• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Радіостанції VX-2200 p з антеною

Зміни до Інвест-програми 2021, Розділ 5. «Впровадження та розвиток систем зв'язку».

Завершена

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період оскарження: 30.07.2021 15:05 - 05.08.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога до кореції тендерної документації.

Номер: e52e35336bd640dbb62438d7231650ca
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-006624-b.a3
Назва: Вимога до кореції тендерної документації.
Вимога:
Діскрімінаційні вимоги. Вами зазначено індивідуалізовані вимоги до предмета закупівлі (тобто, необгрунтовано зазначено постачання товару певного виробника з технічними характеристиками, та наіменуванням яким відповідає лише один виробник або постачальник), що перешкоджатиме брати участь у закупівлях постачальникам, які зможуть поставити аналогічний за своїмивласивостями та функціональним призначенням товар іншого виробника. Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників . Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Наприклад с той же ст14 обзац 5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та звужуюь коло учасників . Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності . Тому вимагаю роз'яснення стосовно не приймання аналогів. та потрібно видалити з тендерної документації таке: Пропоновані товари до закупівлі повинні мати точне найменування, що вказані в п.3.1. Оголошення. Тобто аналоги/еквіваленти прийматись не будуть. Для можливості надання аналгогів або єквівалентів до обладнання що закуповуєтся. Крім того необхідно прописати усі необхідні властивості що до товару наприклад його розмір, напруга живлення, наявність відповідних стандартів, довжина кабелю та інше що має значення , та де потрібно встановити межі , встановити не більше або не гірше . Вимагаю внести зміни у тендерну документацію , так як на цей час ви закуповуєте товар без надння можливолсті іншим учасникам брати участь у торгах. Або розїяснити , чому вам не пдходить аналог або єквівалент за такими самими технчними характеристиками ? допустити аналогі товару до розгляду ,та внести відповідні зміни до тендерної документації. Як що саме цей товар не внесено до конструкторської документації та не має належного обгрунтування вибору саме цього товару антени та радіостанції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, абзацом 2 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто Законом встановлене право, а не ОБОВ'ЯЗОК вказувати аналоги/та або еквіваленти.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога до кореції тендерної документації.

Номер: 9a51e680e8be43f7bc3131a33c70a66e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-006624-b.a2
Назва: Вимога до кореції тендерної документації.
Вимога:
Потрібно поділити закувлю на лоти. антени Код ДК 021:2015 : 32352000-5 та приймальни передавальні пристрої. код ДК 021:2015: 32230000-4 Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р. Якщо Ви закуповуєте товари (окрім будівель та споруд і медикаментів), то предмет закупівлі визначається за четвертим знаком класифікатора ДК 021:2015. Обладнання ,що закуповуєтся має різних виробників , крім того антена не входить до комплекту постачання радіостанції зазначено виробником радіостанції . Радіостанція не входить до складу постачання антени. Таким чином закупівля має вигляд такий, що ви намагаєтесь купувати товари за разними ДК, та провести закупівлю товарів з різними ДК під виглядом придбання товарів з одним ДК , для уникнення можливої конкуренції з боку постачальників антенн, або постачальників радіостанцій. Зазаначене вище свідчить про порушення у визначені коду ДК . Вимагаю усунути порушення та поділити закупівлю на лоти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! До Оголошення внесено зміни, а саме: назву предмету закупівлі та кількість приведено у відповідність до змін до Інвестиційної програми Замовника на 2021 (пряме посилання https://www.roe.vsei.ua/invest-program), на виконання якої проводиться дана закупівля. Водночас звертаємо Вашу увагу, що на Ваше питання було надано відповідь щодо не можливості поділу предмету закупівлі за лотами, оскільки такий поділ відбувається за показниками 4-8 цифр, а пропоновані Вами коди для лотів містять різі показники : 3235 та 3223
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога до кореції тендерної документації.

Номер: 833f1e884a674b2087e73e27a497ce03
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-006624-b.a1
Назва: Вимога до кореції тендерної документації.
Вимога:
Потрібно поділити закувлю на лоти. антени Код ДК 021:2015 : 32352000-5 та приймальни передавальні пристрої. код ДК 021:2015: 32230000-4 Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р. Якщо Ви закуповуєте товари (окрім будівель та споруд і медикаментів), то предмет закупівлі визначається за четвертим знаком класифікатора ДК 021:2015. Зазаначене вище свідчить про порушення у визначені коду ДК .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Назва предмету по даній закупівлі - Радіостанція VX-2200 p з антеною. Тобто Замовник купує комплект, а не складові в межах даної закупівлі. Пунктом 22 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначене таке поняття як «предмет закупівлі» - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Ваша вимога розділити предмет закупівлі на Лоти є прямим порушенням законодавства, а саме: ч.10 ст.3 Закону, оскільки це буде поділ не за лотами (пропоновані Вами коди різняться за чотирма цифрами),а на окремі процедури (частини).
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні