-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт автомобільної дороги по вул. Першотравневій (від світлофорного об’єкта) до площі Центральної включно смт. Андріївка Балаклійського району Харківської області. Коргування. Коригування».
Завершена
12 571 978.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 859.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 62 859.89 UAH
Період оскарження:
03.08.2021 13:55 - 15.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірне визнання переможцем учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" процедури закупівлі Код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт автомобільної дороги по вул. Першотравневій (від світлофорного об’єкта) до площі Центральної включно смт. Андріївка Балаклійського району Харківської області. Коргування. Коригування», ідентифікатор закупівлі в електронній системі UA-2021-08-03-001571-a
Номер:
34e6cfcfa08a4c0c93c0cc9745c221fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-03-001571-a.c4
Назва:
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірне визнання переможцем учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" процедури закупівлі
Код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт автомобільної дороги по вул. Першотравневій (від світлофорного об’єкта) до площі Центральної включно смт. Андріївка Балаклійського району Харківської області. Коргування. Коригування», ідентифікатор закупівлі в електронній системі UA-2021-08-03-001571-a
Скарга:
Детально у скарзі, що додається
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол УО 100.pdf 10.09.2021 13:39
- Повідомлення про намір.pdf 10.09.2021 13:39
- Скарга _ дорога.pdf 10.09.2021 13:39
- Скарга_ дорога.doc 10.09.2021 13:39
- доповнення до СКАРГИ.pdf 20.09.2021 11:15
- рішення від 14.09.2021 № 20841.pdf 15.09.2021 13:51
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.09.2021 № 21592.pdf 23.09.2021 16:07
- рішення від 22.09.2021 № 21592.pdf 27.09.2021 13:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.09.2021 13:45
Дата розгляду скарги:
22.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.09.2021 13:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.09.2021 13:59
Дата виконання рішення Замовником:
28.09.2021 15:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відділ житлово комунального господарства, транспортного сполучення та благоустрою Донецької селищної ради зобов'язується скасувати рішення про визначення приватного акціонерного товариства "Шляхове ремонтно-будівельне управління" переможцем процедури закупівлі — "Капітальний ремонт автомобільної дороги по вул. Першотравневій (від світлофорного об’єкта) до площі Центральної включно смт. Андріївка Балаклійського району Харківської області. Коргування. Коригування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-03-001571-a
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо незаконного визначення переможця торгів
Номер:
796f391fc6ba49489fa81a7f80d5e66e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-03-001571-a.c3
Назва:
Вимога щодо незаконного визначення переможця торгів
Вимога:
01.09.2021 року Замовником було визначено переможцем торгів ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ", пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1) в довідці про досвід виконання аналогічного договору не зазначено одиниця виміру основних робіт, послуг. По договору № 100 від 09.04.2020 року невірно зазначена сума договору. З урахування додаткової угоди № 1 від 30.06.2020 року вартість договору складає 1078 231, 20 коп. В листі відгуці від Оскільської сільської ради від 17.08.2021 року по договору № 100 від 09.04.2020 року не зазначено категорію автомобільної дороги,, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. В листі відгуці від Управління житлово-комунального господарства та благоустрію Балаклійської міської ради Харківської області від 16.08.2021 року по договору № 150 від 22.06.2020 року не зазначено категорію автомобільної дороги, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
2) в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації зазначено, що Каменських О.С. працює по ЦПД, а документально підтверджується що наказом № 34 від 15 серпня 2019 року прийнятий дорожнім робітником до Учасника.
- довідка не містить переліку ключових посад:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації;
- начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції;
- інженер з якості або інша соба, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт;
- геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт;
- майстер
-
3) відповідно до п.7 розділу IV, додатку 4 тендерної документації необхідно надати копію паспорту (всі сторінки) всіх засновників, керівника та/або службової (посадової) особи Учасника, яку призначено Учасником відповідальною за проведення торгів (для Учасника-юридичної особи);
Учасником надано копію паспорту на Алексаняна А.С., в якому відсутні сторінки 4-11, 14-16
4) У листі-гарантії стосовно дотримання у своїй діяльності положень нормативно-правових актів санкційного законодавства відсутні посилання на дотримання:
-УКАЗУ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №43/2021 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 лютого 2021 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»,
РІШЕННЯ Ради національної безпеки і оборони України від 02 лютого 2021 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», що не відповідає вимогам п.4 розділу V тендерної документації
5) відповідно до п.1 р.ІІІ ТД у випадку, якщо установчим документом встановлено, що укладення договорів на суму, яка перевищує встановлену суму в установчому документі потребує затвердження такого договору загальними зборами чи іншим органом юридичної особи або надання дозволу на його укладення, а пропозиція учасника перевищує зазначену в установчому документі суму, Учасник повинен надати у складі пропозиції документальне підтвердження від такого органу юридичної особи, який в подальшому буде затверджувати договір про закупівлю або надавати дозвіл на його укладення, у разі визначення учасника переможцем та укладення з ним договору про закупівлю, документальне підтвердження згоди з проектом договору, який викладений у Додатку 2 до тендерної документації та зобов’язання затвердити договір про закупівлю або надати дозвіл на його укладення.
Відповідно до п.11.9.6-11.9.8 Статуту Генеральний директор вчиняє значні правочини на суму що складає від 10%до 25% та що перевищує 25% вартості активів Товариства за даними останньої річної звітності Товариства за згодою Наглядової ради та Загальних зборів Товариства відповідно.
Учасником не надано документальне підтвердження від такого органу юридичної особи, який в подальшому буде затверджувати договір про закупівлю або надавати дозвіл на його укладення, у разі визначення учасника переможцем та укладення з ним договору про закупівлю, документальне підтвердження згоди з проектом договору, який викладений у Додатку 2 до тендерної документації та зобов’язання затвердити договір про закупівлю або надати дозвіл на його укладення.
6) В Таблиці №1 – ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо відсутні відомості про:
екскаватор одноковшовий місткість ковша не менше 0,25 м³ - 1 одиниця,
коток дорожній маса 10,6 т. – 1 одиниця,
коток дорожній маса 9,2 т. – 1 одиниця,
коток дорожній маса 6,95 т. – 1 одиниця,
молотки відбійні пневматичні – 2 одиниці (п.5 р.ІІІ ТД)
7) відсутнє свідоцтво серія ХАС № 491226 лата 21.07.2000 на поливально-мийну машину поз.32 ІНФОРМАЦІЇ про наявність техніки, що вимагалося п.5 розділу ІІІ тендерної документації;
8) відсутній акт приймання-передачі по договору оренди транспортного засобу від 01.06.2021 року з Арутюнян Зінаїдою Аветіковною на оренду фрези дорожньої, який згідно п.2.2.1 вказаного договору складається та підписується уповноваженими представниками Сторін, що вимагалося п.5 розділу ІІІ тендерної документації;
9) відсутній листа-підтвердження орендодавця - Арутюнян Зінаїди Аветіковни згідно договору оренди транспортного засобу від 01.06.2021 року щодо не заперечення використання фрези дорожньої, для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі, що вимагалося п.5 розділу ІІІ тендерної документації;
10) відповідно до додатку 4 тендерної документації вимагається надання оригіналу (оригінали) довідки (довідок) з обслуговуючого банку учасника про відкритий (відкриті) рахунок (рахунки) з усіх обслуговуючих банків, що видані не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання пропозицій, в тому числі підтвердження (оригінал довідки) наявності спеціального рахунку для отримання коштів із бюджету, та довідку від уповноваженого органу (ДПС) про інформацію щодо всіх відкритих банківських рахунків учасника, що видана не раніше 10 днів до кінцевого строку подання пропозицій.
Учасником надано довідку з АТ «Мегабанк» від 16.08.2021 року щодо поточного рахунку.
Таким чином, учасником не виконані умови додатку 4 ТД та не надано оригінал довідки наявності спеціального рахунку для отримання коштів із бюджету та довідку від уповноваженого органу (ДПС) про інформацію щодо всіх відкритих банківських рахунків учасника, що видана не раніше 10 днів до кінцевого строку подання пропозицій.
11) відсутня довідка або лист з банку, що підтверджує факт подальшого оформлення відповідної гарантії, що вимагалося п.6 розділу VI тендерної документації;
12) відсутнє Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи, що вимагалося додатком 4 до тендерної документації.
Відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Замовник в порушення вищезазначеної норми Закону розмістив повідомлення про усунення всіх зазначених вище невідповідностей, що є прямим порушенням Закону.
Учасник мав право виправити документи та інформацію, які зазначені лише п.п.1, 2,3,5,6,7,8 та 9 цієї вимоги, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та право підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Всі інші невідповідності є суттєвими та не могли бути виправлені учасником на підставі ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не повинен був звертатись до ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" на підставі вимог ч.16 статті 29 Закону щодо наведених вище документів.
Крім того, надані у період усунення невідповідностей документи щодо наявності рахунків видані 30.08.2021 року, що не відповідає вимогам які висунуті тендерною документацією до них, а також надана довідка про працівників також не відповідає встановленій в тендерній документації формі.
Також слід зазначити, що Замовником не вимагалось усунути невідповідності в документах, зазначених у п.1 цієї вимоги (довідка про досвід виконання аналогічного договору та листів-відгуків по аналогічним договорах).
Таким чином, Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРТЕХСТРОЙ" вимагає скасувати неправомірне рішення Замовника – протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 100 від 01 вересня 2021 року про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.09.2021 03:06
Вирішення:
Під час розгляду тендерної пропозиції (ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-03-001571-a) учасника - ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ» Відділом житлово-комунального господарства, транспортного сполучення та благоустрою Донецької селищної ради (надалі замовником) були виявлені невідповідності в документах, що були подані та подання яких вимагалось. Відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником було надіслано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На підтвердження учасником були додатково надані відповідні документи. Саме тому вищезазначеного учасника було визначено переможцем торгів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо незаконного визначення переможцем торгів - «Капітальний ремонт автомобільної дороги по вул. Першотравневій (від світлофорного об’єкта) до площі Центральної включно смт. Андріївка Балаклійського району Харківської області. Коргування. Коригування»
Номер:
0f3a0b56c44d4ca88d3adc17bd685f0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-03-001571-a.c2
Назва:
Вимога щодо незаконного визначення переможцем торгів - «Капітальний ремонт автомобільної дороги по вул. Першотравневій (від світлофорного об’єкта) до площі Центральної включно смт. Андріївка Балаклійського району Харківської області. Коргування. Коригування»
Вимога:
01.09.2021 року Замовником було визначено переможцем торгів ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ", пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1) в довідці про досвід виконання аналогічного договору не зазначено одиниця виміру основних робіт, послуг. По договору № 100 від 09.04.2020 року невірно зазначена сума договору. З урахування додаткової угоди № 1 від 30.06.2020 року вартість договору складає 1078 231, 20 коп. В листі відгуці від Оскільської сільської ради від 17.08.2021 року по договору № 100 від 09.04.2020 року не зазначено категорію автомобільної дороги,, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. В листі відгуці від Управління житлово-комунального господарства та благоустрію Балаклійської міської ради Харківської області від 16.08.2021 року по договору № 150 від 22.06.2020 року не зазначено категорію автомобільної дороги, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
2) в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації зазначено, що Каменських О.С. працює по ЦПД, а документально підтверджується що наказом № 34 від 15 серпня 2019 року прийнятий дорожнім робітником до Учасника.
- довідка не містить переліку ключових посад:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації;
- начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції;
- інженер з якості або інша соба, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт;
- геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт;
- майстер
3) відповідно до п.7 розділу IV, додатку 4 тендерної документації необхідно надати копію паспорту (всі сторінки) всіх засновників, керівника та/або службової (посадової) особи Учасника, яку призначено Учасником відповідальною за проведення торгів (для Учасника-юридичної особи);
Учасником надано копію паспорту на Алексаняна А.С., в якому відсутні сторінки 4-11, 14-16
4) У листі-гарантії стосовно дотримання у своїй діяльності положень нормативно-правових актів санкційного законодавства відсутні посилання на дотримання:
-УКАЗУ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №43/2021 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 лютого 2021 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»,
РІШЕННЯ Ради національної безпеки і оборони України від 02 лютого 2021 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», що не відповідає вимогам п.4 розділу V тендерної документації
5) відповідно до п.1 р.ІІІ ТД у випадку, якщо установчим документом встановлено, що укладення договорів на суму, яка перевищує встановлену суму в установчому документі потребує затвердження такого договору загальними зборами чи іншим органом юридичної особи або надання дозволу на його укладення, а пропозиція учасника перевищує зазначену в установчому документі суму, Учасник повинен надати у складі пропозиції документальне підтвердження від такого органу юридичної особи, який в подальшому буде затверджувати договір про закупівлю або надавати дозвіл на його укладення, у разі визначення учасника переможцем та укладення з ним договору про закупівлю, документальне підтвердження згоди з проектом договору, який викладений у Додатку 2 до тендерної документації та зобов’язання затвердити договір про закупівлю або надати дозвіл на його укладення.
Відповідно до п.11.9.6-11.9.8 Статуту Генеральний директор вчиняє значні правочини на суму що складає від 10%до 25% та що перевищує 25% вартості активів Товариства за даними останньої річної звітності Товариства за згодою Наглядової ради та Загальних зборів Товариства відповідно.
Учасником не надано документальне підтвердження від такого органу юридичної особи, який в подальшому буде затверджувати договір про закупівлю або надавати дозвіл на його укладення, у разі визначення учасника переможцем та укладення з ним договору про закупівлю, документальне підтвердження згоди з проектом договору, який викладений у Додатку 2 до тендерної документації та зобов’язання затвердити договір про закупівлю або надати дозвіл на його укладення.
6) В Таблиці №1 – ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо відсутні відомості про:
екскаватор одноковшовий місткість ковша не менше 0,25 м³ - 1 одиниця,
коток дорожній маса 10,6 т. – 1 одиниця,
коток дорожній маса 9,2 т. – 1 одиниця,
коток дорожній маса 6,95 т. – 1 одиниця,
молотки відбійні пневматичні – 2 одиниці (п.5 р.ІІІ ТД)
7) відсутнє свідоцтво серія ХАС № 491226 лата 21.07.2000 на поливально-мийну машину поз.32 ІНФОРМАЦІЇ про наявність техніки, що вимагалося п.5 розділу ІІІ тендерної документації;
8) відсутній акт приймання-передачі по договору оренди транспортного засобу від 01.06.2021 року з Арутюнян Зінаїдою Аветіковною на оренду фрези дорожньої, який згідно п.2.2.1 вказаного договору складається та підписується уповноваженими представниками Сторін, що вимагалося п.5 розділу ІІІ тендерної документації;
9) відсутній листа-підтвердження орендодавця - Арутюнян Зінаїди Аветіковни згідно договору оренди транспортного засобу від 01.06.2021 року щодо не заперечення використання фрези дорожньої, для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі, що вимагалося п.5 розділу ІІІ тендерної документації;
10) відповідно до додатку 4 тендерної документації вимагається надання оригіналу (оригінали) довідки (довідок) з обслуговуючого банку учасника про відкритий (відкриті) рахунок (рахунки) з усіх обслуговуючих банків, що видані не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання пропозицій, в тому числі підтвердження (оригінал довідки) наявності спеціального рахунку для отримання коштів із бюджету, та довідку від уповноваженого органу (ДПС) про інформацію щодо всіх відкритих банківських рахунків учасника, що видана не раніше 10 днів до кінцевого строку подання пропозицій.
Учасником надано довідку з АТ «Мегабанк» від 16.08.2021 року щодо поточного рахунку.
Таким чином, учасником не виконані умови додатку 4 ТД та не надано оригінал довідки наявності спеціального рахунку для отримання коштів із бюджету та довідку від уповноваженого органу (ДПС) про інформацію щодо всіх відкритих банківських рахунків учасника, що видана не раніше 10 днів до кінцевого строку подання пропозицій.
11) відсутня довідка або лист з банку, що підтверджує факт подальшого оформлення відповідної гарантії, що вимагалося п.6 розділу VI тендерної документації;
12) відсутнє Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи, що вимагалося додатком 4 до тендерної документації.
Відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Замовник в порушення вищезазначеної норми Закону розмістив повідомлення про усунення всіх зазначених вище невідповідностей, що є прямим порушенням Закону.
Учасник мав право виправити документи та інформацію, які зазначені лише п.п.1, 2,3,5,6,7,8 та 9 цієї вимоги, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та право підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Всі інші невідповідності є суттєвими та не могли бути виправлені учасником на підставі ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не повинен був звертатись до ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" на підставі вимог ч.16 статті 29 Закону щодо наведених вище документів.
Крім того, надані у період усунення невідповідностей документи щодо наявності рахунків видані 30.08.2021 року, що не відповідає вимогам які висунуті тендерною документацією до них, а також надана довідка про працівників також не відповідає встановленій в тендерній документації формі.
Також слід зазначити, що Замовником не вимагалось усунути невідповідності в документах, зазначених у п.1 цієї вимоги (довідка про досвід виконання аналогічного договору та листів-відгуків по аналогічним договорах).
