• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція селищного парку ім. Г.Сковороди, смт. Чорнухи Лубенського району Полтавської області (I черга будівництва)

Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, а саме: 19 000,00 грн. (дев’ятнадцять тисяч гривень 00 коп.), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року. Реквізити Замовника: Найменування: Виконавчий комітет Чорнухинської селищної ради рахунок: р/р UA688201720344230002000095697 в ДКСУ в м. Київ ЄДРПОУ 04384279 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради, вул. Центральна, 39, смт. Чорнухи, Полтавська область, 37100, код ЄДРПОУ 04384279 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надається копія документа (належним чином завірена банком) про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів.

Завершена

3 819 220.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 096.10 UAH
Період оскарження: 30.07.2021 17:34 - 15.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників!

Номер: 4d758559d909412e82195986ec2f1418
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-008527-b.b1
Назва: Дискримінація учасників!
Вимога:
ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників! Уповноваженій особі ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЧОРНУХИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ! Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. - Згідно п.1. Інші документи від Учасника Розділу 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) до тендерної документації (далі – Документація) Учасник у складі своєї пропозиції надає копії чинних Сертифікатів системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015; системи екологічного менеджменту/управління, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 14001:2015 та системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 45001:2018. Сертифікатами Учасник закупівлі повинен підтвердити, що системи управління/менеджменту якості; системи екологічного менеджменту/управління та системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці Учасника стосовно: електромонтажних робіт; інших будівельно-монтажних робіт; підготовчих робіт на будівельному майданчику відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015/ ISO 14001:2015/ ISO 45001:2018 відповідно. Сертифікати систем повинні бути чинні протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. Вищезазначена вимога тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки позбавляє можливості брати участь потенційних учасників – повязані з проведенням будівельних робіт та поточного ремонту, які не мають згідно чинного законодавства України та не повинні мати сертифікати, «Системи управління якістю». Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Також, важливим є те, що дана сертифікація, згідно законодавства України, є необов’язковою і добровільною, отже жодним законом не передбачено обов’язкову наявність даного сертифікату у юридичних чи фізичних осіб, а тому не може вимагатись замовником у якості обов’язкового відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Жодної раціональної необхідності вимагати ці сертифікати - не існує, так як будівельні роботи та поточний ремонт в Україні, регламентовані окремими законодавчими актами, законами та кодексами, де зазначені вимоги до якості, безпеки і т.д. Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону. Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у цій процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. - Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, з метою усунення вищенаведених порушень вимагаємо внести зміни до Документації, а саме: вимогу щодо подання в складі пропозиції вищезазначених сертифікатів відповідності Згідно п.1. Інші документи від Учасника Розділу 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) до тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції надає копії чинних Сертифікатів системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015; системи екологічного менеджменту/управління, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 14001:2015 та системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 45001:2018. Сертифікатами Учасник закупівлі повинен підтвердити, що системи управління/менеджменту якості; системи екологічного менеджменту/управління та системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці Учасника стосовно: електромонтажних робіт; інших будівельно-монтажних робіт; підготовчих робіт на будівельному майданчику відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015/ ISO 14001:2015/ ISO 45001:2018 відповідно. Сертифікати систем повинні бути чинні протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. ВИЛУЧИТИ. Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Виконавчий комітет Чорнухинської селищної ради (далі – Замовник), уважно розглянув вимогу UA-2021-07-30-008527-b.b1 від 02.08.2021 року. За результатом розгляду встановлено, що вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне. Відповідно до Наказу від 21.12.2015 № 203 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України» та Наказу 26.12.2019 № 502 «Про прийняття та скасування національних стандартів» Державного підприємства «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» на території України прийняті, набрали чинності та застосовуються наступні національні стандарти України, гармонізовані з міжнародними нормативними документами: ISO 9001:2015- Системи управління якістю. Вимоги; ISO 14001:2015-Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування; ISO 45001:2018- Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. ISO 9001:2015 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Вимога щодо наявності в Учасника сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) - це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. ISO 14001:2015 - це серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарт ISO 14001:2015 формулюють вимоги до екологічної політики організації. У свою чергу, вимога щодо наявності у Учасника сертифікату відповідності даним вимогам - це гарантія спроможності учасника забезпечити екологічну безпеку, що в умовах сьогодення є пріоритетним напрямком для держави. ISO 45001:2018 - це перший у світі міжнародний стандарт охорони здоров’я та безпеки праці, дотримання вимог якого допомагає зменшити рівень професійної захворюваності та кількості випадків, що призводять до виробничих травм. Стандарт являє собою основу для підвищення безпеки, зменшення ризиків на робочому місці та підтримання здоров’я персоналу під час виконання робіт. Використання ISO 45001 дозволяє організації активно підвищувати свої показники з охорони праці та статистику щодо професійних захворювань. Сертифікація на відповідність вимогам ISO 45001 необхідна перш за все тим підприємствам, в діяльності яких може мати місце ризик нанесення шкоди здоров’ю працівників. До них належать, наприклад, будівельні організації, промислові підприємства тощо. Отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до цих стандартів, а наявність сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника. Отже, отримання вказаних вище документів є доступним для всіх суб’єктів господарювання, а тому, жодним чином не обмежує можливість прийняти участь у даній процедурі закупівлі, а їх наявність свідчить про високий професійній рівень підрядників. Крім того, Замовником встановлено період подачі тендерних пропозицій до 19.08.2021, що є достатнім періодом, для отримання зазначених сертифікатів. Враховуючи викладене вище, вимога UA-2021-07-30-008527-b.b1 від 02.08.2021 року не підлягає задоволенню, оскільки Вами не доведено та документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови тендерної документації, та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує Ваші права та законні інтереси пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим підстави для задоволення вимоги у замовника відсутні. Нашу думку підкріплено практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, як приклад наводимо відповідне рішення №7777-р/пк-пз від 13.04.2021 (посилання на оголошення https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-05-008469-c).
Статус вимоги: Відхилено