірці Замовником документів в базі даних Audit & Certification (особа, що видала документ) за QR-кодом, які надані Учасником в складі тендерної пропозиції, було встановлено інформація про чинність та наявність Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» за Реєстраційним номером: AS-2031 9-SI, Сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019, ISO 23932:2009, IDT) за Реєстраційним номером: CS-2031 g-SI, а також Сертифікату про відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) за Реєстраційним номером: ES-2031 9- SI – відсутня, а попередні версії вказаних сертифікатів не містять відповідних реєстрових номерів, тому можливості визначення їх чинності та дійсності не представляється можливим. Тому, Учасником не виконано зазначену вимогу тендерної документації.». Відповідно до п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:  перелік документів, які мають бути надані Учасниками (у т.ч. документація, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам відповідно ст.16, 17 Закону (Додаток 2 до тендерної документації). Пунктом 3.17 Додатку № 3 до Тендерної документації встановлено «З метою підтвердження відповідності якості послуг,Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - Сертифікат (оригінал/копія) на систему управління якістю ДСТУ ІSO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю, Вимоги». - Сертифікат (оригінал/копія) на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001. - Сертифікат (оригінал/копія) на систему управління безпекою ланцюга поставок ISO 28000:2007 для підтвердження наявності у Учасника впровадженої програми управління якістю (сертифікати повинні бути діючими на весь час виконання послуг); - Сертифікат (оригінал/копія) ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи (ISO 23932:2009, IDT); - Сертифікат (оригінал/копія) про відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) (сертифікат повинен бути діючим на весь час виконання послуг).». Учасником ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» на виконання дано вимоги надано наступні документи: - Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», в якому зазначено, що даний сертифікат дійсний до 22.09.2021 року; - Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», в якому зазначено, що даний сертифікат дійсний до 31.12.2021 року; - Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», в якому зазначено, що даний сертифікат дійсний до 22.09.2021 року; - Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», в якому зазначено, що даний сертифікат дійсний до 31.12.2021 року; - Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», в якому зазначено, що даний сертифікат дійсний до 15.04.2022 року; - Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ІSO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», в якому зазначено, що даний сертифікат дійсний до 02.04.2022 року; - Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», в якому зазначено, що даний сертифікат дійсний до 22.09.2021 року; - Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», в якому зазначено, що даний сертифікат дійсний до 31.12.2021 року. Тобто, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» надано всі сертифікати ISO, які є діючими на весь час виконання послуг, тобто до 31.12.2021 року. Додатково зазначаємо, що вимогами тендерної документації не зазначено, що всі сертифікати ISO будуть перевірятися в базі даних органу, що видав сертифікати за QR-кодом і в разі не знаходження інформації в базі даних, пропозиція буде за це відхилятися. Також повідомляємо, що база даних органу, який видав сертифікати ISO не є відкритим єдиним державним реєстром, доступ до якого є вільним. Таким чином, Учасником ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» було повністю виконано вимогу тендерної документації щодо надання сертифікатів ISO, діючих на весь час виконання послуг. 2. Другою причиною відхилення було: «Відповідно до умов п. 3.18 Додатку 3 Тендерної документації, Учасник повинен був оглянути об’єкт замовника та надати в складі пропозиції «акт відвідування та огляду Учасником тендерної закупівлі об’єкту Замовника». Проте, наданий учасником документ не містив підпису уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної документації та печатки Учасника, а особа, яка підписала Акт від імені Учасника – Мовчан С.М. – не підтвердила свої повноваження в складі тендерної пропозиції чинною довіреністю від імені Учасника. До того ж, учасником не доведено будь – яким чином належність особи Мовчан С.М. до складу працівників, які будуть задіяні у виконанні послуг, що є об’єктом торгів, оскільки в Довідці Учасника «про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання послуг» також відсутня будь – яка інформація про Мовчан С.