• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Севофлуран (код ДК 021:2015 — 33600000-6 - фармацевтична продукція) (Sevoflurane)

Завершена

49 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження: 03.08.2021 13:19 - 09.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови закупівлі

Номер: 4e3d454cb86f4cf28408c44fbf2fa22b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-03-006237-b.a1
Назва: Дискримінаційні умови закупівлі
Вимога:
Шановний замовник, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). А саме : У Технічних вимогах до предмета закупівлі Додаток 1 до оголошення про проведення закупівлі через електронну систему закупівель зазначений конкретний виробник лікарського засобу та наголошено Замовником, що еквівалент не пропонувати (не буде розглядатися замовником). А також, зазначена вимога про надання оригіналу гарантійного листа від виробника про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, належної якості, зі строками придатності та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники: 1) Мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу, за умовами яких виробник (його дистрибьютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарських засіб 2) Мають ліцензію на торгівлю лікарськими засобами та дотримуються ліцензійних умов. Дотримання ліцензійних умов контролюється Держлікслужбою. 3) Мають на складських приміщеннях залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором 4) Відносно якості запропонованих товарів ( ЛЗ ) - Якість запропонованих до поставки ЛС визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару. Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) / На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації виключення умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЄРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме змінити вимоги Додатку №1 «Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі» про надання оригіналу гарантійного листа від виробника. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами .
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши опубліковану Вами вимогу, повідомляємо наступне. Відповідно до частини першої статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), цей Закон застосовується до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Відповідно до частини першої статті 14 Закону, спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 14 Закону, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, відповідно до вищезазначеної норми Закону, Замовник має право вказати посилання на конкретного виробника препарату, що закупляється, проте Закон не містить імперативної вимоги щодо обов’язку Замовника при проведенні спрощеної закупівлі вказувати які аналоги та/або еквіваленти приймаються. На цій підставі, а також ґрунтуючись на власних потребах, Замовником вирішено не вказувати аналогів/еквівалентів. Щодо вимоги про надання гарантійного листа від виробника інформуємо, що лист МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 має виключно рекомендаційний характер, а також стосується проведення відкритих торгів.
Статус вимоги: Відхилено