• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Надання послуги з нанесення дорожньої розмітки по м.Зіньків, Полтавської області

Мова пропозицій- українська. Джерело фінансування- кошти місцевого бюджету.

Торги не відбулися

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 03.08.2021 09:17 - 09.08.2021 08:53
Вимога
Вирішена

звернення до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі

Номер: 7517b8eaf8024c1f8d5d552880dad93b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-03-000870-b.a2
Назва: звернення до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Вимога:
Керуючись положеннями ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), звертаємось до уповноваженої особи Виконавчого комітету Зіньківської міської ради, Теслі О.В. з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам п.8 Додатку 1 до оголошення. На виконання даного пункту нами було надано довідку №29 від 09.08.2021 р., у якій зазначено про наявність досвіду виконання аналогічного договору №120 від 26.04.2021 р. з наданням контактних даних замовника, та посиланням на дану закупівлю в системі публічних закупівель. Окремо нами надано лист-відгук №1169 від 24.06.2021 р. за підписом Магдалинівського селищного голови про виконання зазначеного в довідці договору з відсутністю зауважень, позовів та претензій до ТОВ «Шлях Інтербуд» в частині відновлення нами, як підрядником горизонтальної дорожньої розмітки. Також, з урахуванням вимоги п.8 Додатку 1 до оголошення нами надано у складі пропозиції лист-пояснення №23 від 09.08.2021 р., де зазначено об’єктивні підстави не виконання вимоги щодо дати надання такого відгуку не раніше оголошення про проведення закупівлі. Окремо зазначаємо, що частиною 1 статті 16 Закону визначено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, перелік яких визначено цією статтею. Отже, надання підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону, сторони закупівель застосовують лише під час проведення процедур закупівель. Законом визначено лише три конкурентні процедури закупівель (відкриті торги, торги з обмеженою участю та конкурентний діалог) та, як виняток і відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, — переговорну процедуру закупівлі. Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону, тому замовники не застосовують вимоги статей 16 Закону при її проведенні. Крім того, пунктом 11 статті 14 Закону визначено, що замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. стаття 14 Закону, яка регламентує порядок проведення спрощених закупівель, не містить обов`язку замовника щодо включення положень статей 16 Закону до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи з наведеного, пропозиція як учасника, так і переможця спрощеної закупівлі повинна відповідати лише умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі. При участі у процедурі закупівлі ми не використовували право надане нам положеннями ч.7 ст.14 Закону, так як нами чітко усвідомлено суть вимоги п.8 Додатку 1 до оголошення, однак невідповідність дати зазначеної у відгуку ми не вважаємо, як невідповідність вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам п.8 Додатку 1 до оголошення, шляхом надання відповідей на наступні питання: - яким саме вимогам до предмета закупівлі не відповідає пропозиції ТОВ «Шлях Інтербуд», відповідно до вимог п.1 ч.13 ст.14 Закону, про що зазначено у рішенні уповноваженої особи Теслі О.В., яке затверджено протоколом №128 від 19.08.2021 р ? Так як у протоколі зазначено, що лист-відгук не відповідає умовам, визначеним в оголошенні. Проте, положеннями ч.3 ст.14 Закону чітко зазначено, яка саме інформація має бути оприлюднена в оголошенні спрощеної закупівлі. Файл формату word, який завантажено замовником та має назву «оголошення дорожня розмітка уточнене» не є оголошенням в розумінні Закону. - надайте аргументовану відповідь, яким чином дата надання відгуку від 24.06.2021 р. впливає на зміст пропозиції ТОВ «Шлях Інтербуд»? - як відгук про виконання аналогічного договору, наданий після дати оголошення процедури закупівлі, суттєво відрізняється від відгука, який було надано до дати оголошення процедури закупівлі? - якими принципами, визначеними у ст.5 Закону, керувався Тесля О.В. при відхиленні нашої пропозиції та чому було проігноровано інформацію, викладену у листі-поясненні №23 від 09.08.2021 р.? Просимо уповноважену особу Замовника Теслю О.В. надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції, шляхом надання відповідей на поставлені запитання, у встановлений вимогами ч.14 ст.14 Закону строк, для подальшого розгляду нами питання щодо оскарження рішення та дії замовника, у порядку який визначено положеннями ч.20 ст.14 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний, учаснику! Стосовно надання листа-відгуку-згідно абз. 1 ч.7 ст. 14 ЗУ « Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/ або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Термін звернення за роз’ясненнями було визначено системою до 09 серпня 2021 року до 08:53. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог в оголошенні з боку учасників процедури закупівлі означає, що учасник процедури закупівлі, що бере участь в даній процедурі закупівлі, повністю усвідомлює зміст цього оголошення, вимоги та умови, викладені Замовником. Хочемо відмітити, що в даному випадку, ми не вбачаємо ніякого порушення чи дискримінації. Крім того, хочемо звернути увагу, що участь у закупівлях – це виключно бажання учасника, а не обов’язок. Це означає, що якщо потенційний учасник не має відповідних документів, що вимагаються або не бажає їх отримувати, він не зобов’язаний приймати участь у закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Вашу вимогу вважаємо безпідставною!
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Дискваліфікація учасника

Номер: fd4485553aae4e13a5f824f78da279f1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-03-000870-b.a1
Назва: Дискваліфікація учасника
Вимога:
Вимогу щодо надання листа-відгуку від Учасника, датовану "не раніше від дати оголошення закупівлі" вважаємо дискримінаційною, адже вона передбачає отримання такого листа повторно, що недоцільно. Наша копанія має великий досвід у проведенні робіт з нанесення дорожньої розмітки. В даному випадку, Замовнику, достатньо було, згідно процедури надати 24 години на усунення даної неточності. Адже, наша пропозиція є найбільш економічно вигідною, а у відповідності до п.7 оголошення щодо Закупівлі, саме вартість пропозиції є питомим критерієм для оцінки пропозиції учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний, учаснику! Стосовно надання листа-відгуку-згідно абз. 1 ч.7 ст. 14 ЗУ « Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/ або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Термін звернення за роз’ясненнями було визначено системою до 09 серпня 2021 року до 08:53. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог в оголошенні з боку учасників процедури закупівлі означає, що учасник процедури закупівлі, що бере участь в даній процедурі закупівлі, повністю усвідомлює зміст цього оголошення, вимоги та умови, викладені Замовником. Стосовно «надання 24 години на усунення невідповідностей» (згідно ч.9 ст. 26 ЗУ « Про публічні закупівлі» ) повідомляємо наступне, що дана можливість доступна лише в процедурах закупівлі, тобто у відкритих торгах, конкурентному діалозі тощо. Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону. Враховуючи вищевикладене, Вашу вимогу вважаємо безпідставною!
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні