-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади» (Обладнання для закладів освіти Святошинського району міста Києва)
Торги не відбулися
5 215 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 075.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 075.50 UAH
Період оскарження:
02.08.2021 17:04 - 03.09.2021 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга
Номер:
c8d02beed06247218d7d8df01a825ecf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-02-002403-a.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 1, файл Додаток_4_Дислокацiя зі змінами 5 Дата модифікації 30.08.2021 0916.pdf.pdf 02.09.2021 20:05
- Доказ 2, файл перелік змін 4 Обладнання Дата модифікації 26.08.2021 1321.pdf 02.09.2021 20:05
- Доказ 3 файл перелік змін 3 Обладнання Дата модифікації 19.08.2021 1510.pdf 02.09.2021 20:05
- Доказ 5, Додаток_1_Технiчнi_характаристики зі змінами 2.pdf 02.09.2021 20:05
- СКАРГА.pdf 02.09.2021 20:05
- Доказ №4 Постанова ГДСЛУ_9_ЄЦП.pdf 02.09.2021 20:05
- рішення від 06.09.2021 № 20206.pdf 07.09.2021 09:02
- інформація про перенесення розгляду скарги від 15.09.2021 № 14176.pdf 16.09.2021 09:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2021 № 21726.pdf 24.09.2021 12:55
- рішення від 23.09.2021 № 21726.pdf 28.09.2021 11:36
- 1024-21 Протокол розгляд Вимоги електричне обладнання.pdf 10.09.2021 11:21
- 1024-21 Протокол розгляд Вимоги електричне обладнання.docx 10.09.2021 11:21
- Акти_огляду.pdf 10.09.2021 11:21
- Акти Огляду 2.pdf 10.09.2021 11:21
- 1065-21 Протокол_про_надання інформації обладнання харчоблоки.pdf 22.09.2021 13:13
- 1065-21 Протокол_про_надання інформації обладнання харчоблоки.docx 22.09.2021 13:13
- 991-21 Протокол_про_внесення_змiн 5 електричне обладнання.pdf 22.09.2021 13:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.09.2021 20:06
Дата розгляду скарги:
15.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.09.2021 09:03
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.09.2021 11:36
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.09.2021 11:36
Скарга
Скасована
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
b5e37289c5c3432f8f52ee8799788ba6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-02-002403-a.b2
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації, що виникли, після внесенням Замовником Змін до тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 1, файл Додаток_4_Дислокацiя зі змінами 5 Дата модифікації 30.08.2021 0916.pdf.pdf 02.09.2021 19:48
- Доказ 2, файл перелік змін 4 Обладнання Дата модифікації 26.08.2021 1321.pdf 02.09.2021 19:48
- Доказ 3 файл перелік змін 3 Обладнання Дата модифікації 19.08.2021 1510.pdf 02.09.2021 19:48
- Доказ №4 Постанова ГДСЛУ_9_ЄЦП.pdf 02.09.2021 19:48
- Доказ 5, Додаток_1_Технiчнi_характаристики зі змінами 2.pdf 02.09.2021 19:48
- СКАРГА.pdf 02.09.2021 19:48
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
02.09.2021 20:03
Скарга
Залишено без розгляду
Щодо порушення проведення Замовником процедури закупівлі.
Номер:
8251a3d5dccf492a9a8f4b0e66b48b2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-02-002403-a.a1
Назва:
Щодо порушення проведення Замовником процедури закупівлі.
Скарга:
Протоколом засідання тендерного комітету Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації № 844 від «02» серпня 2021 р. тендерний комітет затвердив тендерну документацію зі змінами від 13.08.2021 щодо проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю: ««ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади» (Обладнання для закладів освіти Святошинського району міста Києва).
ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» спеціалізується на поставці аналогічного обладнання і має дійсний намір взяти участь у вказаній процедурі закупівлі. Проте Замовник умисно визначив і затвердив технічні характеристики предмета закупівлі саме таким чином, що цим характеристикам буде відповідати продукція єдиного виробника і єдиної моделі. Це призводить до дискримінації потенційних учасників та до розтрати бюджетних коштів.
