• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», операційна система)

Завершена

105 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 525.00 UAH
Період оскарження: 03.08.2021 14:08 - 09.08.2021 11:55
Вимога
Відхилено

злочин

Номер: e108fda44932427b8bf842c91dd7e969
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-03-007283-b.b3
Назва: злочин
Вимога:
Щодо притягнення до кримінальної відповідальності за ст. 364 КК України ( Зловживання владою або службовим становищем) ЗАЯВА про вчинення кримінального правопорушення в порядку статті 214 КПК України Процедура закупівлі: спрощена закупівля Предмет закупівлі: Персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», операційна система) Номер оголошення проведення процедури закупівлі: UA-2021-08-03-007283-b Очікувана вартість: 105000 UAH Процедура закупівлі: відкриті торги Предмет закупівлі: Персональний комп'ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», операційна система) Номер оголошення проведення процедури закупівлі: UA-2021-08-11-006295-a Очікувана вартість: 234000 UAH ЗАЯВА про вчинення кримінального правопорушення в порядку статті 214 КПК України Щодо фактичних обставин справи. Лівобережне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради провело закупівлю котра має всі ознаки фіктивної (котра не передбачає поставку товару. Або передбачає поставку товару невідповідними параметрами, уживаного або контрафакту) Переможцем на торгах було обрано Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» котра запропонувала наступний товар : Комп'ютер з монітором HP Bundles 260 G3 DM/ Core i3 10110U/ 8GB/ 256GB SSD/ noODD/ BT/ WiFi/ + Monitor 23.8" P24v (260P7ES) 1. Провівши самий простий пошук в інтернеті Ви не зможете знайти жодної згадки про даний товар на території України (але є деякі залишки в прикордонних областях Росії) То чому бюджетна установа вирішила стати унікальним власником не існуючого товару в Україні? («нового товару», що є вимогою закупівлі) 2. На наш запит до компанії HP про цей товар було повідомлено: Товар давно знятий з виробництва і не планується до постачання. Тим не менше це зовсім не бентежить замовника. 3. Також замовника і не турбує наступне. Параметри товару на сайті виробника (що було вимогою у тендерній документації) зовсім не ті, та є гіршими за вимоги предмету закупівлі. Зокрема тип та розмір пам’яті то що. Звичайно. теоретично, деякі елементи можливо замінити. Але чи можливо вважати даний товар тоді новим… 4. Відповідне відношення у замовника і до програмного забезпечення: лист, котрий нібито мав підтвердити його справжність жодним чином не містить інформації ні про предмет закупівлі ні про її кількість. А сам постачальний в самій пропозиції зовсім приховує інформацію про наявне програмне забезпечення в порівняльній таблиці повідомляє про наявність W 10 Рrо Ми маємо ситуацію коли пропонується товар саме тією моделі, котру неможливо поставити новою відповідно до характеристик предмету закупівлі, і це чудово відомо замовнику. Більш того ще одне управління того ж самого відомства проводить закупівлю з тими самими параметрами, UA-2021-08-11-006295-a. Тому ці зловживання мають у відомстві системних характер. Саме тому подібні дії Замовника дозволяють нам,зробити висновок про наявність ознак кримінального правопорушення в його діях ,за ст.364 КК України, що полягали у включенні до тендерної документації дискримінаційних вимог,що прямо суперечить законодавству в сфері державних закупівель. Щодо нормативно-правового обґрунтування. У відповідності з ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Частина друга коментованої статті чітко встановлює відповідний спеціально-дозвільний тип правового регулювання, притаманний органам державної влади та їх посадовим особа Відповідно до статті 364 КК України,зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з корисливих мотивів чи в інших особистих інтересах або в інтересах третіх осіб, використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно заподіяло істотну шкоду охоронюваним законом правам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб,- карається виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років, із позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. 2. Ті самі діяння, якщо вони спричинили тяжкі наслідки,- караються позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. 3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, якщо вони вчинені працівником правоохоронного органу,- караються позбавленням волі на строк від п'яти до дванадцяти років з конфіскацією майна та з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Під службовими особами є особи, які постійно чи тимчасово здійснюють функції представників влади, а також обіймають постійно чи тимчасово на підприємствах, в установах чи організаціях незалежно від форми власності посади, пов'язані з виконанням організаційнорозпорядчих чи адміністративно-господарських обов'язків, або виконують такі обов'язки за спеціальним повноваженням.Службовими особами також визнаються іноземці або особи без громадянства, які виконують обов'язки, зазначені в пункті 1 цієї примітки. Істотною шкодою у статті 364 якщо вона полягає у заподіянні матеріальних збитків, вважається така шкода, яка в сто і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян. Тяжкими наслідками у статті 364 , якщо вони полягають у заподіянні матеріальних збитків, вважаються такі, які у двісті п'ятдесят і більше разів перевищують неоподатковуваний мінімум доходів громадян. Так,зловживання владою або службовим становищем визнається злочином за наявності трьох спеціальних ознак в їх сукупності: 1) використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби; 2) вчинення такого діяння з корисливих мотивів чи в інших особистих інтересах або в інтересах третіх осіб; 3) заподіяння такими діями істотної шкоди охоронюваним законом правам та інтересам окремих громадян, або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб. З об'єктивної сторони цей злочин може мати такі форми: 1) зловживання владою, що завдало істотної шкоди; 2) зловживання службовим становищем, що завдало істотної шкоди. Під інтересами служби слід розуміти, насамперед, інтереси держави взагалі, і крім того, інтереси певного органу, підприємства, установи або організації, що не суперечать, не протиставляються інтересам держави. Тому дії службової особи, вчинені у вузьковідомчих інтересах на шкоду загальнодержавним інтересам чи інтересам інших підприємств, установ та організацій, також можуть визнаватися вчиненими всупереч інтересам служби. Суб'єктом зловживання владою або службовим становищем може бути лише службова особа. З суб'єктивної сторони цей злочин характеризується умисною або змішаною формою вини. Отже, підставі статті 214 КПК України, яка проголосила, що слідчий, прокурор зобов'язаний невідкладно, але не пізніше 24 годин після подання заяви, повідомлення про вчинене кримінальне правопорушення або після самостійного виявлення ним з будь-якого джерела обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочати досудове розслідування. Досудове розслідування розпочинається з моменту внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань. Керуючись, Положенням про порядок ведення Єдиного реєстру досудових розслідувань, затвердженого наказом Генеральної прокуратури України №69 від 17 серпня 2012 року за погодженням з Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України та Державною податковою службою України, ч.2 статті 19 Конституції України, ст.ст.55, 214 КПК України,- ПРОСИМО: 1.Внести за зверненням про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань наступні відомості: - час та дата надходження заяви заявника про кримінальне правопорушення; - прізвище, ім'я по батькові заявника; - короткий виклад обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, наведених заявником; - попередню кваліфікацію кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; - прізвище, ім'я, по батькові та посади слідчого, який вніс відомості до Реєстру та/або розпочав досудове розслідування. 2.Проінформувати письмово про проведені заходи реагування за заявою в термін передбачений чинним законодавством за адресою зазначеною вище.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня шановний учаснику. Розглянувши Вашу вимогу UA-2021-08-03-007283-b.a2 від 20.08.21 щодо спрощеної закупівлі за ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», операційна система) (ID: UA-2021-08-03-007283-b), Лівобережне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради як Замовник повідомляє наступне. 1. Управлінням з 01.02.2019 року закупівля товарів робіт та послуг здійснюється згідно Закону України “Про публічні закупівлі” із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель . При проведенні процедур закупівель до Управління не надходили звинувачування в фіктивності проведення закупівлі тому вважаємо Ваші звинувачування не об’єктивними та безпідставними. 2. Комп’ютерна техніка сьогодні представлена величезною різноманітністю пристроїв, які знаходяться в широкому ціновому діапазоні. Залежно від вартості комп’ютери можна розділити на декілька груп: бюджетні, універсальні, ігрові, спеціалізованого призначення, які визначені для конкретних завдань. У вересні 2019 року Замовнику було передано аналогічні ПК із схожими параметрами, на сьогодні вони нас повністю влаштовують та їх потужностей достатньо для наших програмних комплексів. Враховуючи, що Замовнику для виконання поставлених завдань необхідно бюджетно універсальну комп’ютерну техніку, управлінням відповідно до розпорядження міського голови перед розміщенням оголошення процедури закупівлі комп’ютерної техніки було погоджено технічні характеристики та доцільність використання предмета закупівлі. 3. ТОВ ВФ «Сервіс» запропоновано товар, що відповідає нашим вимогам за нижчою ціною. При поставці товару він буде перевірений на відповідність вимогам Замовника, у разі необхідності із залученням відповідних спеціалістів для підтвердження відповідності технічних вимог. 4. Що стосується останнього питання Вашої вимоги, то ВФ «Сервіс» надано документи про те, що операційну систему буде постачати підприємство I-AP-CI, яке є офіційним дистриб’ютором Майкрософт в Україні. Замовником також направлено запит в компанію НР щодо даного питання та попередньо в усній формі отримано зовсім іншу інформацію ніж ту, що вами викладено в вимозі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

не правомірні дії

Номер: b7b36617e16d4f4190e4d28ce731df06
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-03-007283-b.a2
Назва: не правомірні дії
Вимога:
Шановний замовнику! Що ви зібралися придбавати? Перевірка відповідності запропонованого еквівалента тому товару, що визначений в Таблиці технічних вимог, буде здійснена за основними характеристиками (параметрами), що наведені на офіційних сайтах виробників товарів, запропонованих Учасником в якості еквіваленту. Ви зробили перевірку??? Ви знайшли хоч один магазин на території України котрий продає даний товар? Даний товар не постачається на територію України він є тільки в деяких магазинах на території Росії, нам писати заяву про злочин? Ми перепитали у виробника – модель взагалі знята з виробництва. На офіційному сайті виробника вона з іншими параметрами, котрі не відповідають та є гіршими за вимоги предмету закупівлі. Ви перевірили лист авторизації на справжність? Виробники не дають лист авторизації на постачання товару котрий не постачається на територію України та знятий з виробництва. Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Де цей лист?? Те що надано жодним чином не свідчить ні про кількість ні про те що він взагалі стосується даної закупівлі. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; Вимагаємо відхилити пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС», щоб не наражати себе на адміністративну та кримінальну відповідальність https://dasu.gov.ua/ua/news/800
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня шановний учаснику. Розглянувши Вашу вимогу UA-2021-08-03-007283-b.a2 від 19.08.21 щодо спрощеної закупівлі за ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», операційна система) (ID: UA-2021-08-03-007283-b), Замовник повідомляє наступне. ТОВ ВФ “Сервіс” в складі своєї пропозиції надано порівняльну таблицю запропонованого товару технічним вимогам, гарантійний лист щодо дотримання норм чинного законодавства України та лист Іноземного підприємства “I-AP-CI” від 10.08.21 № 3710
Статус вимоги: Відхилено