• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Труби сталеві попередньоізольовані з сигналізацією та фасонні частини: Код ДК 021:2015: «44160000-9» - «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» («44163121-4» - «Опалювальні труби», «44167300-1 Коліна, трійники та арматура до труб», «44163240-4» - «Трубні муфти»)

Труби сталеві попередньоізольовані з сигналізацією та фасонні частини: Код ДК 021:2015: «44160000-9» - «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» («44163121-4» - «Опалювальні труби», «44167300-1 Коліна, трійники та арматура до труб», «44163240-4» - «Трубні муфти»)

Торги відмінено

7 742 839.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 714.95 UAH
Період оскарження: 03.08.2021 14:51 - 30.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 1a87ade5191c4b938873692a1fa2ef26
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-03-001672-c.a2
Назва: Усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Вважаємо вимогу п. 17 Додатку 3 «Технічні вимоги до предмету закупівлі …..» щодо надання копії сертифікатів є дискримінаційною по відношенню до Учасників, оскільки згідно законодавства отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників та ставить в залежність третіх осіб, оскільки компоненти закуповуються у різних виробників або через посередників. Тобто участь у тендері можуть прийняти тільки ті Учасники, які закуповують у виробників, які мають сертифікат на компоненти. Щодо дотримання вимог захисту навколишнього середовища то Замовником в п. 13 Додатку 3 встановлена вимога щодо надання сертифікату відповідності вимогам охорони оточуючого середовища ДСТУ ISO 14001:2015 (від виробника предмету закупівлі). Видаливши вимогу п. 17 Додатку 3 ТД, Замовник зробить умови участі у відкритих торгах прозорими, значно розширить коло їх учасників та на дасть можливість Учасникам прийняти участь в Процедурі закупівлі, що в свою чергу призведе до добросовісної конкуренція серед учасників; недискримінації учасників; відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель. У зв’язку із зазначеним просимо розглянути вимогу, усунути порушення ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Згідно п. 4 ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Окрім того, відповідно до ч. 3 ст. 41 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Предметом закупівлі є попередньо ізольовані сталеві труби, які використовуватимуться Замовником для забезпечення ефективного, безперебійного, сталого функціонування мереж теплопостачання, які є стратегічним елементом системи житлово-комунального господарства міста, його життєзабезпечення. Згідно технології виробництва попередньо ізольованих труб відповідно до їх функціонального призначення та отримання максимальної енергоефективності, шар поліуретану, що розташовується в порожнині між сталевою трубою та поліетиленовою оболонкою, виконується полімером у спіненому стані. Після затвердіння забезпечується висока адгезія компонента до сталі. Поліуретан виступає в ролі теплоізолюючої складової готового виробу. Циклопентанові системи пінополіуретанової міжтрубної ізоляції мають найкращу текучість, найвищу адгезію як до сталевої труби, так і до поліетиленової оболонки; найнижчий коефіцієнт теплопровідності, який досить повільно, в порівнянні з іншими системами, зростає протягом всього періоду експлуатації теплових мереж. Передбачаючи тендерною документацією вимоги щодо підтвердження якості систем компонентів на основі піноутворювача шляхом надання копій відповідних сертифікатів, Замовником використане надане йому законом право для максимально ретельної перевірки якості пропонованого товару на відповідність нормативним, технічним вимогам, а також перевірки надійності джерел походження товару та його компонентів, з метою отримання за результатами проведення процедури закупівлі товару належної якості без прихованих недоліків, які зможуть бути виявлені лише в процесі подальшого використання. Крім того, ринок постачальників вказаної продукції є повністю конкурентним, що забезпечує рівні умови для учасників в процесі реалізації ними господарської діяльності, в тому числі участі в закупівлях, та виключає будь-які обмеження чи дискримінацію. Додатково звертаємо Вашу увагу, виходячи з практики АМКУ, вимоги щодо надання сертифікатів якості, відповідності тощо, хоча і стосовно інших предметів закупівлі, не є дискримінацією (наприклад, рішення АМКУ №3405-р/пк-пз від 21.02.2020 у закупівлі UA-2020-01-20-002942-c, рішення АМКУ №15816-р/пк-пз від 19.08.2020 у закупівлі UA-2020-07-13-003310-b, де скаржники не довели неможливість виконання відповідних вимог тендерних документацій).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення Законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 16b3f923e9fe45c1abba4b7fec3594f9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-03-001672-c.a1
Назва: Порушення Законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Ознайомившись з ТД вважаємо, що Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення дискримінаційних вимог в тендерній Документації, а саме: вимога в п. 17 Додатку 3 «Технічні вимоги до предмету закупівлі …..» «щодо документального підтвердження закупки заводом-виробником систем компонентів на основі піноутворювача у 2020 році, надати копії сертифікатів». Вважаємо вищезазначену вимогу необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що не відповідає вимогам ст.5, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного. Предметом закупівлі є Труби сталеві попередньоізольовані з сигналізацією та фасонні частини … які повинні відповідати вимогам ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 або ДСТУ EN 253:2016 (і/або ДСТУ EN 448:2016). На підтвердження вимоги Замовника щодо формування пінополіуретанової теплоізоляцію на основі циклопентанового вспінення необхідно надати сертифікат відповідності або протокол сертифікаційних випробувань. Зазначеними документами підтверджуються відповідність теплоізоляції, в тому числі і якість використаних компонентів. Слід зазначити, що компоненти використовують для теплової ізоляції трубопроводів та в таблиці 7 ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 визначені вимоги та характеристики щодо ізоляції труб, виробів і арматури видів СТ/ПЕ, СТ/НМ. Тобто, при застосуванні компонентів не придатних до використання або строк компонентів, яких закінчився в тому числі не якісних при їх застосуванні реакція вспінення не відбудеться та не буде самого процесу утворення теплоізоляції на стадії виготовлення Продукції. У разі використання неякісних компонентів ізоляція труб не відповідала б вимогам таблиці 7 ДСТУ Б.В.2.5-31:2007, дані яких засвідчуються протоколом випробувань на основі якого видається сертифікат відповідності. Виходячи із зазначеного встановлення вимоги щодо надання документів на систему компонентів є необґрунтованим. Вимога щодо надання документів на систему компонентів є дискримінаційною оскільки ставить учасників у залежність від суб’єктивного бажання або ж не бажання третіх осіб надавати певні документи, що в свою чергу призводить до обмеження кола учасників та дає змогу взяти участь лише тим, які можуть отримати від виробника певні сертифікати. Надання документів що підтверджують закупку систем компонентів відкриває інформацію, яка є комерційною, а саме виробника у якого було придбано компоненти та які в свою чергу використовуються в процесі виробництва, тобто документи на систему компонентів можуть надати лише ті Учасники у яких зазначена інформація не відноситься до комерційної таємниці. Крім того, кожен з компонентів, який застосовується для використання теплової ізоляції трубопроводів має свій строк придатності і ставити в залежність коли саме Учасник повинен закуповувати компоненти є дискримінаційною вимогою, тобто вимогу можуть виконати ті Учасники, які закупили компоненти саме в 2020 році. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Видаливши вимогу п. 17 Додатку 3 ТД, Замовник зробить умови участі у відкритих торгах прозорими, значно розширить коло їх учасників та на дасть можливість Учасникам прийняти участь в Процедурі закупівлі, що в свою чергу призведе до добросовісної конкуренція серед учасників; недискримінації учасників; відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель. У зв’язку із зазначеним просимо розглянути вимогу, усунути порушення ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду пред’явленої Вами вимоги повідомляємо Вам наступне. КП «Міськтепловоденергія» як Замовник формуючи тендерну документацію стосовно предмета закупівлі керувалося принципами здійснення закупівлі, закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на це, а також враховуючи те, що вимога щодо сертифікації компонентів предмета закупівлі, а в даному випадку циклопентану, були зумовлені необхідністю дотримання вимог захисту навколишнього середовища в ході експлуатації підприємством предмету закупівлі, не можемо погодитися з тим, що дана вимоги, викладена в тендерній документації, є дискримінаційною і як наслідок Ваші вимоги в цій частині не підлягають задоволенню. Що ж стосується пункту 17 ТД стосовно надання документів про закупку компонентів саме в 2020 році, то в цій частині буде внесено відповідні корегування.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.09.2021 15:00