• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт огорожі в Кухітсько-Вільській гімназії Зарічненської селищної ради Вараського району Рівненської області» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6

«Капітальний ремонт огорожі в Кухітсько-Вільській гімназії Зарічненської селищної ради Вараського району Рівненської області» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6

Завершена

295 261.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 476.31 UAH
Період оскарження: 02.08.2021 11:05 - 06.08.2021 12:00
Вимога
Відхилено

Оскарження щодо неправомірного визначення Учасника-переможця торгів

Номер: e3a7e692b6444f3eb5506ddb2082b29a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-02-002709-b.c2
Назва: Оскарження щодо неправомірного визначення Учасника-переможця торгів
Вимога:
Вимога про скасування рішення
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник, Ваша вимога про скасування рішення Уповноваженої особи та надання додаткової аргументації була розглянута Відділом освіти культури молоді та спорту Зарічненської селищної ради в строк , як того вимагає чинне законодавство. За результатами процедури спрощеної закупівлі за предметом «Капітальний ремонт огорожі в Кухітсько-Вільській гімназії Зарічненської селищної ради Вараського району Рівненської області » (ДСТУ БД.1.1-1:2013 ) ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи – 45450000-6 переможцем визнано ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО «Сатар», учасника який надав найбільш економічну вигідну пропозицію. Найбільш економічно вигідна пропозиція – це пропозиція ,що визнана найкращою за результатами оцінки пропозицій, яку електронна система закупівель проводить автоматично та відповідає вимогам до предмета закупівлі, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Стосовно заявлених у Вашій вимозі претензій, надаємо вам наступну аргументації. 1.До вимог п.15 розділу 6 «Вимоги до кваліфікації учасника та спосіб їх підтвердження» учасник ПМП «Сатар» подав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, яка включає інформацію щодо замовника( із зазначенням їх найменувань, адрес та контактних телефонів) предметів закупівель та строку виконання, а також : - Копію договору №17 від 18 вересня 2019 року на закупівлю робіт по обєкту «Реконструкція Гірківської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою класних кімнат, їдальні і спортзалу по вул. Садовій, 8 в с. Гірки Любешівського району (коригування)», «(код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)», лист відгук № 25.06.2021 № 430/01-12/2-21 до договору №17 від 18.09.2019 р, , Акти приймання виконання робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат з підписами та печатками сторін договору. - Копію договору №58 від 27 липня 2021 року на закупівлю «Послуги з поточного ремонту кабінетів в адмінприміщенні за адресою: вул. .Незалежності, 53 в смт. Любешів Волинської області», лист відгук від 16.08.2021 року №152/1-09/2021, Акт приймання виконання робіт та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат з підписами та печатками сторін договору. Не можемо погодитися з вашим твердженням, що - оскільки договір діє до 31.12.2021 року віє є не виконаний. Термін «дії договору» та термін «виконання робіт за договором» поняття не тотожні. Договір може бути діючий, а роботи за договором виконані, або ж навпаки термін дії договору уже закінчився , а роботи за договором не виконані. Виконання робіт за договором підтверджується актами, а не терміном дії договору. П.15 розділу 6 Оголошення прописано: на підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт учасник може надати договори за 2019-2021 рік . 2. Згідно п.3 розділу 6 «Вимоги до кваліфікації учасника та спосіб їх підтвердження» учасник закупівлі – юридична особа повинен подати установчі документи, як то копію статуту зі змінами ( в розі їх наявності ) чи копію іншого установчого документу. Учасник закупівлі ПМП «САТАР» надав копію статуту в новій редакції від 27.05.2020 року та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємнів та громадських формувань., тобто як і вимагалося в оголошення. Щодо наданої Вами інформації стосовно витягу, радимо детально ознайомитися з Законом України «Про державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємнів та громадських формувань» Згідно цього закону до Витягу можуть бути внесені наступні відомості про юридичну особу: – дані про постановку на облік (зняття з обліку);– серія та номер свідоцтва про державну реєстрацію;– місце проведення державної реєстрації;– форма власності юридичної особи; – вищий орган управління;– дата закінчення формування статутного або складеного капіталу юридичної особи;– розмір внеску до статутного або складеного капіталу юридичної особи;– керівник юридичної особи;– засновники юридичної особи; – відокремлені підрозділи юридичної особи;– відомості про осіб, які мають право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності;– основні види діяльності; – телефон для зв’язку; Оскільки даний документ формується реєстром автоматично на спеціальному бланку,то жодних вимог до змісту Витяг та наявної в ньому інформації ми не ставимо. Виходячи з вищевикладеного, Вашу вимогу вважаємо необґрунтованою та безпідставною. Сподіваємося , що наданої інформації достатньо для об’єктивної оцінки рішення Уповноваженої особи. Зазначимо, що Відділ освіти культури молоді та спорту Зарічненської селищної ради невідхильно дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме 1) добросовісна конкуренція серед учасників;2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;. Якщо Ви вважаєте, що Ваші права чи законні інтереси були порушенні частина 20 ст 14 Закону надає вам право звернутися до органу, що контролює замовника або до суду.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про скасування рішення

Номер: 7ecfaa53315442fb92785b4259f2e48c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-02-002709-b.c1
Назва: Вимога про скасування рішення
Вимога:
Вимога про скасування рішення уповноваженної особи (протокол від 27.08.2021р.)
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: внесено зміни
Дата скасування: 31.08.2021 14:51