Не дивлячись на зауваження Скаржника щодо дискримінації учасників Замовник добровільно не усунув такі порушення. Тому ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» змушене звернутися з цією скаргою та просити Антимонопольний комітет зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, привівши її у відповідність до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Акти огляду приміщень.pdf 28.08.2021 18:17
- Скарга.pdf 28.08.2021 18:17
- Видруки з сайтів на моделі, прописані в тендерній документації.pdf 28.08.2021 18:17
- Видруки на запропоновану продукцію.pdf 28.08.2021 18:17
- Скарга UA-2021-08-02-002403-a.docx 28.08.2021 18:17
- рішення від 31.08.2021 № 19740.pdf 31.08.2021 18:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.08.2021 18:19
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.08.2021 18:54
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
d04fcc36519e4eb9841bcd70f9700d3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-02-002403-a.b5
Назва:
скарга
Скарга:
скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2021-08-02-002403-a.docx.zip 13.10.2021 23:05
- Скарга UA-2021-08-02-002403-a.docx 13.10.2021 23:05
- Рішення від 20.10.2021 № 23747.pdf 20.10.2021 19:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2021 № 24473.pdf 29.10.2021 15:09
- Рішення від 28.10.2021 № 24473.pdf 02.11.2021 17:26
- 1156-21 Протокол_про_надання інформації ГП 212 185.pdf 23.10.2021 15:36
- 1156-21 Протокол_про_надання інформації ГП 212 185.docx 23.10.2021 15:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.10.2021 23:05
Дата розгляду скарги:
28.10.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.10.2021 19:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.11.2021 17:26
Дата виконання рішення Замовником:
04.11.2021 14:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на прийняті рішення тендерного комітету відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю: «ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади» (Обладнання для закладів освіти Святошинського району міста Києва)
Номер:
4d0adcaf5b384f209f6f5fd0b4a03c65
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-02-002403-a.b4
Назва:
СКАРГА
на прийняті рішення тендерного комітету
відкритих торгів з публікацією англійською мовою
на закупівлю:
«ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади» (Обладнання для закладів
освіти Святошинського району міста Києва)
Скарга:
02.08.2021 року Управлінням освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації було оголошено закупівлю в електронній системі PROZORRO з ідентифікатором закупівлі UA-2021-08-02-002403-a по предмету закупівлі ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади» (Обладнання для закладів освіти Святошинського району міста Києва), за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою, застосовуючи положення Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон).
7 вересня 2021 р. до закінчення строку подання тендерних пропозицій Скаржником була подана тендерна пропозиція на участь в закупівлі.
Також, тендерні пропозиції для участі у закупівлі подали:
ТОВ «ГРЕГОРІ»
ТОВ «РЕСТЕКВІП»
ПП «ЮГСТРОЙ 17»
08.10.2021 року було оприлюднено протокол №1118 засідання тендерного комітету Управлінням освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації.
В даному протоколі зазначено результати розгляду тендерних пропозицій учасників згідно якої до аукціону допущені ТОВ "ГРЕГОРІ" та ТОВ "РЕСТЕКВІП"
Вважаємо, що Замовником були порушені норми ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон):
Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Не погоджуючись з рішенням Замовника стосовно допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ "ГРЕГОРІ", поданням даної скарги, Скаржник оскаржує рішення замовника.
1. Згідно з п. 2.8 Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ до поставки товарів «ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади» (Обладнання для закладів освіти Святошинського району міста Києва)», учасник повинен надати довідку про наявність власної сервісної служби в м. Київ, де вказано адреса, часи роботи та контактна особа.
Хочемо зазначити, що згідно Статті 316. Поняття права власності
1. Правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб.
Слід зазначити, що термін «власність» нерідко вживається для позначення приналежності комусь речей. Тобто, власність трактується як присвоєння чогось за допомогою певної суспільної форми яка відображає таке ставлення особи до речі (майна), коли вона вважає річ (майно) своєю, за умови, що інші вважають цю річ (майно) чужою. Отже, власність характеризується наявністю такої влади особи над річчю (майном), яка визнана суспільством і регламентована соціальними нормами. Власник розпоряджається річчю (майном) своєю владою й у своїх інтересах. Для нього річ (майно) — своя, для не власників, відповідно — чужа.
Згідно статті 134 ГКУ
Право власності в об´єктивному значенні - це сукупність правових норм, що регулюють відносини власності і є юридичною підставою існування і реалізації права власності, що належить певному суб´єкту, тобто, право власності в суб´єктивному значенні.
Право власності в суб´єктивному значенні — це право особи володіти, користуватися і розпоряджатися річчю (майном) своєю владою і у власному інтересі.
Згідно статті 318 ЦКУ Суб'єкти права власності
1. Суб´єктами права власності є Український народ та інші учасники цивільних відносин, визначені статтею 2 ЦКУ.
Згідно статті 2 ЦКУ Учасники цивільних відносин
1. Учасниками цивільних відносин є фізичні особи та юридичні особи.
Згідно з Розділом 6 тендерної документації (примітки), Документи, які не ведуться суб’єктами господарювання, відповідно до законодавства України, не подаються ними в складі тендерної пропозиції, але при цьому надається інформаційна довідка із посиланням на конкретну статтю, частину, абзац відповідного закону або нормативного документу.
Отже враховуючи вище викладане та опираючись на чинне законодавство на виконання п. 2.8 Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ до поставки товарів «ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади» (Обладнання для закладів освіти Святошинського району міста Києва)», ТОВ «ГРЕГОРІ» повинен надати довідку про наявність власної сервісної служби в м. Київ яке є власністю останнього та має право володіти, користуватися і розпоряджатися даним майном (сервісним центром).
ТОВ «ГРЕГОРІ» на виконання вимоги п. 2.8 Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ до поставки товарів «ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади» (Обладнання для закладів освіти Святошинського району міста Києва)», надає в складі пропозиції файл «24 довідка про сервісну службу.pdf» в якому зазначає, що для здійснення сервісної, технічної підтримки та обслуговування обладнання співпрацює (хочемо наголосити, що саме співпрацює, а не має у власності, як це вимагалось ТД) із сервісним центром сервіс 24/7 ТОВ «РЕСТЕКВІП» про що надали відповідний лист-підтвердження.
Даний лист-підтвердження міститься у складі пропозиції ТОВ «ГРЕГОРІ» файл «24-1 Лист про сервісне обслуговування.pdf.» в якому за підписом директора ТОВ «Рестеквіп» С.Г. Чемерського повідомлється, що сервісний центр Сервіс 24/7 є власністю ТОВ «Рестеквіп» та співпрацює з ТОВ «Грегорі».
Отже У складі документів тендерної пропозиції ТОВ «ГРЕГОРІ» відсутня довідка про власний сервісний центр, що не відповідає умовам п. 2.8 Додатку № 1 до тендерної документації.
Як доказ вищезазначегого надаємо у Додатку 1 до Скарги лист-підтвердження ТОВ "Грегорі" про співпрацю з сервісним центром.
2. Згідно з п. 2.3 Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ до поставки товарів «ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади» (Обладнання для закладів освіти Святошинського району міста Києва)», У разі, якщо учасник не є виробником та поставляє товар іноземного виробника, то він, з метою забезпечення виконання вимог розділу XIV Митного кодексу України, надає Замовнику Авторизаційний лист, наданий виробником або постачальником запропонованого обладнання.
Хочемо зазначити, що в п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації вказано «Транспортні та навантажувально-розвантажувальні послуги та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Постачальника. В складі пропозиції надати довідку в довільній формі.»
В в 1.4 Додатку 1 до ТД вказано «1.4. Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання за місцем знаходження навчальних закладів здійснює Постачальник за свій рахунок. В складі пропозиції надати гарантійний лист в довільній формі.»
Враховуючи п.1.3 та п. 1.4 Додатку 1 до ТД та тендерну документацію в цілому Постачальником вважається Учасник, який є переможцем, та з яким укладено договір про закупівлю.
ТОВ «ГРЕГОРІ» на виконання п. 2.3 Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ до поставки товарів «ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади» (Обладнання для закладів освіти Святошинського району міста Києва)», надає файл «18 Авторизаційни листи на обладнанняю.pdf» в якому ТОВ «Рестеквіп» який не є виробником та постачальником в розумінні даної ТД надає авторізаційний лист на:
- Тістоміс HKN-20SN2V на 20л(TM Hurakan)-25 шт
- Мясорубка ATS 22 1Ф (TM APACH) -3 шт
- Картоплечистка HKN-PPF10M (TM Hurakan)-7 шт
- Овочерізка AVG 200 з комплектом дисків (TM APACH) -3 шт
- Пароконвектомат APACH AP 20QT (ТМ APACH) -1 шт
- Пароконвектомат Nerone FEDL10NEMIDVH20 (TM Tecnodom)-1in
- Шафа холодильна Tatra TRC700TN (TM Tatra)- 3 шт
- Шафа холодильна Tatra TRC1400TN (TM Tatra)-4 шт
- Шафа морозильна Tatra TRC700BT (Tatra)-3 шт
- Посудомийка купольна HT 11 ECO DDE TS DIHR (TM DIHR)-4 шт
враховуючи вищевикладене ТОВ «ГРЕГОРІ» не надало Авторизаційний лист від виробника або постачальника запропонованого обладнання як це вимагалось п. 2.3 Додатку 1 до ТД.
Отже, у складі документів тендерної пропозиції ТОВ «ГРЕГОРІ» відсутній Авторизаційний лист від виробника або постачальника запропонованого обладнання, що не відповідає умовам п. 2.3 Додатку № 1 до тендерної документації.
Доказ вищезазначегого наведено у п. 2.3 Додатку № 1 до тендерної документації.
3. Згідно з п. 4.1 Додатку 3 до тендерної документації «Проєкт договору», (для цілей складання договору про закупівлю за результатами цих відкритих торгів учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку про наявність відкритого рахунку в такій банківській установі, на який буде здійснюватися оплата за договором, що повинна бути видана не раніше дати оголошення даної процедури закупівлі).
В складі пропозиції ТОВ «ГРЕГОРІ» відсутня довідка з обслуговуючого банку про наявність відкритого рахунку в такій банківській установі, на який буде здійснюватися оплата за договором, що повинна бути видана не раніше дати оголошення даної процедури закупівлі), що не відповідає умовам п. 4.1 Додатку № 3 до тендерної документації.
Доказ вищезазначегого наведено у п. 4.1 Додатку № 3 до тендерної документації.
Наявність порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи обґрунтовується тим фактом, що допущення до аукціону пропозиції ТОВ «ГРЕГОРІ», порушуються права та законні інтереси ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0», а саме позбавлення Скаржника права заключити договір та отримувати прибуток.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників, а саме – допустивши до аукціону ТОВ «ГРЕГОРІ», Замовник порушив право ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0», на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозиції.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 1, 5, 18, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі.
3. Скасувати рішення Замовника згідно якого допущено до аукціону учасника ТОВ «ГРЕГОРІ» та зобов’язати Замовника розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
ДОДАТКИ (ДОКАЗИ)
1. Файл «24-1 Лист про сервісне обслуговування.pdf.» в якому за підписом директора ТОВ «Рестеквіп» С.Г. Чемерського повідомлється, що сервісний центр Сервіс 24/7 є власністю ТОВ «Рестеквіп» та співпрацює з ТОВ «Грегорі»;
2. Додаток 1 до тендерної документації;
3. Додаток 3 до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 1.pdf 13.10.2021 16:45
- Проeкт_договору зі змінами.pdf 13.10.2021 16:45
- Доказ 2.pdf 13.10.2021 16:45
- БМД2.0 СКАРГА2.docx 13.10.2021 16:45
- Скарга.pdf 13.10.2021 16:46
- Додаток_1_Технiчнi_характаристики зі змінами 2 (2).pdf 13.10.2021 16:46
- Скарга.pdf.(1).P7S 13.10.2021 16:46
- рішення від 19.10.2021 № 23505.pdf 20.10.2021 11:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2021 №24417.pdf 29.10.2021 14:23
- рішення від 28.10.2021 №24417.pdf 02.11.2021 17:11
- 1159-21 Протокол_про_надання інформації ГП 212 185 дистрибюшн.pdf 23.10.2021 15:33
- 1159-21 Протокол_про_надання інформації ГП 212 185 дистрибюшн.docx 23.10.2021 15:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.10.2021 16:47
Дата розгляду скарги:
28.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.10.2021 11:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.11.2021 17:11
Дата виконання рішення Замовником:
04.11.2021 14:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Задовільнена:
Так