-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт ж/фонду: модернізація, пусконалагоджувальні роботи пасажирського ліфта в кількості 1 (одна) одиниця за адресою: м. Одеса, просп. Небесної Сотні, 8
згідно ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Завершена
682 437.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 412.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 412.19 UAH
Період оскарження:
30.07.2021 15:18 - 05.08.2021 15:23
Вимога
Залишено без розгляду
Відхилення пропозиції
Номер:
4c7dc0e76a31496f826561ca44e0c03a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-30-006913-b.b2
Назва:
Відхилення пропозиції
Вимога:
Керуючись абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. У своєму рішенні ви вказуєте, що причиною відхилення нашої пропозиції є те, що «пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». Поясніть яким саме умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та яким конкретно вимогам до предмета закупівлі не відповідає наша пропозиція! Нами, у складі пропозиції, надано всі документи, що вимагались оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а отже, відхилення її є неправомірним та буде оскаржене до органу, що здійснює контроль над замовником та до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.08.2021 13:19
Вирішення:
Шановний Учаснику, керуючись абзацом другим ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо відповідь на Вашу вимогу надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
1. Відповідно до п. 2 Додатку № 6 до оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) Учасник у складі своєї пропозиції для участі у спрощеній закупівлі надає скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника спрощеної закупівлі до підпису документів пропозиції. Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції. Вами у складі пропозиції надано Довіреність № 96 від 01 грудня 2020 року, якою уповноважено директора Філії «Одесліфт» Приватного акціонерного товариства «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур» Барбукова Андрія Борисовича брати участь у тендерах, а також процедурах закупівлі. Визначення поняття тендер надано у п. 13 ч. 1 ст. 1 Закону: конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Вичерпний перелік процедур закупівель викладено у ч. 1 та 2 ст. 13 Закону: Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Таким чином, спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону, також спрощена закупівля не підпадає під визначення тендеру, а тому, Довіреність № 96 від 01 грудня 2020 року не дає права Барбукову Андрію Борисовичу на подачу пропозиції від імені Приватного акціонерного товариства «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур», отже повноваження посадової особи або представника учасника спрощеної закупівлі до підпису документів пропозиції не підтверджено, тобто не виконано умову, передбачену п. 2 Додатку № 6 до оголошення.
2. Відповідно до п. 2 Додатку № 6 до Оголошення представник учасника спрощеної закупівлі, який підписує документи пропозиції надає скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу документу, який підтверджує наявність у нього знань та успішне володіння українською мовою. Такий документ має бути виданий уповноваженим підприємством/ установою/ закладом/ організацією з перевірки знань, також надається копія ліцензії або свідоцтва організації, що видала вказаний документ. Вами надано Диплом про закінчення Барбуковим Андрієм Борисовичем Луганської академії внутрішніх справ МВС імені 10-річчя незалежності України МВ № 13503479 з Додатком, який підтверджує вивчення ділової української мови. Однак не надано ліцензії або свідоцтва організації, що видала вказаний документ. Замість цього надано Ліцензію міністерства освіти і науки України АЕ № 636489, видану Луганському державному університету внутрішніх справ імені Е. О. Дідоренка. Наголошуємо, що Вами не надано жодних пояснень щодо того, чи це один і той самий навчальний заклад.
3. Вами у складі пропозиції надано Договірну ціну з типом ціни «тверда», що не відповідає умовам встановленим Додатком № 3 до Оголошення, яким передбачено тип договірної ціни «динамічна».
4. Додатком № 4 до Оголошення передбачено надання листів-згод на збір та обробку персональних даних для посадової особи або представника учасника закупівлі юридичної особи, уповноважених підписувати документи пропозиції, та працівників і інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору згідно ф-ІІ, п. 4 Додатка 6. Вами в свою чергу не надано такі листи-згоди від наступних осіб, які відповідно до вашої довідки від 05.08.2021 № 08-21/832 будуть задіяні при виконанні робіт за договором: Євдотій Олександр Олександрович; Доброскок Олександр Миколайович; Страмнова Вельміра Сергіївна; Рясик Андрей Павлович; 5. Рудь Михайло Григорович; Самолевський Олександр Олексійович; Юрін Вячеслав Васильович; Швець Іван Анатолійович; Горейко Іван Васильович; Войтов Павло Олександрович; Ковальський Юрій Миколайович; Пазюк Ігор Йосипович; Луба Сергій Іванович; Головещенко Олексій Борисович; Беспалько Юрій Кирилович; Вотрин Валерий Павлович; Кравчук Олександр Юрійович.
5. П. 11 Оголошення передбачено розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників. Таким забезпеченням є гарантія, яка повинна бути складена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» № 2628 від 14.12.2020 р. Відповідно до п. 3 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження. В свою чергу перелік категорій замовників є вичерпним та встановлений ч. 1 ст. 2 Закону, також категорія Замовника даної закупівлі зазначена у п. 1 Оголошення: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вами надано Банківську Гарантію № GRI0491OD21, в якій категорія бенефіціара, яким є замовник даної закупівлі зазначено наступним чином: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, що не відповідає п. 1 Оголошення.
6. У примітках до Оголошення зазначено, що всі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. В свою чергу Вами надано накази про призначення працівників російською мовою.
7. Відповідно до п. 3 Додатку № 6 до Оголошення, для документального підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник, у складі своєї пропозиції повинен надати довідку, у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом спрощеної закупівлі, з урахуванням обсягу виконання робіт, визначеному у Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та відповідати заявленим у кошторисній документації, що надана учасником у складі його пропозиції. У складі пропозиції Вами надано Довідку від 05.08.2021 № 08-21/830, яка не містить пістолета монтажного, використання якого передбаченого наданою Вами Підсумковою відомістю ресурсів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.08.2021 15:16
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
5e431b611bab4f83aed54b5e9650d06c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-30-006913-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до п.12 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт ж/фонду: модернізація, пусконалагоджувальні роботи пасажирського ліфта в кількості 1 (одна) одиниця за адресою: м. Одеса, просп. Небесної Сотні, 8» визначено вимогу про те, що учасник повинен відвідати та оглянути об'єкти та дільницю, де передбачається виконання робіт згідно цієї спрощеної закупівлі зі складанням відповідного акту огляду в довільній формі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. При цьому, відповідно до приписів Додатку № 6 до Оголошення ненадання сканованої з оригіналу копії зазначеного Акту є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Зазначена вимога Замовника є дискримінаційною, тобто незаконною, з огляду на наступне. Відповідно до ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») визначено, що цей Закон застосовується, зокрема до замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частини другої цієї статті. Також, згідно ч.2 ст.3 Закону Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Згідно ст.14 Закону спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Статтею 30 визначено порядок проведення аукціону електронною системою закупівель. Так, частиною 2 статті вказаної статті визначено, що для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Принципами здійснення публічних закупівель, визначені частиною 1 статті 5 Закону є: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. запобігання корупційним діям і зловживанням. До того ж, згідно ж частини 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Встановлюючи відповідну вимогу про надання в складі пропозиції Акту обстеження (огляду) об’єкту за підписом представника Замовника, Замовник порушує зазначені принципи здійснення закупівель. Так, можливість виконання даної вимоги є умовою незалежною від учасника, так як саме за Замовником залишається право допускати чи не допускати потенційного учасника на об’єкт, підписувати чи ні відповідні акти потенційних учасників, що створює засади корупційних проявів та заважає добросовісній конкуренції потенційних учасників. Крім того незрозуміло з якою метою встановлена ця умова, оскільки наявних вихідних даних, які містяться в Додатку № 1 до Оголошення, достатньо для якісної та всебічної підготовки тендерної пропозиції. Як вбачається з Додатку 6 до Оголошення, наявність акту огляду об’єкту потрібна Замовнику для здійснення перевірки кошторисної документації. Але, цілком очевидно, що огляд об’єкту, де передбачається виконання робіт, жодним чином не впливає на визначення їх обсягу та кошторисної вартості, оскільки зазначені величини розраховуються виходячи з технічного завдання, яке й встановлює обсяг робіт та технічні вимоги до їх виконання та яке вже міститься в Додатку № 1 до Оголошення. Це ще більш очевидно для ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» з огляду на те, що наше підприємство понад 7 років здійснює технічне обслуговування ліфту, якій є предметом закупівлі, володіє в повному обсязі інформацією про цей об’єкт та гарно розуміє, що візуальний огляд підїзду, шахти ліфту та кабіни, яка підлягає заміні ніяким чином не впливає та не може впливати/змінювати технологію виконання робіт ,а, отже, її обсяг та кошторисну вартість.
Звертаємо Вашу додаткову увагу на те, що умови попереднього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за цим об’єктом (Оголошення № UA-2021-07-12-000528-c), яка відбулася в цьому місяці та була відмінена у зв’язку із дискваліфікацією всіх учасників, не містила такої умови, хоча предмет закупівлі (тобто обсяг та перелік робіт за об’єктом) були абсолютно аналогічними. Це ще раз підтверджує, що вказана умова була включена до умов закупівлі штучно, без вочевидь зрозумілого сенсу та з однією метою – поставити учасника закупівлі в залежність від дій замовника. Відтак, дана вимога є дискримінаційною.
Аналогічну позицію щодо дискримінаційності вимоги про попередній огляд об’єкту та складення відповідного акту підтримує і Антимонопольний комітет України, що знаходить підтвердження, у численних рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема таких: №10669-р/пк-пз від 29.05.2020, № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020; № 19212 від 13.10.2020, № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021. Вочевидь, дане порушення може привернути увагу Державної аудиторської служби та відповідних контролюючих органів.
На підставі викладеного, вимагаємо внести зміни до Оголошення про проведення зазначеної спрощеної закупівлі в частині виключення дискримінаційної вимоги, визначеної в п. 12 Додатку № 1 до Оголошення щодо обов’язку учасника здійснити попередній огляд об’єкту та внести зміни до Додатку № 6 до Оголошення в частині виключення не надання копії акту огляду з переліку підстав, які обумовлюють відхилення пропозиції учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2021 18:41
Вирішення:
Шановний Учаснику, п. 12 Інших вимог до виконання робіт Додатку № 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі передбачено наступне: «Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкти та дільницю, де передбачається виконання робіт згідно цієї спрощеної закупівлі зі складанням відповідного акту огляду в довільній формі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту, а також отримання іншої необхідної інформації та документів Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою».
Звертаємо Вашу увагу, що умовами оголошення не передбачається залучення до складання Акту будь-яких осіб, крім тих, які будуть уповноважені самим Учасником.
З огляду на те, що огляд об'єкта та дільниці, де передбачається виконання робіт є важливим для розуміння об’ємів та умов виконання робіт, а також зважаючи на те, що Учасник самостійно може скласти Акт огляду в довільній формі, така вимога не може вважатися дискримінаційною та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.08.2021 13:32