• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

44810000-1 Фарби

Всі вимоги до предмета закупівлі подано в Додатку 1 документації.

Завершена

72 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 724.50 UAH
Період оскарження: 08.08.2017 17:37 - 14.08.2017 11:00
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі допущеного Замовником при визначені переможця

Номер: 26cd2e8a6d274f4691da3af0f939eee4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-08-001871-b.b1
Назва: Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі допущеного Замовником при визначені переможця
Вимога:
Волинська обласна клінічна лікарня Код ЄДРПОУ 01983163 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, Пр-т. ПРЕЗИДЕНТА ГРУШЕВСЬКОГО, 21 ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», код ЄДРПОУ 32318370 адреса вул. І. Піддубного 25, м. Суми, 40000 Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі допущеного Замовником при визначені переможця Замовником Волинська обласна клінічна лікарня код ЄДРПОУ, 01983163, адреса: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, Пр-т. ПРЕЗИДЕНТА ГРУШЕВСЬКОГО, 21 оголошено проведення закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV): 44810000-1 – Фарби (ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-08-001871-b За результатами аукціону, обрано переможцем ФОП "ГВОЗДИК ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" Рішення зафіксовано у протоколі засідання комітету Замовника №168 від 21.08.2017р. Проте, вказане рішення прийнято з порушенням вимог законодавства, зокрема, в частині визначення Переможцем ФОП "ГВОЗДИК ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" Зазначене ґрунтується на наступному. Відповідно до п.9.1., 9.2 Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 N 35 (далі – Порядок) Замовник при обранні переможця зобов’язаний перевіряти відповідність Учасника умовам закупівлі, а виявлена невідповідність є підставою для дискваліфікації Учасника. При цьому, такі дії Замовника є його обов’язком. Проте, всупереч зазначеному, Замовником не виконано цього обов’язку. Зокрема, п.10 документації Замовника визначено перелік документів, які має надати Учасник у складі пропозиції. До визначеного переліку віднесено: - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатка 1. Додатком 1 документації Замовника визначено: «якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується документами (копії сертифіката (паспорта) якості виробника та/або іншими документами). Копії додаються у складі тендерної пропозиції торгів Учасника.» Крім того, документація Замовника (п. 10) визначала обовязковим подання у складі пропозиції учасника проект договора та гарантійний лист. Учасником, обраним переможцем у строки, визначені Замовником для подання пропозицій (до 16.08.2017р. 12.00) у складі пропозиції не надано документи, надання яких Замовник визначав обов’язковим у складі своєї пропозиції, зокрема, але не обмежуючись: - документи, що підтверджують відповідність технічним та якісним показникам; - проект договору; - гарантійний лист Завантаження вищезазначених документів учасником, обраним переможцем, здійснено 17.08.2017р. о 14.55, тобто після проведення аукціону. Відповідно до п.6.9 Порядку пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Пунктом 6.10. Порядку визначено, що Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. Відтак, Учасник не має право змінювати склад своєї пропозиції після завершення строку її подання (включно із додаванням документів, що не були надані у складі пропозиції, крім цінової пропозиції за результатами аукціону. Замовник же, у свою чергу, не має права розглядати документи, подані з порушенням строків, зокрема, після завершення строків для подання пропозицій; враховувати їх при оцінці пропозиції та визначені переможця. Відповідно до ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом. Визначення переможця закупівель з порушеннями, означеними вище, крім іншого, порушує принципи Закону. До того ж, вказує на прямі чи опосередковані дії Замовника в інтересах конкретного Учасника, має ознаки зловживань Замовника при розпорядженні державних коштів Відповідно до п. 14.1 Наказу від 20.06.2017р. № 49 «Про внесення змін до порядку проведення допорогової закупівлі» визначено, «у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікація Вимога на рішення по кваліфікації може бути подана протягом 2 робочих днів. Для проведення повторної оцінки достатньо самого факту подачі вимоги, після чого Замовник може скасувати своє рішення по відповідному учаснику» У зв’язку із зазначеним, керуючись Наказом «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 N 35, Наказом «Про внесення змін до порядку проведення допорогової закупівлі» від 20.06.2017р. № 49, Законом України «Про публічні закупівлі», іншим законодавством України, вимагаю: 1. Усунути порушення допущені Замовником при визначені переможця при проведенні закупівлі ДК 021-2015 (CPV): 44810000-1 – Фарби (ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-08-001871-b) шляхом повторної оцінки та дискваліфікації Учасника ФОП "ГВОЗДИК ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" через невідповідність його пропозиції умовам закупівлі з належним оформлення цих дій. 2. Визначити переможця закупівлі ДК 021-2015 (CPV): 44810000-1 – Фарби (ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-08-001871-b) з дотриманням вимог законодавства України. Учасник залишає за собою право, у випадку неприведення Замовником закупівлі у відповідність до вимог законодавства, звертатися до відповідних органів державної влади, включаючи органи, що здійснюють контроль дотримання законодавства при використанні державних коштів та органів, що реалізують антикорупційну політику, проводити публікації на моніторинговому порталі публічних закупівель Dozorro, тощо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашого звернення за процедурою закупівлі: «ДК 021:2015» – 44810000-1 Фарби (Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-08-001871-b тендерний комітет Волинської обласної клінічної лікарні повідомляє наступне: Відповідно до поряду здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13.04.2016 року пункт 9.1. (Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі). При оголошенні допорогових торгів, Замовник оприлюднює, в тому числі, й перелік документів, які необхідні для проведення кваліфікації Учасника. Крім того, Замовник визначає етап, на якому такі документи повинні бути подані. В Додатку 2 «ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ» вказано, що в разі проведення аукціону Учасник повинен надати цінову пропозицію за результатами аукціону. Також зазначено, що разом з пропозицією Учасник надає документи, передбачені пунктом 10 цього оголошення (скановані копії в форматі pdf) на підтвердження заявлених вимог. Таким чином Учасником було подано пропозицію разом з документами, які вимагались, тобто при розгляді пропозиції та визначенні Учасника переможцем не було допущено порушень
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні