-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Прилади вимірювальні
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації.
Торги не відбулися
2 323 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
02.08.2021 12:29 - 15.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Відповідно до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки
Номер:
368d58a8b25f4ab695a8c5c1a6459b91
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-02-000780-c.a3
Назва:
Відповідно до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки
Вимога:
Відповідно до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ № 94 від 13.01.2016 р.) – засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам Технічного регламенту. Тобто пройшли оцінку відповідності та отримали сертифікат затвердження типу засобу вимірювальної техніки. Відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" від 05.06.2014 № 1314-VII регламентовані законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки та не законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки. Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки повинні пройти процедуру оцінки відповідності в призначених органах з оцінки відповідності в Україні. Та мати документальне підтвердження а саме -сертифікат відповідності типу за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки кожного окремого засобу вимірювальної техніки. Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (Розділ Х, прикінцеві положення) сертифікати відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу, видані в установленому порядку до набрання чинності цим Законом, чинні протягом визначеного в них строку дії. Виходячи з вище зазначеного, засіб вимірювальної техніки, який підпадає під сферу законодавчо регульованої метрології, повинен мати сертифікати відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу який видан до набрання чинності Закону та має строк дії або пройти оцінку відповідності за Технічним регламентом. Відсутні вимоги відповідно до Технічних регламентів та Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" стосовно наявності сертифікатів відповідності засобів вимірювальної техніки Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2021 13:58
Вирішення:
Шановний учасник! Детально вивчивши умови вашої вимоги тендерний комітет відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне:
Технічна специфікація щодо закупівлі Приладів вимірювальних була розроблена Замовником, з урахуванням вимог чинного законодавства. Метою розроблення технічної специфікації є вибір приладів, які б ідеально відповідав вимогам замовника. Окрім цього, відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону; інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) та інші. При цьому Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Відповідно до ст.5 Закону «Про публічні закупівлі», одними з принципів публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
А також ч. 5, 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Замовником Додатку 5 «Технічна специфікація» передбачено Учасник торгів, у складі тендерної пропозиції, для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, повинен надати наступні документи:
1. Лист-погодження із додатком №5 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (в довільній формі).
2. Документи, що вказані в технічних вимогах до продукції.
В технічних вимогах до продукції вказані сертифікати відповідності, сертифікати калібрування тощо, Проте учасники можуть подавати пропозиції з урахуванням ч. 6 ст. 23 Закону.
Та, встановлення вимог, щодо надання «сертифікатів відповідності», обмежує коло учасників лише суб'єктами, які пройшли сертифікацію, що суперечить приписам ст. 5, ч. 4 ст. 22 та ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та є дискримінаційною умовою по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Отже, Замовник дотримався принципів публічних закупівель, а Учасники відповідні сертифікати будуть надавати замовнику підчас поставки товару.
Дякуємо за звернення!»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.08.2021 00:03
Вимога
Залишено без розгляду
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності
Номер:
6af98ae3b9f94cb9be896faf7095eb61
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-02-000780-c.a2
Назва:
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності
Вимога:
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності, 2015. Ст.2 п.2 Дія цього Закону поширюється на всі види продукції… Ст.11. Відповідність вимогам технічних регламентів П.1 Відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою, за винятком випадків, визначених у зазначених технічних регламентах та статті 12 цього Закону. Відповідно до Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077 Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання П.2. Дія цього Технічного регламенту поширюється на будь-яку апаратуру або стаціонарну установку. П.4. У разі коли для певного обладнання суттєві вимоги, визначені у додатку 1, були повністю або частково визначені в інших технічних регламентах, цей Технічний регламент не застосовується до цього обладнання стосовно таких вимог з дня набрання чинності зазначеними технічними регламентами. П. 7. Обладнання може бути надано на ринку та/або введено в експлуатацію тільки в разі, коли воно відповідає вимогам цього Технічного регламенту за умови належного встановлення, обслуговування та використання за призначенням. 13. Виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 2 або додатку 3, та проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього Технічного регламенту, або забезпечують її проведення. Якщо відповідність апаратури вимогам, які до неї застосовуються, була доведена в результаті проведення зазначеної процедури оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. 41. Декларація про відповідність, що складається за формою згідно з додатком 4, містить відомості, визначені в додатках 2 та / або 3, і постійно оновлюється. Декларація про відповідність складається державною мовою, а в разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Відповідно до Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067 Київ Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання 2. Дія цього Технічного регламенту поширюється на електрообладнання, призначене для використання за номінальної напруги від 50 до 1000 В змінного струму та від 75 до 1500 В постійного струму, крім обладнання та явищ, зазначених у додатку 1. 4. Електрообладнання може бути надано на ринку України тільки у разі, коли після виготовлення відповідно до належної інженерної практики з питань безпечності, що застосовується в Україні, воно не становить загрози здоров’ю та безпеці людей і свійських тварин або майну за умови належного монтажу, обслуговування та застосування за своїм призначенням. Основні елементи цілей, пов’язаних з безпечністю, для електрообладнання зазначені в додатку 2. 8. Виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 3, та проводять процедуру оцінки відповідності, зазначену в додатку 3, або забезпечують її проведення. Якщо відповідність електрообладнання цілям, пов’язаним з безпечністю, була доведена зазначеною процедурою оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. 38. Декларація про відповідність складається згідно з примірною структурою, встановленою в додатку 4, містить відомості, визначені в додатку 3, та постійно оновлюється. Декларація про відповідність складається державною мовою, а у разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Виходячи з вище зазначеного, відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою. На виконання вимог Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067 та Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077 виробники повинні складати декларацію про відповідність і наносити знак відповідності технічним регламентам. Відсутні вимоги відповідно до вищезазначених Технічних регламентів та Закону України " Про технічні регламенти та оцінку відповідності" стосовно наявності декларацій про відповідність Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2021 13:58
Вирішення:
Шановний учасник! Детально вивчивши умови вашої вимоги тендерний комітет відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне:
Технічна специфікація щодо закупівлі Приладів вимірювальних була розроблена Замовником, з урахуванням вимог чинного законодавства. Метою розроблення технічної специфікації є вибір приладів, які б ідеально відповідав вимогам замовника. Окрім цього, відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону; інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) та інші. При цьому Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Відповідно до ст.5 Закону «Про публічні закупівлі», одними з принципів публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
А також ч. 5, 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Замовником Додатку 5 «Технічна специфікація» передбачено Учасник торгів, у складі тендерної пропозиції, для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, повинен надати наступні документи:
2. Лист-погодження із додатком №5 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (в довільній формі).
3. Документи, що вказані в технічних вимогах до продукції.
В технічних вимогах до продукції вказані сертифікати відповідності, сертифікати калібрування тощо, Проте учасники можуть подавати пропозиції з урахуванням ч. 6 ст. 23 Закону.
Та встановлення вимог щодо надання «декларації про відповідність», обмежує коло учасників лише суб'єктами, які пройшли сертифікацію, що суперечить приписам ст. 5, ч. 4 ст. 22 та ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та є дискримінаційною умовою по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Отже, Замовник дотримався принципів публічних закупівель, а учасники декларації будуть надавати замовнику підчас поставки товару.
Дякуємо за звернення!»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.08.2021 00:03
Вимога
Залишено без розгляду
Закупівля окремим лотом
Номер:
0063478a3eab4e089905689096468c3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-02-000780-c.a1
Назва:
Закупівля окремим лотом
Вимога:
Доброго дня.
В загальному переліку є позиція під номером 3 Кулонометр WTK. Просимо виділити окремим лотом цю позицію, це дасть змогу збільшити кількість потенційних учасників, та запропонувати зокрема кулонометри, які на відміну від вказаного внесені в державний реєстр ЗВТ та можуть повірятись і мати свідоцтво про повірку (а не свідоцтво про калібрування як для кулонометру WTD).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2021 12:39
Вирішення:
Доброго дня!
Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.04.2020 №708 (далі - Порядок), передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник).
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, поділ предмета закупівлі на лоти, відповідно до Порядку, є правом, а не обов’язком Замовника торгів. Таким чином, ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО», під час формування предмету закупівлі, керується чинним законодавством та багаторічним досвідом роботи, а також враховує потреби компанії для забезпечення сталого виробничого процесу, а також оскільки придбання приладів вимірювання планується здійснювати невеликими партіями або поштучно (через невизначеність та відсутність фінансування), то для забезпечення виробничого процесу для ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО» доцільніше закуповувати весь перелік продукції у одного переможця відкритих торгів.
Також, Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі НКРЕКП), прийнятим на відкритому засіданні 03 березня 2021 р., було схвалено Інвестиційну програму ПАТ «Черкасиобленерго» на 2021 рік.
На виконання Наказу «Про організацію виконання заходів Інвестиційної програми на 2021 р.» №86 від 03.03.2021 р. необхідно придбати матеріали для виконання Розділу VII. інвестпрограми на 2021 р. А тому Замовнику необхідні саме ті прилади та з тими ж технічними характеристиками, що передбачені Додатком №5 до тендерної документації та з урахуванням граничного рівня цін, що передбачені п.4.4 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.08.2021 00:03