• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015:72410000-7 Послуги провайдерів.(Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету)

Завершена

750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 250.00 UAH
Період оскарження: 03.08.2021 10:19 - 15.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне визначення переможця

Номер: 38012ef219354af2b90815b8fdf27c96
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-03-002170-b.a6
Назва: неправомірне визначення переможця
Вимога:
Статтею 39 Закону України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" визначено, що виконавчий орган товариства здійснює управління поточною діяльністю товариства. Виконавчий орган товариства є одноосібним. Назвою одноосібного виконавчого органу є "директор", якщо статутом не передбачена інша назва. Для підтвердження його повноважень подаються статут юридичної особи та наказ про призначення директора. Такий перелік документів підтверджує 2 факти: особа дійсно є керівником юридичної особи, і в неї відсутні обмеження повноважень щодо представництва. Згідно п.7.3. Статуту Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія виконавчим органом підприємства є директор. Директор призначається зборами Засновників на контрактній основі терміном на один рік і підзвітний Зборам Засновників. Допускається неодноразове та повторне призначення однієї і тієї самої кандидатури на посаду Директора. Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія у складі пропозиції надає документи на підтвердження повноважень директора, які не мають під собою юридичної сили, так як сплив термін повноважень директора згідно до п.7.3 Статуту підприємства. Протокол №1 Зборів Засновників від 23 вересня 2014 р., Наказ №1 Про призначення директора від 1 жовтня 2014 р., Протокол №4 Зборів Засновників від 19 серпня 2019 р. не є дійсними на дату подання тендерної пропозиції, а саме на 20.08.2021 року та не підтверджують повноваження директора на підписання документів. Слід зауважити, що всі документи пропозиції є фіктивними! Директор Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія не має права підпису тендерної пропозиції відповідно до положень Статуту Товариства. Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія як таку що не відповідає вимогам Замовника та має ознаки фіктивності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія в складі пропозиції надала Наказ №1 від 01.10.2014р. про призначення директора ПП ПТК Іщика Олега Олександровича з моменту заснування, що підтверджується Витягом ЄДР юр.осіб,фіз.осіб та громацьких формувань. В Тендерній документації в розділі ІІІ ч.1 п.1.1 - документи, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів. В той же час, в Додатку 3 "Документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасником-переможцем відповідно до вимог ст. 17 Закону та інші документи" п.4. Відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (повноваження щодо наявності права підписання договору про закупівлю підтверджується випискою з протоколу засновників/учасників, наказом про призначення або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Переможця на підписання договору про закупівлю), тобто, переможець надає додатково документи щодо наявності права підписання договору.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія не є Оператором послуг Інтернету по оптоволоконній мережі

Номер: 05c9cef945064687b85b4dd1f6ca6f2c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-03-002170-b.b5
Назва: Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія не є Оператором послуг Інтернету по оптоволоконній мережі
Вимога:
ФО-П Когут О.О. працює більше 5 років у Синельниківському районі Дніпроперовської області, надаючи оптоволоконний Інтернет. В ході огляду та соціального опитування серед населення Синельникіського району Дніпропетровської області, Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія не виявлена на опорах ДТЕК. Оператор Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія працює в Синельникіському районі працює тільки на радіочастотах, тому є підозри що Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія не спроможне виконати технічні вимоги замовника згідно предмету закупівлі, а саме надання послуг Інтернету по оптоволоконній мережі. Вимагаємо надати договір приєднання до оптоволоконної системи любого з вищестоячих операторів звідки мають подати канал зв’язку по Синельніковському районі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Виконавчий комітет Раївської сільської ради та уповноважена особа не має права робити обстеження обєктів щодо можливості надання послуг учасника та висовувати припущення щодо неможливості їх виконання. Розгляд пропозиції здійснюється методом розгяду наданих документів на відповідність учасника для виконання послуг.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Деталізована вимога щодо усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 8ed0d59b505d452681792c209d98f77a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-03-002170-b.b4
Назва: Деталізована вимога щодо усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Деталізована вимога щодо усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерною документацією передбачено, що учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, в тому числі Постанови Кабінету Міністрів України «Питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості» № 453 від 28.04.2021 року. ФОП Когут О. О. у складі тендерної пропозиції завантажено довідку, у якій зазначено: «ФОП Когут Олександр Олександрович не залучає співвиконавця на надання послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету. Лот№ 1 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету в с. Вербове, Синельниківського району, Дніпропетровської області, вул. Центральна, 7); Лот№ 2 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету в с. Воронове, Синельниківського району Дніпропетровської області, вул. Калинова, 14); Лот№ 3 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету в с. Грушувато-Криничне, Синельниківського району Дніпропетровської області, вул. Котляревського, 3)». В той же час у складі тендерної пропозиції учасником надано цивільно-правові договори з громадянами Бадло О. О., Соболь С. Е. та Войтович М. М., які зобов’язуються надати послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету на об’єктах: - в с. Вербове, Синельниківського району, Дніпропетровської області, вул. Центральна, 7; - в с. Воронове, Синельниківського району Дніпропетровської області, вул. Калинова, 14; - в с. Грушувато-Криничне, Синельниківського району Дніпропетровської області, вул. Котляревського, 3. Тендерною документацією передбачено, що учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям залучити спроможності інших суб’єктів господарювання, таких як субпідрядників/співвиконавці. Учасник у складі тендерної пропозиції щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядників/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надає: - довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; - довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. Як вбачається з завантаженої ФОП Когут О. О. тендерної пропозиції, послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету будуть надавати громадяни Бадло О. О., Соболь С. Е. та Войтович М. М., тобто фактично – субпідрядники. Загальне визначення цивільно-правового договору міститься у ст. 626 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), згідно ч. 1 якої договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Статтею 628 ЦК України встановлено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Сторони мають право укласти договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). До відносин сторін у змішаному договорі застосовуються у відповідних частинах положення актів цивільного законодавства про договори, елементи яких містяться у змішаному договорі, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті змішаного договору. Відтак, цивільно-правовий договір – це угода між сторонами: фізичною особою і юридичною особою або фізичною особою – підприємцем на виконання першим певної роботи (а саме: договір підряду, договір про надання послуг, виконання робіт тощо), предметом якого є надання певного результату праці, але за цього виду договору не виникають трудові відносини, на які поширюється трудове законодавство. Виходячи з наведеного вище, та проаналізувавши умови цивільно-правових угод, якими громадяни Бадло О. О., Соболь С. Е. та Войтович М. М. зобов’язуються виконувати роботи власними засобами та самостійно організовувати процес (пункт 1.2), зазначені угоди є угодами на будівельний субпідряд А відтак ФОП Когут О. О. не надано: - довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; - довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. Крім того, громадяни, з якими укладено цивільно-правові договори, не є суб’єктами господарювання, а відтак не можуть надавати послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, оскільки: - не є операторами/провайдерами; - не мають ліцензій на будівництво; - на мають дозвільних документів на роботи підвищеної небезпеки. Пунктами 1.4 - 1.6 Тендерної документації було передбачено, що: Документи, що складаються учасником у довільній формі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та завірені печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з діючим законодавства). Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронні довірчі послуги». Також, слід враховувати Постанову КМУ від 03.03.2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Тобто Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає необхідність засвідчення саме кожного документу (не кожної сторінки документу). Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що електронний документ, це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа (стаття 5). Статтею 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» передбачено, що створення електронного документа завершується накладанням цифрового підпису. Також, статтею 1 цього Закону визначено, що електронні документи, які не мають обов’язкових реквізитів не можуть мати юридичну силу. ФОП Когут О. О. у складі тендерної пропозиції завантажені документи, які не засвідчені власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та не завірені печаткою учасника. Також на них не накладено електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП Когут О.О. не відповідає вимогам тендерної документації і підлягає відхиленню на підставі ч. 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, надані ФОП Когут О. О. цивільно-правові договори мають ознаки фіктивності, оскільки укладені «наперед», на об’єкти, які лише виставлені на аукціон, та не мають визначеного виконавця. У фіктивних правочинах внутрішня воля сторін не відповідає зовнішньому її прояву, тобто сторони, укладаючи його, знають заздалегідь, що він не буде виконаний. Враховуючи наведене, сторони укладаючи зазначені договори заздалегідь розуміли, що виконання обов’язків не залежить від їх волі, оскільки замовник торгів по об’єктах може прийняти будь яке рішення, в т.ч. відмінити закупівлі. Крім того, хочемо звернути увагу замовника на те, що документи, які завантажені ФОП Когут О. О. у складі тендерної пропозиції мають ознаки підроблення, а саме: - містять печатки різного розміру, зображення має характерні особливості, які виникають при накладанні зображення за допомогою комп’ютерної техніки; - містять різні підписи ФОП Когут О. О. У відповідності до статті 358 КК України, підроблення посвідчення або іншого документа, який видається чи посвічується підприємством, установою, організацією, громадянином-підприємцем, приватним нотаріусом, аудитором чи іншою особою, яка має право видавати чи посвідчувати такі документи, і який надає права або звільняє від обов'язків, з метою використання його як підроблювачем, так і іншою особою, або збут такого документа, а також виготовлення підроблених печаток, штампів чи бланків підприємств, установ чи організацій незалежно від форми власності, а так само інших офіційних печаток, штампів чи бланків з тією самою метою або їх збут, караються штрафом до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши детально пропозицію ФОП Когут О.О. В Цивільно-правовому договорі на Бадло О.О.,Соболь С.Е.,Войтович М.М. назва договору не відповідає змісту договору, п. 1.2. Виконавець не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, а сам організовує процес надання послуг, у тому числі використовує власні засоби та матеріали. п.1.3. Виконавець вправі залучити відповідних фахівців для якісного і своєчасного надання послуг. Послуги зазначених фахівців Виконавець оплачує за власний рахунок, згідно з домовленістю з даними особами. Виходячи з цього, договір являється субпідрядним, а від так до пропозиції не надано відповідних документів.1) Довідка про залучення субпідрядника. 2)Учасник у складі тендерної пропозиції щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядників/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надає: - довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; - довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Деталізована вимога щодо усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 763a3b24d09c4da6990666395ef2c15d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-03-002170-b.b3
Назва: Деталізована вимога щодо усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Деталізована вимога щодо усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерною документацією передбачено, що учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, в тому числі Постанови Кабінету Міністрів України «Питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості» № 453 від 28.04.2021 року. ФОП Когут О. О. у складі тендерної пропозиції завантажено довідку, у якій зазначено: «ФОП Когут Олександр Олександрович не залучає співвиконавця на надання послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету. Лот№ 1 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету в с. Вербове, Синельниківського району, Дніпропетровської області, вул. Центральна, 7); Лот№ 2 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету в с. Воронове, Синельниківського району Дніпропетровської області, вул. Калинова, 14); Лот№ 3 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету в с. Грушувато-Криничне, Синельниківського району Дніпропетровської області, вул. Котляревського, 3)». В той же час у складі тендерної пропозиції учасником надано цивільно-правові договори з громадянами Бадло О. О., Соболь С. Е. та Войтович М. М., які зобов’язуються надати послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету на об’єктах: - в с. Вербове, Синельниківського району, Дніпропетровської області, вул. Центральна, 7; - в с. Воронове, Синельниківського району Дніпропетровської області, вул. Калинова, 14; - в с. Грушувато-Криничне, Синельниківського району Дніпропетровської області, вул. Котляревського, 3. Тендерною документацією передбачено, що учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям залучити спроможності інших суб’єктів господарювання, таких як субпідрядників/співвиконавці. Учасник у складі тендерної пропозиції щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядників/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надає: - довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; - довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. Як вбачається з завантаженої ФОП Когут О. О. тендерної пропозиції, послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету будуть надавати громадяни Бадло О. О., Соболь С. Е. та Войтович М. М., тобто фактично – субпідрядники. Загальне визначення цивільно-правового договору міститься у ст. 626 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), згідно ч. 1 якої договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Статтею 628 ЦК України встановлено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Сторони мають право укласти договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). До відносин сторін у змішаному договорі застосовуються у відповідних частинах положення актів цивільного законодавства про договори, елементи яких містяться у змішаному договорі, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті змішаного договору. Відтак, цивільно-правовий договір – це угода між сторонами: фізичною особою і юридичною особою або фізичною особою – підприємцем на виконання першим певної роботи (а саме: договір підряду, договір про надання послуг, виконання робіт тощо), предметом якого є надання певного результату праці, але за цього виду договору не виникають трудові відносини, на які поширюється трудове законодавство. Виходячи з наведеного вище, та проаналізувавши умови цивільно-правових угод, якими громадяни Бадло О. О., Соболь С. Е. та Войтович М. М. зобов’язуються виконувати роботи власними засобами та самостійно організовувати процес (пункт 1.2), зазначені угоди є угодами на будівельний субпідряд А відтак ФОП Когут О. О. не надано: - довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; - довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. Крім того, громадяни, з якими укладено цивільно-правові договори, не є суб’єктами господарювання, а відтак не можуть надавати послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, оскільки: - не є операторами/провайдерами; - не мають ліцензій на будівництво; - на мають дозвільних документів на роботи підвищеної небезпеки. Пунктами 1.4 - 1.6 Тендерної документації було передбачено, що: Документи, що складаються учасником у довільній формі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та завірені печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з діючим законодавства). Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронні довірчі послуги». Також, слід враховувати Постанову КМУ від 03.03.2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Тобто Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає необхідність засвідчення саме кожного документу (не кожної сторінки документу). Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що електронний документ, це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа (стаття 5). Статтею 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» передбачено, що створення електронного документа завершується накладанням цифрового підпису. Також, статтею 1 цього Закону визначено, що електронні документи, які не мають обов’язкових реквізитів не можуть мати юридичну силу. ФОП Когут О. О. у складі тендерної пропозиції завантажені документи, які не засвідчені власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та не завірені печаткою учасника. Також на них не накладено електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП Когут О.О. не відповідає вимогам тендерної документації і підлягає відхиленню на підставі ч. 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, надані ФОП Когут О. О. цивільно-правові договори мають ознаки фіктивності, оскільки укладені «наперед», на об’єкти, які лише виставлені на аукціон, та не мають визначеного виконавця. У фіктивних правочинах внутрішня воля сторін не відповідає зовнішньому її прояву, тобто сторони, укладаючи його, знають заздалегідь, що він не буде виконаний. Враховуючи наведене, сторони укладаючи зазначені договори заздалегідь розуміли, що виконання обов’язків не залежить від їх волі, оскільки замовник торгів по об’єктах може прийняти будь яке рішення, в т.ч. відмінити закупівлі. Крім того, хочемо звернути увагу замовника на те, що документи, які завантажені ФОП Когут О. О. у складі тендерної пропозиції мають ознаки підроблення, а саме: - містять печатки різного розміру, зображення має характерні особливості, які виникають при накладанні зображення за допомогою комп’ютерної техніки; - містять різні підписи ФОП Когут О. О. У відповідності до статті 358 КК України, підроблення посвідчення або іншого документа, який видається чи посвічується підприємством, установою, організацією, громадянином-підприємцем, приватним нотаріусом, аудитором чи іншою особою, яка має право видавати чи посвідчувати такі документи, і який надає права або звільняє від обов'язків, з метою використання його як підроблювачем, так і іншою особою, або збут такого документа, а також виготовлення підроблених печаток, штампів чи бланків підприємств, установ чи організацій незалежно від форми власності, а так само інших офіційних печаток, штампів чи бланків з тією самою метою або їх збут, караються штрафом до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши детально пропозицію ФОП Когут О.О. В Цивільно-правовому договорі на Бадло О.О.,Соболь С.Е.,Войтович М.М. назва договору не відповідає змісту договору, п. 1.2. Виконавець не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, а сам організовує процес надання послуг, у тому числі використовує власні засоби та матеріали. п.1.3. Виконавець вправі залучити відповідних фахівців для якісного і своєчасного надання послуг. Послуги зазначених фахівців Виконавець оплачує за власний рахунок, згідно з домовленістю з даними особами. Виходячи з цього, договір являється субпідрядним, а від так до пропозиції не надано відповідних документів.1) Довідка про залучення субпідрядника. 2)Учасник у складі тендерної пропозиції щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядників/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надає: - довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; - довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 1bd451788d5e4d398c7648fe10acd78a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-03-002170-b.a2
Назва: Вимога про усунення порушень Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Тендерною документацією передбачено, що учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, в тому числі Постанови Кабінету Міністрів України «Питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості» № 453 від 28.04.2021 року. ФОП Когут О. О. у складі тендерної пропозиції завантажено довідку, у якій зазначено: «ФОП Когут Олександр Олександрович не залучає співвиконавця на надання послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету. Лот№ 1 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету в с. Вербове, Синельниківського району, Дніпропетровської області, вул. Центральна, 7); Лот№ 2 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету в с. Воронове, Синельниківського району Дніпропетровської області, вул. Калинова, 14); Лот№ 3 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету в с. Грушувато-Криничне, Синельниківського району Дніпропетровської області, вул. Котляревського, 3)». В той же час у складі тендерної пропозиції учасником надано цивільно-правові договори з громадянами Бадло О. О., Соболь С. Е. та Войтович М. М., які зобов’язуються надати послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету на об’єктах: - в с. Вербове, Синельниківського району, Дніпропетровської