• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів. Вулиця Ірпінська, 63-А, 65, 67 у Святошинському районі міста Києва

Торги не відбулися

2 243 820.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 219.10 UAH
Період оскарження: 30.07.2021 15:27 - 15.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

на рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі UA-2021-07-30-007105-b ПП "Ріалбуд"

Номер: 5009d7505f42403e9a9729f88a9dab0a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-007105-b.c2
Назва: на рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі UA-2021-07-30-007105-b ПП "Ріалбуд"
Скарга:
ОРГАНОМ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ «УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ» було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-30-007105-b ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. Згідно інформації, наданої на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали наступні учасники: 1. ПП «Ріалбуд»; 2. ТОВ «АРРОВ» Згідно з протоколом №209 від 07.09.2021 року ПП «Ріалбуд» було визначено переможцем. Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо визначення переможцем ПП «Ріалбуд», вважаємо, що Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Відповідно до п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації, зазначено, що у разі, якщо замовник для надання послуг за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у інших виробників, таких учасник у складі тендерної пропозиції надає: - Чинний договір з виробником асфальтобетону та гарантійний лист на замовника торгів – підтвердження від виробника асфальтобетону про постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду відповідно до технічного завдання в потрібній кількості для надання послуг протягом усього періоду надання послуг. Зазначаємо, що та гарантійний лист на замовника торгів (файл мтб.rar) не містить відомості про вид асфальтобетону, а також його кількість. Відповідно до п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації, зазначено що учасник має надати рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу, який на виробника асфальтобетону. Зазначаємо, що виробником асфальтобетону у пропозиції учасника ПП «Ріалбуд» є ТОВ «ТАРТЕХ», а рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу видано на ФОП Татоян Арташес Гарніковича, що суперечить вимогам тендерної документації. Також, Відповідно до п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації, зазначено, що дозвіл уповноваженого органу на викиди забруднюючих речовин в повітря стаціонарними джерелами щодо до асфальтобетонного заводу має бути видано на виробника товару. Хочу всупереч ТД, рішення видано на ФОП Татоян Арташес Гарніковича, що суперечить вимогам тендерної документації, хоча дана особа не є виробником асфальтобетону, згідно пропозиції, поданої учасником ПП «РІАЛБУД». Відповідно до п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації вимагалося, що кошторисна документація документація у форматі PDF (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, розроблена в програмному комплексі АВК-5) та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 формату ІМВ, (подається додатково у форматі .ворд, або .хls)/ У складі тендерної пропозиції учасника ПП «Ріалбуд» кошторисна документація не містить печатки сертифікованого інженера проектувальника. Відповідно до пп 2.1. п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник повинен надати зареєстрованого у встановлений законодавством спосіб, копію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичнох осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІІ квартал 2021. Крім того, у вищезазначеній таблиці повинен бути весь перелік працівників яких Учасник зазначає в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Ми зазначаємо, що такий перелік (на всіх працівників), відсутній. Є лише окремі особи. Також, згідно даного пункту, мав надаватися лист-згода на обробку даних за підписом всіх працівників – є лист згода лише частково. Тендерна пропозиція ПП «Ріалбуд» мала б бути відхилена замовником на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, а саме «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; Таким чином вбачається, що при розгляді тендерних пропозицій по закупівлі Замовником було допущено дискримінаційний підхід, нерівне ставлення до учасників, пропозицію ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» було відхилено, незважаючи на те, що вона повністю відповідала вимогам тендерної документації. ч. 2 ст. 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені в Законі України «Про публічні закупівлі», в преамбулі якого зазначено, що метою зазначеного закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) встановлено принципи, за якими здійснюються закупівлі, даною нормою Закону встановлено, що Закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням; учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах; замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Отже, підсумовуючи вищевикладене, вбачається, що ЗАМОВНИКОМ було допущено дискримінаційний підхід до оцінки тендерних пропозицій учасників, неправомірно визначивши пропозицію учасника ПП «Ріалбуд» було порушені право ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» як учасника закупівель, і визначивши пропозицію ПП «Ріалбуд» переможцем було прямо порушено основні принципи проведення державних закупівель, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи вищевикладене, відповідно до п.2, п.3 ч.8, ч.18 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» П Р О Ш У: 1. Прийняти скаргу ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» до розгляду; 2. Перевірити наявність фактів викладених у даній скарзі та встановити наявність порушення процедури закупівлі ЗАМОВНИКОМ (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-07-004088-b); 1. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення згідно Протоколу №209 від 07.09.2021 року, прийняте уповноваженою особою ОРГАНОНУ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ «УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ» щодо визначення переможцем ПП "Ріалбуд".
Дата розгляду скарги: 30.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.09.2021 10:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.10.2021 17:46
Дата виконання рішення Замовником: 19.10.2021 11:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації в межах повноважень повідомляє, що на підставі рішення постійно діючої адміністративної Колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22318-р/пк-пз від 30.09.2021 щодо закупівлі: "Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів. Вулиця Ірпінська, 63-А, 65, 67 у Святошинському районі міста Києва" рішення про визначення переможця ПП "Ріалбуд".
Автор: ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ, Ірина Фенік 0667001273 I.FENIK@ABU.KIEV.UA http://abu.kiev.ua
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушень

Номер: d6407a3b357940d8a6f4acfa896975e6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-007105-b.b1
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовнику! 1. Відповідно до пп. 1.1. п.5 розділу 3 учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні. Дана довідка має відображати спроможність або неспроможність виконання будівельно-монтажних робіт підрядною організацією і повинна відображати усі машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу, передбачену кошторисом учасника торгів та підсумковою відомістю матеріально-технічних ресурсів без вартісних показників. Підтвердити наявність будівельних машин відповідними накладною (-ими) про купівлю/договором (-ами) лізингу/договором (-ами) оренди, копіями документів, що підтверджують власність або реєстрацію механізмів та обладнання, тощо. Таким чином, виключається можливість участі підприємств, які залучають будівельну техніку, машини та механізмів на умовах договорів надання послуг будівельною технікою, машинами та механізмами, що порушує принцип недискримінації учасників. 2. У пп.1.2. п.5 розділу 3 встановлена наступна вимога: «Учасник для можливості проведення відповідних випробувань під час виконання робіт у складі тендерної пропозиції має підтвердити наявність у власності або залучення випробувальні лабораторії, яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ДСТУ І80/ІЕС 17025 (або І80/ІЕС 17025), в сфері випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій; металевих конструкцій та виробів; арматури трубопровідної; бетонів; сумішей бетонних; асфальтобетону; виробів ПВХ; матеріалів гідроізоляційних; виробів та арматури санітарно-технічної; неруйнівних методів контролю міцності бетону та якості зварних з’єднань. Наявність власної або залученої лабораторії підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції документу, що підтверджує в учасника права власності на таку лабораторію або відповідного договору про залучення (надання послуг/оренди тощо). Додатково учасник має надати у складі тендерної пропозиції атестат про акредитацію лабораторії відповідно до вимог стандарту ДСТУ І80/ІЕС 17025 (або І80/ІЕС 17025), за стандартом та сферами зазначеними вище та свідоцтва про повірку (калібрування) засобів вимірювальної техніки такої лабораторії.» Проте, відповідно до ст. 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», діяльність з акредитації базується на принципі добровільності акредитації. Тобто для випробувальної лабораторії наявність акредитації не є обов’язковою. Окремої уваги заслуговує зазначення замовником сфер акредитації лабораторії, а саме: випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій; металевих конструкцій та виробів; арматури трубопровідної; бетонів; сумішей бетонних; асфальтобетону; виробів ПВХ; матеріалів гідроізоляційних; виробів та арматури санітарно-технічної; неруйнівних методів контролю міцності бетону та якості зварних з’єднань. Оскільки, відповідно до технічного завдання замовника, роботи, які є предметом цієї закупівлі, не передбачає використання металевих конструкцій та виробів; арматури трубопровідної; бетонів; виробів ПВХ; матеріалів гідроізоляційних; виробів та арматури санітарно-технічної, а також відсутня необхідність неруйнівних методів контролю міцності бетону та якості зварних з’єднань, вимога щодо акредитації випробувальної лабораторії взагалі є такою, що порушує принцип недискримінації учасників. 3. У пп. 2.1. п.5 розділу 3 встановлена наступна вимога: «Учасник повинен надати зареєстрованого у встановлений законодавством спосіб, копію звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Крім того у вищезазначеній таблиці повинен бути весь перелік працівників яких Учасник зазначає в довідці про наявних працівників відповідної кваліфікації.» Проте, починаючи з 1 січня 2021 року подається «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (далі – Розрахунок) за формою, затвердженою наказом Міністерства Фінансів України від 13.01.15 р. № 4 (далі – Порядок № 4) у редакції наказу Міністерства Фінансів України від 15.12.20 р. № 773. Так, відповідно до розділу ІІ «Порядок подання Розрахунку», податковий Розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) з розбивкою по місяцях звітного кварталу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Окремий Розрахунок за календарний рік не подається. Оскільки, останнім звітним періодом є 2 квартал 2021 р., учасник за вимогою замовника повинен вказати в довідці про наявних працівників відповідної кваліфікації тих осіб, що працювали на підприємстві до кінця звітного періоду Розрахунку. Тобто таким чином замовник обмежує участь для тих учасників, якими працевлаштовано спеціалістів за переліком замовника, вказаному у тому ж підпункті, пізніше 30 червня 2021р., а також замовник обмежує участь для тих учасників, які залучають вказаних працівників за переліком замовника за договорами цивільно-правового характеру, укладеними відповідно до Цивільного кодексу України. Таким чином, порушується принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Просимо усунути вказані невідповідності із ЗУ «Про публічні закупівлі» та внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Інформуємо Вас, що встановлені вами невідповідності до пунктів п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації та дефектного акту, будуть усунуті. Відповідні зміни до умов Тендерної документації будуть внесені.
Статус вимоги: Задоволено