-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне марки ДГ фракції 50-100
Завершена
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
Період оскарження:
02.08.2021 15:52 - 06.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Скасування рішення про перемогу ТОВ "РОМ і ДЕН"
Номер:
b216b04200864ba0bec69b0f38ae4dd1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-02-001640-c.a2
Назва:
Скасування рішення про перемогу ТОВ "РОМ і ДЕН"
Вимога:
Опис у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога відхилення.pdf 13.08.2021 15:36
Дата подачі:
13.08.2021 15:36
Вирішення:
1. Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі вимагалося надати Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; факс; E-mail; форма/система оподаткування; форма власності; юридичний статус; місце та дата реєстрації учасника; профілюючий вид діяльності; вид суб’єкта господарювання: суб’єктів малого підприємництва чи суб’єкт мікро підприємництва чи середнього або великого підприємництва, найменування банку, що обслуговує Учасника; розрахунковий рахунок.
Згідно п. 1.4. Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22, визначено, що: обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) – банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність".
Таким чином банк, у якому є закриті рахунки учасника безготівкових розрахунків та відсутні відкриті рахунки, не є обслуговуючим банком.
У складі пропозиції ТОВ «Ром і Ден» надано інформацію від органів ДПС України про рахунки ТОВ «РОМ і ДЕН» (файл «18. ДПС рр РИД»), в тому числі відкриті банківські рахунки, закриті банківські рахунки, небанківські рахунки у органах казначейства. У останньому стовпці із назвою «Дата закриття» таблиці з переліком рахунків ТОВ «РОМ і ДЕН» вказана дата закриття рахунків, у разі їх закриття.
Усі рахунки, Вказані у Вимозі (1.АТ «Райфайзен банк аваль» м. Київ р/р 26001399611 2. ПАТ «КБ «Надра» р/р 26008243770001 3. ПАТ «КБ «Надра» р/р 26007243770002 4. ПАТ «КБ «Надра» р/р 26053243770001 5. ДОДАТ «Райфайзен банк аваль» м. Дніпропетровськ р/р 260512288 6. АТ «Райфайзен банк аваль» м. Київ р/р 26009461165 7. АТ «Райфайзен банк аваль» м. Київ р/р 26005464564 8. АБ «УКРГАЗ БАНК» р/р 26001924866666 9. ДОДАТ «Райфайзен банк аваль» м. Дніпропетровськ р/р UA663056530000000000260064781 10.АТ КБ «Приват БАНК» р/р 26009050275704 11. ДОДАТ «Райфайзен банк аваль» м. Дніпропетровськ р/р 260064781 12. АТ «Райфайзен банк аваль» м. Київ р/р UA143808050000000026009461165 13. АБ «УКРГАЗБАНК» р/р UA2732047800000026100000005316) наразі є закритими, про що свідчить дата закриття кожного рахунку у наданій інформації від органів ДПС України про рахунки ТОВ «РОМ і ДЕН». Дані банки та рахунки не були зазначені у відомостях про учасника, оскільки у відомостях про учасника згідно вимог оголошення повинні зазначатись найменування банку, що обслуговує Учасника та розрахунковий рахунок, а не перелік усіх банків Учасника за весь період його існування та розрахунковий рахунок.
Згідно інформації від органів ДПС України про рахунки у ТОВ «РОМ і ДЕН» наразі відкрито наступні рахунки: UA68320478000026001924866666 в АБ «УКРГАЗБАНК» та UA473052990000026009050275704 в АТ КБ «ПриватБанк». Таким чином, саме ці банки є обслуговуючими для учасника ТОВ «РОМ і ДЕН» та саме ці рахунки і вказані у Відомостях про учасника, наданих у складі пропозиції, що є належним виконанням вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Отже, відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «РОМ і ДЕН».
2. Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі вимагалося надати видані не раніше, чим за 2 місяці до оголошення цієї закупівлі довідки з усіх банків, у яких наявні відкриті рахунки учасника, про відсутність в учасника простроченої заборгованості за кредитами.
Таким чином, учасники повинні надати в складі пропозицій довідку про відсутність в учасника простроченої заборгованості за кредитами, видані не раніше, чим за 2 місяці до оголошення цієї закупівлі з усіх банків, у яких наявні відкриті рахунки учасника.
Оголошенням не передбачено вимоги про надання учасниками довідок про відкриті рахунки з усіх банків, у яких наявні відкриті рахунки учасника, оскільки зазначена інформація наявна у довідці органів ДПС України про рахунки учасника.
До порушень ТОВ «РОМ і ДЕН» згідно Вашої Вимоги віднесено те, що не надана у складі пропозиції Довідка з Приват Банку про відкриття рахунків, Довідка з УКРАГАЗБАНК викладена не в повному обсягу, відсутні такі відкриті рахунки р/р UA2732047800000026100000005316, р/р 26001924866666, відсутні довідки про відкриті рахунки та стан заборгованості з таких банків: АТ «Райфайзен банк аваль» м. Київ р/р 26001399611 2. ПАТ «КБ «Надра» р/р 26008243770001 3. ПАТ «КБ «Надра» р/р 26007243770002 4. ПАТ «КБ «Надра» р/р 26053243770001 5. ДОДАТ «Райфайзен банк аваль» м. Дніпропетровськ р/р 260512288 6. АТ «Райфайзен банк аваль» м. Київ р/р 26009461165 7. АТ «Райфайзен банк аваль» м. Київ р/р 26005464564 8. АБ «УКРГАЗ БАНК» р/р 26001924866666 9. ДОДАТ «Райфайзен банк аваль» м. Дніпропетровськ р/р UA663056530000000000260064781 10.АТ КБ «Приват БАНК» р/р 26009050275704 11. ДОДАТ «Райфайзен банк аваль» м. Дніпропетровськ р/р 260064781 12. АТ «Райфайзен банк аваль» м. Київ р/р UA143808050000000026009461165.
Згідно інформації від органів ДПС України про рахунки у ТОВ «РОМ і ДЕН» наразі відкрито наступні рахунки: UA68320478000026001924866666 в АБ «УКРГАЗБАНК» та UA473052990000026009050275704 в АТ КБ «ПриватБанк».
У складі пропозиції ТОВ «Ром і Ден» надані довідка АТ КБ «ПриватБанк» про стан позичкової заборгованості та довідка АБ «УКРГАЗБАНК» про відкритті рахунки та стан позичкової заборгованості, чим виконано вимогу оголошення щодо надання довідок про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, виданих не раніше, чим за 2 місяці до оголошення цієї закупівлі з усіх банків, у яких наявні відкриті рахунки учасника.
Усі рахунки, вказані у Вимозі (1.АТ «Райфайзен банк аваль» м. Київ р/р 26001399611 2. ПАТ «КБ «Надра» р/р 26008243770001 3. ПАТ «КБ «Надра» р/р 26007243770002 4. ПАТ «КБ «Надра» р/р 26053243770001 5. ДОДАТ «Райфайзен банк аваль» м. Дніпропетровськ р/р 260512288 6. АТ «Райфайзен банк аваль» м. Київ р/р 26009461165 7. АТ «Райфайзен банк аваль» м. Київ р/р 26005464564 8. АБ «УКРГАЗ БАНК» р/р 26001924866666 9. ДОДАТ «Райфайзен банк аваль» м. Дніпропетровськ р/р UA663056530000000000260064781 10.АТ КБ «Приват БАНК» р/р 26009050275704 11. ДОДАТ «Райфайзен банк аваль» м. Дніпропетровськ р/р 260064781 12. АТ «Райфайзен банк аваль» м. Київ р/р UA143808050000000026009461165 13. АБ «УКРГАЗБАНК» р/р UA2732047800000026100000005316) наразі є закритими, про що свідчить дата закриття кожного рахунку у наданій інформації від органів ДПС України про рахунки ТОВ «РОМ і ДЕН», тому згідно вимог оголошення відсутня необхідність надання довідок з таких банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами.
Отже, відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «РОМ і ДЕН».
3. Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачено що якщо завантажені документи мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ, накладений малюнок підпису чи печатки чи виправлення зображення документу у графічних редакторах замовник може прийняти рішення про відхилення пропозиції такого учасника.
Згідно Вашої Вимоги у складі пропозиції ТОВ «РОМ і ДЕН» є файли які мають неякісне, не чітке зображення, а саме: 1. Сертифікат якості (файл 15.2. Сертифікат ДГ(50-100) РИД 2021.pdf ) 2. Протокол випробування (файл 15.1. Протокол РИД 2021 ДГ(50-100).pdf) 3. Копія паспорт директора ТОВ «РОМ і ДЕН» (файл Копія паспорту.pdf ).
У відповідь повідомляємо, що вищевказані документи мають якісне та чітке зображення, що дає можливість розпізнати всю вказану у документах інформацію та дало можливість здійснити перевірку пропозиції учасника ТОВ «РОМ і ДЕН», тому відсутні підстави для задоволення вимоги у цій частині.
Підсумовуючи наведене вище, відсутні підстави для задоволення Вимоги, - Вимога відхилена
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.08.2021 16:47
Вимога
Залишено без розгляду
Не законне відхилення
Номер:
44f798efb6a04130bc085a93a8719dc2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-02-001640-c.a1
Назва:
Не законне відхилення
Вимога:
Вимога у доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Петриківка.pdf 12.08.2021 17:03
- протокол 13.08.2021 17:03
Дата подачі:
12.08.2021 17:03
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Підставою відхилення пропозиції ТОВ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА» стало те, що за результатом розгляду було встановлено, що накладений електронний підпис учасника не є кваліфікованим електронним підписом, оскільки за результатами перевірки з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений». Також підставою відхилення було те, що накладення підпису всупереч вимогам п.п. 14.4. оголошення здійснено незахищенним особистим ключем.
Відповідно до п.п. 14.4. «Порядок подання пропозицій» оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що створення та подання учасником документів пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) службовою (посадовою) особою (або представником учасника процедури закупівлі), яку уповноважено учасником на підписання пропозиції. Електронна печатка Учасника не вважається КЕП уповноваженої особи. Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися ПІБ особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа), назва організації-учасника (установи). У випадку невиконання вимоги щодо накладання КЕП уповноваженої особи, що відповідає вимогам чинного законодавства, відсутності при перевірці інформації про ПІБ особи, уповноваженої на підписання пропозиції, назви організації-учасника (установи), або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов цього оголошення або незахищенним особистим ключем або неможливості перевірки валідності накладеного КЕП або у разі накладання електронної печатки замість КЕП уповноваженої особи, пропозиція учасника підлягає відхиленню.
Відповідно до офіційної інформації щодо електронних підписів, опублікованої 04.03.2021 року на веб-сайті Антимонопольного комітету України, Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом.
Замовником здійснено перевірку накладеного на пропозицію КЕП учасника ТОВ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА» на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify та встановлено, що тип носія особистого ключа: Незахищений, тип підпису: Удосконалений.
Крім того те, що накладений електронний підпис з типом підпису «удосконалений» не є КЕП підтверджено численними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель, зокрема рішенням від 15.04.2021 № 8075 та від 15.04.2021 №8076 по закупівлі за номером UA-2021-01-13-002433-a.
Отже, в порушення п.п. 14.4. оголошення учасником ТОВ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА» не виконано вимоги щодо накладання КЕП уповноваженої особи, що відповідає вимогам чинного законодавства, тому пропозиція учасника була законно відхиленою як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Наступною підставою відхилення пропозиції ТОВ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА» стало те, що наданий у складі пропозиції паспорт власних вагів автомобільних 20 ВА-Д-2-1ПМ-0,8 надано без інформації про проведення повірки.
