-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Деснянка в смт.Турбів Липовецького району Вінницької області, код ДК 021:2015 – 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаментів та покриття шосе доріг
Торги не відбулися
2 206 716.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 034.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 034.00 UAH
Період оскарження:
02.08.2021 14:17 - 14.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне відхилення
Номер:
b1d8766aaf1b4ee485a056b19244e3ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-02-006459-b.c2
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення
Скарга:
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ
ЗАВАЛЬНЮK ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ
23520, Вінницька область, Шаргородський район, с. Пасинки, вул. Б. Хмельницького,17
реєстраційний номер облікової картки платника податку 2940020175
р/р UA 81 328209 0000026003800010591 в АБ «Південний», МФО 328209
тел. 097-264-16-90, e-mail: makarzava@ukr.net
Вих. №941 від 07.09.2021 р.
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з розгляду
скарг про порушення законодавства у
сфері публічних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ, 03035
Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець
Завальнюк Ігор Васильович
23520, Вінницька область, Шаргородський район,
с. Пасинки, вул. Б. Хмельницького,17
Реєстраційний номер облікової картки
платника податку 2940020175
тел. 097-264-16-90
Замовник: Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою Турбівської селищної ради
ЄДРПОУ: 44077617
Телефон: +380974455710
E-mail: innabedrak@gmail.com
Місцезнаходження:
22513, Україна, Вінницька область, Вінницький район,
смт. Турбів, вул. Миру,42
Процедура закупівлі, що оскаржується: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Деснянка в смт. Турбів Липовецького району Вінницької області, код ДК 021:2015 – 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаментів та покриття шосе доріг
Закупівля: UA-2021-08-02-006459-b
СКАРГА
На рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП ЗАВАЛЬНЮКА І.В.
Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою Турбівської селищної ради (далі-Замовник) проводить процедуру закупівлі (відкриті торги) № UA-2021-08-02-006459-b по предмету закупівлі Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Деснянка в смт. Турбів Липовецького району Вінницької області, код ДК 021:2015 – 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаментів та покриття шосе доріг.
В даній закупівлі приймає участь ФОП Завальнюк І.В. (далі –Скаржник), ІПН 2940020175, вартість пропозиції 1875519,00 грн.
ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ», ЄДРПОУ 35110957, вартість пропозиції 2 203 807,45 грн.
ФОП Григорянц Атур Володимирович, ІПН 2437914751, вартість пропозиції 2206216,00 грн.
За результатами електронного аукціону тендерна пропозиція ФОП Завальнюка І.В. була визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, за результатами розгляду якої, рішенням Уповноваженої особи від 27.08.2021 р. (протокол №3/2) тендерну пропозицію ФОП Завальнюка І.В. було відхилено відповідно до п.2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон).
В своєму рішення Замовник зазначив, що відхиляє тендерну пропозицію ФОП Завальнюка І.В. з наступних підстав:
-учасником не надано належним чином оформленого листа відгуку про виконання аналогічного договору, а саме лист адресований не на ім’я Замовника, як вимагалось частиною 3 Додатку 2 до ТД.
-учасником при визначені вартості будівельних робіт, складанні ціни пропозиції завищено загальну вартість робіт на суму коштів покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
ФОП Завальнюк І.В. з таким рішенням Замовника не погоджується та вважає його таким що не відповідає вимогам Закону України «Про Публічні Закупівлі» та вимогам Тендерної документації (далі –ТД).
Відповідно, оскаржуване рішення Замовника, підлягає скасуванню.
ОБГРУНТУВАННЯ ПОРУШЕНЬ ДОПУЩЕНИХ ЗАМОВНИКОМ ПРИ ПРИЙНЯТТІ РІШЕННЯ
По перше, лист –відгук поданий в складі тендерної пропозиції, поданий Скаржником на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником в ТД.
Пункт 16 ст.29 Закону визначає - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.,
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Виявивши невідповідність в поданому листі – відгуку за аналогічним договором та не надавши Скаржнику можливість усунути виявлені невідповідності в порядку, визначеному ст. 29 Закону, Замовник грубо порушив вимоги Закону, права та законні інтереси Скаржника, що полягає у невиконання останнім вимог ст. 29 Закону. Вказаною нормою Закону встановлено ОБОВ’ЯЗОК Замовника розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Більш того, Замовником було розміщено повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей Скаржником, проте не зазначено необхідності виправити невідповідність в поданому листі –відгуку.
Безпідставно відхиливши тендерну пропозицію ФОП Завальнюка І.В. із зазначеної підстави Замовником було порушено вимоги ст. 26, 29, 31 Закону та також права та законні інтереси Скаржника.
Згідно підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ ТД, «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановленим замовником. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься в додатку 4 цієї тендерної документації.
Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, що є предметом закупівлі та які визначені в технічній, якісній та кількісній характеристиці предмета закупівлі.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293 із урахуванням змін та доповнень (далі – Правила визначення вартості будівництва) і яка повинна бути надана в складі пропозиції.
Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них, а також враховувати можливе збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.»
Договірна ціна, подана в складі тендерної пропозиції Скаржника розрахована у відповідності до вимог ТД із врахування можливого збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Замовник в ТД не становлював жодних вимог щодо розміру індексу інфляції, який має бути застосований учасником під час складання договірної ціни. Слід зазначити, що розрахунок договірної ціни здійснений учасником із використанням ліцензованої кошторисної програми АВК-5 та відповідає вимогам, встановленим ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013р.
Більш того, формулювання Замовника щодо завищення вартості робіт не відповідає обєктивним обставинам, так як , у випадку виконання робіт і відсутності факту збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинених інфляцією, протягом будівництва, то вартість виконаних робіт була б меншою на суму, яка врахована в договірній ціні як кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами.
Вказана обставина свідчить про необ’єктивний розгляд тендерної пропозиції Скаржника ні відповідність вимогам ТД, що призвело до прийняття рішення, яке суперечить вимогам ТД та порушує права та законні інтереси Скаржника.
Прийняття Замовником неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції свідчить про грубе порушення Замовником основних принців публічних закупівель: - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду, а саме: «1) суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; 2) скарга не відповідає вимогам частин другої - п’ятої та дев’ятої цієї статті; 3) замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі; 4) до дня подання скарги замовником прийнято рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, крім випадку оскарження будь-якого з цих рішень».
На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. Скаржник виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду.
Відповідно до 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу ФОП Завальнюка Ігоря Васильовича до розгляду.
2. Встановити порушення Відділом містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою Турбівської селищної ради (далі-Замовник) в процедурі закупівлі (відкриті торги) № UA-2021-08-02-006459-b по предмету закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Деснянка в смт. Турбів Липовецького району Вінницької області, код ДК 021:2015 – 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаментів та покриття шосе доріг».
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Завальнюка І.В. в процедурі закупівлі UA-2021-08-02-006459-b .
Фізична особа – підприємець ___________І.В. Завальнюк
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Заваальнюк Деснянка.PDF 07.09.2021 20:49
- рішення від 09.09.2021№20541.pdf 10.09.2021 12:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.09.2021№21322.pdf 21.09.2021 15:59
- рішення від 20.09.2021№21322.pdf 23.09.2021 17:47
- пояснення pdf 14.09.2021 17:27
- пояснення doc 14.09.2021 17:27
- протокол 20.10.2021 18:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.09.2021 21:43
Дата розгляду скарги:
20.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.09.2021 12:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.09.2021 17:47
Дата виконання рішення Замовником:
20.10.2021 18:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
на виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 21321-р/пк-пз від 20.09.2021 та №21322-р/пк-пз від 20.09.2021
скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Завальнюка Ігоря Васильовича та рішення про визначення приватного підприємства "ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ" переможцем процедури закупівлі - "Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Деснянка в смт.Турбів Липовецького району Вінницької області, код ДК 021:2015 – 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаментів та покриття шосе доріг", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021- 08-02-006459-b
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне визначення Переможця процедури закупівлі
Номер:
822f0c900b454536880f946fc58a63c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-02-006459-b.c1
Назва:
Неправомірне визначення Переможця процедури закупівлі
Скарга:
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ
ЗАВАЛЬНЮK ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ
23520, Вінницька область, Шаргородський район, с. Пасинки, вул. Б. Хмельницького,17
реєстраційний номер облікової картки платника податку 2940020175
р/р UA 81 328209 0000026003800010591 в АБ «Південний», МФО 328209
тел. 097-264-16-90, e-mail: makarzava@ukr.net
Вих. №938 від 07.09.2021 р.
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з розгляду
скарг про порушення законодавства у
сфері публічних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ, 03035
Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець
Завальнюк Ігор Васильович
23520, Вінницька область, Шаргородський район,
с. Пасинки, вул. Б. Хмельницького,17
Реєстраційний номер облікової картки
платника податку 2940020175
тел. 097-264-16-90
Замовник: Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою Турбівської селищної ради
ЄДРПОУ: 44077617
Телефон: +380974455710
E-mail: innabedrak@gmail.com
Місцезнаходження:
22513, Україна, Вінницька область, Вінницький район,
смт. Турбів, вул. Миру,42
Процедура закупівлі, що оскаржується: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Деснянка в смт. Турбів Липовецького району Вінницької області, код ДК 021:2015 – 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаментів та покриття шосе доріг
Закупівля: UA-2021-08-02-006459-b
СКАРГА
На рішення замовника про визначення переможця
Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою Турбівської селищної ради (далі-Замовник) проводить процедуру закупівлі (відкриті торги) № UA-2021-08-02-006459-b по предмету закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Деснянка в смт. Турбів Липовецького району Вінницької області, код ДК 021:2015 – 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаментів та покриття шосе доріг».
В даній закупівлі приймає участь ФОП Завальнюк І.В. (далі –Скаржник), ІПН 2940020175, вартість пропозиції 1875519,00 грн.
ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ», ЄДРПОУ 35110957, вартість пропозиції 2 203 807,45 грн.
ФОП Григорянц Атур Володимирович, ІПН 2437914751, вартість пропозиції 2206216,00 грн.
За результатами електронного аукціону тендерна пропозиція ФОП Завальнюка І.В. була визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, за результатами розгляду якої, рішенням Уповноваженої особи від 27.08.2021 р. (протокол №3/2) тендерну пропозицію ФОП Завальнюка І.В. було відхилено відповідно до п.2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон).
Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією є тендерна пропозиції ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ». За результатами розгляду якої, в електронній системі закупівель Замовником визначено статус тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» - «учасник виграв закупівлю».
На підтвердження визначеного статусу Переможця, Замовник завантажив в електронну систему закупівель Рішення Уповноваженої особи Відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою Турбівської селищної ради від 27.08.2021 р. (протокол №3/1) про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СЕМАР ПОДІЛЛЯ», код ЄДОРОУ 36995664. Слід зазначити, що ТОВ «СЕМАР ПОДІЛЛЯ» взагалі не брав участі в даній процедурі закупівлі.
Всупереч вимогам ст. 33 Закону, Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ».
Стаття 33 Закону визначає:
1. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
2. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг;
4) найменування переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи);
5) ціна тендерної пропозиції/пропозиції.
Відтак, Замовником допущено порушення процедури закупівлі.
Здійснюючи розгляд тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» Замовником також було допущено порушення вимог Закону та Тендерної документації (далі-ТД), що полягає у невідхиленні тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ», у зв’язку із її невідповідністю вимогам ТД та Закону з огляду на наступне.
1)Згідно пункту 2 розділу ІІІ ТД, Замовник встановив вимоги до забезпечення тендерної пропозиції та вказав, «Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником як забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення тендерної пропозиції як банківська гарантія (далі - банківська гарантія). Разом із банківською гарантією надається в електронному вигляді сканована копія ліцензії виданої банку та документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії – виписка видана банком про залишок коштів на рахунку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії не перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі і складає 11 033 грн. (одинадцять тисяч тридцять три гривні).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії складає 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.»
ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» не надав в складі тендерної пропозиції документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії, що не відповідає умовам ТД.
В складі тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» надав Гарантію №BG/UA/03-2-10009 від 13.08.2021 р., видану АТ «Український Будівельно-Інвестиційний Банк» на суму 11033,00 грн. на забезпечення тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» в процедурі закупівлі № UA-2021-08-02-006459-b по предмету закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Деснянка в смт. Турбів Липовецького району Вінницької області, код ДК 021:2015 – 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаментів та покриття шосе доріг».
В складі тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТА-ІДУСТРІАЛ» надав довідку №13091/03-2/1 від 13.08.2021 р., видану АТ «Український Будівельно-Інвестиційний Банк», в якій зазначається, що «станом на 13.08.2021 р. залишок коштів розміщений ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» в якості грошового покриття складає 9486,00 грн.»
Подана довідка не відповідає вимогам ТД, так як розмір забезпечення тендерної пропозиції в даній процедурі закупівлі складає 11 033 грн., а довідка №13091/03-2/1 від 13.08.2021 р. підтверджує наявність залишку коштів в якості грошового покриття в сумі меншій ніж, встановлено вимогами ТД.