М. та його займана посада. На підставі викладеного, Учасником не виконано зазначену вимогу тендерної документації та не надано належно оформлений документ.». Відповідно до пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:  Акт відвідування та огляду об’єктів Учасником, зразок наведений у Додатку 8 до тендерної документації. Додатком 8 до тендерної документації встановлено форму акту огляду Учасником тендерної закупівлі об’єкту Замовника. В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» було надано акт огляду Учасником тендерної закупівлі об’єкту Замовника (файл з назвою «Акт огляду.pdf»), який складено за формою, викладеною в Додатку 8 до тендерної документації. Додатково повідомляємо, що жодною умовою тендерної документації не вимагалося, що акт огляду повинен бути підписаний саме уповноваженою особою Учасника на підписання тендерної документації та містити печатку Учасника. Також, не вимагалося надати документи на підтвердження повноважень особи, яка підписала акт огляду та що особа, яка підписала акт огляду, повинна бути зазначена в довідці про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання послуг. Таким чином, Учасником ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» було надано всі документи на підтвердження даної вимоги тендерної документації. 3. Третя підстава відхилення: «Відповідно до умов п. 3.3 Додатку 3 Тендерної документації, Учасник повинен був надати Сканований документ(и), що підтверджує(ють) повноваження особи на підписання договору за результатами торгів (протокол (витяг з протоколу)) зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління; або наказ; або довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше). Проте, Учасником в складі тендерної пропозиції надано документ, що обмежує дії директора щодо підписання договору за результатами закупівлі в часовому проміжку, а саме відповідно до Рішення Учасника № 3 від 26.08.2020 р., директору Грищенко І.П. надано повноваження щодо укладання угод, договорів, контрактів без обмеження протягом року з дати прийняття такого рішення, тобто до 26.08.2021 р. Так, оскільки відповідно до п. 2.1 тендерної документації, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тобто у будь – якому разі не раніше ніж через 10 днів після проведення аукціону, а саме мінімум 30.08.2021 р. Тому, повноваження директора Грищенко І.П. станом на дату можливого підписання договору не є дійсними і вказані документи Учасника не можуть бути належним підтвердженням. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:  повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі та інші документи Учасника. Також, Додатком 3 до тендерної документації в пункті 3.3 вимагається надати сканований документ(и), що підтверджує(ють) повноваження особи на підписання договору за результатами торгів (протокол (витяг з протоколу)) зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління; або наказ; або довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше). В складі тендерної документації Учасника ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» надано наступні документи: - рішення Засновника № 1 Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» від 03.07.2020 року; - наказ №1 по особовому складу від 06.07.2020 року; - рішення учасника № 3 Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» від 26.08.2020 року. Відповідно до пункту 12.14 Статуту Директор Товариства має право укладати та підписувати угоди, договори, контракти, в тому числі зовнішньоекономічні від імені Товариства на будь – яку суму. Таким чином, рішення учасника № 3 від 26.08.2020 року не потрібно, оскільки відповідно до Статуту директор Грищенко І.П. не має обмежень в підписанні договорів на будь – яку суму. Додатково зазначаємо, що відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовником не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах щодо права підпису договору про закупівлю. 4. Четверта підстава для відхилення була: «Відповідно до п. 1.1 Додатку 3 Тендерної документації, Учаснику необхідно надати Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи, що містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази учасника, необхідних для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально – технічної бази, право користування, кількість, необхідного для виконання договору. Також, відповідно до п. 9 Додатку 2 Тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника надати в складі своєї пропозиції документальне підтвердження запровадження Учасником профілактичних заходів для протидії поширенню своїми працівниками короновірусної інфекції на території виконання послуг, а також відобразити їх у складі довідки щодо матеріально – технічної бази. Проте, Учасником в довідці щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази не відображено жодного обладнання або устаткування, яке застосовується Учасником для перевірки стану здоровя працівників перед допуском їх до виконання послуг за закупівлею, про що йдеться у Програмі щодо протидії коронавірусної інфекції під час надання послуг.». Відповідно до п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:  перелік документів, які мають бути надані Учасниками (у т.