• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Більш детально в тендерній документації

Завершена

510 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 550.00 UAH
Період оскарження: 19.07.2017 15:43 - 31.07.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Запит на зміни

Номер: 2d0f8500bdac4b8590782f9691f11602
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-19-001170-b.b1
Назва: Запит на зміни
Вимога:
Детально у файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши вимогу про внесення змін до тендерної документації ( номер тендера UA -2017-07-19-001170-b від 19.07.2017 року) повідомляємо : Відповідно до статті 3 Закону України « Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року ( із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 , № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 № 1670-VIII від 06.10.2016, ВВР, 2016, № 48, ст.808 ,№ 1761-VIII від 17.11.2016, ВВР, 2017, № 1, ст.3 ,№ 2019-VIII від 13.04.2017) ( далі Закон ), закупівлі здійснюються за такими принципами : добросовісна конкуренція серед учасників , максимальна економія та ефективність , відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель , недискримінація учасників , обєктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5 Закону передбачено , що вітчізняни та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівлі на рівних умовах. Замовники забеспечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю , передбаченої цим Законом. При цьому тендерна документація згідно статті 22 частини 4 Закону не повинна містити вимог , що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників . Вимоги до складання тендерної документації визначені статтею 22 Закону України « Про публічні закупівлі» . У відповідності до п. 3 частини 2 статті 22 Закону , тендерна документації повинна містити інформацію про необхідні техничні , якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, у тому числі відповідну технічну спеціфікацію ( у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технична спеціфікація повинна містити : детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію , відповідно до законодавства , яку замовник вважає за необхідне до неї включити . Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі , затвердженого наказом Міністерства економічного розвітку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 предмет закупівлі товарів і послуг визначается замовником згідно з пунктом 17, пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону на основі національного класіфікатора України ДК 021:2015 « Єдиний закупівельний словник» , затвердженого наказом Міністерства економічного розвітку і торговлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. На виконання зазначенної норми Замовником визначено предмет закупівлі відкритих торгів : « Код ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали ) . Цей код словника включає в себе усі найменування виробів медичного призначення , які включени до предмету закупівлі за цими торгами. Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі , затвердженого наказом Міністерства економічного розвітку і торгівлі України від 17.03.2016 року № 454 поділ предмета закупівлі на окреми частини ( лоти ) є виключно правом , а не обовязком Замовника .З огляду на зазначене , вважаемо , що Замовник під час визначення предмету закупівлі за ціми торгами було дотримано усіх вимог законодавства про публічні закупівлі , зокрема принципу здійснення закупівель – недискримінація учасників , а об’єднання витратних матеріалів медичного призначення у межах одного предмету закупівлі є обгрунтованим , та не створює перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників Відповідно до Додатку 3 пункту 5 документіції конкурсних торгів учасник повинен надати в складі пропозиції конкурсних торгів документи які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника техничним , якісним та іншим вимогам до предмету закупівлі , встановленим замовником , а саме : з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій своєчасного постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора , представництва виробника , при цьому учасник повинен надати належним чином завірену копію документу з боку виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора, представництва. В звязку з тим , що в документації торгів не міститься посилання на конкретну торгівельну марку , фірму або виробника , та є можливість надання еквіваленту заявленого товару, а отже жодним чином не обмежуеться коло потенційних учасників , в тому числі товарів різних виробників . Надання учасником процедури закупівлі гарантийного листа виробника лише підтверджує надійність потенціального учасника та виробника , та убезпечує від можливої поставки неякісного , фальсифікованого товару . Враховуючи вищевказане , умова надання гарантийного листа не порушує вимоги законодавства України у сфері державних закупівель, та не створюе перешкод для участі у Процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників , який насправді має можливість гарантовано поставляти якісні товари , що є предметом закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено