-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Твердопаливний котел (код за ДК 021:2015: 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі)
повторне оголошення
Торги відмінено
220 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 200.00 UAH
Період оскарження:
02.08.2021 16:18 - 14.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА (СКАРГА) ПРО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ
Номер:
2c5a7fc951e340ca87a0eba4429565c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-02-002203-a.c2
Назва:
ВИМОГА (СКАРГА)
ПРО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ
Вимога:
их. №8 від 03.09.2021року м.Житомир
ВИМОГА (СКАРГА)
ПРО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові й економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
18.08.2021 року було проведено аукціон (ідентифікатор торгів UA-2021-08-02-002203-a) за предметом закупівлі: Твердопаливний котел (код за ДК 021:2015: 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі) (далі – Закупівля), що проводило Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради (далі Замовник).
В подальшому за результатами розгляду тендерних пропозицій, Уповноваженою особою Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради було прийнято рішення про визнання переможцем та про намір укласти договір з ФОП Білоус І.В., згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 26-ОП від 25серпня 2021 року.
ФОП Федоренко Д.П. не погоджується з прийнятим уповноваженою особою Замовника рішенням про визначення переможцем відкритих торгів ФОП Білоус І.В. Вважаємо, що уповноважена особа Замовника повинна була відхилити пропозицію ФОП Білоус І.В на підставі частини1 статті 31 Закону, як таку, що не відповідає вимогам, викладеним в Тендерній документації Замовника та вважаємо, що рішення уповноваженої особи Замовника є незаконним, неправомірним та таким, що порушує права та інтереси інших Учасників та положення Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
1. Відповідно до п.2.4. додатку 4 «Технічна специфікація» Тендерної документації Учасник повинен надати перелік сервісних центрів, які мають склад запчастин. В порушення вимог Замовника пропозиція ФОП Білоус не містить документ з інформацією відповідно до вимог, що є прямою невідповідністю технічному завданню Тендерної документації Замовника.
2. Відповідно до п.2.7. додатку 4 «Технічна специфікація» Учасник повинен надати гарантійний лист на проведення пусконалагоджувальних робіт від виробника, завірений печаткою учасника, на що учасник повинен мати відповідний документ (дилерський сертифікат, договір або лист погодження). В порушення вимогам Тендерної документації Замовника пропозиція ФОП Білоус І.В. не містить відповідний документ від виробника.
3. В наявному в складі тендерної пропозиції ФОП Білоус І.В. Витягу з ЄДРФОПЮОтаГФ відсутній вид економічної діяльності, за яким дозволено здійснювати господарські операції відповідно до вимог оголошення, а зазначений у вказаному витягу КВЕД 52.63 «Роздрібна торгівля поза магазинами» передбачає торгівлю за готівкові кошти. Тобто ФОП Білоус І.В. не декларує діяльності та не може здійснювати діяльність у сфері, що є предметом Закупівлі.
4. Згідно п. 2.6 додатку 4 «Технічна специфікація» учасник у складі пропозиції надав лист-погодження в довільній формі, що якщо технічні характеристики не будуть співпадати з наведеними у таблиці, хоч по одному з параметрів, або перелік ДСТУ не відповідає зазначеним в п.1.1. «Технічна специфікація» учасник дає згоду на відхилення його пропозиції.
Уважно вивчивши умови Замовника і подану пропозицію учасника ФОП Білоус І.В. можна дійти висновку: що уповноважена особа Замовника Ільницький Р.А. при обранні переможцем ФОП Білоус І.В. свідомо не прийняв до уваги, що пропозиція учасника - переможця не відповідає вимогам Технічної специфікації Тендерної документації про проведення відкритих торгів (далі – Спеціфікація), а саме:
- Номінальна теплова потужність котла КВР250СТН запропонованого ФОП Білоус І.В. відповідно до керівництва по експлуатації (стор. 5) становить 240 кВт. За вимогою Спеціфікації номінальна теплова потужність котла повинна складати 250 кВт п. 3 таблиці «Технічна специфікація». При цьому ФОП Білоус І.В. посилається на паспорт котла. Інформація по технічним характеристикам обладнання повинна співпадати як в паспорті котла так і в керівництві по експлуатації. Аналізуючи вище викладене, виникає питання про достовірність інформації що міститься в складі тендерної пропозиції ФОП Білоус І.В. тому наявні всі ознаки підробки документів що містять інформацію про технічні характеристики обладнання.
- Габаритні розміри котла 2100/1100/2200 мм п.20 таблиці «Технічна специфікація». У учасника Білоус габаритні розміри котла не відповідають вимогам технічного завдання.
- Маса котла п.24 таблиці «Технічна специфікація» -2250 кг. У учасника Білоус маса котла зазначена 1850 кг., різниця у вазі 400 кг. Дана обставина вказує на те, що котел може бути виготовлений з труби і металу невідповідної якості, меншої товщини металу або інше, що суперечить вимогам щодо якісних характеристик Товару що закуповується та не відповідає п.1.1 таблиці додатку 4 «Технічна специфікація».
- Довідка «переможця» «Технічні характеристики» вих. № 33 від 16.08.2021 року що міститься в складі пропозиції ФОП Білоус І.В. складена на власний розсуд , не дотримуючись вимог Тендерної документації, а саме: відсутні номера сторінок з посиланням на документ, що підтверджує відповідність технічним характеристикам предмета закупівлі (колонка 4 таблиці 1 додатку 4 «Технічна специфікація»). А також більшість інформації , яка вказана в довідці вих. № 33 від 16.08.2021 року що міститься в складі пропозиції ФОП Білоус І.В., є не правдивою, та не підтверджується і прямо суперечить офіційним документам наданими учасником, що в черговий раз підтверджує наявність ознак підробки документів що містять інформацію про технічні характеристики обладнання.
- Згідно вимог п. 10 додатку 4 «Технічна специфікація» «ККД не менще 86%» натомість в керівництві з експлуатації, яке надав визначений Вами переможець ККД 80-89 % (при спалювані антарациду ).
- Згідно вимог додатку 4 «Технічна специфікація» п. 11 таблиці у визначеного переможця відсутня компоновка вид зверху обладнання.
- В пропозиції ФОП Білоус І.В. відсутня копія гігієнічного висновку на обладнання за кодом 25.21 ( вимоги Додатку 4 «Технічна специфікація» Тендерної документації) .
Інформації, щодо усунення недоліків, невідповідності технічним вимогам по відкритих торгах в системі прозоро ФОП Білоус І.В. післі визначення переможцем не надано.
Зважаючи на наведені доводи керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» ФОП Федоренко Д.П. вимагає від уповноваженої особи Замовника скасувати Рішення (Протокол №26-ОП від 25.08.2021року) щодо обрання переможця за предметом закупівлі ДК 021:2015: 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі згідно закупівлі UA-2021-08-02-002203-a що проводиться Управлінням освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради, як таке що грубо порушує вимоги Законом України «Про публічні закупівлі» в частині принципів здійснення публічних закупівлі, оскільки Уповноваженою особою Замовника не обʼєктивно та явно упереджено визначено переможця Закупівлі, що прямо свідчить про корупційну складову в його діях як посадової особи.
Також звертаємо особливу увагу Уповноваженої особи Замовника на санкції передбачені ч. 1 ст. 364 Кримінального кодексу України, та ч. 3 статті 164-14 КУпАП (в частині невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону).
У разі не скасування неправомірного рішення Уповноваженої особи Замовника про обрання переможцем ФОП Білоус І.В. залишаю за собою вжиття заходів щодо охорони моїх законних інтересів шляхом звернення до Державної аудиторської служби України та Антимонопольного комітету України з метою проведення моніторингу даної закупівлі на предмет законності прийняття рішень, а також до відповідних органів МВС України, НАБУ, прокуратури в частині перевірки всіх дій та документів учасників закупівлі та посадових осіб Замовника на предмет наявності правопорушень.
ФОП Федоренко Д.П. _______________________________________
Пов'язані документи:
Учасник
- SCAN_20210903_181530687.pdf 03.09.2021 18:18
Дата подачі:
03.09.2021 18:18
Вирішення:
Ваша вимога буде прийнята до уваги найблищим часом. Дякуємо за ваше звернення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
fe2d462c22564082a2a610e8f7124b86
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-02-002203-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Необгрунтований вибір переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.PDF 28.08.2021 16:47
Дата подачі:
28.08.2021 16:47
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу від 27.08.2021 року до закупівлі UA-2021-08-02-002203-а повідомляємо про наступне:
1. Керівництво з експлуатації містить загальну характеристику ККД для серії котлів, який окремо встановлюється для кожного окремого типу котла на основі детального розрахунку. Для моделі котла КВР 250 СТМ може бути наданий окремий розрахований показник ККД, який відповідає вимогам Додатку 4 Технічної специфікації п. 10 таблиці, згідно п.3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Компоновку вид зверху обладнання зазначено в Керівництві з експлуатації пункт 4.7 «Будова котла», Рисунок 2 «Будова котла», наданої учасником ФОП Білоус І.В. згідно з вимогою Додатку 4 Технічна специфікація п.11 таблиці, а також фото котла, що є підтвердженням відповідності об’єкту закупівлі вимогам Додатку 4 Технічної специфікації п.11 таблиці.
3. Згідно з додатком 4 Технічної специфікації п.20 таблиці габаритні розміри та чиста котла повинні бути 2100×1100×2200 мм, що відповідає габаритним розмірам котла КВР 250 СТМ, які зазначені в Керівництві з експлуатації п. 4.7.Будова котла, Рисунок.3 «Габаритні розміри котлів», та зазначені в Довідці тех. характеристики, що є підтвердженням відповідності об’єкту закупівлі вимогам Додатку 4 Технічної специфікації п.20 таблиці.
4. Згідно з вимогою додатку 4 Технічної специфікації п.23 таблиці підтвердження в керівництві експлуатації інформації щодо автоматичного відключення вентиляторів на котлі при несанкціонованому відкриті дверей завантаження не зазначалось, тому учасник ФОП Білоус І.В. надала інформацію в повному обсязі, де зазначено, що згідно Керівництва з експлуатації в п 4.7.5. зазначено наступне: «Вдування повітря автоматично припиняється, при несанкціонованому відкритті дверей завантаження, коли вода в котлі досягає бажаної температури, встановленої регулятором температури; коли вода остигає, вентилятор знову включається автоматично», що є підтвердженням відповідності об’єкту закупівлі вимогам додатку 4 Технічної специфікації п.23 таблиці.
5. Наданий учасником ФОП Білоус І.В. Cертифікат відповідності UA.PN.191.0212-21 від 18.03.2021 р. містить підтвердження відповідності об’єкту закупівлі вимогам НПАОП 0.00-1.81-18, що є однією з вимог Додатку 4 технічної специфікації п. 1. п.п.1.1. Відповідність об’єкту закупівлі усім нормативним документам, зазначеним у Додатку 4 технічної специфікації п. 1. п.п.1.1 підтверджує Cертифікат відповідності UA.ZHSM.242-21 від 13.08.2021 р. та декларації про відповідність, надані виробником ПрАТ «Хіммаш».
6. Наданий ФОП Білоус І.В. Сертифікат відповідності UA.ZHSM.242-21 від 13.08.2021 р. поширюється на котли водогрійні типу КВР продуктивністю до 1000 кВт, що виготовляються серійно виробником, в тому числі модель котла КВР 250 СТМ, що підтверджується нормативним документом виробника ТУ У 25.2-00217679-001:2021 «Котли водогрійні типу КВР продуктивністю до 1000 кВт. Технічні умови», згідно якого виготовляють котли типу КВР 250 СТМ.
7. Гігієнічний висновок № 12.2-18-1/14280 від 09.07.2021 у тендерній пропозиції ФОП Білоус І.В. підтверджує відповідність котлів водогрійних типу КВР продуктивністю до 1000 кВт за кодом ДКПП 25.21.12 вимогам діючого санітарного законодавства України. Згідно ТУ У 25.2-00217679-001:2021 «Котли водогрійні типу КВР продуктивністю до 1000 кВт. Технічні умови» котли постачають у комплекті з обладнанням, визначеним у специфікації, що є підтвердженням відповідності обєкту закупівлі вимогам Додатку 4 Технічної специфікації п. 2.7.
Учасник закупівлі ФОП Білоус І.В. відповідає кваліфікаційним критеріям і вимогам Розділу III Тендерної документації п. 5, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», і вимогам згідно із законодавством.
У звязку з вище перерахованого вимога підлягає відхиленю.
Статус вимоги:
Відхилено