ч. документація, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам відповідно ст.16, 17 Закону (Додаток 2 до тендерної документації). Пунктом 1.1 Додатку № 3 до тендерної документації вимагається надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи, що містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасника, необхідних для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази, право користування, кількість, необхідного для виконання договору. Дана довідка повинна містити інформацію про наявність офісного приміщення, та про наявність автомобіля для перевезення обладнання та матеріалів. Пунктом 9 Додатком № 2 до тендерної документації вимагалося Учасник повинен забезпечити проведення дій щодо профілактики непоширення своїми працівниками COVID-19 під час виконання послуг. На підтвердження надати в складі своєї пропозиції документальне підтвердження запровадження Учасником профілактичних заходів для протидії поширенню своїми працівниками коронавірусної інфекції на території виконання послуг, а також відобразити їх у складі довідки щодо матеріально-технічної бази. ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» надано наступні документи: - довідка щодо забезпечення проведення дій щодо профілактики непоширення працівниками COVID-19, в якій зазначено, що учасник надає програму щодо протидії поширенню корона вірусної інфекції під час надання послуг та сертифікат SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» (файл з назвою «Довідки.pdf» стор. 19); - програма щодо протидії поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг, в якій зазначені профілактичні заходи для протидії поширенню працівниками коронавірусної інфекції на території виконання послуг; - сертифікат SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій»; - довідка про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, в якій зазначені програма щодо протидії поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг та сертифікат SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій». Додатково зазначаємо, що тендерною документацією вимагалося саме підтвердити запровадження профілактичних заходів для протидії поширенню коронавірусної інфекції під час виконання послуг, і не вимагалося відобразити в довідці обладнання або устаткування, яке застосовується для перевірки стану здоров’я працівників. Таким чином, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» повністю виконав вимогу тендерної документації. 5. П’ята підстава для відхилення: «Відповідно до п. 1.1 Додатку 3 Тендерної документації, Учаснику необхідно надати Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи, що містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази учасника, необхідних для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально – технічної бази, право користування, кількість, необхідного для виконання договору. Також, відповідно до п. 1.3 Додатку 3 Тендерної документації, Учасник у складі своєї пропозиції надає копію Дозволу або декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метри. Проте, учасником в довідці щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази не відображено жодного обладнання або устаткування, яке застосовується Учасником для послуг/робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метри та яке передбачено відповідною Декларацією.». Відповідно до п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:  перелік документів, які мають бути надані Учасниками (у т.ч. документація, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам відповідно ст.16, 17 Закону (Додаток 2 до тендерної документації). Пунктом 1.1 Додатку № 3 до тендерної документації вимагається надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи, що містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасника, необхідних для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази, право користування, кількість, необхідного для виконання договору. Дана довідка повинна містити інформацію про наявність офісного приміщення, та про наявність автомобіля для перевезення обладнання та матеріалів. Пунктом 1.5 Додатку № 3 до тендерної документації вимагалося Учасник у складі своєї пропозиції надає копію Дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метри, зареєстрованих або виданих відповідним органом Держпраці згідно вимог ПКМУ від 26.10.2011 № 1107 (із змінами від 10.03.2021). Учасником ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» надано в складі тендерної пропозиції декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Додатково зазначаємо, що тендерною документацією не вимагалося зазначення в довідці щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази обладнання або устаткування, яке буде застосовано Учасником для послуг/робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та яке передбачено декларацією. Таким чином, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» повністю виконано вимогу тендерної документації. 6. Шостою підставою відхилення було: «Відповідно до п. 10.1 Додатку 2 Тендерної документації, Учасник повинен надати Графік виконання послуг, складений відповідно до чинних Державних будівельних норм. Проте, Учасником надано «Календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва», який складено відповідно до норм, відмінних від суті предмету закупівлі. Також, в графіку не відображений перелік послуг, що буде виконаний Учасником при виконанні договору, відображений у Локальних кошторисних розрахунках, а також відсутня інформація щодо проведення пусконалагоджувальних робіт, навчання співробітників Замовника вмінню поводитися з усіма видами встановленого протипожежного обладнання та гарантійне технічне обслуговування систем.». Відповідно до п. 10.1 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати графік виконання послуг, складений відповідно до чинних Державних будівельних норм. Учасником ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» надано календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва, складений у відповідності до форми л.1 Календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва, яка міститься в ДБН А.3.1-5:2016 «організація будівельного виробництва», тобто відповідно до чинних Державних будівельних норм. Додатково зазначаємо, що тендерною документацією не вимагалося відобразити в графіку послуги, які будуть зазначені в локальних кошторисних розрахунках, а також зазначити інформацію щодо проведення пусконалагоджувальних робіт, навчання співробітників Замовника вмінню поводитися з усіма видами встановленого протипожежного обладнання та гарантійне технічне обслуговування систем. Таким чином, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» повністю виконав вимогу тендерної документації. 7. Сьома підстава відхилення: «Відповідно п. 10.2 Додатку 2 Тендерної документації, у складі Кошторисної документації передбачається надання Учасником протоколу узгодження цін. Проте, такий документ відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника.». Відповідно до п. 10.2 вимагалося надати кошторисну документацію (розроблену в програмному комплексі АВК-5, або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом), (пропечатану та підписану учасником, а також в електронному вигляді (rtf) у складі: - договірна ціна; - пояснювальна записка; - зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою - локальний кошторис; - підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку; - протокол узгодження цін; - дефектний акт. ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» надав: - дефектні акти, пояснювальну записку до договірної ціни, договірну ціну, розрахунки №№ 1-4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи / монтажні роботи, тис. грн., кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, підсумкову відомість ресурсів, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-2, локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2, загальновиробничі витрати на будову, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-1, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-2, об’єктний кошторис № 2-1, відомість трудомісткості і заробітної плати, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, пояснювальну записку до зведеного кошторисного розрахунку, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, кошторисний прибуток, кошторисний розрахунок № П147 кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати; - гарантійний лист про можливість виконання послуг на умовах та у строки, в якому гарантовано можливість виконати послуги на умовах та у строки визначені тендерною документацією згідно технічного завдання Замовника; - тендерну пропозицію, де зазначено, що ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» надає свою пропозицію щодо участі у відкритих торгах на закупівлю згідно з технічними вимогами Замовника торгів, а також вказано, що «… маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та договору за наступною ціною» та підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації. Таким чином, Учасник ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» запропонував та погодився з ціною тендерної пропозиції. ІІ. ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «Служба безпеки дельта» і повідомляє наступне. 1. Відповідно до пункту 10.2 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати кошторисну документацію (розроблену в програмному комплексі АВК-5, або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом), (пропечатану та підписану учасником, а також в електронному вигляді (rtf) у складі: - договірна ціна; - пояснювальна записка; - зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою - локальний кошторис; - підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку; - протокол узгодження цін; - дефектний акт. Учасником ТОВ «Служба безпеки дельта» на підтвердження даної вимоги надано пояснювальну записку до договірної ціни, договірну ціну, підсумкову відомість ресурсів, локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2, локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-3, загальновиробничі витрати на будову. В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Служба безпеки дельта» відсутні зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою та дефектний акт. Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ». 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Служба безпеки дельта».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.09.2021 11:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.09.2021 16:15
Дата виконання рішення Замовником: 27.09.2021 13:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Антимонопольного комітету України №21189-р/пк-пз від 17.09.2021р. замовник скасував рішення про відхилення тендерних пропозицій та провів повторний розгляд тендерних пропозицій за результатами аукціону
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Грищенко Ірина 380978704843 cb_topaz@ukr.net