Згідно п.п.п 1.2. п.п. 14.1. у разі, якщо учасник закупівлі користуватиметься власним транспортним засобом, яким буде постачатися товар, або технічним засобом для навантаження вугілля або автомобільними вагами, він повинен надати, зокрема паспорт автомобільних ваг, якими буде зважуватися товар, з відміткою про проведення повірки, здійсненої не раніше, чим за 1 рік до кінцевого строку подання пропозицій згідно оголошення про проведення цієї закупівлі (згідно із Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» ваги, які експлуатуються, підлягають щорічній повірці).
Згідно п. 1 Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затверджений постановою КМУ від 4 червня 2015 р. № 374 до засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, належать автоматичні зважувальні прилади: ваги безперервної дії для сумарного обліку; ваги дискретної дії та бункерні ваги для сумарного обліку; ваги для зважування розділених вантажів; вагові дозатори дискретної дії; прилади автоматичні для зважування дорожніх транспортних засобів у русі та вимірювання навантажень на вісь; залізничні платформні ваги; контрольні ваги.
Наказом Мінекономрозвитку і торгівлі України від 13.10.2016 № 1747 затверджено міжповірочні інтервали законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями. Зокрема для усіх видів автоматичних зважувальних приладів встановлено міжповірочний інтервал в 1 рік.
У вимозі вказано, що ваги автомобільні 20 ВА-Д-2-1ПМ-0,8 виготовлені 02.09.2020 р., датою введення в експлуатацію вагів є дата не раніше 20.11.2020 року, тому ваги не підлягають первинній повірці та підлягають періодичній повірці через 12 місяців після вводу в експлуатацію.
Однак відповідно до чинного законодавства, крім періодичної повірки, є ще 3 види повірки, 2 з яких (експертна та позачергова повірка) є добровільними і можливими для проведення у будь-який час за бажанням власника засобу вимірювальної техніки.
Відповідно до п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» повірка засобів вимірювальної техніки - сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам.
Ч. 1 ст. 1 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» встановлено такі види повірок:
3) експертна повірка засобів вимірювальної техніки - повірка, яка проводиться у разі виникнення спірних питань щодо метрологічних характеристик, придатності до застосування і правильності експлуатації засобів вимірювальної техніки;
8) інспекційна повірка засобів вимірювальної техніки - повірка засобів вимірювальної техніки, яка проводиться під час здійснення метрологічного нагляду;
17) періодична повірка засобів вимірювальної техніки - повірка, що проводиться протягом періоду експлуатації засобів вимірювальної техніки через встановлений проміжок часу (міжповірочний інтервал);
21) позачергова повірка засобів вимірювальної техніки - повірка засобів вимірювальної техніки, що проводиться у таких випадках: за потреби заявника пересвідчитися у придатності засобів вимірювальної техніки до застосування; у разі пошкодження відбитка повірочного тавра, а якщо таке тавро не передбачено - у разі втрати свідоцтва про повірку;
Нормою ч. 1 ст. 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» встановлено, що законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. Стосовно законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, може також проводитися позачергова, експертна та інспекційна повірка.
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі не визначено, з відміткою про проведення якої саме повірки (позачергової, експертної, інспекційної чи періодичній) повинен надаватись учасниками паспорт вагів. Відповідно, ТОВ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА» не було обмежене у проходженні позачергової чи експертної повірки з метою виконання вимоги п.п.п 1.2. п.п. 14.1. оголошення, дотримання вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та достовірного зважування поставленого вугілля.
Отже, пропозиція учасника ТОВ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА» була законно відхиленою як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
З огляду на зазначене, відмовлено у задоволенні вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.08.2021 17:07