• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з ремонту перетворювачів напруги пасажирських вагонів

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту перетворювачів напруги пасажирських вагонів), Лот 1, 2: 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту перетворювачів напруги пасажирських вагонів). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Лот 1, 2: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50220000-3. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Лот 1, 2: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот 1, 2: Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 722 154,00 грн (сімсот двадцять дві тисячі сто п’ятдесят чотири гривні 00 копійок) з ПДВ, в тому числі по: Лот №1: 313 980,00 грн (триста тринадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень 00 коп) з ПДВ; Лот №2: 408 174,00 грн (чотириста вісім тисяч сто сімдесят чотири гривні 00 коп) з ПДВ. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Лот 1, 2: Протягом 2021 року (до 31.12.2021р.). 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.09.2021 18:00. 11. Умови оплати: Лот 1, 2: відповідно до умов Договору. 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот №1: 6276,00 грн (шість тисяч двісті сімдесят шість грн 00 коп.), Лот №2: 8160,00 грн (вісім тисяч сто шістдесят грн 00 коп.). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот 1, 2: гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 03.09.2021 18:00. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Лот №1: 3138,00 грн (три тисячі сто тридцять вісім грн 00 коп); Лот №2: 4080,00 грн (чотири тисячі вісімдесят грн коп). 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.

Завершена

722 154.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 3 138.00 UAH
Період оскарження: 03.08.2021 08:10 - 30.08.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога замовнику

Номер: eb97fa4545db40bb884c2b7c6f6b972a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-03-000093-b.b1
Назва: Вимога замовнику
Вимога:
У зв'язку із підвищенням ринкових цін на матеріали та комплектуючі просимо замовника розглянути можливість збільшення бюджету процедури закупівлі на 20%
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши уважно Ваше питання, повідомляємо наступне: Відповідно до внутрішньої політики АТ «Укрзалізниці» філією «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниці» проведено моніторинг ринку цін Виконавців та сформовано очікувану вартість закупівлі та оголошено процедуру закупівлі. Водночас повідомляємо, що послуги з ремонту перетворювачів напруги пасажирських вагонів проводяться відповідно до складання дефектного-акту, в якому буде визначений детальний перелік та опис несправностей, що потребує ремонту. Філією «Пасажирська компанія» буде проведено додатково роботу, щодо доцільності Вашого звернення та у разі такої доцільності, буде проведено відповідну роботу та внесено зміни.
Статус вимоги: Задоволено