• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт по об’єкту: «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання), в приміщенні КЗ «НВК «Перспектива» Таврійської сільської ради Оріхівського району Запорізької області за адресою: село Таврійське, вул. Запорізька, будинок 128»

Завершена

346 060.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 730.30 UAH
Період оскарження: 02.08.2021 17:24 - 13.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга, що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника

Номер: c7ddab15691b4f668b3249b6f5f9b11b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-02-010769-b.a2
Назва: Скарга, що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Скарга:
Опис скарги у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.08.2021 18:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.09.2021 14:02
Дата виконання рішення Замовником: 09.09.2021 16:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Пункт 4 розділу ІІІ Документації - Строк, протягом якого тендерна пропозиція є дійсними: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник має право: – відхилити таку вимогу – погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції.» ЗАМІНЕНО НА: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник має право: - відхилити таку вимогу; - погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції.» 2. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): «по 31.10.2021 рік» ЗАМІНЕНО НА: «по 30.11.2021 рік» 3. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції, у зв’язку із внесенням змін, продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 17.09.2021 р. 17:00»
Автор: ТОВ "ПРОЕКТМОНТАЖОБСЛУГОВУВАННЯ", Ярослав Бедюх +380958809988 proektmontag@ukr.net
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: f30276d49d9f4b79a04cd7ee93a2220d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-02-010769-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації міститься вимога щодо кількості електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації– не менше 5 осіб, та налагоджувальників – 2 особи. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 електромонтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює конкретну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою межу. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо тої кількості працівників, яку на порушення законодавства встановив Замовник, проте здійснюємо свою діяльність відповідно до Ліцензійних умов (тобто маємо необхідну матеріально-технічну базу, кадровий склад у необхідній кількості виконавців робіт тощо). Замовник встановив дискримінаційну вимогу, в якій зазначив мінімальну кількість працівників, перейнявши на себе законодавчі функції, яка суттєво зменшує коло потенційних учасників закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути виключена з Документації. В іншому випадку будемо звертатися в АМКУ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вимога не може бути дискримінаційною, оскільки кожен учасник може мати ту кількість та рівень кваліфікації працівників, які він сам забажає і це є рішенням самого учасника. Також звертаємо Вашу увагу, що ліцензійні умови, визначають лише умови для отримання ліцензії та провадження ліцензійної діяльності протипожежного призначення. Наявність у учасника певної кількості працівників, певного рівня їх кваліфікації, свідчить лише про відповідність учасника ліцензійним умовам, та не означає відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі, тому Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, та не встановлював дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом на отримання якісних та професійних послуг.
Статус вимоги: Відхилено