Згідно п.3 розділу V ТД встановлено, що тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Пункт 1 ч. 1 ст. 31 Закону визначає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Враховуючи невідповідність забезпечення тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» умовам, визначеним в ТД, не відхиливши тендерну пропозицію такого учасника Замовник порушив вимоги Закону.
2)Окрім вказаної невідповідності, тендерна пропозиція ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» не відповідає не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Згідно підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ ТД, «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановленим замовником. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься в додатку 4 цієї тендерної документації.
Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, що є предметом закупівлі та які визначені в технічній, якісній та кількісній характеристиці предмета закупівлі.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293 із урахуванням змін та доповнень (далі – Правила визначення вартості будівництва) і яка повинна бути надана в складі пропозиції.
Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них, а також враховувати можливе збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.»
Договірна ціна, подана в складі тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» не відповідає вказаним вище вимогам ТД та розрахована без врахування можливого збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Вказана обставина свідчить про невідповідність вимога ТД, так як Замовник чітко встановив вимоги щодо врахування в ціну тендерної пропозиції можливе збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
3) Згідно пункту 6 розділу ІІІ ТД, Замовник встановив «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим у додатку 4; Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що надається учасником повинна включати повну інформацію про характеристики робіт та документальне підтвердження їх вартості. Учасник повинен подати як частину пропозиції документи, які підтверджують відповідність усіх робіт, які учасник пропонує виконувати за Договором, вимогам тендерної документації.»
В складі тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» не надано документальне підтвердження вартості робіт, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 3 розділу V ТД, тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі якщо тендерна пропозиція учасника:
не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим у додатку 4 цієї тендерної документації.
Підпункт 2 частини 1 статті 31 Закону визначає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З урахування зазначеного, пропозиція ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» абсолютно не відповідає встановленим у тендерній документації вимогам Замовника, надана з порушенням вимог чинного законодавства стосовно дотримання принципів здійснення публічних закупівель, з урахуванням чого повинна бути відхилена Замовником, відповідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Акцептування найдорожчої пропозиції, яка не відповідає вимогам тендерної документації, свідчить про грубе порушення Замовником основних принців публічних закупівель: - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду, а саме: «1) суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; 2) скарга не відповідає вимогам частин другої - п’ятої та дев’ятої цієї статті; 3) замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі; 4) до дня подання скарги замовником прийнято рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, крім випадку оскарження будь-якого з цих рішень».
На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. Скаржник виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду.
Відповідно до 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу ФОП Завальнюка Ігоря Васильовича до розгляду.
2. Встановити порушення Відділом містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою Турбівської селищної ради (далі-Замовник) в процедурі закупівлі (відкриті торги) № UA-2021-08-02-006459-b по предмету закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Деснянка в смт. Турбів Липовецького району Вінницької області, код ДК 021:2015 – 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаментів та покриття шосе доріг».
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Переможця в процедурі закупівлі № UA-2021-08-02-006459-b .
Фізична особа – підприємець ___________І.В. Завальнюк
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга вул. Деснянка Турбів.PDF 07.09.2021 19:34
- рішення від 09.09.2021 № 20524.pdf 10.09.2021 11:45
- інформація про резолютивну частину рішення від 20.09.2021 № 21321.pdf 21.09.2021 17:18
- рішення від 20.09.2021 № 21321.pdf 23.09.2021 17:31
- пояснення pdf 14.09.2021 17:25
- пояснення doc 14.09.2021 17:25
- протокол_помилки.pdf 14.09.2021 17:25
- гарантія.pdf 14.09.2021 17:25
- пояснення_щодо_ціни.pdf 14.09.2021 17:25
- Пояснювальна записка.pdf 14.09.2021 17:25
- Локальний кошторис.pdf 14.09.2021 17:25
- Підсумкова відомість ресурсів.pdf 14.09.2021 17:25
- Розрахунок загальновиробничих витрат.pdf 14.09.2021 17:25
- Розрахункова вартість експлуатації машин.pdf 14.09.2021 17:25
- Календарний графік виконання робіт.pdf 14.09.2021 17:25
- Договірна ціна.pdf 14.09.2021 17:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.09.2021 21:27
Дата розгляду скарги:
20.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.09.2021 11:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.09.2021 17:31
Дата виконання рішення Замовником:
20.10.2021 15:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником скасовано рішення про визначення Переможцем ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» в процедурі закупівлі № UA-2021-08-02-006459-b .