області, вул. Центральна, 7; - в с. Воронове, Синельниківського району Дніпропетровської області, вул. Калинова, 14; - в с. Грушувато-Криничне, Синельниківського району Дніпропетровської області, вул. Котляревського, 3. Тендерною документацією передбачено, що учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям залучити спроможності інших суб’єктів господарювання, таких як субпідрядників/співвиконавці. Учасник у складі тендерної пропозиції щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядників/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надає: - довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; - довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. Як вбачається з завантаженої ФОП Когут О. О. тендерної пропозиції, послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету будуть надавати громадяни Бадло О. О., Соболь С. Е. та Войтович М. М., тобто фактично – субпідрядники, а відтак ФОП Когут О. О. не надано: - довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; - довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. Крім того, громадяни, з якими укладено цивільно-правові договори, не є суб’єктами господарювання, а відтак не можуть надавати послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, оскільки: - не є операторами/провайдерами; - не мають ліцензій на будівництво; - на мають дозвільних документів на роботи підвищеної небезпеки. Пунктами 1.4 - 1.6 Тендерної документації було передбачено, що: Документи, що складаються учасником у довільній формі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та завірені печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з діючим законодавства). Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронні довірчі послуги». Також, слід враховувати Постанову КМУ від 03.03.2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». ФОП Когут О. О. у складі тендерної пропозиції завантажені документи, які не засвідчені власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та не завірені печаткою учасника. Також на них не накладено електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП Когут О.О. не відповідає вимогам тендерної документації і підлягає відхиленню на підставі ч. 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, вимагаємо усунути порушення Закону України "Про публічні закупівлі" шляхом відхилення тендерної пропозиції цього учасника. Також, надані ФОП Когут О. О. цивільно-правові договори мають ознаки фіктивності, оскільки укладені «наперед», на об’єкти, які лише виставлені на аукціон, та не мають визначеного виконавця. У фіктивних правочинах внутрішня воля сторін не відповідає зовнішньому її прояву, тобто сторони, укладаючи його, знають заздалегідь, що він не буде виконаний. Враховуючи наведене, сторони укладаючи зазначені договори заздалегідь розуміли, що виконання обов’язків не залежить від їх волі, оскільки замовник торгів по об’єктах може прийняти будь яке рішення, в т.ч. відмінити закупівлі. Крім того, хочемо звернути увагу замовника на те, що документи, які завантажені ФОП Когут О. О. у складі тендерної пропозиції мають ознаки підроблення, а саме: - містять печатки різного розміру, зображення має характерні особливості, які виникають при накладанні зображення за допомогою комп’ютерної техніки; - містять різні підписи ФОП Когут О. О. У відповідності до статті 358 КК України, підроблення посвідчення або іншого документа, який видається чи посвічується підприємством, установою, організацією, громадянином-підприємцем, приватним нотаріусом, аудитором чи іншою особою, яка має право видавати чи посвідчувати такі документи, і який надає права або звільняє від обов'язків, з метою використання його як підроблювачем, так і іншою особою, або збут такого документа, а також виготовлення підроблених печаток, штампів чи бланків підприємств, установ чи організацій незалежно від форми власності, а так само інших офіційних печаток, штампів чи бланків з тією самою метою або їх збут, караються штрафом до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши детально пропозицію ФОП Когут О.О. В Цивільно-правовому договорі на Бадло О.О.,Соболь С.Е.,Войтович М.М. назва договору не відповідає змісту договору, п. 1.2. Виконавець не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, а сам організовує процес надання послуг, у тому числі використовує власні засоби та матеріали. п.1.3. Виконавець вправі залучити відповідних фахівців для якісного і своєчасного надання послуг. Послуги зазначених фахівців Виконавець оплачує за власний рахунок, згідно з домовленістю з даними особами. Виходячи з цього, договір являється субпідрядним, а від так до пропозиції не надано відповідних документів.1) Довідка про залучення субпідрядника. 2)Учасник у складі тендерної пропозиції щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядників/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надає: - довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; - довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 062f583408cd4ab29e2f3426f88d6d88
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-03-002170-b.a1
Назва: Вимога про усунення порушень Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Тендерною документацією передбачено, що учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, в тому числі Постанови Кабінету Міністрів України «Питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості» № 453 від 28.04.2021 року. ФОП Когут О. О. у складі тендерної пропозиції завантажено довідку, у якій зазначено: «ФОП Когут Олександр Олександрович не залучає співвиконавця на надання послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету. Лот№ 1 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету в с. Вербове, Синельниківського району, Дніпропетровської області, вул. Центральна, 7); Лот№ 2 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету в с. Воронове, Синельниківського району Дніпропетровської області, вул. Калинова, 14); Лот№ 3 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету в с. Грушувато-Криничне, Синельниківського району Дніпропетровської області, вул. Котляревського, 3)». В той же час у складі тендерної пропозиції учасником надано цивільно-правові договори з громадянами Бадло О. О., Соболь С. Е. та Войтович М. М., які зобов’язуються надати послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету на об’єктах: - в с. Вербове, Синельниківського району, Дніпропетровської області, вул. Центральна, 7; - в с. Воронове, Синельниківського району Дніпропетровської області, вул. Калинова, 14; - в с. Грушувато-Криничне, Синельниківського району Дніпропетровської області, вул. Котляревського, 3. Тендерною документацією передбачено, що учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям залучити спроможності інших суб’єктів господарювання, таких як субпідрядників/співвиконавці. Учасник у складі тендерної пропозиції щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядників/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надає: - довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; - довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. Як вбачається з завантаженої ФОП Когут О. О. тендерної пропозиції, послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету будуть надавати громадяни Бадло О. О., Соболь С. Е. та Войтович М. М., тобто фактично – субпідрядники, а відтак ФОП Когут О. О. не надано: - довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; - довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. Крім того, громадяни, з якими укладено цивільно-правові договори, не є суб’єктами господарювання, а відтак не можуть надавати послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, оскільки: - не є операторами/провайдерами; - не мають ліцензій на будівництво; - на мають дозвільних документів на роботи підвищеної небезпеки. Пунктами 1.4 - 1.6 Тендерної документації було передбачено, що: Документи, що складаються учасником у довільній формі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та завірені печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з діючим законодавства). Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронні довірчі послуги». Також, слід враховувати Постанову КМУ від 03.03.2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». ФОП Когут О. О. у складі тендерної пропозиції завантажені документи, які не засвідчені власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та не завірені печаткою учасника. Також на них не накладено електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП Когут О.О. не відповідає вимогам тендерної документації і підлягає відхиленню на підставі ч. 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, вимагаємо усунути порушення Закону України "Про публічні закупівлі" шляхом відхилення тендерної пропозиції цього учасника. Також, надані ФОП Когут О. О. цивільно-правові договори мають ознаки фіктивності, оскільки укладені «наперед», на об’єкти, які лише виставлені на аукціон, та не мають визначеного виконавця. У фіктивних правочинах внутрішня воля сторін не відповідає зовнішньому її прояву, тобто сторони, укладаючи його, знають заздалегідь, що він не буде виконаний. Враховуючи наведене, сторони укладаючи зазначені договори заздалегідь розуміли, що виконання обов’язків не залежить від їх волі, оскільки замовник торгів по об’єктах може прийняти будь яке рішення, в т.ч. відмінити закупівлі. Крім того, хочемо звернути увагу замовника на те, що документи, які завантажені ФОП Когут О. О. у складі тендерної пропозиції мають ознаки підроблення, а саме: - містять печатки різного розміру, зображення має характерні особливості, які виникають при накладанні зображення за допомогою комп’ютерної техніки; - містять різні підписи ФОП Когут О. О. У відповідності до статті 358 КК України, підроблення посвідчення або іншого документа, який видається чи посвічується підприємством, установою, організацією, громадянином-підприємцем, приватним нотаріусом, аудитором чи іншою особою, яка має право видавати чи посвідчувати такі документи, і який надає права або звільняє від обов'язків, з метою використання його як підроблювачем, так і іншою особою, або збут такого документа, а також виготовлення підроблених печаток, штампів чи бланків підприємств, установ чи організацій незалежно від форми власності, а так само інших офіційних печаток, штампів чи бланків з тією самою метою або їх збут, караються штрафом до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши детально пропозицію ФОП Когут О.О. В Цивільно-правовому договорі на Бадло О.О.,Соболь С.Е.,Войтович М.М. назва договору не відповідає змісту договору, п. 1.2. Виконавець не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, а сам організовує процес надання послуг, у тому числі використовує власні засоби та матеріали. п.1.3. Виконавець вправі залучити відповідних фахівців для якісного і своєчасного надання послуг. Послуги зазначених фахівців Виконавець оплачує за власний рахунок, згідно з домовленістю з даними особами. Виходячи з цього, договір являється субпідрядним, а від так до пропозиції не надано відповідних документів.1) Довідка про залучення субпідрядника. 2)Учасник у складі тендерної пропозиції щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядників/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надає: - довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; - довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації).
Статус вимоги: Задоволено