-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 09130000-9 – нафта та дистиляти (автопаливо за талонами: бензин А-92 ЄВРО 5 або еквівалент, бензин А-95 ЄВРО 5 або еквівалент)
Строк поставки - на протязі 20 календарних днів з дати укладання договору (серпень-вересень 2017 року). Точний період поставки буде визначено під час укладання Договору за результатами закупівлі.
Завершена
1 914 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 570.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 570.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2017 09:05 - 03.08.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації
Номер:
6731e80d9d804e90903446af83cd29e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-21-000031-c.c1
Назва:
Звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації
Вимога:
Звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації по відкритим торгам на закупівлю ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 09130000-9 – нафта та дистиляти (автопаливо за талонами: бензин А-92 ЄВРО 5 або еквівалент, бензин А-95 ЄВРО 5 або еквівалент)відповідно оголошення № у UA-2017-07-21-000031-c, розміщеного на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель („Prozorro”)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАСТОН" (код ЄДРПОУ 25392930) (далі –ТОВ „ВАСТОН”/ Учасник ) планує взяти участь у процедурі відкритих торгів (далі –тендер/торги), які проводить Комунальна організація «Київмедспецтранс» (код ЄДРПОУ 01993807) (далі - КО «Київмедспецтранс»/ Замовник ) на закупівлю закупівлю ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 09130000-9 – нафта та дистиляти (автопаливо за талонами: бензин А-92 ЄВРО 5 або еквівалент, бензин А-95 ЄВРО 5 або еквівалент), відповідно до оголошення № у ЦБД: UA-2017-07-21-000031-c, опублікованого на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель („Prozzoro”) (далі-веб-портал „Prozorro”), прийом пропозицій по яким до: 07.08.2017 р. до 09 год.10 хв. Керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі– Закон) та ч. 1 розділу ІІ тендерної документації (далі - ТД). ТОВ „ВАСТОН” у строк, який становить не менше ніж 10 днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій, звертається через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо ТД та вимагає усунути наступні порушення:
У абз 3 додатку 2 до ТД, Замовник зазначив, що мережа АЗС (АЗК), що обслуговує талони Учасника, повинна бути розгалуженою, з обов’язковою наявністю АЗС (АЗК) у Дніпровському, Дарницькому, Шевченківському та Оболонському районах міста Києва. Окрім цього, у п.п.2.18-2.25 Додатку 2 до ТД передбачено надання Учасниками схем проїзду від об’єктів Замовника за адресами в м. Києві по вул. Куренівська, 16, вул. Сергієнка, 6, вул. Славгородська, 54, вул. Урлівська, 13, вул. Дегтярівська, 25. Скоріш за все, обмеження віддаленості АЗС від місцезнаходження Замовника обумовлене додатковими затратами коштів та часу на заправку автомобілів, проте незрозуміло, навіщо Замовник вимагає наявність АЗС в конкретних районах.
На думку ТОВ „ВАСТОН”, прив’язка до районів м. Києва є нераціональною, оскільки адміністративно-територіальний устрій Києва постійно змійнюється під впливом численних адміністративних реформ, внаслідок чого перешиковуються райони м. Києва, їх кількість, межі та назви.
Наводимо конкретний наглядний зразок нераціональності прив’язки до адміністративних районів м. Києва. Наприклад, Учасником може бути запропонована АЗС (АЗК), яка знаходиться на межі двох районів, так АЗС ТМ „БРСМ-НАФТА” за адресою м. Київ, просп. Ватутіна, 15, яка фактично знаходится у Деснянському районі, проте з Дніпровським районом цю АЗС роз’єднує лише проїжджа частина проспекту Ватутіна. Або інший приклад, Учасник може запропонувати постачання палива з АЗС ТМ „ТНК” за адресою Київ, пр.Перемоги, 59, яка формально знаходиться у Солом’янському районі, Замовнику ж важливо щоб АЗС була саме у Шевченківському районі, при цьому відстань від цієї АЗС до місцезнаходження Замовника по вул. Дегтярівська, 25 складає менше 3,5 км. Виникає запитання, якщо АЗС знаходиться зовсім поруч з місцезнаходженням Замовника та заправка автомобілів не потребуватиме додаткових затрат коштів та часу, то яке має значення адміністативний район м. Києва у якому АЗС знаходиться фактично?
ТОВ „ВАСТОН” вважає що, Замовник вимогою до Учасика щодо обов’язкової наявності АЗС (АЗК) у Дніпровському, Дарницькому, Шевченківському та Оболонському районах міста Києва не сприяє максимальній економії та ефективності, а навпаки обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а отже порушує ст. 3 та ч. 4 ст. 22 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, ТОВ „ВАСТОН” просить Замовника у строк передбачений ст. 10 Закону прийняти рішення щодо розширення конкуренції між ймовірними учасниками торгів та з метою її розширення внести відповідні зміни до ТД та привести вимоги документації у відповідність ст. 3 та ч. 4 ст. 22 Закону, а саме:
-Вилучити абз 3 додатку 2 до ТД (мережа АЗС (АЗК), що обслуговує талони Учасника, повинна бути розгалуженою, з обов’язковою наявністю АЗС (АЗК) у Дніпровському, Дарницькому, Шевченківському та Оболонському районах міста Києв).
- Викласти п.п.2.18-2.25 Додатку 2 до ТД у наступній редакції:
2.18 Схему проїзду від об’єкту замовника, розташованого в м. Києві по вул. Дегтярівська, 25 до найближчої автозаправної станції (автозаправного комплексу), що пропонується учасником. На схемі проїзду необхідно зазначити відстань від об’єкту до автозаправної станції (автозаправного комплексу) в кілометрах, в десятковому форматі з одним знаком після коми.
Наприклад: щоб Відстань до об’єкту замовника, розташованого в м. Києві по вул. Дегтярівська, 25 до АЗС не повинна перевищувати 10 км
2.19 Схему проїзду від об’єкту замовника, розташованого в м. Києві по вул. Куренівська, 16-в до найближчої автозаправної станції (автозаправного комплексу), що пропонується учасником. На схемі проїзду необхідно зазначити відстань від об’єкту до автозаправної станції (автозаправного комплексу) в кілометрах, в десятковому форматі з одним знаком після коми.
Відстань до об’єкту замовника, розташованого в м. Києві по вул. Куренівська, 16-в до АЗС не повинна перевищувати 10 км
2.20 Схему проїзду від об’єкту, розташованого в м. Києві по вул. Сергієнка, 6 до найближчої автозаправної станції (автозаправного комплексу), що пропонується учасником. На схемі проїзду необхідно зазначити відстань від об’єкту до автозаправної станції (автозаправного комплексу) в кілометрах, в десятковому форматі з одним знаком після коми.
Відстань до об’єкту замовника, розташованого в м. Києві по вул. Сергієнка, 6 до АЗС не повинна перевищувати 10 км
2.21 Схему проїзду від об’єкту, розташованого в м. Києві по вул. Славгородська, 54 до найближчої автозаправної станції (автозаправного комплексу), що пропонується учасником. На схемі проїзду необхідно зазначити відстань від об’єкту до автозаправної станції (автозаправного комплексу) в кілометрах, в десятковому форматі з одним знаком після коми.
Відстань до об’єкту замовника, розташованого в м. Києві по вул. Славгородська, 54 до АЗС не повинна перевищувати 10 км
2.22 Схему проїзду від об’єкту, розташованого в м. Києві по вул. Урлівська, 13 до найближчої автозаправної станції (автозаправного комплексу), що пропонується учасником. На схемі проїзду необхідно зазначити відстань від об’єкту до автозаправної станції (автозаправного комплексу) в кілометрах, в десятковому форматі з одним знаком після коми.
Відстань до об’єкту замовника, розташованого в м. Києві по вул. Урлівська, 13 до АЗС не повинна перевищувати 10 км
- Вилучити п.п. 2.23- 2.25 Додатку 2 до ТД, оскільки вони повністю дублюють п.п. 2.17- 2.20 Додатку 2 до ТД, та таке задвоєння інформації є некоректним.
Пов'язані документи:
Учасник
- запит до тд бензин.pdf 27.07.2017 11:49
- Роз"яснення 01.08.2017 13:21
Дата подачі:
27.07.2017 11:49
Вирішення:
Розʼяснення до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 09130000-9 – нафта та дистиляти (автопаливо за талонами: бензин А-92 ЄВРО 5 або еквівалент, бензин А-95 ЄВРО 5 або еквівалент), ідентифікатор закупівлі № UA-2017-07-21-000031-c
Відповідно до Вашого звернення від 27.07.17 р. № 64, яке надійшло через електронну систему 27 липня 2017 р. об 11:49 год. на закупівлю: ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 09130000-9 – нафта та дистиляти (автопаливо за талонами: бензин А-92 ЄВРО 5 або еквівалент, бензин А-95 ЄВРО 5 або еквівалент), ідентифікатор закупівлі № UA-2017-07-21-000031-c, надаємо розʼяснення по суті Вашої вимоги у терміни передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
Автомобілі швидкої допомоги виїжджають на виклики та обслуговують пацієнтів у межах району в якому розміщується дислокація автомобілів Замовника та знаходиться підстанція швидкої допомоги і не виїжджають на виклики в інші райони міста Києва. Заправка автомобілів швидкої допомоги паливом на АЗС може здійснюватись не тільки поруч з місцем дислокації автомобілів та підстанції швидкої допомоги, а й на будь якій АЗС (АЗК) у межах району в якому надаються послуги з обслуговування пацієнтів.
Надання Учасником схем проїзду від об’єкта Замовника до найближчої автозаправної станції (автозаправного комплексу) вимагається Замовником задля орієнтування водієм швидкої допомоги до якої найближчої АЗС (АЗК) він знаходиться у разі потреби здійснити заправку автомобіля паливом при виїзді на виклик. У звʼязку з викладеним вище, вважаємо не раціональним та не доцільним вносити зміни до тендерної документації щодо привʼязки по відстані від АЗС (АЗК) Учасника до адреси розташування дислокацій автомобілів Замовника та підстанцій швидкої допомоги.
Крім цього зауважуємо, що будь-який субʼєкт господарювання, у тому числі фізична особа підприємець можуть укласти партнерські договори з будь – якими власниками (орендарями) АЗС (АЗК) на обслуговування талонів на пальне та відпуску за ними палива, зразки яких будуть пропонуватись Учасником у складі тендерної пропозиції. Наголошуємо, що Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує Учасників встановивши вимогу обовʼязкової наявності АЗС (АЗК) у районах розташування дислокацій автомобілів Замовника та підстанцій швидкої допомоги, а навпаки, не зазначивши конкретної відстані (кілометраж) розташування АЗС (АЗК) до адреси розташування дислокацій автомобілів Замовника та підстанцій швидкої допомоги розширює можливе коло потенційних Учасників.
Відповідно до рішення тендерного комітету від 24.07.2017 р. було внесено зміни до тендерної документації на виключено п.п. 2.23 – 2.25 Розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації. Зазначені зміни та нова редакція тендерної документації розміщені в електронній системі закупівель 24.07.2017 р.
Статус вимоги:
Відхилено