Таким чином, Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного, учасник ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ" вимагає скасувати неправомірне рішення Замовника – протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 100 від 01 вересня 2021 року про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.09.2021 03:02
Вирішення:
Під час розгляду тендерної пропозиції (ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-03-001571-a) учасника - ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ» Відділом житлово-комунального господарства, транспортного сполучення та благоустрою Донецької селищної ради (надалі замовником) були виявлені невідповідності в документах, що були подані та подання яких вимагалось. Відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником було надіслано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На підтвердження учасником були додатково надані відповідні документи. Саме тому вищезазначеного учасника було визначено переможцем торгів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо незаконного визначення переможцем торгів - «Капітальний ремонт автомобільної дороги по вул. Першотравневій (від світлофорного об’єкта) до площі Центральної включно смт. Андріївка Балаклійського району Харківської області. Коргування. Коригування»
Номер:
9ef246b1c2a44f3b8051944a9b346143
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-03-001571-a.c1
Назва:
Вимога щодо незаконного визначення переможцем торгів - «Капітальний ремонт автомобільної дороги по вул. Першотравневій (від світлофорного об’єкта) до площі Центральної включно смт. Андріївка Балаклійського району Харківської області. Коргування. Коригування»
Вимога:
01.09.2021 року Замовником було визначено переможцем торгів ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ", пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1) в довідці про досвід виконання аналогічного договору не зазначено одиниця виміру основних робіт, послуг. По договору № 100 від 09.04.2020 року невірно зазначена сума договору. З урахування додаткової угоди № 1 від 30.06.2020 року вартість договору складає 1078 231, 20 коп. В листі відгуці від Оскільської сільської ради від 17.08.2021 року по договору № 100 від 09.04.2020 року не зазначено категорію автомобільної дороги,, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. В листі відгуці від Управління житлово-комунального господарства та благоустрію Балаклійської міської ради Харківської області від 16.08.2021 року по договору № 150 від 22.06.2020 року не зазначено категорію автомобільної дороги, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
2) в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації зазначено, що Каменських О.С. працює по ЦПД, а документально підтверджується що наказом № 34 від 15 серпня 2019 року прийнятий дорожнім робітником до Учасника.
- довідка не містить переліку ключових посад:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації;
- начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції;
- інженер з якості або інша соба, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт;
- геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт;
- майстер
-
3) відповідно до п.7 розділу IV, додатку 4 тендерної документації необхідно надати копію паспорту (всі сторінки) всіх засновників, керівника та/або службової (посадової) особи Учасника, яку призначено Учасником відповідальною за проведення торгів (для Учасника-юридичної особи);
Учасником надано копію паспорту на Алексаняна А.С., в якому відсутні сторінки 4-11, 14-16
4) У листі-гарантії стосовно дотримання у своїй діяльності положень нормативно-правових актів санкційного законодавства відсутні посилання на дотримання:
-УКАЗУ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №43/2021 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 лютого 2021 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»,
РІШЕННЯ Ради національної безпеки і оборони України від 02 лютого 2021 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», що не відповідає вимогам п.4 розділу V тендерної документації
5) відповідно до п.1 р.ІІІ ТД у випадку, якщо установчим документом встановлено, що укладення договорів на суму, яка перевищує встановлену суму в установчому документі потребує затвердження такого договору загальними зборами чи іншим органом юридичної особи або надання дозволу на його укладення, а пропозиція учасника перевищує зазначену в установчому документі суму, Учасник повинен надати у складі пропозиції документальне підтвердження від такого органу юридичної особи, який в подальшому буде затверджувати договір про закупівлю або надавати дозвіл на його укладення, у разі визначення учасника переможцем та укладення з ним договору про закупівлю, документальне підтвердження згоди з проектом договору, який викладений у Додатку 2 до тендерної документації та зобов’язання затвердити договір про закупівлю або надати дозвіл на його укладення.
Відповідно до п.11.9.6-11.9.8 Статуту Генеральний директор вчиняє значні правочини на суму що складає від 10%до 25% та що перевищує 25% вартості активів Товариства за даними останньої річної звітності Товариства за згодою Наглядової ради та Загальних зборів Товариства відповідно.
Учасником не надано документальне підтвердження від такого органу юридичної особи, який в подальшому буде затверджувати договір про закупівлю або надавати дозвіл на його укладення, у разі визначення учасника переможцем та укладення з ним договору про закупівлю, документальне підтвердження згоди з проектом договору, який викладений у Додатку 2 до тендерної документації та зобов’язання затвердити договір про закупівлю або надати дозвіл на його укладення.
6) В Таблиці №1 – ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо відсутні відомості про:
екскаватор одноковшовий місткість ковша не менше 0,25 м³ - 1 одиниця,
коток дорожній маса 10,6 т. – 1 одиниця,
коток дорожній маса 9,2 т. – 1 одиниця,
коток дорожній маса 6,95 т. – 1 одиниця,
молотки відбійні пневматичні – 2 одиниці (п.5 р.ІІІ ТД)
7) відсутнє свідоцтво серія ХАС № 491226 лата 21.07.2000 на поливально-мийну машину поз.32 ІНФОРМАЦІЇ про наявність техніки, що вимагалося п.5 розділу ІІІ тендерної документації;
8) відсутній акт приймання-передачі по договору оренди транспортного засобу від 01.06.2021 року з Арутюнян Зінаїдою Аветіковною на оренду фрези дорожньої, який згідно п.2.2.1 вказаного договору складається та підписується уповноваженими представниками Сторін, що вимагалося п.5 розділу ІІІ тендерної документації;
9) відсутній листа-підтвердження орендодавця - Арутюнян Зінаїди Аветіковни згідно договору оренди транспортного засобу від 01.06.2021 року щодо не заперечення використання фрези дорожньої, для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі, що вимагалося п.5 розділу ІІІ тендерної документації;
10) відповідно до додатку 4 тендерної документації вимагається надання оригіналу (оригінали) довідки (довідок) з обслуговуючого банку учасника про відкритий (відкриті) рахунок (рахунки) з усіх обслуговуючих банків, що видані не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання пропозицій, в тому числі підтвердження (оригінал довідки) наявності спеціального рахунку для отримання коштів із бюджету, та довідку від уповноваженого органу (ДПС) про інформацію щодо всіх відкритих банківських рахунків учасника, що видана не раніше 10 днів до кінцевого строку подання пропозицій.
Учасником надано довідку з АТ «Мегабанк» від 16.08.2021 року щодо поточного рахунку.
Таким чином, учасником не виконані умови додатку 4 ТД та не надано оригінал довідки наявності спеціального рахунку для отримання коштів із бюджету та довідку від уповноваженого органу (ДПС) про інформацію щодо всіх відкритих банківських рахунків учасника, що видана не раніше 10 днів до кінцевого строку подання пропозицій.
11) відсутня довідка або лист з банку, що підтверджує факт подальшого оформлення відповідної гарантії, що вимагалося п.6 розділу VI тендерної документації;
12) відсутнє Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи, що вимагалося додатком 4 до тендерної документації.
Відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Замовник в порушення вищезазначеної норми Закону розмістив повідомлення про усунення всіх зазначених вище невідповідностей, що є прямим порушенням Закону.
Учасник мав право виправити документи та інформацію, які зазначені лише п.п.1, 2,3,5,6,7,8 та 9 цієї вимоги, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та право підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Всі інші невідповідності є суттєвими та не могли бути виправлені учасником на підставі ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не повинен був звертатись до ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" на підставі вимог ч.16 статті 29 Закону щодо наведених вище документів.
Крім того, надані у період усунення невідповідностей документи щодо наявності рахунків видані 30.08.2021 року, що не відповідає вимогам які висунуті тендерною документацією до них, а також надана довідка про працівників також не відповідає встановленій в тендерній документації формі.
Також слід зазначити, що Замовником не вимагалось усунути невідповідності в документах, зазначених у п.1 цієї вимоги (довідка про досвід виконання аналогічного договору та листів-відгуків по аналогічним договорах).
Таким чином, Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного, учасник ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКТ" вимагає скасувати неправомірне рішення Замовника – протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 100 від 01 вересня 2021 року про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.09.2021 23:00
Вирішення:
Під час розгляду тендерної пропозиції (ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-03-001571-a) учасника - ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ» Відділом житлово-комунального господарства, транспортного сполучення та благоустрою Донецької селищної ради (надалі замовником) були виявлені невідповідності в документах, що були подані та подання яких вимагалось. Відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником було надіслано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На підтвердження учасником були додатково надані відповідні документи. Саме тому вищезазначеного учасника було визначено переможцем торгів.
Статус вимоги:
Не задоволено