• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби для чищення

Завершена

55 401.30 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 277.00 UAH
Період оскарження: 03.08.2021 09:48 - 09.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: 6af4397eca6c47ea84386bf9143218ad
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-03-001497-b.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги Замовника
Вимога:
Шановний замовник . В Законі України «Про публічні закупівлі» , а саме в абзаці 3 ст.2 "Сфера застосування Закону" чітко написано , цитую -"Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини , замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару". Який саме принцип Ви порушуєте ? Принцип , суть якого викладена в п.3 ст.22 Закону , знову цитата - "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Відповідно до п. 6.2 Порядку під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням. Шановний Замовник, Ви грубо порушуєте норми діючого законодавства та існуючі принципи здійснення закупівель, що містить ознаки корупції за яке законом «Про запобігання корупції» встановлено кримінальну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність за надання переваги одному потенційному Учаснику порівняно з іншими . Стаття 1 ЗУ «Про запобігання корупції» під корупцією розуміється використання особами, зазначеними і перерахованими у відповідному нормативному акті, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди вказаній особі, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей. Відповідно ст. 364 Кримінального кодексу України зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з корисливих мотивів чи в інших особистих інтересах або в інтересах третіх осіб, використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно заподіяло істотну шкоду охоронюваним законом правам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб,-карається виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років, із позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Нагадуємо також про відповідальність Уповноваженої особи Замовника, яку вона несе згідно абз. 3 ч. 1 ст. 2 та абз.11 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зі змінами, чия діяльність або бездіяльність трактується як адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Зразок рішення суду із притягненням до подібної відповідальності - http://reyestr.court.gov.ua/Review/72100568. З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості то прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно до п. 14.1 Порядку, недопущення вчинення порушень бюджетного законодавства, що може призвести до незаконного витрачання бюджетних коштів - вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу пропонувати Вам виключно ваказані Вами торгові марки в тому числі ТМ «Ушастий нянь» та "Сарма " виробник якого, а саме "Вінницяпобутхім" належить АО «Нєвская космєтіка» частка статутного капіталу якого перебуває у власності Російської Федерації , що вступає в пряме протиріччя з п.11 Вашого Оголошення, та надати право учасникам пропонувати Вам еківалентну продукцію інших виробників, чию продукцію дозволено застосовувати в дитячих закладах .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику! Повідомляємо Вас, що Вами процитовано положення частини четвертої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі", яка стосується конкурентних процедур закупівлі (відкритих торгів). В даному випадку Замовником оголошено спрощену закупівлю згідно з якою відповідно до частини четвертої статті 14 цього Закону встановлено, що вимоги до предмета закупівлі можуть містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Мінекономіки від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06 в описі етапу «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі». Оскільки процедура закупівлі є спрощеною Закон не зобов’язує Замовників вказувати які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Крім того, у своїй вимозі Ви посилаєтесь на п. 6.2 Порядку, при чому не зазначаєте якого саме. Але судячи зі змісту п.6.2 мова йде про Порядок здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35, про те зазначений порядок стосується лише допорогових закупівель, крім того, відповідно до п. 2 наказу ДП «Прозоро» від 19.03.19 № 10, зазначений Порядок втратив чинність. Стосовно протиріччя з п. 11 Оголошення. Дійсно власником 100 % ПрАТ «Вінницяпобутхім» (український виробник продукції під ТМ «Ушастий нянь» та «Сарма») є АТ "НЕВСЬКА КОСМЕТИКА" яке зареєстроване в Російській Федерації. Про те, підтвердження, що АТ "НЕВСЬКА КОСМЕТИКА" перебуває у власності Російської Федерації у Замовника відсутні та Учасником не надані. Виходячи з викладеного, вважаємо що нами не порушені вимоги чинного законодавства, а тому Ваша вимога є необґрунтованою та не підлягає до задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.08.2021 12:45