• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по виміру опору ізоляції електрообладнання, силової та освітлювальної мережі, за вимірами опору розтікання струму, перехідного опору на з`єднаннях (ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробування)

. Замовник. 1.1. Найменування: Відділ освіти Сватівської міської ради Луганської області 1.2. Код за ЄДРПОУ: 44060336 1.3. Місце знаходження: 92600, Луганська область, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, 36 1.4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками. Рєзнікова Римма Анатоліївна, 92600, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, 36, телефон +380666971707, e-mail - reznikova1988@ukr.net 2. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги по виміру опору ізоляції електрообладнання, силової та освітлювальної мережі, за вимірами опору розтікання струму, перехідного опору на з`єднаннях (ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробування) 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: додаються (Додаток № 1 до оголошення) 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість послуг: 1 послуга 4.2. Місце надання послуг: навчальні заклади освіти Сватівського району (відповідно до Додатку №1). 5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 10.09.2021 року. 6. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник здійснює оплату вартості фактично виконаних послуг (робіт) протягом 10 робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акт приймання виконаних послуг/робіт. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 105000,00 грн (Сто п`ять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 7ˡ. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 8. Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівлі: відповідно до інформації, вказаної на електронному торговому майданчику. 9. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 10.08.2021 р. 10. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: Виключно ціна. 10ˡ. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). --- 11. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1050,00 грн. 14. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі PDF) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - заповнену форму цінової пропозиції, оформлену на фірмовому бланку відповідно до Додатка № 2. В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону. В паперовому вигляді, завірена підписом та печаткою Учасника, надається Замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю. Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданої учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону. Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки та таке інше, у відповідності до вимог цієї Документації; - копію витягу або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб підприємців); - копія Дозволу або декларації ГУ Держпраці (Держгірпромнагляду) на роботи підвищеної небезпеки (устаткування підвищеної небезпеки); - довідка, складена в довільній формі, про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. Довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, повинна містити інформацію про найменування обладнання, пристроїв, інструментів, страхувальних засобів, їх технічний стан, тощо); - лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносинах (лист учасника в довільній формі); - довідка, складена в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій зазначено: контактні дані замовника робіт, телефон, його місцезнаходження, номеру та дати укладання договору, предмета закупівлі та коду класифікатора «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015, номеру оголошення про проведення та результати процедури закупівлі щодо стану виконання договору (договорів) або номеру оголошення про проведення закупівлі та додати копію договору (договорів з додатками), копію акту (актів) про їх виконання та листа-відгука (відгуків) про виконання договору (аналогічний договір в даному оголошенні слід розуміти як договір по наданню послуг по виміру опору ізоляції електрообладнання, силової та освітлювальної мережі, за вимірами опору розтікання струму, перехідного опору на з`єднаннях); - інформацію в довільній формі (лист учасника) щодо гарантування виконання робіт в строк, передбачений Замовником; - довідку про штатний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - копії посвідчень та протоколів перевірки знань з питань охорони праці і електробезпеки, працівників; - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку в загальній системі оподаткування); - документи, що підтверджують правомочність представника учасника на підписання цінової пропозиції (копія протоколу загальних зборів засновника(ів) або копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія довіреності); - підписану форму Додатку № 3 (Проект договору); - ліцензію та інші дозвільні документи на здійснення даного виду діяльності (якщо наявність такого передбачена чинним законодавством України); Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі *PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення. Всі документи повинні бути розміщеними таким чином, щоб вони не мали ніяких розмитих або нечітких місць. Документи, які не будуть чітко відображені, розглядатися не будуть і такі пропозиції будуть відхилятись. 15. Інша інформація: Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи: - копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників; - копія статуту (або іншого установчого документу), (за наявності); У разі невиконання вищезазначеної вимоги пропозиція учасника відхиляється.

Завершена

105 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 050.00 UAH
Період оскарження: 02.08.2021 18:41 - 06.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 28ff1725d0cb465396eb084399b9fedc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-02-011160-b.c1
Назва: вимога
Вимога:
У выдповыдносты до Оголошення, Учасники повинны були надати: - довідка, складена в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій зазначено: контактні дані замовника робіт, телефон, його місцезнаходження, номеру та дати укладання договору, предмета закупівлі та коду класифікатора «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015, номеру оголошення про проведення та результати процедури закупівлі щодо стану виконання договору (договорів) або номеру оголошення про проведення закупівлі та додати копію договору (договорів з додатками), копію акту (актів) про їх виконання та листа-відгука (відгуків) про виконання договору (аналогічний договір в даному оголошенні слід розуміти як договір по наданню послуг по виміру опору ізоляції електрообладнання, силової та освітлювальної мережі, за вимірами опору розтікання струму, перехідного опору на з`єднаннях) В наданій довідці про аналогічні договори від МПП НАДІЙНІСТЬ відсутні: 1. місцезнаходження замовників робіт 2. код класифікатора «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015 3. номер оголошення про проведення закупівлі Таким чином довідка не відповідає вимогам закупівлі і пропозиція підлягає відхиленню
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога про невідповідність довідки учасника МПП "Надійність" вимогам тендерної документації. Розглянувши вимогу ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА від 14.08.21 року, повідомляємо наступне. Замовник оприлюднив оголошення закупівлі UA-2021-08-02-011160-b від 02.08.2021 року на закупівлю: Послуги по виміру опору ізоляції електрообладнання, силової та освітлювальної мережі, за вимірами опору розтікання струму, перехідного опору на з`єднаннях (ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробування). Згідно оголошення пункт 14. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі PDF) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: довідка, складена в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій зазначено: контактні дані замовника робіт, телефон, його місцезнаходження, номеру та дати укладання договору, предмета закупівлі та коду класифікатора «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015, номеру оголошення про проведення та результати процедури закупівлі щодо стану виконання договору (договорів) або номеру оголошення про проведення закупівлі та додати копію договору (договорів з додатками), копію акту (актів) про їх виконання та листа-відгука (відгуків) про виконання договору (аналогічний договір в даному оголошенні слід розуміти як договір по наданню послуг по виміру опору ізоляції електрообладнання, силової та освітлювальної мережі, за вимірами опору розтікання струму, перехідного опору на з`єднаннях)цитата Учасник МПП "Надійність" надав копії документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій зазначено: контактні дані замовника робіт, телефон, його місцезнаходження, номеру та дати укладання договору, предмета закупівлі та коду класифікатора «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015, номеру оголошення про проведення та результати процедури закупівлі щодо стану виконання договору (договорів). Учасник МПП "Надійність" виконав всі вимоги Замовника.
Статус вимоги: Відхилено